projektor για φροντιστήριο

Reaction score
0
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός projector για φροντιστήριο. Οι ανάγκες είναι η φορητότητα καθώς θα μεταφέρεται σε αίθουσες. Η δυνατότητα προβολής σε πίνακα για να μπορώ να κάνω χρήση μαρκαδόρου παράλληλα (ο πίνακας δεν είναι ματ) όπως επίσης και η δυνατότητα προβολής ικανοποιητικά σε φωτεινό περιβάλλον (κάθε αίθουσα έχει 6 λάμπες φθορίου) . Επίσης όσο αφορά τις δυνατότητες σύνδεσης απαραίτητο είναι το hdmi όπως επίσης χρήσιμη θα ήταν και η σύνδεση μέσω wifi (αν και από ότι είδα είναι χαρακτηριστικό που μπαίνει σε πιο ακριβά μοντέλα).
Έτσι ερχόμαστε στο budget, λόγω στενότητας λοιπόν δε θα ήθελα να ξεπεράσω τα 600 ευρώ αν είναι δυνατόν χωρίς βέβαια να αποκλείεται η δαπάνη 100 με 150 ευρώ επιπλέον για κάτι που θα αρμόζει τελεία στις ανάγκες μου, πάντως προτάσεις που αγγίζουν και ξεπερνούν τα 1000 ευρώ κρίνονται ακατάλληλες. Όσο αφορά την ανάλυση να πω ότι είμαι εντελώς άσχετος αν πάντως μπορώ να βοηθήσω η μέγιστη απόσταση θέασης θα είναι 5 μέτρα χωρίς υψηλές γωνιές θέασης ( οι αίθουσες είναι μακρόστενες).

Υ.Γ και κάτι τελευταίο αν και από την έρευνα που έκανα είναι λίγο δύσκολο, ένα συν θα ήταν η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με tablet ipad ή και android.

πχ http://www.e-shop.gr/product?id=PER.181040
αυτό πόσο μακριά είναι από τις ανάγκες που αναφέρω?
να πω ότι η χρήση δε θα είναι για βίντεο αλλά για εφαρμογές κειμένου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!

Reaction score
4
A> Αν δεν αγοράσεις Short Throw θα γίνει η αίθουσα ..............Χιροσίμα. Έχεις και πίνακα που δεν είναι μάτ .Την "έβαψες". Αν επιμένεις σε ΟΧΙ short throw καλό θα είναι να δείς πρώτα και μετά αποφασίζεις. Short throw είναι προβολέας που προβάλλει από κοντινή απόσταση(0,30-1,2 μέτρα) ότι οι άλλοι από τα 3-4 μέτρα. Δες HITACHI ,Epson & Ben-Q, χωρίς να αποκλείονται άλλες εταιρείες. Όσο για φωτεινότητα 3000 lumens είναι υπεραρκετά. Ανάλυση XGA ή WXGA το λιγότερο.
Β> Ασύρματη δικτύωση γίνεται και με ειδικό USB dongle.