sub out και pre out διαφορές;

Μηνύματα
5.837
Reaction score
32.179
Σε προ ενισχυτή δικάναλο όταν υπάρχουν και οι δύο έξοδοι βάζω το ενεργό υπογούφερ στο sub out οκ εύκολο αυτό ,υπάρχουν ωστόσο και προενισχυτές δικάναλοι που έχουν μόνο pre out μήπως εκεί βάζουμε το sub ή θεωρείται λάθος;
Από τα λίγα που διάβασα η pre out έχει όλο το σήμα ενώ η sub out μόνο τις χαμηλές.
Υποθέτω όταν χρησιμοποιώ την pre out το sub κάνει την αποκοπή με τις ρυθμίσεις που επιλέγουμε αλλά από στάθμη θα είναι σαν του sub out ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.740
Reaction score
144.686
υπάρχουν ωστόσο και προενισχυτές δικάναλοι που έχουν μόνο pre out μήπως εκεί βάζουμε το sub ή θεωρείται λάθος;
Δεν είναι λάθος.
η pre out έχει όλο το σήμα ενώ η sub out μόνο τις χαμηλές.
Σωστά.
όταν χρησιμοποιώ την pre out το sub κάνει την αποκοπή με τις ρυθμίσεις που επιλέγουμε
Σωστά.
από στάθμη θα είναι σαν του sub out ;
Τη στάθμη του σαμπ τη ρυθμίζεις από το ρυθμιστικό του σαμπ.
 

Μηνύματα
449
Reaction score
380
Και ας μου επιτρέψει ο συμφορουμίτης sportteo, να κάνω μία σχετική-άσχετη ερώτηση:
Σε παλιό ολοκληρωμένο ενισχυτή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις rec out εξόδους του, για να δώσουμε σήμα στο sub?
 

Μηνύματα
5.837
Reaction score
32.179
Και ας μου επιτρέψει ο συμφορουμίτης sportteo, να κάνω μία σχετική-άσχετη ερώτηση:
Σε παλιό ολοκληρωμένο ενισχυτή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις rec out εξόδους του, για να δώσουμε σήμα στο sub?
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος ,νομίζω γίνεται αλλά το sub δεν θα ανταποκρίνεται στο ποντεσιόμετρο του ενισχυτή ,θα χρειάζεται κάθε φορά που αυξομειώνεις την ένταση στον ενισχυτή να κάνεις το ίδιο και στο sub μέσω του δικού του ποντεσιόμετρου πράγμα λίγο κουραστικό .Φυσικά το sub θα πρέπει να είναι ενεργό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.740
Reaction score
144.686
Ο "σωστός" τρόπος για να ενσωματωθεί σαμπ σε δικάναλο σύστημα, είναι με έλεγχο του κρος ένθεν κι ένθεν, δηλαδή, θα πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να ορίσεις σημείο κρος για τα κυρίως ηχεία και σημείο κρος για το σαμπ, και μάλιστα να μπορούν αυτά τα σημεία να διαφέρουν μεταξύ τους, για λόγους που δεν είναι της ώρας να εξηγήσω.

Ένας τρόπος να το κάνεις αυτό, είναι με av (προ)ενισχυτή που διαθέτει τις ανάλογες δυνατότητες.

Άλλος τρόπος είναι με διαμεσολάβηση κάποιου μηχανήματος, το οποίο θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία.

Τέτοια μηχανήματα (loudspeaker management) υπάρχουν πολλά, είτε σε αναλογικό επίπεδο είτε σε ψηφιακό, και προφανώς το δεύτερο είναι το επικρατέστερο σενάριο για λόγους που δεν είναι της ώρας να εξηγήσω.

Άρα, στην ουσία χρειάζεται ένα στάδιο DSP που να μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε με σωστό τρόπο το κρος. Η ύπαρξη DSP, σημαίνει ταυτόχρονα ότι θα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε και κάποια ισοσταθμιση χώρου, που ομοίως είναι απαραίτητη προϋπόθεση για "σωστό" ήχο, ανεξαρτήτως ηχείων, ύπαρξης ή μη σαμπ, κλπ.

