service

Μηνύματα
503
Reaction score
2
Ολα καλά λοιπόν στο xali end στον χώρο μας - στην χώρα μας

αν?? λέω άν μας χαλάσει κανένα ακριβό μηχανάκι τι κάνουμαι??

1.-Προσπαθούμαι να βρούμε λύση μέσα απο τον επίσημο αντιπρόσωπο -σχόλιο!!!Τώρα σώθηκες το μηχάνημα θα παίζει καλύτερα απο καινούργιο!!!
2.-Στέλνουμε το μηχανάκι στην μαμμά για επισκευη??-σχόλιο μπελάς μεγάλος αλλά η μόνη λύση!!!!!!
3.-Το επισκευάζει ο εδώ αντιπρόσωπος οπως μπορεί και μετά το σκοτώνουμαι???? -σχόλιο η καλύτερη λύση!!!Ζητω η τράμπα-
you know better


ΥΓ
Θυμάμαι πριν καμμιά 20αρία χρόνια και βάλε έναν τελικό της counterpoint γύρω στα 250 W που είχε καταντήσει για πάνω απο ένα χρόνο το γεφύρι της Αρτας.....
Παρασκευή ερχόταν σπίτι -Κυριακή εφευγε
για Αθήνα
Βρέ τι τρανζίστορ εξόδου αντικατέστησε ο εδώ σκιτζής αντιπρόσωπος που βέβαια εγώ πλήρωσα γύρω στις εκατόν τόσες χιλιάδες δρχ τότε!!
Βρέ τι κυρίως πλακέτα στον ενισχυτή αντικατέστησε ...200.000 χιλιαδες και βάλε δρχ
ο ενισχυτής δεν επισκευάσθηκε ποτέ απο τον ΕΔΩ ΕΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ
Θυμάμαι πάντως οτι σε επικοινωνία μέσω telex τότε
με την counterpoint μου έλεγαν απλά
στείλε τον ενισχυτή σε εμάς


Το ιδιο έργο το έζησα πρίν κανένα μήνα μετά απο 20 χρόνια
και είναι ακριβώς το ίδιο
του στυλ ...
Ελα δεν έχει τιποτα σοβαρό το μηχάνημα
θα το επισκευάσουμαι

ο τάδε ξαδελφός μου ξέρει απο αυτά

Την αντιπροσωπεία να λέει στείλτο σε εμας

και εμένα να έχω τρελλαθεί

Η μόνη λύση ???

Απλά πρίν αγοράσετε οτιδήποτε
απο τους οποιους κυρίους κυρίους αντιπροσώπους
απλά ψάξτε πόσο καλοί ειναι στα υπόλοιπα πέρα απο την αγορά..
 




Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Εδώ σοβαρή "έδρα" δεν έχουν για την εταιρεία τους οι αντιπρόσωποι, service θα έχουν;

...
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.948
Reaction score
13.438
Ας το πάρουμε χαμπάρι.
Το κόστος συντήρησης ενός αποκλειστικού τμήματος επισκευών είναι δυσβάσταχτο για όλες τις αντιπροσωπείες του Ελληνικού χώρου.

Ακόμα και κολοσσοί όπως η PHILIPS κατάργησαν αυτό το τμήμα.
Υπάρχουν όμως οι κατάλληλοι, έμπειροι, τεχνικοί ή εταιρίες επισκευών που συνεργάζονται με τς αντιπροσωπείες και φέρνουν εις πέρας αυτό το έργο.

Η μία μεμονωμένη περίπτωση δεν είναι ο κανόνας.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Γενικότερα επειδή παρακολουθώ ως θεατής το χώρο της υψηλής πιστότητας αρκετά χρόνια πιστεύω τα εξής.

