Tα 5 γρηγοροτερα...



LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Δεν βλεπω τους συνηθεις επικριτες της HI END να την πεφτουν και σ αυτους που διαθετουν $520.000
 


Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Ρε αμερικανοθρεμμένε Ανδρέα…
Ολόκληρη Bugatti Veyron:rei: και εσύ βάζεις φωτογραφία το :shock: Saleen:violent:.

Bugatti Veyron:
ΤΟ Καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Να σχολιάσω κάτι εδώ.......
Αν και δεν περίμενα κάτι καλύτερο από Αμερικ(λ)άνικο site.....

Είναι ντροπή και αίσχος να ασχολούμαστε με τον χρόνο 0-60mph (ούτε καν το "Ευρωπαϊκό" 0-100kph αφού το 0-60mph είναι 0-96,56kph)
Γιατί σε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις αξίζει κανείς να ασχολείται με επιδόσεις πχ 0-160kph (οριακό αυτό), 0-200kph ή ταχύτητα εξόδου στο χιλιόμετρο.

Να είστε σίγουροι ότι ένα καλά φτιαγμένο και στημένο Skyline R34 (όχι τα εντελώς τρελά των 1000+ ίππων) μπορεί να χτυπήσει χρόνο στα 0-60mph κάτω από τα 3sec (και πιθανότατα γρηγορότερο της Veyron)

 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Ρε αμερικανοθρεμμένε Ανδρέα…
Ολόκληρη Bugatti Veyron:rei: και εσύ βάζεις φωτογραφία το :shock: Saleen:violent:.

Bugatti Veyron:
ΤΟ Καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ.


Με καλή διάθεση για κουβεντούλα: γιατί η Bugatti είναι το καλύτερο αυτοκίνητο???
Υπάρχει αλήθεια το καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά στον κόσμο???

Ξεπερνώντας το "καπρίτσιο" των 1000 ίππων του Ferdinand Piech


που ακριβώς εμφανίζεται η τελειότητα της Veyron??


Στο ότι κατάφερε μετά από σχεδόν 10 έτη να ξεπεράσει κατά ελάχιστα χιλιόμετρα σε τελική την McLaren F1?
Στο ότι δεν έχουν ακόμα τολμήσει να φέρουν αντιμέτωπη μια Veyron με μια Enzo σε πίστα? (και δεν μιλάω για την FXX)
Στο ότι προσπαθούσαν επί 5 χρόνια να ξεπεράσουν εκατοντάδες προβλήματα αξιοπιστίας και έφθασαν οριακά στο να μην την βγάλουν στην αγορά??
Το ότι σε όσα τεστ κυκλοφόρησαν αναφέρεται ότι τελικά δεν είναι σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ένα ξεκάθαρο Supercar αλλά ένα υπεργρήγορο GT??

Για μένα, η Veyron είναι η (λογική) εξέλιξη μιας SLR.
Προσπάθησαν να βγάλουν (ΧΩΡΙΣ εμπειρία) ένα supercar (όπως και οι τύποι στην Mercedes που νόμιζαν ότι ΜΟΝΟΙ τους θα έβγαζαν μια καλύτερη McLAREN F1......) και απέτυχαν.
Ακόμα και η Zonda είναι πολύ πιο Supercar από την Veyron.
Και η έκφρασή μου "ακόμα και η Zonda" δεν είναι υποτιμητική. Αλλά σχολιάζω ότι με βάση τα χρήματα και το μέγεθος της εταιρίας ZONDA θα μπορούσα να ρίξω λίγο νερό στο κρασί μου. Και δεν χρειάζεται......
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Επειδή κανείς από εμάς δεν υπάρχει περίπτωση να οδηγήσει ( και όχι να μετακινήσει) κάποιο από τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάς παραπάνω, επειδή ακόμα και εάν κάποιος οδηγούσε κάποια από αυτά τα αυτοκίνητα σιγά που θα αντιλαμβανόταν διαφορές μεταξύ τους, επειδή όποια κουβέντα και να κάνουμε εδώ θα βασιστεί σε γνώμες άλλων και σε τεχνικά χαρακτηριστικά, θα πετάξω το ΑΠΟΛΥΤΟ χαρτί, το ΤΕΛΕΙΟ επιχείρημα και θα πω:




