Reel to Reel Recording 101

Μηνύματα
244
Reaction score
136
Πολύ καλημέρα στην υπέροχη αναλογική παρέα.
Αναρωτιέμαι τελικά από τι πηγή και με ποιες εισόδους – εξόδους ταΐζουμε και απολαμβάνουμε ήχο από τα καμάρια μας.
Έχω ένα κλασικότατο Studer Revox B-77 σε πολύ καλή κατάσταση πρόσφατα σερβιρισμένο και ρυθμισμένο από τον Σπαθοπουλο στην Θεσσαλονίκη ( αν και δεν μου καθάρισε ποτενσιόμετρα, γιατί Νίκο:101:) έκανα και μετατροπή στην πλακέτα εξόδου εισόδου με βύσματα της προκοπής για να βάζω και interconnect της προκοπής βρήκα και ταινία οπότε περιμένω την γνώμη των ειδικών για να κάνω τις απαραίτητες δοκιμές. Έχω εξόδους από ψηφιακό προενισχυτή, τελικό, ακουστικών, line out κ.α.


Υγρ
Σαν να μαδάει η ταινία παιδιά και αφήνει μια σκόνη παντού και κάτι μικρά κομματάκια. Τι να είναι άραγε αυτό.


Ευχαριστώ και θα ενημερώνω
 

Μηνύματα
29.864
Reaction score
29.542
Απάντηση: Reel to Reel Recodring 101

Πολυκαιρισμένη ταινία ίσως?
Αν μαδάει και αφήνει πολλά κατάλοιπα , επάνω σε capstan pinch roller, κεφαλές, μην την γράψεις πνέει τα λοίσθια.
 

Μηνύματα
1.863
Reaction score
1.549
Απάντηση: Reel to Reel Recodring 101

καλησπερα! το b77 mk2 ηταν το ονειρο μου παντα! αλλα τελικα βρεθηκα με το pr 99 mk3 :105: ... η τριμενη ταινια ειναι οπως ειπαι κ ο κ.Μαρκου απο την πολυκαιρια... και εγω τα ιδια εχω παθει με ταινια... επεισης και στο παιξιμο της σε καποια σημεια θα ακουγεται σαν να μπερδευει .
 

Μηνύματα
244
Reaction score
136
Απάντηση: Reel to Reel Recodring 101

Καλησπερα και παλι
Τελικα φιλοι μου απο ολες τις εξοδους που εχουμε πια ποια ειναι η καλυτερη για να ηχογραφησουμε στα μπομπινοφωνα μας??
 


Μηνύματα
244
Reaction score
136
Απάντηση: Reel to Reel Recodring 101

Αντε να δωσω λιγη ζωη στο post μου

Αδελφια μου το σκ εκανα διαφορα πειραματα με τον ενισχυτη τον προενισχυτη τις εξοσους τα καλωδια και αλλα κουφα.
Ο πρενισχυτης ειναι ενος audiolab 8200CDQ τον οποιο χρησημοποιησα ως dac με πηγη εναν υπολογιστη που επαιζε flac στημενος vortexbox και πηρα σημα απο το pre out κατεθειαν στο revox.
Οφειλω να ομολογησω οτι με αφησε αναυδο το Α to B test οπου το revox ειχε μονο μια μικρη διαφορα στο ακουστικο μπασσο το οποιο ηταν λιγοτερο καθαρο στην γρηγορη ταχυτητα (15ips). Κατα τα αλλα με εκανε περιφανο αληεθα το λεω και ειχα και παρεα.
Θα επανελθω με τεστ με ολοκαινουργια ταινια
ΕΣΕΙΣ πως τον γραφετε???
 

Μηνύματα
63
Reaction score
126
Απάντηση: Reel to Reel Recording 101

Όποια έξοδο και να χρησιμοποιήσεις δεν θα έχεις διαφορές.
Εκεί όμως που σίγουρα θα εκπλαγείς, είναι στις ταινίες.
Η πείρα μου - άν μου επιτρέπεται - λέει: α) όχι ταινίες Ampex και Sony διότι έχουν μικρή
διάρκεια ζωής. Η ταινία σου πρέπει να είναι Ampex!
β) Οι καλύτερες με τη σειρά που αναφέρονται είναι: Maxell, Basf, TDK, Revox, Agfa, EMI, Zonal.
 