Αυτό σημαίνει ότι όλες οι δυνατότητες ελέγχου που μας δίνει ένας προενισχυτής (βολιουμ, μπαλανς, ρυθμιστικά τονικότητας, στάθμη, κρος, επιλογή εισόδων κλπ), είναι πλέον γεγονός πως οφείλουν να υλοποιηθούν σε ψηφιακό επίπεδο.

Το οποίο με τη σειρά του σημαίνει ότι οι τυπικοί προενισχυτες σε αναλογικό επίπεδο, έχουν πλέον φτάσει στο σημείο να είναι ασύμβατοι με την ψηφιακή πραγματικότητα που ακολουθούν όλοι οι σύγχρονοι οι av προενισχυτες.

Συσκευές όπως το mini DSP, αποτελούν πλέον την εξέλιξη των τυπικών παλαιών αναλογικών προενισχυτών, και βεβαίως οι σύγχρονοι av prο είναι λογικές επιλογές για κάθε χρήση.
 

I

iason

Guest
Ο "σωστός" τρόπος για να ενσωματωθεί σαμπ σε δικάναλο σύστημα, είναι με έλεγχο του κρος ένθεν κι ένθεν, δηλαδή, θα πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να ορίσεις σημείο κρος για τα κυρίως ηχεία και σημείο κρος για το σαμπ, και μάλιστα να μπορούν αυτά τα σημεία να διαφέρουν μεταξύ τους, για λόγους που δεν είναι της ώρας να εξηγήσω.

Ένας τρόπος να το κάνεις αυτό, είναι με av (προ)ενισχυτή που διαθέτει τις ανάλογες δυνατότητες.

Άλλος τρόπος είναι με διαμεσολάβηση κάποιου μηχανήματος, το οποίο θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία.

Τέτοια μηχανήματα (loudspeaker management) υπάρχουν πολλά, είτε σε αναλογικό επίπεδο είτε σε ψηφιακό, και προφανώς το δεύτερο είναι το επικρατέστερο σενάριο για λόγους που δεν είναι της ώρας να εξηγήσω.

Άρα, στην ουσία χρειάζεται ένα στάδιο DSP που να μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε με σωστό τρόπο το κρος. Η ύπαρξη DSP, σημαίνει ταυτόχρονα ότι θα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε και κάποια ισοσταθμιση χώρου, που ομοίως είναι απαραίτητη προϋπόθεση για "σωστό" ήχο, ανεξαρτήτως ηχείων, ύπαρξης ή μη σαμπ, κλπ.

Αυτό σημαίνει ότι όλες οι δυνατότητες ελέγχου που μας δίνει ένας προενισχυτής (βολιουμ, μπαλανς, ρυθμιστικά τονικότητας, στάθμη, κρος, επιλογή εισόδων κλπ), είναι πλέον γεγονός πως οφείλουν να υλοποιηθούν σε ψηφιακό επίπεδο.

Το οποίο με τη σειρά του σημαίνει ότι οι τυπικοί προενισχυτες σε αναλογικό επίπεδο, έχουν πλέον φτάσει στο σημείο να είναι ασύμβατοι με την ψηφιακή πραγματικότητα που ακολουθούν όλοι οι σύγχρονοι οι av προενισχυτες.

Συσκευές όπως το mini DSP, αποτελούν πλέον την εξέλιξη των τυπικών παλαιών αναλογικών προενισχυτών, και βεβαίως οι σύγχρονοι av prο είναι λογικές επιλογές για κάθε χρήση.
Δηλαδή Αρχοντα σε ενα δικάναλο με ενα χ ολοκληρωμενο ενισχυτή που εχει εξοδο για Σαμπ δεν πετυχαίνουμε τίποτα (εκτος απο το να ξοδευτούμε)ετσι απλά χωρις πολλες πολλες σάλτσες ?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.493
Reaction score
91.397
Δηλαδή Αρχοντα σε ενα δικάναλο με ενα χ ολοκληρωμενο ενισχυτή που εχει εξοδο για Σαμπ δεν πετυχαίνουμε τίποτα (εκτος απο το να ξοδευτούμε)ετσι απλά χωρις πολλες πολλες σάλτσες ?
Πετυχαίνουμε. Απ το ολότελα καλή κι η Παναγιώτενα.

Το σενάριο που περιγράφηκε ομως ειναι πληρέστερο και καλύτερο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.053
Μηνύματα
3.039.397
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top