Πραγματικά το θέμα service είναι μία κοροιδία.Οι καταναλωτές δέν γνωρίζουν τα δικαιώματα τους και οι έμποροι επιμένουν να τους τα αποκρύπτουν.Και βέβαια πώς να μήν γίνει το αντίθετο?Όταν ο μέσος έμπορος έχει την αντιπροσωπεία στο σπίτι του πώς να μήν έχει πρόβλημα ο καταναλωτής.Όταν ο μέσος αγοράζει είτε μεταχειρισμένα είτε demo προιόντα πώς να μήν υπάρχει αυτό το χάος.Βέβαια πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις...

Γενικότερα πιστεύω οτι το θέμα το σώζουν-μερικώς-οι μεγάλες εταιρείες.Αυτές κάαααατι δείχνουν να κάνουν.Και βέβαια όσες έχουν οργανωμένη αντιπροσωπεία διότι κακά τα ψέμματα...το χόμπι δέν έχει "χρήμα"ετσι ώστε μία εταιρεία να μπορεί να στηρίξει προσωπικό στην Ελλάδα.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Το κόστος συντήρησης ενός αποκλειστικού τμήματος επισκευών είναι δυσβάσταχτο για όλες τις αντιπροσωπείες του Ελληνικού χώρου.
Ας γίνουν οι 100 αντιπροσωπείες 10 σωστές... :126:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.948
Reaction score
13.438
Ας γίνουν οι 100 αντιπροσωπείες 10 σωστές... :126:
Φαντάζεσαι πόσες εταιρίες θα πρέπει να έχει κάθε αντιπροσωπεία?
Ποια φίρμα θα υποστηρίξει πρώτη μετά?:137:
 

Μηνύματα
503
Reaction score
2
Γιά να μην είμαι συνέχεια ο κακός της υπόθεσης

Σε σχέση με το πόσες εταιρείες μπορούν να υποστηρήξουν οι εδώ αντιπρόσωποι ???τότε και τώρα???
Δική τους υπόθεση όχι δική μου...
Ας μην εχουν τόσες..

.
Σας αναφέρω ξανά οτι με τον συχωρεμένο counterpoint
προ 20ετίας??? η ίδια η counterpoint συνέχεια μου έλεγε
στείλε τον ενισχυτή σε εμάς
Ποτέ δεν μου είπε οτι μπορεί να επισκευασθεί απο τον εδώ διαφημιζόμενο στα συναφή περιοδικά
ως αντιπρόσωπο? πωλητή ?ερασιτέχνη του χώρου????δεν ξέρω

Το μόνο που ξέρω ότι εγώ έχασα γύρω στα 300.000 χιλιαρικάκια τότε χωρίς κανένα αποτέλεσμα...

Η μάλλον με μόνο αποτέλεσμαλόγω αποτυχημένης επισκευής απο τον εδώ κύριο
ο ενισχυτής να πάει για τράμπα


Το ίδιο γίνεται και τώρα

ποιά είναι η υποστήρηξη στο after sales service? σήμερα απο του κυρίους που πουλάν μηχανάκια?
ΚΑΝΕΝΑ

Δεν ζητάω να επισκευασθεί το τάδε μηχάνημα απο τους 2-3 καλούς τεχνικούς που ξέρουμαι οτι υπάρχουν στον χώρο....
Ζητάω ακριβώς το αντίθετο
Τι? ακριβώς??

Απλά να σεβαστούν οτι εγώ για να αγοράσω το κάθε μηχανάκι
εδωσα χρήματα που πραγματικά ΔΕΝ μου περισσεύουν
ΚΑΙ
Θα ήθελα απο την αρχή
Να γνωρίζω
1 άν ο κάθε κύριος έχει service επίσημο στην Ελλάδα για τα μηχανάκια που πουλά
-πράγμα δύσκολο με τις τόσες εταιρείες που έχει α κάθε αντιπρόσωπος σήμερα στον χώρο

2 άν είναι σε θέση να αναλλάβει τη επισκευή απο τον κατασκευαστή για τα μηχανάκια που πουλά και να μου παρέχει κάθε σχετική βοήθεια

3 αν θα με αφήσει να κολυμπάω μόνος μου
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.948
Reaction score
13.438
ΙRΟΝ μη φανταστείς πως η επισκευή μιας συσκευής ήχου απαιτεί πλήρη εξειδίκευση στο συγκεκριμένο τύπο ή στη συγκεκριμένη μάρκα.
Άνετα ένας γνώστης, και με μια σχετική εμπειρία, τεχνικός μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά.

