S series, the new flagship monitoring range from Adam audio!

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
FB_IMG_1485224760844.jpg


Η "μεγάλη" Adam, υπό νέο management, μας ξαφνιάζει ευχάριστα με 5 νέα flagship monitors που κάνουν την εμφάνισή τους αυτές τις μέρες, με διάφορα promotion events που τρέχουν εντός Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου του 2017!

Πολλές νέες τεχνολογίες και εξελίξεις, νέα μεγάφωνα, νέες καμπίνες, μασίφ αλουμινίου τα νέα waveguides, φρέσκα ICE ενισχυτικά, και επιτέλους ενσωματωμένο DSP να τρέχει σε τελευταίας γενιάς ισχυρά SHARC chips, οπότε πακέτο φυσικά η AES3 είσοδος, αλλά και η USB επικοινωνία με PC για ρυθμίσεις DSP, αλλά και αναβαθμίσεις! ;)

Πρόκειται για τα εξής μοντέλα:


adam-audio-s5v-studio-reference-monitor-1100-480x655.jpg

S5V

German Handmade Precision S-ART Tweeter with HPS Waveguide

4" Dome / Cone Hybrid (Carbon Composite) with MPS Waveguide
12“ Woofer (Hexacone)
Amp. Power RMS: 1100 W
Frequency Response: 26 Hz - 50 kHz
Max. SPL Per Pair at 1 m: ≥128 dB
AES3 Digital Inputs And Various Expansion Options


adam-audio-s5h-studio-reference-monitor-1600-480x294.jpg


S5H

German Handmade Precision S-ART Tweeter with HPS Waveguide
4" Dome / Cone Hybrid (Carbon) with MPS Waveguide
2 x 10“ Woofer (Hexacone)
Amp. Power RMS: 1800 W
Frequency Response: 24 Hz - 50 kHz
Max. SPL Per Pair at 1 m: ≥131 dB
AES3 Digital Inputs And Various Expansion Options


adam-audio-s3v-studio-reference-monitor-1100-480x655.jpg


S3V

German Handmade Precision S-ART Tweeter with HPS Waveguide
4" Dome / Cone Hybrid (Carbon Composite)
9“ Woofer (Hexacone)
Amp. Power RMS: 850 W
Frequency Response: 32 Hz - 50 kHz
Max. SPL Per Pair at 1 m: ≥124 dB
AES3 Digital Inputs And Various Expansion Options


adam-audio-s3h-studio-reference-monitor-1600x980px-480x294.jpg


S3H

German Handmade Precision S-ART Tweeter with HPS Waveguide
4" Dome / Cone Hybrid (Carbon Composite)
2 x 7“ Woofer (Hexacone)
Amp. Power RMS: 1350 W
Frequency Response: 32 Hz - 50 kHz
Max. SPL Per Pair at 1 m: ≥126 dB
AES3 Digital Inputs And Various Expansion Options


Και τέλος το πιο μικρό S2V, με ένα 7"-ιντσο γουφερ και τις ίδιες δυνατότητες διασύνδεσης και DSP.

Πολύ μεγάλες οι αλλαγές σε αυτή τη σειρά, οπότε αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και οι τιμές των φρέσκων αυτών ηχείων. ;)

Διαθεσιμότητα:
The S Series line will be available in February, 2017.
 
Last edited:

PPG

Πίπιτζι
Μηνύματα
3.731
Reaction score
5.538
Το S5v είναι ότι πρέπει! ! Και έχει λυθεί το πρόβλημα σου αλλά τι τιμή θα έχει. ..
Το S5h σαν κεντρικό θα πρέπει να :smg:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
Εις αναμονή νέων σαμπ, τα 3 σαμπ της εταιρείας που μπορούν να συνδυαστούν με τα άνωθεν είναι τα εξής:

adam-audio-subwoofer-sub12-front-480x628.jpg


SUB 12

12“ Subwoofer (paper)
Amp. Power RMS / Music: 200 W / 300 W
Frequency Response: 22 Hz - 150 Hz
Max. peak SPL at 1 m: ≥115 db
Τιμή


adam-audio-subwoofer-sub15-front_1100x1500px-480x655.jpg


SUB 15

15.5“ Subwoofer (aluminium)
Amp. Power RMS / Music: 1000 W / 1200 W
Frequency Response: 20 Hz - 150 Hz
Max. peak SPL at 1 m: ≥120 db
Τιμή


