Tekton speakers

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
"Our revolutionary U.S. patent #9247339 (issued January 26th, 2016) allows us to literally align the moving mass of speaker cones to the harmonic spectra of the musical instruments being played. This means that, in theory, we’ve now made every other high fidelity loudspeaker on earth obsolete in one fell swoop! Again, I believe I can make a strong case for claiming that every other high fidelity loudspeaker is now obsolete or (for models that do try to mitigate moving mass) at least subtly obsolete. I’m quite confident in stating that we’re now producing the most accurate and best sounding loudspeakers ever built – period!

For example: the plucked and resonating low ‘e’ note (41Hz) on a Fender Jazz bass guitar has a moving mass of 19 grams. The highest reviewed and well-regarded subwoofers of today have cones with an average of 200-300 grams of moving mass to reproduce the same low ‘e’ tone. This is the equivalent of a Formula One team showing up on race day with a special new race car that has 15,000 pounds of sand added to it! Our competitors are building subwoofers in this exact way today. A subwoofer with 300 grams of moving mass can only give you a dulled out response down to 15Hz. The laws of physics prove the subwoofer cannot be musical nor can it even begin to produce the harmonic spectra of a Fender Jazz bass guitar (or any other bass-producing musical instrument) – period."


http://www.tektondesign.com/impact-monitor.html



To Impact Monitor ενθουσίασε τους δημοσιογράφους του stereophile:

https://www.stereophile.com/content/herbs-rocky-mountain-coda

Βλέπω μονάδες με ελαφριά διαφράγματα και υποθέτω χαμηλά σημεία κρος με στόχο να παίζουν όσο το δυνατόν πιο ελαφριές μονάδες τις σχετικές συνχότητες. Γι αυτό και τα πολλά tweeter ώστε να διαχειρίζονται την ισχύ λόγω του χαμηλού κρος; Υποθέτω θα έχει μελετήσει τη διασπορά αυτής της πολύπλοκης διάταξης μονάδων.

Δείτε και ένα ιδιαίτερο σαμπ:



http://www.tektondesign.com/brisance.html

  • 18" Subwoofer
  • 2 x 8" overtone and harmonic coupling transducers
Είμαι πολύ περίεργος τι είδους κρος / dsp έχει το παραπάνω σαμπ. Έχει ανακαλύψει κάτι ο τύπος που δε γνωρίζουμε ή μία από τα ίδια (ελαφριά, pro διαφράγματα και άγιος ο Θεός);
 
Last edited:




sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
Δεν έχουμε κανένα λίνκ που να προσπαθεί να καταρρίψει αυτά τα περί σημειακής πηγής και κτενωτών φίλτρων; :angel:
Οι σοφοί του φόρουμ έχουν αναφερθεί στο θέμα;; :geek:
Δηλαδή τα infinity και τα διάφορα πάνελ που δεν αναπαράγουν το μισό ακουστικό φάσμα από 1 μεγαφωνάκι μεγέθους δίευρου, γιατί δεν τα κατηγορεί σχεδόν κανείς;... :unsure::errwhat:
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Πάντως αυτό το επιχείρημα περί Fender μπάσου και ότι δεν μπορεί να αναπαραχθεί από κλασσικό σαμπ είναι λίγο άκυρο. Στην αναπαραγωγή του δεν εμπλέκεται μόνο το σαμπ αλλά και ο δορυφόρος, άρα μπορούν να αναπαραχθούν και οι αρμονικές του και όλο το εκπ. φάσμα γενικά.

Το γράφω αυτό γιατί ακούω συχνά το παρόμοιο επιχείρημα: "κοίτα τι ελαφριές μονάδες έχουν τα ηχεία του μπασίστα!" Μα αυτά καλούνται να αναπαράξουν όλο το φάσμα του μπάσου χωρίς δορυφόρους και μάλιστα σε τρελά SPL.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.375
Reaction score
79.456
Πάντως αυτό το επιχείρημα περί Fender μπάσου...
Οταν τα πρωτοείδα, και εγώ χαλάστηκα με τα σχόλια του κατασκευαστή.
Μου φάνηκε λίγο παπατζής :D.

Απο την άλλη ίσως να τα λέει γιατί αυτά θέλουν να ακούνε οι πελάτες.

Εχει πάντως στο site του πλήρη πακέτα home cinema σε εξαιρετικές τιμές. Τον έχω στα υπόψιν, αλλά να δούμε και κανένα σοβαρό test- μέτρηση
 

Μηνύματα
27.246
Reaction score
25.237
Παιδιά κακά τα ψέματα, το βάρος είναι αρνητικός παράγων , ιδίως σε κινούμενες ενεργές μάζες όπως ένα διάφραγμα μεγαφώνου.
Οσο πιο μεγάλη η μάζα τόσο ισχυρότερος κινητήρας χρειάζεται για να μπορέσει να ελέγξει με ακρίβεια την αυξημένη αδράνεια του κινούμενου μέρους. Εχουν δίκιο οι τύποι στο ότι τα σαμπς των πιο πολλών κατασκευαστών είναι κινούμενοι κώνοι τεράστιου βάρους , οι οποίοι δεν ελέγχονται σωστά και συνεπακόλουθα έχουν και χαμηλή ευαισθησία και κακό έλεγχο. Μία γρήγορη μονάδα δλδ αρχικά ελαφριά και με έναν ισχυρό κινητήρα είναι άπιαστη. Αλλά τους έχει φάει το γκάζι και ο εντυπωσιασμός.
Τα έχω ξαναγράψει αλλά με πήραν από τα μούτρα . Δεν βαριέσαι.
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
  • US Patent 9247339
  • 18" Subwoofer
  • 2 x 8" overtone and harmonic coupling transducers
  • Height 38.5"(97.79cm) x Width 20"(50.8cm) x Depth x 22"(55.88cm)
  • 100dB 2.83V@1m sensitivity
  • 20Hz-350kHz frequency response (adjustable)?:cautious:
  • 1400 Watts RMS power handling
  • Weight 140 lbs
  • Manufactured in the USA
αυτα τα κολλητα μεγαφωνα δεν αλληλοακυρωνονται?ναι αλλα ολο και κατι μενει θα μου πεις...:D
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Μάλιστα...
Κινούμενη μάζα στους 41 κύκλους 19 γραμμάρια.
Από δύο 6,5 ιντσών μεγάφωνα, δηλαδής 9,5 γραμμάρια κινούμενη μάζα το καθένα.
Και αυτά κατεβαίνουν και χαμηλά και έχουν υψηλή ευαισθησία, αφού το ηχείο είναι 94 db.

Λοιπόν σήμερα το πρωί είδα έναν δράκο γκρι και πράσινο να πετάει χαμηλά στο Ποικίλο Όρος.
Μόλις με είδε έγινε αόρατος!
 

Μηνύματα
27.246
Reaction score
25.237
Τι ακριβώς σε ξενίζει Πέτρο?
Εμένα πάντως το 19γραμμάρια στούς 41 κύκλους.
Δλδ αν αναφερθούμε σε άλλη συχνότητα θα έχουμε άλλη κινούμενη μάζα? