S.O.S αδυναμία επιβεβαίωσης λογαριασμού σε νέα συσκευή.

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Καλημέρα στην παρέα και καλή Κυριακή.

Πριν λίγες μέρες με πήρε η μητέρα μου τηλέφωνο να με ρωτήσει αν έχω καμία συσκευή κινητού που δεν χρησιμοποιώ καθώς η δική της (samsung j3) τα φτυσε και δεν επισκευάζεται. Της είπα ότι έχω και χθες που με επισκέφτηκαν οι γονείς μου μου δωσε την κάρτα sim και ξεκίνησα την διαδικασία. Οταν φτάνω στο σημείο που πρέπει να βάλω το λογαριασμό google, ενώ δέχεται κανονικά email και password μετά βγάζει νέο μήνυμα ότι για λόγους ασφαλείας και επιβεβαίωσης ότι όντως είναι η μητέρα μου που μπαίνει σε νέα συσκευή ζητάει ένα κωδικό που τον στέλνει λέει στο samsung j3, τη συσκευή δηλαδή που είναι χαλασμένη! Δε δίνει καμία άλλη επιλογή και φυσικά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι όντως είμαστε εμείς. Εσπασα το κεφάλι μου, δε μπορώ να καταλάβω αφού δε μπορούμε να λειτουργήσουμε την παλιά συσκευή πως στο διάολο θα δούμε αυτόν τον κωδικό;
 



Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.052
Reaction score
20.465
Προφανώς δεν υπάρχουν εφεδρικοί κωδικοί - δεν ζητήθηκαν ποτέ. Αν δεν υπάρχει ούτε email αποκατάστασης (recovery email, που θα έπρεπε να υπάρχει), τότε πρέπει να καταφύγεις στο Google help, παρέχοντας ο,τιδήποτε πειστήριο ζητηθεί, σκαναρισμένη ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης, κάτι τέλος πάντων.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.320
Μηνύματα
2.858.463
Members
37.894
Νεότερο μέλος
Nika
Top