Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Μηνύματα
15
Reaction score
0
Επειδή από άλλο θέμα έχω μάλλον καταλήξει ότι η μάρκα της επόμενης μου
τηλεόρασης θα είναι μία εκ των :

LG TOSHIBA HITACHI


και επειδή το θέμα του service των συσκευων μας είναι το δεύτερο που πρέπει να μας απασχολεί μετά την επιλογή, θα παρακαλούσα όλους σας να παρουσιάσετε σε αυτό το topic τις εμπειρίες σας από το service των αντιπροσωπιών.
Πρωτίστως για τις παραπάνω εταιρίες αλλά γιατί όχι και τις υπόλοιπες. :cool_4:
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Επειδη συνεργαζομαι και με τις 3 εταιριες που αναφερεις τυχαινει να γνωριζω πολλα πανω σε αυτο το θεμα.

Η LG εχει πολυ καλο support και γενικα το παλαιυει ωστε να αφησει ευχαριστημενο τον πελατη.
Η Toshiba που αντιπροσωπεύεται απο την Intersys (μεγαλη εταιρια) δεν μπορω να πω οτι αποκρινεται παντα εγκαιρως και πολλες φορες εχουν υπαρξει παραπονα. Παντως το αποτελεσμα ειναι οτι εξυπηρετουν αργα η γρηγορα.
Η Hitachi ενω πριν 4 χρονια δεν υποφεροταν ξαφνικα τα τελευταια 2 ετη γινονται χαλι να τους πατησεις!! Στελνουν τεχνικο ακομα και για 14αρα CRT! Ελπιζω να το εχουν διατηρησει.

Εαν θελετε και για αλλες εταιριες πολυ ευχαριστως να σας πω οτι θελετε.
 

Μηνύματα
15
Reaction score
0
Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Γενικά σ'αυτές τις εταιρίες πως είναι η διαδικασία ;
Πέρνεις τηλεφωνο στα κεντρικά και αυτοί σου στέλνουν τον τεχνικό ; ή
πηγαίνεις τη συσκευή στον τεχνικό της περιοχής ;
Χρεώσεις ξέρεις ;
Πόσο δεκτικοί είναι σε "παραξενιές" πελατών ;
π.χ. αν δεν μου αρέσουν τα χρώματα θα καθήσουν να ρυθμίσουν ή θα πούν το κλασικό "καλά με τόσα που έδωσες τί περίμενες" ; :crazy_1:
 

Μηνύματα
3.797
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Επειδη συνεργαζομαι και με τις 3 εταιριες που αναφερεις τυχαινει να γνωριζω πολλα πανω σε αυτο το θεμα.
Με ποιά ιδιότητα, αν επιτρέπεται;
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Βεβαίως και επιτρέπεται.

Σε εταιρία - αλυσίδα πωλησης ηλεκτρικών συσκευών εικόνας-ήχου. Αν και γενικά είμαι στο λιανεμπόριο αρκετά χρόνια.

Τωρα βρίσκομαι στο εμπορικο κομματι της εταιριας με αποτέλεσμα να εχω αρκετη τριβη με πληθώρα αντιπροσώπων.
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Γενικά σ'αυτές τις εταιρίες πως είναι η διαδικασία ;
Πέρνεις τηλεφωνο στα κεντρικά και αυτοί σου στέλνουν τον τεχνικό ; ή
πηγαίνεις τη συσκευή στον τεχνικό της περιοχής ;
Χρεώσεις ξέρεις ;
Πόσο δεκτικοί είναι σε "παραξενιές" πελατών ;
π.χ. αν δεν μου αρέσουν τα χρώματα θα καθήσουν να ρυθμίσουν ή θα πούν το κλασικό "καλά με τόσα που έδωσες τί περίμενες" ; :crazy_1:
Και οι τρεις εταιριες στελνουν τεχνικο σε περιπτωση βλαβης με πρωτες lg hitachi και τελευταια intresys.

Χρεωσεις φιλε μου δεν ξερω γιατι ολα τα προιοντα που ειχα εμπειρια επισκευης ηταν εντος εγγυησης

Δεκτικοι σε παραξενιες δεν ειναι κανενας τους πολυ απλα υπαρχει η ατακα δε γινεται, δεν προβλέπεται κτλ.
Αυτο με την βοήθεια στο setup δεν το κοβω να σε βοηθα κανεις. Ειδικα οι τεχνικοί που απασχολουν το τηλεφωνικό δικτυο δεν μου εχουν δωσει και τις αρτιοτερες απαντησεις..

