Punto και Vifa !!.

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Η αφορμή για αυτό το ποστ δόθηκε απο την σύζυγο ..., που στην προσπάθειά της να βγάλει τις αποσκευές απο το αμάξι, μου έσπασε το αυτάκι του ηχείου, δεν ξέρω πως λέγεται, το σημειώνω στην φωτό. Και αφού λοιπόν έπρεπε να το φτιάξω γιατί βραχυκυκλώναν μεταξύ του και "άκρα του τάφου σιωπή".

Λοιπόν το σετ είναι της VIFA (περίεργο εεε), και επειδή ήμουν και είμαι κολλημένος με την VIFA, μόλις είδα σε κάποια έκθεση (ROISTER), κιτ για αμάξι ... το πήρα ... κάπου το 97".

Αποτελείται λοιπόν (το κάθε κανάλι) από δύο μίντ-γούφερ 8Ω, τα 20WG-19, τα βάζει παράλληλα και έχουμε 4Ω, και ένα τουίτερ το Η26TG-35.
Απο την VIFA (ROISTER) λοιπόν είχα πάρει 4 midwoofer, το κροσσόβερ, + 2 τουίτερ ... όλα αυτά τότε 120 000 δρχ (350 ε).
Επιπλέον ήθελαν 30 000 δρχ για εταζιέρα φτιαγμένη για το δικό μου αμάξι, που όμως δεν την αγόρασα την έφτιαξα μόνος μου απο νοβοπάν θαλάσσης (έτσι λέγεται), μου το είχαν συστήσει γιατί λέει δεν σκευρώνει ποτέ (επειδή θα κρεμώντουσαν τα ηχεία απο αυτό). Με μια σέγα λοιπόν και με πολύ υπομονή, πέρασα ένα καλοκαιρινό σαββατοκύριακό (δεν είχαμε γκόμενα τότε, το 97 παρακαλώ ) μετρώντας - πατρονάρωντας την μαμά εταζιέρα, και κόβωντας. Στο τέλος "ντύθηκε" και με το ειδικό χαλί των hifi κατασκευών και ... έτοιμο.
Ενισχυτής υπήρχε ο πρόσφατα για τότε αγορασμένος SONY XM-502 (2x100W έτσι έλεγε) που είναι 2x50wrms ή 1x 100wrms.
Ο ήχος της κατασκευής λοιπόν είναι ασυμπίεστος με βαθύ μπάσο, καθαρός, με διαύγεια στα πρίμα (αχ αυτά τα τουίτερ της VIFA), όχι τονισμένα ιδιαίτερα μεσαία, και γενικά ικανός να ακούς με της ώρες χωρίς να γίνεται κουραστικός. Απο ισχύ βέβαια δεν μπορώ να πω οτι σκίζει, αλλα όσο παίζει σε αποζημιώνει.

Γιάννη ... το θυμάσαι το Punto....το ίδιο είναι, μόνο που άλλαξε χρώμα :shock:, δεν είναι χαμαιλέων ... απλά ξεθώριασε λίγο το χρώμα του :cry: :mrgreen: :mrgreen:.

Ακολουθουν φωτό απ'την κατασκευή.








 

V

VIDEOMIX

Guest
Θα πρέπει όμως να πάσχει απο στερεoφωνική εικόνα.
Παλαιώτερα, έτσι τα φτιάχναμε. Τα τελευταία χρόνια επικράτησε η σωστή άποψη οτι στην εταζέρα δεν χρειάζωνται ηχεία. Πεταμένα χρήματα ειναι. Καλό πάνελ στις μπροστινές πόρτες και κάποιο υπογούφερ για συμπλήρωμα των συχνοτήτων, στο πορτπαγκάζ.
Μπράβο πάντως για την δουλειά σου και την υπομονή σου.:)
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Ναι όντως ήταν η παλιά νοοτροπία ... :lol:
Απο στερεοφωνική εικόνα ?? τι είναι αυτό :???: , όντως δεν υπάρχει :sad: , απο ήχο όμως!!!!!!! :razz:

Τώρα αν το ξαναέφτιαχνα, δεν θα το έφτιαχνα έτσι, αλλά όπως είπες, με
sub και door panel.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Xαρά στην υπομονή σου Γρηγόρη!!! :D :D :D