Η κατάσταση αυτή δεν είναι πρόσφατη.
Θυμάμαι, πριν καμιά τριανταριά χρόνια, πιτσιρικάς τότε, που πήγα στο μαγαζί ενός φίλου του πατέρα μου.
Ήταν εξαιρετικός τεχνικός σε επισκευές και στο μαγαζί του υπήρχαν μηχανήματα πολλών εταιριών.
Ρωτώντας συνεχώς για διάφορα πράγματα που είπε πως συνεργαζόταν με πολλές εταιρίες που τα έφερναν τις προς επισκευή συσκευές τους.
 

Μηνύματα
503
Reaction score
2
ΙRΟΝ μη φανταστείς πως η επισκευή μιας συσκευής ήχου απαιτεί πλήρη εξειδίκευση στο συγκεκριμένο τύπο ή στη συγκεκριμένη μάρκα.
Άνετα ένας γνώστης, και με μια σχετική εμπειρία, τεχνικός μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά.

Η κατάσταση αυτή δεν είναι πρόσφατη.
Θυμάμαι, πριν καμιά τριανταριά χρόνια, πιτσιρικάς τότε, που πήγα στο μαγαζί ενός φίλου του πατέρα μου.
Ήταν εξαιρετικός τεχνικός σε επισκευές και στο μαγαζί του υπήρχαν μηχανήματα πολλών εταιριών.
Ρωτώντας συνεχώς για διάφορα πράγματα που είπε πως συνεργαζόταν με πολλές εταιρίες που τα έφερναν τις προς επισκευή συσκευές τους.
Ερώτηση 1
???ΙRΟΝ μη φανταστείς πως η επισκευή μιας συσκευής ήχου απαιτεί πλήρη εξειδίκευση
το λές για να το πιστεψεις εσύ??εγώ??ή οι υπόλοιποι

Ερώτηση 2
Άνετα ένας γνώστης, και με μια σχετική εμπειρία, τεχνικός μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά

Τότε γιατί ένα κασετόφωνο της aiwa το θρυλικό excellia 009 άν το ξέρεις ..που είχα αγοράσει και που ενας αδελφικός? φίλος που του το δάνεισα για 2 ημέρες κατάφερε να το κάψει..
Ποτέ δεν επισκευάσθηκε απο το εδώ επίσημο service της aiwa
δεν ήταν τεχνικοί με σχετική γνωση και εμπειρία?

Θυμάμαι ενα CD player της Dual οταν τα cd players ήταν στην γέννεση τους που ποτέ και αυτό δεν επισκευάσθηκε απο τον εδώ αντιπρόσωπο ήταν άσχετος?


Τώρα για όσα λές απλά έχω την δική μου γνώμη
Βάσει των όσων έχω ζήσει στα 30 χρόνια
με τις συσκευές ήχου μάλλον χρειάζεται το κάτι παραπάνω..

Αλλο το το επισκευάσεις μία συσκευή ήχου και άλλο να την επαναφέρεις στην αρχική κατάσταση.


Το οτι πριν καμμία 30 χρόνια θυμάσαι τον τάδε τεχνικό να επισκευάζει την τάδε συσκευή και που τον εμπιστευόταν τόσες εταιρείες δεν είναι και τόσο σοβαρό επιχείρημα
που να δικαιολογεί
την σημερινή κατάσταση τους χωρου
και την αντιμετώπιση όλων μας απο τους εδώ κυρίους που ασχολούνται με την πώληση ηχητικών συσκευών

Και βέβαια συμφωνώ υπάρχουν και τεχνικοί στον χώρο που είναι αστέρια

φτάνει αυτό ομως
για την αγορά ενός μηχανήματος της τάξεως 5-10-15 χιλιάδων ευρώ?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.948
Reaction score
13.438
Ερώτηση 1
???ΙRΟΝ μη φανταστείς πως η επισκευή μιας συσκευής ήχου απαιτεί πλήρη εξειδίκευση
το λές για να το πιστεψεις εσύ??εγώ??ή οι υπόλοιποι

Ερώτηση 2
Άνετα ένας γνώστης, και με μια σχετική εμπειρία, τεχνικός μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά

Τότε γιατί ένα κασετόφωνο της aiwa το θρυλικό excellia 009 άν το ξέρεις ..που είχα αγοράσει και που ενας αδελφικός? φίλος που του το δάνεισα για 2 ημέρες κατάφερε να το κάψει..
Ποτέ δεν επισκευάσθηκε απο το εδώ επίσημο service της aiwa
δεν ήταν τεχνικοί με σχετική γνωση και εμπειρία?

Θυμάμαι ενα CD player της Dual οταν τα cd players ήταν στην γέννεση τους που ποτέ και αυτό δεν επισκευάσθηκε απο τον εδώ αντιπρόσωπο ήταν άσχετος?


Τώρα για όσα λές απλά έχω την δική μου γνώμη
Βάσει των όσων έχω ζήσει στα 30 χρόνια
με τις συσκευές ήχου μάλλον χρειάζεται το κάτι παραπάνω..

Αλλο το το επισκευάσεις μία συσκευή ήχου και άλλο να την επαναφέρεις στην αρχική κατάσταση.


Το οτι πριν καμμία 30 χρόνια θυμάσαι τον τάδε τεχνικό να επισκευάζει την τάδε συσκευή και που τον εμπιστευόταν τόσες εταιρείες δεν είναι και τόσο σοβαρό επιχείρημα
που να δικαιολογεί
την σημερινή κατάσταση τους χωρου
και την αντιμετώπιση όλων μας απο τους εδώ κυρίους που ασχολούνται με την πώληση ηχητικών συσκευών

Και βέβαια συμφωνώ υπάρχουν και τεχνικοί στον χώρο που είναι αστέρια

φτάνει αυτό ομως
για την αγορά ενός μηχανήματος της τάξεως 5-10-15 χιλιάδων ευρώ?
Όταν λέω κάτι να ξέρεις πως δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν.
Έχοντας ασχοληθεί με το θέμα ήχος, από τεχνικής πλευράς, μόλις 25 χρόνια και έχοντας επισκευάσει πολλά μηχανάκια, εκ των οποίων σε πολλά δεν είχα ιδέα τι θα αντιμετωπίσω, κάνω μια απλή μεταφορά των εμπειριών μου.
Υπόψιν σαν επάγγελμα ναι μεν είμαι τεχνικός αλλά σε εντελώς διαφορετικό κλάδο.

Με το δεδομένο πως υπάρχουν πολλοί τεχνικοί καλύτεροι από εμένα θεωρώ πως μια σωστή επισκευή είναι απλά θέμα χρόνου και αξιολόγησης της αξίας της ζημιάς.

Για παράδειγμα, αν στο AIWA που αναφέρεις ο φίλος σου γύρισε τον επιλογέα τάσης λειτουργίας από τα 220 στα 110 και η ασφάλεια έλειπε σε διακοπές, τι να επισκευάσεις και πόσο να χρεώσεις όταν έχουν αρπάξει όλα τα κυκλώματα?

Επίσης όταν αναφέρεις μια συσκευή νέας τεχνολογίας, όπως ήταν την εποχή που αναφέρεσαι το CD player, ο παράγοντας εμπειρία απλά δεν υπάρχει.

Το ίδιο ακριβώς συνέβει με ένα ακριβό Γερμανικό αυτοκίνητο που ήρθε στη Ελλάδα μόλις πρωτοκυκλοφόρησε, παρουσίασε βλάβη και η εδώ αντιπροσωπεία δεν μπορούσε να τη βρει καθότι το έβλεπε πρώτη φορά.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.107
Μηνύματα
3.041.397
Members
38.531
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top