SONY SAMSUNG H LG ??

Reaction score
0
Κατά αρχή χαιρετώ όλη την παρέα μιας και είμαι νέο μέλος.
Στο ζουμί τώρα :διαβάζοντας έχω μπερδευτεί πλήρως όμως και θα ήθελα την βοήθεια σας. Θέλω μια tv για μόνο και ένα σκοπό να μπορώ να την συνδέω στο pc για να παίζω κανένα PRO (εννοείται) και που και που να βλέπω και καμιά ταινία πάλι μέσω pc. Από ότι έχω καταλάβει (πάντα από αυτά που διάβασα γιατί είμαι άσχετος με το θέμα) plasma δεν κάνη και ότι καλύτερη απόδοση έχουν οι lcd με ανάλυση 1920*1080 λόγο pc. Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Philips, sharp, Toshiba, Panasonic τις απέκλισα όχι γιατί δεν είναι καλές, αλλά για το ότι σε αυτά που ζητώ είναι πολύ ακριβές (βλέπε κρίση) και έτσι έχω καταλήξει σε αυτά τα μοντέλα.
LG 42 LH3000 LG 37 LH4000 SONY KDL-40S5600
SAMSUNG LE40B530 SAMSUNG LE40B553
Εδώ λοιπών θέλω την έμπειρη βοήθεια σας στο ποιο μοντέλο πιστεύεται ότι καλύπτει τις ανάγκες μου η αν υπαρχή και κάποια άλλη πρόταση. Τέλος θέλω να πω ότι η απόσταση θέασης είναι τα 2 μέτρα.
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων

Reaction score
0
Απάντηση: SONY SAMSUNG H LG ??

Άσχετα με τα specs και τα νουμεράκια το βασικό είναι να τις ΔΕΙΣ ή έστω όσες γίνεται μαζί με το ίδιο πρόγραμμα.
Τα υπόλοιπα -νούμερα, USB, media plaback κ.ο.κ είναι καλά αλλά ΠΡΩΤΑ η εικόνα!!!

Reaction score
0

Άσχετα με τα specs και τα νουμεράκια το βασικό είναι να τις ΔΕΙΣ ή έστω όσες γίνεται μαζί με το ίδιο πρόγραμμα.
Τα υπόλοιπα -νούμερα, USB, media plaback κ.ο.κ είναι καλά αλλά ΠΡΩΤΑ η εικόνα!!!

Έχεις απόλυτο δίκιο ο καλύτερος κριτής είναι τα μάτια σου. Εγώ όμως δεν φοβάμαι ότι δεν θα μου αρέσει η εικόνα, ψείρας δεν είμαι, και ούτε την θέλω για τα τηλεοπτικά, αλλά λόγο ότι θα παίζω μέσο του pc το παιχνίδι PRO (ξανά εννοείτε :135: ) φοβάμαι τα λεγόμενα ‘σπασίματα ‘ και τα ‘κολλήματα’ της εικόνας που ακούω δεξιά και αριστερά. Αν είχα ένα ps3 η xbox δεν θα με ένοιαζε. Αυτό είναι το πρόβλημα μου.

Reaction score
0