Tα "ιστορικά" μοντέλα αυτοκινήτων.

V

VIDEOMIX

Guest
Υπήρξαν μοντέλα αυτοκινήτων που έγραψαν και γράφουν ιστορία. Ποιά κατα την γνώμη σας έχουν γράψει χρυσές σελίδες στην ιστορία του αυτοκινήτου;
Θα αναφέρω κάποια κατα την γνώμη μου.
BMW2002, GOLF, ALFA JULIETA, το παλιό fiatάκι
και φυσικά το αυτοκίνητο του λαού που έβγαλε η VW με προτρωπή του Αδόλφου Χίτλερ παρακαλώ, και μιλλώ βέβαια για τον σκαραβαίο.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
LANCIA FULVIA

Εκπληκτικό αυτοκίνητο, με τρομερή αγωνιστική ιστορία και ένα απ' τα καλύτερα μπροσθιοκίνητα................

Και πανέμορφο!!!
Δείτε......


















 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Ήταν (& είναι) τόσο όμορφο σαν αυτοκίνητο που κάποια στιγμή το Group FIAT αποφάσισε να ξαναβγάλει στην παραγωγή τον "αντικαταστάτη" της σχεδόν 35 χρόνια μετά..............

Προσέξτε τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές του "νέου"
Γι' αυτό το αρχικό θεωρείται all time classic...........


Και βέβαια, αν η FIAT τελικά καταφέρει να το βγάλει στην παραγωγή θα κάνει επιτυχία.
Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο και θα πουλάει σαν ζεστό ψωμί!!!

(πλαίσιο Barcetta, όπως και το γνωστό μοτέρ των 1800κ.εκ. με τους 130 ίππους.
Αν δε, το έβγαζαν σε turbo θα έδιναν ρέστα.........)

Θαυμάστε φίλοι μου.........





 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
FIAT 128

Το αυτοκίνητο που μεγάλωσε ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων..........
Το πρώτο ουσιαστικά μπροσθιοκίνητο ΜΑΖΙΚΗΣ παραγωγής, βάση πάνω στην οποία στηρίχθηκαν πάρα πολλές εταιρίες για να φτιάξουν τα δικά τους προσθιοκίνητα.........

Φανταστείτε πόσο μπροστά ήταν από την εποχή του που οι βασικές μηχανολογικές του αρχές υπάρχουν μέχρι και σήμερα (γόνατα McPherson, αυτοφερόμενο αμάξωμα κ.ο.κ.)

Το εντυπωσιακό του στοιχείο ΔΕΝ ήταν τα μεμονωμένα στοιχεία του μηχανολογικού του σχεδιασμού (πχ μπροσθιοκίνητα υπήρξαν και παλιότερα) αλλά το ότι υπήρχαν πάρα πολλά στοιχεία συγκεντρωμένα πάνω του..............

Και για να σοκαριστείτε λιγάκι.........
Ο βασικός κορμός του μοτέρ των 1300 κ.εκ του 128, ήταν η βάση του μοτέρ στα Punto GT (ναι, τα τουρμπάτα, των 136 ίππων) αλλά και το μοτέρ των 1100 του 128 στα απλά Punto & Seicento .................

Kαι όλα αυτά την εποχή που οι Ιάπωνες έβγαζαν τα απαράδεκτα πρώτα Corolla & Y120.........




















[/img]
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
CITROEN DS   (Βάτραχος........)


Εδώ είμαστε......
Όλα τα λεφτά για την εποχή του.
Κορυφαία άνεση (ακόμα και σήμερα), Η εμφάνιση, αεροδυναμική που τότε φάνταζε διαστημική ενώ σήμερα απλά αντιγράφεται, και τεχνολογία αιχμής (μιλάμε για υδροπνευματικές αναρτήσεις, για φώτα που έστριβαν με το τιμόνι κ.ο.κ.)

Πρωταγωνιστής σε άπειρες ταινίες με τον Louis de Funes
Θυμάστε?? :lol:  :lol:  :lol:
















 


V

VIDEOMIX

Guest
FIAT 128

Το αυτοκίνητο που μεγάλωσε ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων..........
Το πρώτο ουσιαστικά μπροσθιοκίνητο ΜΑΖΙΚΗΣ παραγωγής, βάση πάνω στην οποία στηρίχθηκαν πάρα πολλές εταιρίες για να φτιάξουν τα δικά τους προσθιοκίνητα.........

Φανταστείτε πόσο μπροστά ήταν από την εποχή του που οι βασικές μηχανολογικές του αρχές υπάρχουν μέχρι και σήμερα (γόνατα McPherson, αυτοφερόμενο αμάξωμα κ.ο.κ.)

Το εντυπωσιακό του στοιχείο ΔΕΝ ήταν τα μεμονωμένα στοιχεία του μηχανολογικού του σχεδιασμού (πχ μπροσθιοκίνητα υπήρξαν και παλιότερα) αλλά το ότι υπήρχαν πάρα πολλά στοιχεία συγκεντρωμένα πάνω του..............

Και για να σοκαριστείτε λιγάκι.........
Ο βασικός κορμός του μοτέρ των 1300 κ.εκ του 128, ήταν η βάση του μοτέρ στα Punto GT (ναι, τα τουρμπάτα, των 136 ίππων) αλλά και το μοτέρ των 1100 του 128 στα απλά Punto & Seicento .................

Kαι όλα αυτά την εποχή που οι Ιάπωνες έβγαζαν τα απαράδεκτα πρώτα Corolla & Y120.........


To είχε πάρει ο πατέρας μου του κουτιού, όταν λίγα υπήρχαν στην Αθήνα. :)
Εγώ δεν είχα γεννηθεί ακόμα. :roll:
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
CITROEN DS (Βάτραχος........)


Εδώ είμαστε......
Όλα τα λεφτά για την εποχή του.
Κορυφαία άνεση (ακόμα και σήμερα), Η εμφάνιση, αεροδυναμική που τότε φάνταζε διαστημική ενώ σήμερα απλά αντιγράφεται, και τεχνολογία αιχμής (μιλάμε για υδροπνευματικές αναρτήσεις, για φώτα που έστριβαν με το τιμόνι κ.ο.κ.)

Πρωταγωνιστής σε άπειρες ταινίες με τον Louis de Funes
Θυμάστε?? :lol: :lol: :lol:




Μολις τωρα που ειδα την πανω αριστερη φωτο καταλαβα γιατι το ελεγαν βατραχο!!
Εχει το σουλουπι...
Ή μηπως επειδη το πισω μερος του ανεβοκατεβαινε?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.070
Μηνύματα
3.039.884
Members
38.525
Νεότερο μέλος
giannis9494
Top