sub Roister PB-150

idi

Reaction score
0
Παιδιά πήρα το sub της Roister αλλά έχω μια απορία για τη σύνδεση.
Εκτός από την RCA υποδοχή έχει και μια High level Output και δύο High level Input για κανονικό καλώδιο.
Τί χρειάζονται αυτές?

Reaction score
6
Για να μπορέσεις να συνδέσεις έναν στερεοφωνικό ενισχυτή από μία δεύτερη έξοδο ηχείων και ηχεία επάνω στο sub για παράδειγμα.

Εάν έχεις AVR δεν χρειάζεται να ασχοληθείς ιδιαίτερα.

idi

Reaction score
0
Απάντηση: sub Roister PB-150

Ευχαριστώ!
Αλλά μόλις τώρα που σύνδεα μου δημιουργήθηκε μια ακόμα απορία:
Ο ενισχυτής μου βγάζει μια έξοδο RCA (μαύρη) ενώ το sub έχει line-in με δύο εισόδους RCA (άσπρη-κόκκινη). Απ' ότι ρώτησα σε μαγαζί μου είπανε ότι δεν υπάρχει τέτοιο καλώδιο (δηλαδή στερεοφωνικό RCA που να σπάει σε δύο μονοφωνικά)
Τί παίζει ρε παιδιά? (μάλλον είμαι πολύ άσχετος αλλά δεν βρήκα πουθενά αναλυτικές οδηγίες σύνδεσης ηχείων)

Reaction score
6
Ένα καλώδιο εφ 'όσον θα συνδεθεί το LFE. Δύο εφ' όσον είχες κάποιον ενισχυτή στερεοφωνικό με pre-out.

Ας μην ξεχνάμε ότι στέλνουμε σήμα LFE, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αν χρησιμοποιήσουμε καλώδιο από ένα σε δύο (Υ connector) είναι σαν να στέλνουμε τη διπλάσια πληροφορία στον ενισχυτή του sub. Όχι και πολύ υγιεινό για τον ενισχυτή του sub.

Πολλά sub έχουν και διακόπτη LFE on/off που εκτός από την ακύρωση της ρύθμισης της εσωτερικής αποκοπής, υποδιπλασιάζουν το εισερχόμενο σήμα όταν αυτό τεθεί στο off ακριβώς επειδή θα συνδεθούν και στις δύο εισόδους.

Reaction score
4

Λεωνίδα για ξαναπες το τελευταίο γιατί δεν το κατάλαβα...
δηλαδή το LFE δεν είναι 775mVpp ή έστω 1,5Vpp ?

Αλήθεια, ο ενισχυτής που έχει μέσα το sub είναι στερεοφωνικός?

Reaction score
6
Re: Απάντηση: sub Roister PB-150

Λεωνίδα για ξαναπες το τελευταίο γιατί δεν το κατάλαβα...
δηλαδή το LFE δεν είναι 775mVpp ή έστω 1,5Vpp ?

Αλήθεια, ο ενισχυτής που έχει μέσα το sub είναι στερεοφωνικός?