- Μηνύματα
- 26.019
- Reaction score
- 23.168
Η μαφία των reviewers που «ανεβάζουν και κατεβάζουν» προϊόντα, που είναι κατευθυνόμενοι, που αποφασίζουν τι θα πουληθεί και τι όχι, με κριτήρια κάθε άλλο παρά αξιολογικά, βεβαίως, reviewers που αντί να μιλάνε, «μασάνε», reviewers που φιμώθηκαν, reviewers που θέλουν να μιλήσουν και δεν ξέρουν τι να πουν και πώς να το πουν, κ.ο.κ. Και κάτω από αυτήν την κατάσταση, τα θύματα. Διότι «ανέβασμα και κατέβασμα» δεν είναι δυνατό να υπάρξει χωρίς κατευθυνόμενους καταναλωτές, έτσι δεν είναι;
Κατόπιν της συζήτησης που προηγήθηκε στα δύο σχετικά θέματα της παρούσας κατηγορίας, (εδώ και εδώ) νομίζω πως είναι ώρα να έρθουμε και στη θέση του κατασκευαστή. Θεωρώ, πως οι εκπεφρασμένες και βάσιμες επικρίσεις ενός προϊόντος μπορεί να φέρουν σε δύσκολη θέση έναν κατασκευαστή, αλλά μεσοπρόθεσμα αποβαίνουν προς όφελός του, καθώς συμβάλλουν στη βελτίωση ενός προϊόντος. Θεωρώ, επίσης, ότι σχόλια του στυλ «ο τάδε ενισχυτής προτιμά καλώδια ηχείων αριστερόστροφα, όπως πηγαίνει το (+) του ενισχυτή στο (+) του ηχείου, ενώ δεν συνεργάζεται καθόλου με ασημένια interconnect», ή του στυλ «ένα ηχείο 95 λίτρων είναι πιο δύσκολο φορτίο από ένα ηχείο 80 λίτρων», επίσης δεν αποβαίνουν προς όφελος του κατασκευαστή, ασχέτως εάν η τελική κρίση του προϊόντος θα είναι διθυραμβική.
Θέλω λοιπόν, να σας ρωτήσω, ποια είναι η αίσθησή σας. Τι νομίζετε ότι θέλει ο κατασκευαστής, όσον αφορά τη δημοσιότητα που προσφέρει ένα review. Προσπαθώντας να κωδικοποιήσω την όλη κατάσταση, νομίζω ότι ο κατασκευαστής αντιμετωπίζει δύο ενδεχόμενα:
1. Να αφήσει το προϊόν του ελεύθερο στην κρίση όλων των reviewers, υπομένοντας ακόμη και εκείνα τα review, τα οποία, ναι μεν, λένε άρες – μάρες – κουκουνάρες, αλλά καταλήγουν πάντα σε θετική κρίση.
2. Να βρει τρόπο να κάνει τις επιλογές του, ώστε το προϊόν του να τύχει κρίσεων και επικρίσεων μόνον από άτομα που είναι γνώστες, και είναι σε θέση να τεκμηριώσουν τις απόψεις τους, κάτι που τελικά ανακλάται στη βαρύτητα της γνώμης τους.
Θεωρείτε ότι ένας κατασκευαστής έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει τη 2η τακτική; Θα έπρεπε να την ακολουθήσει, ή είναι καλύτερα να ακολουθήσει την –πεπατημένη- πρώτη τακτική; Και γιατί;
Ο George Cohan είχε πει κάποτε "δε με νοιάζει τί λες για μένα, αρκεί να προφέρεις το όνομά μου σωστά". Πιστεύετε ότι αυτό πρέπει να εφαρμόζεται από έναν κατασκευαστή που δραστηριοποιείται στον κλάδο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών;
Κατόπιν της συζήτησης που προηγήθηκε στα δύο σχετικά θέματα της παρούσας κατηγορίας, (εδώ και εδώ) νομίζω πως είναι ώρα να έρθουμε και στη θέση του κατασκευαστή. Θεωρώ, πως οι εκπεφρασμένες και βάσιμες επικρίσεις ενός προϊόντος μπορεί να φέρουν σε δύσκολη θέση έναν κατασκευαστή, αλλά μεσοπρόθεσμα αποβαίνουν προς όφελός του, καθώς συμβάλλουν στη βελτίωση ενός προϊόντος. Θεωρώ, επίσης, ότι σχόλια του στυλ «ο τάδε ενισχυτής προτιμά καλώδια ηχείων αριστερόστροφα, όπως πηγαίνει το (+) του ενισχυτή στο (+) του ηχείου, ενώ δεν συνεργάζεται καθόλου με ασημένια interconnect», ή του στυλ «ένα ηχείο 95 λίτρων είναι πιο δύσκολο φορτίο από ένα ηχείο 80 λίτρων», επίσης δεν αποβαίνουν προς όφελος του κατασκευαστή, ασχέτως εάν η τελική κρίση του προϊόντος θα είναι διθυραμβική.
Θέλω λοιπόν, να σας ρωτήσω, ποια είναι η αίσθησή σας. Τι νομίζετε ότι θέλει ο κατασκευαστής, όσον αφορά τη δημοσιότητα που προσφέρει ένα review. Προσπαθώντας να κωδικοποιήσω την όλη κατάσταση, νομίζω ότι ο κατασκευαστής αντιμετωπίζει δύο ενδεχόμενα:
1. Να αφήσει το προϊόν του ελεύθερο στην κρίση όλων των reviewers, υπομένοντας ακόμη και εκείνα τα review, τα οποία, ναι μεν, λένε άρες – μάρες – κουκουνάρες, αλλά καταλήγουν πάντα σε θετική κρίση.
2. Να βρει τρόπο να κάνει τις επιλογές του, ώστε το προϊόν του να τύχει κρίσεων και επικρίσεων μόνον από άτομα που είναι γνώστες, και είναι σε θέση να τεκμηριώσουν τις απόψεις τους, κάτι που τελικά ανακλάται στη βαρύτητα της γνώμης τους.
Θεωρείτε ότι ένας κατασκευαστής έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει τη 2η τακτική; Θα έπρεπε να την ακολουθήσει, ή είναι καλύτερα να ακολουθήσει την –πεπατημένη- πρώτη τακτική; Και γιατί;
Ο George Cohan είχε πει κάποτε "δε με νοιάζει τί λες για μένα, αρκεί να προφέρεις το όνομά μου σωστά". Πιστεύετε ότι αυτό πρέπει να εφαρμόζεται από έναν κατασκευαστή που δραστηριοποιείται στον κλάδο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών;