sharpness + response time

Μηνύματα
32
Reaction score
0
Καλησπέρα έχω μια LCD Philips με όχι και τόσο καλό χρόνο απόκρισης.
Κατά πόσο ρόλο παίζει το sharpness και ρωτάω διότι όταν βλέπω μια ταινία και έχω το sharpness στο 2 πολλές φορές "αγκομαχάνε"
τα pixels για να πάνε στα επόμενα frames.
Αν ξαναγυρίσω τη σκηνή πίσω και ξαναπαίζει δε αγκομαχάνε και τόσο.
Πάντως όταν έχω το sharpness στο 0 δε φαίνεται τόσο, σχεδόν καθόλου.
Και δε νομίζω να είναι ότι όταν είναι στο 0 και δε φαίνονται γιατί θολώνουν, αλλά όταν ξαναγυρίζω τη σκηνή πάλι με sharpness 2 πάλι δε φαίνονται.
Αυτό συμβαίνει όταν το έχω στο 2. Στο 0 δε φαίνεται.
Ξέρω ότι όταν ανεβάζω το sharpness φαίνονται ατέλειες που δεν πρέπει να φαίνονται. Αλλά ο χρόνος απόκρισης είναι άλλο πράγμα που δεν νομίζω να έχει σχέση με το sharpness γιατί δεν pixeliazei απλώς, αλλά σέρνονται τα pixels.
Το σωστό sharpness στις philips ποιο είναι; Λογικά θα'ναι το 0 αλλά έτσι μου φαίνεται θολώνουν πιο πολύ και από τις crt.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Το sharpness είναι εκ των υστέρων επεξεργασία και καλό είναι να είναι στο μηδέν. Αν δεν σου αρέσει έτσι, αύξησέ το ένα κλικ πριν αρχίσουν να εμφανίζονται λευκά περιγράμματα γύρω από τα αντικείμενα.
Κάθε επεξεργασία χρειάζεται χρόνο. Το ίδιο και το sharpness. Και λογικά αυξάνει το input lag. Όχι το response time, που είναι χαρακτηριστικό του panel.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
0
Δεν ήξερα ότι επεξεργάζεται κιόλας το sharpness νόμιζα ότι απλά αλλάζει τη μορφή της εικόνας με πιο οξύτητα και ποιο μαλακή. Δηλαδή επεξεργάζεται αναλυτικά την εικόνα δλδ το σήμα που βλέπει το μεταφέρει σε ποιο πολύ οξύτητα;
Οπότε το sharpness παίζει και ρόλο για τα pixels που σέρνονται ε;
Και το Noise reduction + το acticv control έχουν lag σε αυτή την περίπτωση;
 


Μηνύματα
32
Reaction score
0
Με λίγα λόγια τι γίνεται; Προσθέτει παραπάνω pixels στην εικόνα για τονίσει την υπάρχουσα; Ή απλώς το κάθε τι φαίνεται με ποιο οξύτητα;
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Με πολύ λίγα λόγια, όταν η εικόνα είναι "soft", όταν έχουμε ένα αντικείμενο Α χρώματος δίπλα σε ένα χρώματος Β, η μετάβαση από το Α χρώμα στο Β γίνεται βαθμιδωτά. Όταν η εικόνα έχει μεγάλη οξύτητα, πρέπει το ένα pixel να έχει Α χρώμα και το δίπλα του, χρώμα Β. Αυτό προσπαθεί να κάνει η εκ των υστέρων επεξεργασία.
Αλλά έχει επιπτώσεις, μιας και δημιουργεί περιγράμματα στα αντικείμενα και κάνει πιο έντονο τον θόρυβο, κάθε είδους, όπως διαπίστωσες.
Οι αλγόριθμοι συνήθως δεν μπορούν να ξεχωρίσουν πότε κάτι είναι θόρυβος, οπότε θα πρέπει να το υποβιβάσουν ή πληροφορία, οπότε πρέπει να το αναδείξουν.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
0
Για να καταλάβω: χρώμα Α=υπάρχων pixel που έρχεται "άθικτο απ'το σήμα + χρώμα B=επεξεργασμένο;
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Φαντάσου ένα κόκκινο αντικείμενο σε άσπρο φόντο. Κανονικά θα έπρεπε να είχαμε κόκκινα Pixels και δίπλα λευκά. Αν η εικόνα δεν έχει οξύτητα, υπάρχουν κόκκινα, πιο ανοιχτά κόκκινα, ροζ, ανοιχτό ροζ, και λευκά pixels. Αυτό προσπαθεί να το διορθώσει το sharpness.
Αν μέσα στο κόκκινο όμως έχουμε και θόρυβο, pixels πχ σκούρου κόκκινου, αν ο αλγόριθμος δεν είναι σωστός, τα αναδικνύει και αυτά.

Σε πολύ γενικές γραμμές.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
0
Αχά! Οπότε δηλαδή δεν είναι απλή οξύτητα στη υπάρχουσα εικόνα αλλά 100% ψηφιακή διόρθωση. Εγώ νόμιζα ότι απλά κάνει την υπάρχουσα εικόνα πιο "τραχιά". Οπότε επεμβένει ψηφιακά.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Είναι ψηφιακή διόρθωση, όπως το λες! :126:
Αν δεις ότι σου αρέσει, χρησιμοποίησέ το. Αλλά με ρέγουλα!
 

Μηνύματα
32
Reaction score
0
Το έχω στο 2 έχει βέβαια μερικά περιγράματα αλλά δεν είναι ενοχλητικά και κάνει την εικόνα λίγο πιο ζωντανή αλλά αν το κατεβάσεις στο 0 είναι αρκετά θολά διότι βλέπω παλιές ταινίες όχι τόσο σύγχρονες "καλογραμμένες". Αυτό που με πειράζει είναι στο lag δηλαδή αν αφήσω το sharpness στο 0 βγάλω το noise reduction και το active control θα ναι καλύτερα;
Δηλαδή δε σέρνονται τόσο τα pixels στην κίνηση;
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Κάνε πρόβες! :)
Αυτό που λες "σέρνονται" μήπως δεν οφείλονται στην επεξεργασία της τηλεόρασης, αλλά είναι θέμα του video;
Το lag είναι πρόβλημα κύρίως σε video games. Εκεί δεν χρειάζεται sharpness.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
0
Έτσι νόμιζα κι εγώ ότι φταίει το ότι είναι έτσι οι ταινίες αλλά στην φάση που γίνεται αυτό, μόλις ξαναγυρίζω πίσω τη σκηνή δεν "σέρνονται" πάλι. Από εκεί υποψιάστηκα ότι φταίει κάτι άλλο. Και αυτό συμβαίνει ακόμα σε καινούριες ταινίες πχ 300. Βέβαια όπως είπα δεν έχει καλό χρόνο απόκρισης, αλλά είναι που είναι χάλια να μην γίνεται τόσο αισθητό! Γι'αυτό ρώτησα για το sharpness. Μου αρέσει το sharpness αλλά στην κίνηση είναι χάλια, ενώ σε τοπία κλπ είναι εντυπωσιακό!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.870
Μηνύματα
3.031.540
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top