Και το απίστευτο:

adam-audio-subwoofer-sub2100-front_1100x1500px-480x655.jpg


SUB 21

21.5“ Subwoofer (paper)
6” voice coil, the largest worldwide!
Amp. Power RMS / Music: 1000 W / 1200 W
Frequency Response: 18 Hz - 150 Hz
Max. peak SPL at 1 m: ≥128 db
Τιμή

"The world‘s largest voice coil

Essential to the volume of this woofer is the gigantic 6” voice coil, which is the largest worldwide. Equipped with this voice coil, the Sub2100 is capable of reaching the highest SPLs in the lowest frequencies that can be perceived by the human ear. On every level, the Sub2100 establishes a new benchmark in subwoofer technology."


Respect... ;)
 
Last edited:


wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.686
Reaction score
8.548
Καθόλου άσχημα, έχω να πω! Τυχεροί όσοι τα αποκτήσουν, διότι μαζί με τις υλοποιήσεις της ADAM θα αποκτήσουν και peace of mind - πολύ σημαντικό για όλους μας, ανεξαρτήτως συνθηκών - τουλάχιστον όσον αφορά την αναπαραγωγή μουσικής.:thumbsup:
 

rose.athens

Super Moderator
Super Moderator
Μηνύματα
33.831
Reaction score
52.720
SUB 21

21.5“ Subwoofer (paper)
6” voice coil, the largest worldwide!

"The world‘s largest voice coil

Essential to the volume of this woofer is the gigantic 6” voice coil, which is the largest worldwide. Equipped with this voice coil, the Sub2100 is capable of reaching the highest SPLs in the lowest frequencies that can be perceived by the human ear. On every level, the Sub2100 establishes a new benchmark in subwoofer technology."


Respect... ;)
SVS 16-Ultra Series

16” Driver with Record-Breaking 8” Edge Wound Voice Coil

:wink:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
Παρατηρω ομως οτι χρησιμοποιει και ΑΒ ενισχυτικα στις υψηλες ....:whistling:
Εξηγούν το γιατί, και το έχω αναφέρει σε παλιότερα ποστ μου. ;)
Μεταξύ μας, γίνεται για λόγους κόστους! :p:D
 

Μηνύματα
3.949
Reaction score
4.555
Mεταξυ μας , ενας ΑΒ στα ιδια σπεκς ειναι ποιο δαπανηρος (κυριως λογω τροφοδοτικου) απο εαν D.Eκει που με το σταγονομετρο εβλεπες στα ενεργα να κοβουν ισχυ στις υψηλες πολλες εταιριες χωνουν τα ιδια ενισχυτικα σε ολες τις μοναδες μαλλον λογω κοστους..
Ξεκινωντας αναποδα ανταπαντω, το σχολιασα σφυριζοντας "αδιαφορα"διοτι διαρρηγνυεις τα ιματια σου για την υπεροχη των D, και οτι δεν υπαρχει ακουστη διαφορα υψηλα με αλλους ενισχυτες διαφορετικων ταξεων, ομως μια σεβαστη εταιρια εξακολουθει να τους χρησιμοποιει (ΑΒ) εκει που πολλοι ισχυριζονται οτι ακουν ουσιαστικες διαφορες ακομη και εαν το κοστος λεω εγω ειναι μεγαλυτερο ...
Ακομη και εαν το κοστος ειχε εστω και μικρη διαφορα , στα τοπ μοντελα της και μιας και ο ανταγωνισμος ειναι σκληρος ποιος ο λογος να το κανει αυτο και εν τελη ποσο μαλλον να βασιστει σε ενα επιχειρημα που δε θα στεκει τεχνικα? το κραξιμο θα το γλιτωνε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
Είναι γεγονός ότι η Άνταμ τα τελευταία 3-4 χρόνια (από το 2014) έπεσε σε πωλήσεις στα στουντιακά της μόνιτορ, και ΙΜΗΟ δικαιολογημένα.