Για όλα τα supercars που γράφουν τρελούς χρόνους στην πίστα ένα πράγμα έχω να πω. ΔΕΝ είναι αυτοκίνητα είναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ αυτοκίνητα. Μια Enzo μπορεί, ίσως κανείς δεν ξέρει, να είναι καλύτερη, ή ακόμα και ταχύτερη από μια Veyron στην πίστα (τώρα ποια πίστα, με ποιες συνθήκες μεγάλη κουβέντα) αλλά μέχρις εκεί πάει με τρέιλερ, αν η απόσταση είναι μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων και δεν έχει συνεργείο στο ενδιάμεσο.:happy_8:
 

Attachments



Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
αλλά μέχρις εκεί πάει με τρέιλερ, αν η απόσταση είναι μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων και δεν έχει συνεργείο στο ενδιάμεσο.:happy_8:
Ευτυχώς δεν είναι έτσι πλέον, αν και παλιά τα κλασσικά ιταλικά supercars ήθελαν την επισκευή τους κάθε λίγο και λιγάκι. Γιαυτό π.χ. μια Ferrari F40 με 50000 χλμ θεωρείται ότι έχει ΄πολλά χλμ'.

Η αξιοπιστία έχει αυξηθεί πολύ.
Την σήμερον ημέραν, κόσμος χρησιμοποιεί supercars για να πηγαίνει στη δουλειά του κάθε μέρα ή για ταξίδια. Μια ολιγοήμερη διαμονή στο City ή στο Canary Wharf του Λονδίνου, στην Νότιοανατολική Γαλλία, στην Ιταλική Ριβιέρα ή κι ένα πέρασμα από Autobahn επιβεβαιώνουν άνετα τα παραπάνω.

911 turbo είναι πλέον καθημερινό αυτοκίνητο και για μερικούς συμπολίτες μας που βλέπω κάθε μέρα πηγαίνοντας για τη δουλειά, όπως επίσης και 1-2 Aston DB9. Άλλο αν τα λυπάται η ψυχή μου που είναι κολλημένα στην κίνηση.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Κατά τα άλλα, φυσικά υπάρχουν τρόποι να πας όσο γρήγορα πάει κάποιος σε ένα supercar, χωρίς supercar money.
Ελαφριά σασί, όπως το Atom ή το Caterham, με εξωτικά power/weight ratios και βέβαια...μοτοσυκλέτες!
Από την άλλη, ο σκοπός που κάποιος αγοράζει ένα supercar δεν είναι μόνο για να πάει γρήγορα. Υπάρχουν οι γνωστοί ψυχολογικοκοινωνικοί λόγοι, που δεν είναι απαραίτητα κατακριτέοι, άνθρωποι είμαστε βρε αδερφέ! :-D
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Κατά τα άλλα, φυσικά υπάρχουν τρόποι να πας όσο γρήγορα πάει κάποιος σε ένα supercar, χωρίς supercar money.
Ελαφριά σασί, όπως το Atom ή το Caterham, με εξωτικά power/weight ratios και βέβαια...μοτοσυκλέτες!
Από την άλλη, ο σκοπός που κάποιος αγοράζει ένα supercar δεν είναι μόνο για να πάει γρήγορα. Υπάρχουν οι γνωστοί ψυχολογικοκοινωνικοί λόγοι, που δεν είναι απαραίτητα κατακριτέοι, άνθρωποι είμαστε βρε αδερφέ! :-D
Ακόμα και η on-off μηχανή μου είναι ταχύτερη σε επιταχύνσεις από αρκετά supercars (βέβαια δεν στρίβει όπως αυτά). Στα παραπάνω αυτοκίνητα που ανέφερες να προσθέσω και αυτό :crazy_3: :crazy_3: :crazy_3:, το μοναδικό αυτοκίνητο για το οποίo θα πουλούσα τη μηχανή μου. Βέβαια θα παρέμενα στην οικογένεια:angel:.
 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Επειδή κανείς από εμάς δεν υπάρχει περίπτωση να οδηγήσει ( και όχι να μετακινήσει) κάποιο από τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάς παραπάνω, επειδή ακόμα και εάν κάποιος οδηγούσε κάποια από αυτά τα αυτοκίνητα σιγά που θα αντιλαμβανόταν διαφορές μεταξύ τους, επειδή όποια κουβέντα και να κάνουμε εδώ θα βασιστεί σε γνώμες άλλων και σε τεχνικά χαρακτηριστικά, θα πετάξω το ΑΠΟΛΥΤΟ χαρτί, το ΤΕΛΕΙΟ επιχείρημα και θα πω:


.........................