Αλλα σε γενικες γραμμες σε περιπτωση προβληματος η βλαβης αυτες οι 3 εταιριες που μου αναφερεις εχουν support απεναντι στο πελατη και εξυπηρετουν ολοι τους με αρκετα καλα,ανηκουν στην καλη ελιτ.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Σε εταιρία - αλυσίδα πωλησης ηλεκτρικών συσκευών εικόνας-ήχου. Αν και γενικά είμαι στο λιανεμπόριο αρκετά χρόνια.

Τωρα βρίσκομαι στο εμπορικο κομματι της εταιριας με αποτέλεσμα να εχω αρκετη τριβη με πληθώρα αντιπροσώπων.
Συμφωνεις με οσα λεγονται για το κακιστο σερβις της Σονι; Για Φιλιπς τι λες;
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Αγαπητε μου η sony ανηκει δύστυχος στην κορυφη των χειρότερων κέντρων τεχνικής υποστήριξης. Ειδικα απο τοτε που τα έδωσε στην astra service. Τα προϊόντα της εχουν γινει γενικά ειδος προς αποφυγή μονο και μονο απο αυτο.

Η Philips πριν 2 χρονια ανηκε στην κορυφη των καλυτερων και παραμενει μεχρι και σημερα απλα αρκετα καλη εαν οχι η καλύτερη. Την συγκαταλέγω μαζι με τους 3 που αναλύσαμε προηγουμένως.

Ολοι οι υπόλοιποι ειναι απο μετριοι και κατω.
 


Μηνύματα
90
Reaction score
0
To service ths Samsung ti leei? exei kapoios kapoia empeiria?


Μου χάλασε μια samusung εντός της εγγύησης. Ήρθε τεχνικός άμεσα στο σπίτι μου (στη Ρόδο). Μετά από μερικές μέρες μου την επέστρεψε στο σπίτι μου μαζί με ένα σημείωμα για αλλαγή. Στο κατάστημα μου πιστώσανε τα χρήματα που είχα δώσει (και όχι την τρέχουσα [χαμηλότερη τιμή].

Έδωσα κάτι παραπάνω και πήγα από τις 32 στις 40 ίντσες.

Κανένα παράπονο. :cool_4:
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Αγαπητε μου η sony ανηκει δύστυχος στην κορυφη των χειρότερων κέντρων τεχνικής υποστήριξης. Ειδικα απο τοτε που τα έδωσε στην astra service. Τα προϊόντα της εχουν γινει γενικά ειδος προς αποφυγή μονο και μονο απο αυτο.

Η Philips πριν 2 χρονια ανηκε στην κορυφη των καλυτερων και παραμενει μεχρι και σημερα απλα αρκετα καλη εαν οχι η καλύτερη. Την συγκαταλέγω μαζι με τους 3 που αναλύσαμε προηγουμένως.

Ολοι οι υπόλοιποι ειναι απο μετριοι και κατω.
συγνωμη για να καταλάβω! Η sony εδωσε το service στην astra service? απο πότε?

Και για το δεύτερο, ολοι οι υπολοιποι ειναι μέτριοι και κάτω, και ερωτώ! το service της LG ΕΙΝΑΙ ΚΆΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΈΤΡΙΟ.
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

Την Samsung την υποστηριζει ο fourlis, μια αντιπροσωπεια που προσπαθει να εξυπηρετησει. Συνηθως τα καταφερνει αλλα υπαρχουν και περιστατικα που δεν μειναμε ευχαριστημενοι. Βεβαια τωρα που η samsung εχει ανεβασει τις πωλησεις της τοσο πολυ μπορω να πω οτι κανουν βηματα βελτιωσης.

Εν κατακλειδι θα εχετε support αλλα οχι παντα και σε ολα. Παντως ειναι μεγαλη αντιπροσωπεια και δεν εχει φοβο να αφησει καποιον ξεκρεμαστο. Πο χρονοι αποκρισης ειναι λιγο αργοι.
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Απάντηση: Service τηλεοράσεων. Εμπειρίες ;;

συγνωμη για να καταλάβω! Η sony εδωσε το service στην astra service? απο πότε?

Και για το δεύτερο, ολοι οι υπολοιποι ειναι μέτριοι και κάτω, και ερωτώ! το service της LG ΕΙΝΑΙ ΚΆΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΈΤΡΙΟ.
Η σονυ τα εχει δωσει εδω και 4 χρονια εαν θυμαμαι καλα.Μπορει και παραπανω.

Εαν προσεξες παραπανω τα γραφoμενα μου η LG συγκαταλεγεται μετα την Philips στις πιο καλες. (Διαβασε το θεμα απο την αρχη). Philips, LG Hitachi Intersys.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.662
Μηνύματα
3.058.810
Members
38.587
Νεότερο μέλος
stratos.april
Top