Διότι δεν ακολούθησε τις εξελίξεις σε ψηφιακό επίπεδο, δεν ενσωμάτωσε DSP διορθώσεις στα ηχεία της, δυνατότητες που χρησιμοποίησε ο ανταγωνισμός.

Αυτό έφερε ως συνέπεια το άνοιγμα της ψαλίδας στις πωλήσεις ανάμεσα στον κυρίαρχο γίγαντα των στουντιακών μόνιτορ (genelec) και την Adam, με αποτέλεσμα να προχωρήσει η Adam σε 3 κινήσεις:

1) προκλητική μείωση τιμών, ώστε να αποτελούν ιδιαίτερα δελεαστικές προτάσεις τα ηχεία τους, εξ' ου και η πρόσφατη αναφορά μου στα (σαφώς εξαιρετικά) μοντέλα της προηγούμενης σειράς, τα οποία παρουσιάζουν φανταστικό λόγο απόδοσης προς κόστους! 8-)

2) αλλαγή του management της εταιρείας με στόχο την υψηλή ανταγωνιστικότητα στο στουντιακό σύγχρονο σκηνικό, καθώς και την προώθηση της απαιτούμενης διαφήμισης, που υλοποιήθηκε με το νέο site της φίρμας, με Facebook site και διάφορα promotion events.;)

3) εντατική εξέλιξη και έρευνα για υλοποίηση σύγχρονων μόνιτορ με όλες τις (απαραίτητες) νέες τεχνολογίες ενσωματωμένες. ;)

Η νέα αυτή σειρά που θα βγεί στην αγορά ενός ολίγων ημερών, είναι το αποτέλεσμα 3 ετών συνεχούς έρευνας και εξέλιξης. 8-)


Για μας τους κοινούς θνητούς, το ενδιαφέρον είναι διπλό:

1) η προηγούμενη σειρά είναι ήδη σε προσφορά, με σημαντική έκπτωση από τις τιμές που είχαν, για προσέλκυση αγοραστικού κοινού, αλλά και λόγω προφανώς και της επικείμενης αντικατάστασης από τη νέα. Πιθανώς μάλιστα, το στοκ που θα μείνει μετά την κυκλοφορία της νέας σειράς, να βγει σε ακόμα καλύτερες τιμές προσφοράς, οπότε stay tuned. Άλλωστε, για τις αφεντομουτσουνάρες μας, και πολύ μας πέφτει η προηγούμενη τοπ σειρά.:p

2) η νέα σειρά σκοπεύουν να βγει επίσης προκλητικά χαμηλά τιμολογημένη, για να πάρουν άμεσα μερίδιο της αγοράς, να ανακάμψει στο στουντιακό τοπίο το όνομα της φίρμας, και να διαφημίσει μέσω γνωστών μεγάλων στούντιο τα νέα ηχεία της, καθώς αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση, όπως και τα σχετικά σχόλια που θα ακολουθήσουν στο gearslatz.;)

Ήδη μία τιμή που είδα σε αγγλικό site, είναι πέραν του δέοντος προκλητική. Βεβαίως δεν είναι διαθέσιμα, και στο site που είδα αναγράφουν προβλεπόμενη διαθεσιμότητα σε 4 εβδομάδες. :p