Για όλα τα supercars που γράφουν τρελούς χρόνους στην πίστα ένα πράγμα έχω να πω. ΔΕΝ είναι αυτοκίνητα είναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ αυτοκίνητα. Μια Enzo μπορεί, ίσως κανείς δεν ξέρει, να είναι καλύτερη, ή ακόμα και ταχύτερη από μια Veyron στην πίστα (τώρα ποια πίστα, με ποιες συνθήκες μεγάλη κουβέντα) αλλά μέχρις εκεί πάει με τρέιλερ, αν η απόσταση είναι μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων και δεν έχει συνεργείο στο ενδιάμεσο.:happy_8:

Βέβαια, το ότι εμείς δεν έχουμε την ικανότητα και τα χέρια να καταλάβουμε και να κρίνουμε τέτοια αυτοκίνητα δε σημαίνει ότι θα ρίξουμε στο καλάθι των αχρήστων τις απόψεις και τις δοκιμές μεγάλων περιοδικών.

Η Bugatti έπαιξε το χαρτί της μεγάλης ιπποδύναμης γιατί έτσι εντυπωσιάζει τα πλήθη. Ίσως να έκανε καλά. Αλλά πιστεύεις ότι η Ferrari ή η Porsche δεν μπορεί να βγάλει οχήματα τέτοιας ιπποδύναμης? Σίγουρα μπορούν και μάλιστα έχουν την τεχνογνωσία να φτιάξουν ένα υπεραυτοκίνητο που να μπορεί να περάσει την ιπποδύναμη αυτή πιο σωστά στο δρόμο.
Ναι...Σε μια κόντρα "φαναριού" η Veyron (πιθανότατα) κερδίζει.
Και λέω πιθανότατα γιατί όλα εξαρτώνται από τα χέρια του οδηγού και την ποιότητα της ασφάλτου. Και αν υποθέσω ότι μιλάμε για ισάξιους οδηγούς, αν σε μια επιτάγχυνση 0-250kph κερδίσει η Veyron για 2sec τι ακριβώς θα δείχνει αυτό? Ότι είναι καλύτερο αυτοκίνητο?
Πχ. Ένα Uno Turbo I.E. του '93, με νορμάλ συντήρηση και χρήση θα με περάσει από πάνω εμένα με την Α156. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο αυτοκίνητο??
Δεν θα εχει την αίσθηση στο τιμόνι όμως, ούτε την ίδια συμπεριφορά στο όριο και ούτε τα ίδια όρια βεβαίως.
Από το 0-160 θα καταλάβω ότι είναι καλύτερο?

Ένα SuperCar θα πρέπει να είναι ομοιογενές. Σε όλα σχεδόν τα περί οδηγικής απόλαυσης. Επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, ικανότητα χρόνων σε πίστες, τεχνολογία, αίγλη. Τα παραπάνω βέβαια συγκρινόμενα με αντίστοιχα αυτοκίνητα και όχι με ένα απλό αυτοκίνητο.

Η Veyron είναι απλά ένα μεγάλο, ογκώδες και θεόβαρο όχημα με έναν τεράστιο κινητήρα και 4 τουρμπίνες να φουσκώνουν και να ξεφουσκώνουν.
Γεμάτη ψυγεία παντού για να μπορέσουν να δώσουν έναν ανθρώπινο βαθμό αξιοπιστίας κ.ο.κ.
Αν πχ η Dodge έβαζε 4 τουρμπίνες στο Viper θα μπορούσε να χτυπήσει άνετα χιλιάρα σε ιπποδύναμη. Ε και??
Απόδειξη ότι υπάρχουν τουλάχιστον 4-5 οίκοι βελτιώσης που μπορούν να φτιάξουν εύκολα Skyline & Supra με 1100+ άλογα.