Όντως ήταν λάθος η νοοτροπία, ως αναφορά την μουσική σκηνή (και όχι την στερεοφωνία...)
Ουσιαστικά η τοποθέτηση ηχείων πίσω (εταζιέρα) ήταν σαν να πας σε συναυλία και να κάθεσαι με πλάτη στο συγκρότημα....Θα το κάναμε? Όχι...Παρ' όλα αυτά το κάναμε στα αυτοκίνητά μας........
Βέβαια, ήταν μέχρι ενός σημείου λογικό, αφού ήταν ένας λογικός τρόπος για να έχουμε χαμηλό χωρίς να βάλουμε sub.....Γιατί, υπήρχαν βεβαίως sub αλλά τότε οι περισσότεροι καταστηματάρχες τα έβαζαν bass reflex και οι κούτες ήταν τεράστιες....
Αν δηλ. έβαζες στο Punto 2 Χ 12" η κούτα τους θα ήταν τόσο μεγάλη που θα εξαφάνιζε κυριολεκτικά ΌΛΟ το πορτμπαγκάζ.......

Αυτό που θα μπορούσα να αναφέρω στην κατασκευή σου Γρηγόρη ήταν ότι θα μπορούσες να βάλεις μια φίσα στα καλώδια που πάνε στο X-over για να μπορείς πολύ εύκολα να αφαιρέσεις την εταζιέρα αν ήθελες κάτι να φορτώσεις....Χωρίς να χρειάζεται να κατσαβιδιάζεις τον ενισχυτή......




Και θα προσπαθούσα να κρύψω λίγο τα καλώδια σήματος & ρεύματος......
Πχ, στην (μεταλλική) πλάτη του καθίσματος θα έβαζα με σιλικόνη τα καλώδια ανάμεσα στα εξογκώματα της πλάτης την οποία θα "έντυνα" με μοκέτα στο ίδιο χρώμα με του πατώματος......Και από μια μικρή τομή της μοκέτας θα έβγαιναν τα καλώδια πάνω και κάτω......Μετά θα βίδωνα τον ενισχυτή πάνω στην μοκέτα και μάλιστα όχι κατ' ευθείαν αλλά πάνω σε δύο μεταλλικές μπάρες για να κυκλοφορεί καλύτερα ο αέρας.......

Την δε εταζιέρα, θα την έντυνα από κάτω με ρικοφόν από άκρη σε άκρη, ανοίγοντας τρύπες μόνο για τους κώνους των ηχείων....Οπότε θα εξαφανίζονταν και εκεί τα καλώδια...... :roll: :wink:

Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά να το κάνεις......Και βέβαια το κόστος είναι πολύ μικρό....
Αν την κάνεις μόνος σου (λογικά έτσι είναι...) τι χρειάζεσαι??
Ένα φύλλο ρικοφόν (2,5άρι), ένα κουτί βενζινόκολλα, μια φίσα, τις δύο λάμες (τετράγωνης διατομής πλάτους 1cm), μοκέτα, μια καλή φραπεδιά, τσιγάρα και κανένα 2ωρο........ :roll: :roll: :D :D
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Paraflu, απιονισμένο, Selenia.......Μάζεψέ τα Γρηγόρηηηη.........

Και πολύ ελατάκι παίζει βρε αδελφάκι μου!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Γιάννη πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου ... και δεκτές, αλλά τώρα (σε κάνα χρόνο) μάλλον θα το πουλήσω, οπότε ποιός έχει την όρεξη ...!!.

Paraflu, απιονισμένο, Selenia.......Μάζεψέ τα Γρηγόρηηηη.........
Και πολύ ελατάκι παίζει βρε αδελφάκι μου!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Paraflu, απιονισμένο, Selenia..., είναι απαραίτητα σε ιταλικό car... :???: .
Αφού να σκεφτείς η φριτέζα μου καίει λιγότερο λάδι απ' ότι το punto :mrgreen: :mrgreen: .

Τώρα :smile: όσο για το ελατάκι .... μου αρέσει η φύση :mrgreen: :mrgreen: .
Άμα είσαι βρωμόγκαζος βάζεις κάτι να "σπάσεις" την μυρωδιά ... :mrgreen: :mrgreen: .
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.857
Μηνύματα
3.031.002
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top