Σαφώς η νέα τοπ σειρά είναι "μισή", μέχρι να παρουσιάσει η φίρμα νέα σαμπ να την "πλαισιώσουν", με ενσωματωμένες τις σύγχρονες τεχνολογίες. 8-)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
Mεταξυ μας , ενας ΑΒ στα ιδια σπεκς ειναι ποιο δαπανηρος (κυριως λογω τροφοδοτικου) απο εαν D.Eκει που με το σταγονομετρο εβλεπες στα ενεργα να κοβουν ισχυ στις υψηλες πολλες εταιριες χωνουν τα ιδια ενισχυτικα σε ολες τις μοναδες μαλλον λογω κοστους..
Ξεκινωντας αναποδα ανταπαντω, το σχολιασα σφυριζοντας "αδιαφορα"διοτι διαρρηγνυεις τα ιματια σου για την υπεροχη των D, και οτι δεν υπαρχει ακουστη διαφορα υψηλα με αλλους ενισχυτες διαφορετικων ταξεων, ομως μια σεβαστη εταιρια εξακολουθει να τους χρησιμοποιει (ΑΒ) εκει που πολλοι ισχυριζονται οτι ακουν ουσιαστικες διαφορες ακομη και εαν το κοστος λεω εγω ειναι μεγαλυτερο ...
Ακομη και εαν το κοστος ειχε εστω και μικρη διαφορα , στα τοπ μοντελα της και μιας και ο ανταγωνισμος ειναι σκληρος ποιος ο λογος να το κανει αυτο και εν τελη ποσο μαλλον να βασιστει σε ενα επιχειρημα που δε θα στεκει τεχνικα? το κραξιμο θα το γλιτωνε?
Δε μπήκες στον κόπο να αναζητήσεις παλαιότερα ποστ μου, ούτε προφανώς να διαβάσεις τι αναφέρει η φίρμα στο site της.:p

Οπότε με βάζεις στον κόπο να επαναλάβω τα ίδια:

Κοίτα το module σε class D που χρησιμοποιείται στην προηγούμενη σειρά (κατασκευής της Adam):



Και κοίτα το module σε class AB που χρησιμοποιείται στην προηγούμενη σειρά (επίσης κατασκευής της Adam, τροφοδοσία παίρνει από τον διακοπτικό):



Και πες μου ποιο module κοστίζει περισσότερο! :p

Ο ενισχυτής τάξης ΑΒ είναι ισχύος μόλις 50 βατ, και αρκεί διότι η ευαισθησία του τουιτερ ταινίας της φίρμας είναι κοντά στα 100dB/w/m, και πόσα βατ μωρέ χρειάζονται στα πρίμα; :D

Η δημοσιευμένη δικαιολογία χρήσης ενισχυτικής βαθμίδας σε τάξη λειτουργίας ΑΒ για το ριμπον, δεν είναι λόγω ποιότητας ή καλύτερων χροιων, αλλά η εξής:

Every progress comes with new questions and difficulties. The new X-ART tweeter with its extended frequency band up to 50 kHz (-3 dB point) caused an interesting kind of problem: PWM amplifiers need a low pass filter to separate the modulation frequency from the audio band, and this may limit the reproduction capabilities of the new tweeter. So ADAM spared no efforts and decided to design its own high frequency power amp to allow the new high frequency unit to live up to its unique talents.

THE PERFECT PARTNER FOR X-ART
A power amp module was created that shows ultra low distortion (see fig. 2) figures together with an excellent damping factor. An internal bandwidth of more than 1 MHz is externally limited so that the unit delivers an ultra wide response up to 300 kHz. With nothing limiting the talents of the X-ART tweeter, the monitor has unsurpassed clarity and openness which will please, amaze and thrill even the most experienced professional ear.

“…a response up to 50kHz it makes the clarity even wider.”

“The famous ART tweeter … has also undergone reconstruction in the X model providing 4dB higher efficiency and reproducing frequencies accurately all the way to 50kHz, which has made such a difference.”
(Audio Media)

Λινκ.


IMNSHO, μπούρδες. :p:D

Η χρήση βαθμίδας σε τάξη λειτουργίας ΑΒ, έγινε αποκλειστικά και μόνο για λόγους κόστους. :fuckyou:

Είναι εμφανές από τις φωτογραφίες ποια βαθμίδα κοστίζει λιγότερο, δεν είναι θέμα συζήτησης αυτό. :p

Στη νέα σειρά, οι ενισχυτικες βαθμίδες δεν προέρχονται από τα εργαστήρια της Adam, αλλά από την B&O, είναι τα γνωστά ICE modules τελευταίας γενιάς. Το οποίο σημαίνει ότι εξακολουθούν να κοστίζουν λιγότερο τα δικά τους modules τάξης ΑΒ, και εφόσον έχουν επαρκή ισχύ για τα σούπερ ευαίσθητα ριμπον τους, δεν έχουν λόγο να πετάνε λεφτά τζάμπα κι άδικα.:fuckyou:

Όσο για τη χρήση ενισχυτικων βαθμίδων τάξης ΑΒ σε διάφορα μόνιτορ, η εκτίμησή μου είναι ότι γίνεται για λόγους κόστους. Οι ενισχυτικες βαθμίδες σε ΑΒ τάξη λειτουργίας, λέμε ότι γενικά έχουν αυξημένο κοστολογιο επειδή κοστίζει το τροφοδοτικό, όχι τίποτε άλλο, όπως πολύ σωστά ανέφερες ήδη:
Mεταξυ μας , ενας ΑΒ στα ιδια σπεκς ειναι ποιο δαπανηρος (κυριως λογω τροφοδοτικου) απο εαν D.
Όταν η τροφοδοσία είναι διακοπτική, το κόστος της ΑΒ είναι μάλλον χαμηλότερο, και το μόνο πρόβλημα που μένει είναι το κόστος της ψηκτρας και η απαγωγή θερμότητας.

Οι class D βαθμίδες επιπέδου ICE, ναι μεν είναι φτηνές, αλλά δεν είναι και τζάμπα, ιδίως αν δεις τα κοστολογια υλικών σε βιομηχανικό επίπεδο.

Ταυτόχρονα, όταν κολοσσοί χρησιμοποιούν class D παντού, εδώ και χρόνια, κάθε συζήτηση περί θέματος ποιότητας των ενισχυτικων σταδίων είναι τουλάχιστον γραφική.:D:D:D

Προσωπικά, όπως έχω κατ'επαναληψιν δηλώσει, αδιαφορώ πλήρως για την τάξη λειτουργίας των ενσωματωμένων βαθμίδων στα ενεργά ηχεία. Συστήνω ανεπιφύλακτα να ακολουθήσετε την τακτική μου. :drinks:
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.000
Reaction score
5.815
Δεν καταλαβαίνω τίποτα.

Γιατί δεν πιστεύεις την ίδια την εταιρία που λέει ότι έβαλε ΑΒ για ευρύτερο bandwidth κάτι που χρειάζεται το σούπερ ντούπερ ρίμπον της;
 

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
14.190
Reaction score
31.073
Και ειναι όλοι ευχαριστημένοι:
Και το αφεντικό που το ηχείο του κοστίζει λιγοτερο, και ο σκύλος του γιατι θα ακούει τους υπερήχους που δεν θα άκουγε με τον class d
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
Δεν καταλαβαίνω τίποτα.

Γιατί δεν πιστεύεις την ίδια την εταιρία που λέει ότι έβαλε ΑΒ για ευρύτερο bandwidth κάτι που χρειάζεται το σούπερ ντούπερ ρίμπον της;
Γιατί δε πιστεύω ότι έχει νόημα η απόκριση συχνότητας πάνω από το όριο των 20 kHz, και γιατί δε πιστεύω ότι έχουν πρόβλημα στα πρίμα όλα τα ενεργά ηχεία που έχουν κατ'αποκλειστικότητα class D ενισχυτικά, και γιατί δε πιστεύω ότι έχουν πρόβλημα στα πρίμα όλοι όσοι επέλεξαν class D ενισχυτικά για τα παθητικά ηχεία τους, και γιατί δε πιστεύω ότι όλα τα ενισχυτικά class D που πουλιούνται από τόσες φίρμες στον πλανήτη έχουν πρόβλημα στα πρίμα, επειδή το φίλτρο εξόδου των class D είναι βαθυπερατό και κόβει την αναπαραγωγή συχνοτήτων πάνω από το όριο αντίληψης του ανθρώπου...:p