Θέλω να πω ότι η ιπποδύναμη έρχεται εύκολα. (μέχρι και ηλίθιοι με Golf των 500 ίππων κυκλοφορούν). Η εξέλιξη ενός σωστού πλαισίου και αναρτήσεων με χαρακτηριστικά από F1 και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ώρες εξέλιξης σε πίστα είναι το ζητούμενο.
Σε κάποιες τέτοιες λεπτομέρειες ξεχωρίζει κανείς μια Μ3 ή μια Μ5 από τις αντίστοιχες AMG. Και παρόλο που είναι πιο "αδύναμες" είναι τελικά καλύτερες.


Τέλος να αναφέρω ότι:
Η Veyron ήταν Car Of The Year 2005 στο TOP GEAR γιατί το 2005 δεν υπήρχε κάτι εξίσου εντυπωσιακό!!!
Δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερη απ' όλα και πάντα!
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
UNO Turbo ε… παιδικά όνειρα!:)


Αυτό το οποίο έχω καταλάβει διαβάζοντας για τη Veyron είναι ότι παρά το γεγονός ότι έχει την ιπποδύναμη δεν έχει τη συμπεριφορά του τουμπανιασμένου αυτοκινήτου. Συνεχίζει να είναι λειτουργική ακόμα και εντός αστικού κύκλου, όχι βέβαια όπως ένα Aygo αλλά σίγουρα όπως μια 911.


Επειδή για εμένα supercar δεν είναι επιδώσεις στην πίστα, αυτό είναι F1, DTM και τα συναφή αγωνιστικά "ξερά", αλλά εφαρμογή εξωτικών λύσεων σε αυτοκίνητα τα οποία είναι street legal η Veyron είναι μια κούκλα σε αυτό το επίπεδο. Έχει εξαιρετικές επιδόσεις και μπορεί να φιλοξενήσει έναν τεράστιο άνθρωπο όπως ο Clarkson για μεγάλη απόσταση και αυτός να μην παραπονεθεί.
Βέβαια ο Clarkson όχι μόνο δεν παραπονέθηκε αλλά την εκθείασε από επάνω, ποιος αυτός ο τύπος που όχι μόνο δε μασάει τα λόγια του αλλά τα λέει αρκετά χονδρά όταν διαφωνεί με κάτι (ακόμα θυμάμαι το σχόλιό του για το πρώτο Prius του 2004, το είχε καταθάψει:crazy_3:).


Βασικά δεν ξέρω εάν έχει νόημα η σύγκριση, ακόμα και σε ακαδημαϊκό επίπεδο αυτοκινήτων-σχεδιαστικών ακροβασιών, με τιμή όσο το έλλειμμα μιας Αφρικανικής χώρας.
Το μόνο που χρειάζεται είναι μεγάλη καρδιά και ήρεμος ύπνος ούτως ώστε να μπορείς να το χαρείς στον ένα και μοναδικό τόπο που μπορείς…:happy_9:

Και μια παρατήρηση, το 2005 παράχθηκε και η FXX εάν δεν κάνω λάθος!:angel:

Και επειδή βαρέθηκα να ψάχνω πώς να βάλω το video από το metacafe πάρτε το link:
http://www.metacafe.com/watch/422697/bugatti_veyron_on_top_gear/
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννη, για μια ακόμα φορά με κάλυψες εντελώς...

Joseph είσαι KTMάκιας ή μου φαίνεται; :lol:
 

Μηνύματα
2.139
Reaction score
19
Στα παραπάνω αυτοκίνητα που ανέφερες να προσθέσω και αυτό :crazy_3: :crazy_3: :crazy_3:, το μοναδικό αυτοκίνητο για το οποίo θα πουλούσα τη μηχανή μου.
Ώστε εσύ είσαι ο Μπατμαν! :crazy_3:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Γιάννη, για μια ακόμα φορά με κάλυψες εντελώς...

Joseph είσαι KTMάκιας ή μου φαίνεται; :lol:
Εδώ και 8 χρόνια. Όποιος δοκίμασε ΚΤΜ ή το έφτυσε ή δε μπόρεσε να το αλλάξει!
Ώστε εσύ είσαι ο Μπατμαν! :crazy_3:
Όχι, αλλά you can call me fatman :happy_5:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.897
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top