Μηνύματα
29.864
Reaction score
29.542
Απάντηση: Reel to Reel Recording 101

Δεν ξέρω τι εμπειρία εχεις απο ταινίες , αλλά οι μόνες σωστές και αποδεδειγμένα αξιόπιστες είναι οι tdk. Ολες οι υπόλοιπες , ακόμη και maxell ampex, σε σκληρή χρήση έβγαζαν προβλήματα.
Μιλάω για χρήση service με μέσο ορο 2-3 μαγνητόφωνα την ημέρα.
Καμία ampex maxell δεν έφτασε ποτέ την αντοχή της TDK.
Ακόμα και οι εταιρικές της TEAC-TASCAM TDK, ήταν. Μιλάω για τις test tape που χρησιμοποιούσαμε κατά κόρον.
Κάποιες ampex προεγγραμένες στα 1000 play back είχαν γίνει τόσο μπάχαλο που δεν τις βάζαμε ποτέ.
Οι maxell λίγο καλύτερες απο τις υπόλοιπες, αλλά οχι κάτι τρομερό.
 

Μηνύματα
29.864
Reaction score
29.542
Απάντηση: Reel to Reel Recording 101

Basf revox agfa, είναι ακριβώς ιδιες , του ίδιου κατασκευαστή agfa, - basf, και δεν ήταν ποτέ κάτι αξιόλογο. Βέβαια , αξιόλογη ήταν η απόκρισή τους σε υψηλές συχνότητες , αλλά μόνο στην πρώτη εγγραφή. Απο την δεύτερη και μετά τις έπαιρνε ο διάολος . Απόκριση στις υψηλές 6db κάτω , με μόλις μια εγγραφή στο ενεργητικό τους.Αντίθετα απο tdk που ήταν ολη μέρα γράψε σβήσε , και έβγαζαν το ίδιο αποτέλεσμα.
Επίσης οι basf είχαν και ενα άλλο πρόβλημα, μαδούσαν πολύ νωρίς , συγκριτικά με τις άλλες.
Τα κατάλοιπα της ταινίας επάνω σε capstan, pinch roller ,κεφαλές , ήταν απίστευτα συγκριτικά με τις tdk.
Αυτά.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
126
Απάντηση: Reel to Reel Recording 101

Επί 30 χρόνια χρησιμοποιώ τις Maxell (Audua L & XL1 XLII EE) πολλές απ' αυτές
τις έγραψα πάνω από 4 φορές, χωρίς ακουστή τουλάχιστον απώλεια. Καμία δεν είχε
ποτέ φθορά. TDK έχω λίγες αλλά τις σέβομαι απολύτως. Ωστόσο, τα έχω με τις Ampex
που στάθηκαν αφορμή να χάσω πολύτιμο αρχείο! Αργότερα, απο συζητήσεις στο διαδύκτιο
σε παγκόσμιο επίπεδο, το 90% τις έβριζαν κυριολεκτικά.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.944
Reaction score
23.003
Απάντηση: Reel to Reel Recodring 101

Αντε να δωσω λιγη ζωη στο post μου

Αδελφια μου το σκ εκανα διαφορα πειραματα με τον ενισχυτη τον προενισχυτη τις εξοσους τα καλωδια και αλλα κουφα.
Ο πρενισχυτης ειναι ενος audiolab 8200CDQ τον οποιο χρησημοποιησα ως dac με πηγη εναν υπολογιστη που επαιζε flac στημενος vortexbox και πηρα σημα απο το pre out κατεθειαν στο revox.
Οφειλω να ομολογησω οτι με αφησε αναυδο το Α to B test οπου το revox ειχε μονο μια μικρη διαφορα στο ακουστικο μπασσο το οποιο ηταν λιγοτερο καθαρο στην γρηγορη ταχυτητα (15ips). Κατα τα αλλα με εκανε περιφανο αληεθα το λεω και ειχα και παρεα.
Θα επανελθω με τεστ με ολοκαινουργια ταινια
ΕΣΕΙΣ πως τον γραφετε???
Προσωπικά, έγραφα από τη record out του προενισχυτή, η οποία οδηγεί την έξοδό της με δικό της buffer, υλοποιημένο με τελεστικό ενισχυτή. Μπορεί για άλλους να είναι αυτονόητη η σύνδεση μιας πηγής κατ' ευθείαν στην είσοδο εγγραφής, αλλά για μένα είναι μεγάλος μπελάς, ειδικά για μια μηχανή που ζυγίζει 25 κιλά.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.881
Μηνύματα
3.032.135
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top