Γενικά δε πιστεύω σε τίποτα, αν δεν αποδεικνύεται επαρκώς, και κοιτάζω με κριτική σκέψη τις δημοσιεύσεις κάθε φίρμας, χωρίς εξαιρέσεις. ;)

Στο κυνήγι των σπεκς είναι όλες οι εταιρείες, μηδενός εξαιρουμένου, και ακόμα και η genelec τα ίδια λέει, και δε ξέρω ποιος το πρωτοειπε και ποιος ακολούθησε, αλλά όλα αυτά είναι κατά την εκτίμησή μου θέματα καθαρού μάρκετινγκ.

Αντιγράφω αντίστοιχο κείμενο από genelec:

A 15 inch woofer, 5 inch midrange driver (both with Class D amplification) and 1 inch metal dome tweeter (Class AB amplification for ultra-wide bandwidth) combine to produce a peak SPL of 121dB, with a large Directivity Control Waveguide (DCW™) ensuring excellent on- and off-axis imaging.

Οπότε, να τι πιστεύω:

Πιστεύω ότι το παραμύθι το ξεκίνησε η genelec και υποχρεωτικά ακολούθησαν οι υπόλοιποι, για λόγους στρατηγικής μάρκετινγκ.. :p:D

Εντάξει, καλό το κουτοχορτο, αλλά όλα γίνονται για το μειωμένο κόστος των χαμηλής ισχύος ενισχυτικων βαθμίδων που απαιτούνται στα πρίμα. ;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
H b&o πάντως δε χρησιμοποιεί ΑΒ στο tweeter του 90 ενώ χρησιμοποιούσε στο 5.
Ίσως να ξεπέρασε το σκόπελο του κόστους στο 90, γεγονός που την τιμά. ;)
 

Zizik

Space for rent
Moderator
Μηνύματα
36.376
Reaction score
48.339
Αυτά τα λες επειδή είσαι κουφάλογο και δεν ακούς τις υπέροχες αρμονικές άνω των 25-30KHz.

Και μ' αυτό δεν ισχυρίζομαι οτι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε νυχτερίδες, μα οτι αν και δεν τις ακούμε προσθέτουν κι αυτές ένα μικρό λιθαράκι στις υπέροχες χροιές ενός σωστού συνόλου με βινύλιο, παθητικά αγγλικά ηχεία και class A ή λαμπίτσες.






Προσωπικά τερματίζω κάτω απο τα 13KHz.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
Βασικά, αυτά που ξέρω και θέλω, τα εμπιστεύομαι πλήρως και δεν υποχωρώ για κανένα λόγο. Έχω πει λόγου χάριν ότι ηχείο χωρίς τουλάχιστον ψηφιακή είσοδο, δε παίρνω. Για παράδειγμα λοιπόν, να σας πω μία ιστορία: πριν από μερικά χρόνια είχα πάρει απόφαση να αγοράσω τα Κ+Η τα μεγάλα, τα 500, να κλείσω το θέμα του ήχου δια παντός. Βρήκα πολύ καλή τιμή, έφυγε και το ΦΠΑ από τη μέση, ήταν προκλητικά χαμηλά το κόστος, αλλά είχαν ετοιμοπαραδοτο μόνο χωρίς ψηφιακή είσοδο, και δε συμβιβαζόμουν για κανένα λόγο. Έκανα παραγγελία στο Νάκα, εδώ Σαλόνικα, το πλήρες σετ, με ψηφιακή είσοδο, και προς τιμή του δε δέχτηκε προκαταβολή μέχρι να επιβεβαιώσει ημερομηνία παράδοσης από την Κ+Η. Μετά από 3 μήνες αναμονής, ενημερώθηκα ότι ήταν στο R&D για νέα πλακέτα digital input, με δειγματοληψία τουλάχιστον μέχρι 192 (η παλιά ήταν μέχρι 96) με άγνωστη ημερομηνία ολοκλήρωσης. Και ακύρωσα την παραγγελία, παρότι ο Νάκας μου έκανε ακόμα καλύτερη προσφορά στο απλό ηχείο, στα όρια του σκανδαλώδους. 1-2 χρόνια αργότερα, δεν είχε βγει ακόμα κάτι νέο σε πλακέτα εισόδου, και η Κ+Η εν συνεχεία αγοράστηκε από τη νιουμαν..

