- Μηνύματα
- 5.009
- Reaction score
- 4.250
Διυλιζοντας τον κωνωπα, και κοιταζοντας καποιες λυσεις που μου φαινονται εξαιρετικα ενδιαφερουσες θα ηθελα να βλεπουμε δυο παρομοιες προσεγγισεις με τα οποιοδηποτε προβληματα εχουν.
Πρωτη περιπτωση το XTZ 100.49. Ο κατασκευαστης στο manuel γραφει ότι υπαρχουν 3 τροποι συνδεσης του ηχειου (παθητικος, ημιενεργος και ενεργος). Ηδη για τους δυο τροπους οδηγησης (ενεργο και παθητικο) εχουν γραφτει αρκετα.
Δευτερη περιπτωση το VMPSRM40. Εδώ υπαρχουν δυο τροποι (παθητικος και ημιενεργος). Ο δευτερος είναι ημιενεργος, με ηλεκτρονικο κροσοβερ και ενισχυτη 1000 βατ που μπαινει εντος του ηχειου για οδηγηση των 2 δωδεκαιντσων γουφερ. Ενώ με τους ενισχυτες οδηγεις τα 4 ριμπον της μεσαιας περιοχης και ένα για τις υψηλες συχνοτητες.
Ο προβληματισμος λοιπον που τεθηκε σε μια συζητησε με Κωστα Κογια και Κωστα ΕΑR ηταν αυτος του βολιουμ. Δηλαδη το κατά ποσο θα είναι σωστος ο συγχρονισμος του παθητικου ενισχυτη με τον ενισχυτη που θα οδηγει ενεργα τα γουφερ.
Βεβαια από την άλλη ειμαι σιγουρος ότι τον ιδιο προβληματισμο τον εχουν και οι ανθρωποι των εταιριων που προτεινουν την συγκεκριμηνη λυση. Όμως για να τον προτεινουν κατι θα εχουν σκεφτει σαν λυση (νομιζω). Αυτό όμως θεωρητικα παντα, είναι ένα προβλημα που λυνεται? Η απλα ακολουθουν καποια μεσοβεζικη οδο που λυνει εν μερει το προβλημα?
Θα ηθελα την γνωμη σας.
Πρωτη περιπτωση το XTZ 100.49. Ο κατασκευαστης στο manuel γραφει ότι υπαρχουν 3 τροποι συνδεσης του ηχειου (παθητικος, ημιενεργος και ενεργος). Ηδη για τους δυο τροπους οδηγησης (ενεργο και παθητικο) εχουν γραφτει αρκετα.
Δευτερη περιπτωση το VMPSRM40. Εδώ υπαρχουν δυο τροποι (παθητικος και ημιενεργος). Ο δευτερος είναι ημιενεργος, με ηλεκτρονικο κροσοβερ και ενισχυτη 1000 βατ που μπαινει εντος του ηχειου για οδηγηση των 2 δωδεκαιντσων γουφερ. Ενώ με τους ενισχυτες οδηγεις τα 4 ριμπον της μεσαιας περιοχης και ένα για τις υψηλες συχνοτητες.
Ο προβληματισμος λοιπον που τεθηκε σε μια συζητησε με Κωστα Κογια και Κωστα ΕΑR ηταν αυτος του βολιουμ. Δηλαδη το κατά ποσο θα είναι σωστος ο συγχρονισμος του παθητικου ενισχυτη με τον ενισχυτη που θα οδηγει ενεργα τα γουφερ.
Βεβαια από την άλλη ειμαι σιγουρος ότι τον ιδιο προβληματισμο τον εχουν και οι ανθρωποι των εταιριων που προτεινουν την συγκεκριμηνη λυση. Όμως για να τον προτεινουν κατι θα εχουν σκεφτει σαν λυση (νομιζω). Αυτό όμως θεωρητικα παντα, είναι ένα προβλημα που λυνεται? Η απλα ακολουθουν καποια μεσοβεζικη οδο που λυνει εν μερει το προβλημα?
Θα ηθελα την γνωμη σας.