Ουδέποτε με απασχόλησε τι τάξης λειτουργίας ήταν τα ενισχυτικά στάδια στο 500, και για να πω τη μαβρη αλήθεια, δε το ξέρω με βεβαιότητα.:p
 

Μηνύματα
3.949
Reaction score
4.555
Δεν εχω τιποτε με τη νεα τεχνολογια, μην τρελαθουμε...
Η εκτεταμενη αποκριση ακομη και εαν δεν ειναι στο ακουστικο ανθρωπινο φασμα δεινει ομως ποιο γραμμικη συμπεριφορα σε αυτο, ετσι μπορει να δικαιολογηθει η υπαρξη τοσο των ριμπον ειδικα της ιδιας εταιριας οσο και αλλα τουιτερς πολυ εκτεταμενης αποκρισης γιατι υπο αυτην την εννοια δεν εχει νοημα αυτη(fr μεγαλυτερη) τοσο στις ενισχυτικες οσο και στις μεγαφωνικες μοναδες...
Αλλιως θα πρεπει να αφορισουμε και ολες τις κατασκευαστριες εταιριες που στα ακριβα μοντελα τους τις ενσωματωνουν .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
49.437
Δε συμφωνώ με το συλλογισμό σου.

Δεν αφοριζω τεχνικές ούτε κατακρίνω τα μηχανήματα που έχουν απόκριση συχνότητας μέχρι τα FM, ούτε με ενοχλούν τα ηχεία που μπορούν να τα αναπαραγάγουν.

Απλώς τα κρίνω ως άχρηστες λεπτομέρειες, να, σα το phono stage! :p

(Και αδιαφορώ πλήρως για την παρουσία τους, δηλαδή ουδέποτε δε θα χρησιμοποιούσα ως επιχείρημα για να πάρω πχ Adam το γεγονός ότι αναπαράγει άριστα τους 50 χιλιοκυκλους.. Και προφανώς δεν αποτελεί κατακριτέο επιχείρημα το ότι η απόκριση συχνότητας του ATC-40 στις μετρήσεις του Σταμ έχει πτώση 3dB στους 20 χιλιοκυκλους, αδιαφορώ επιδεικτικά..)

Ομοίως συμπεριφέρομαι για απόκριση συχνότητας στο κάτω μέρος του φάσματος, όπου οτιδήποτε κάτω των 24-25 Hz το εκτιμώ ως απολύτως άχρηστο, έως επιβλαβές για τους χώρους μας, κι άντε να υποχωρήσω μέχρι το θεωρητικό όριο των 20 κύκλων, κι αυτό με μαύρη καρδιά.. Εξ'ου και τα άνωθεν σαμπ της adam χαίρουν της απόλυτης εκτίμησής μου και θα ήμουν 100.000.000.000/% ικανοποιημένος με το 15"-ιντσο τους, πόσο μάλλον με το τέρας των 21"... ;)
 
Last edited:


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
152.189
Μηνύματα
2.283.912
Members
34.617
Νεότερο μέλος
Thelonious
Top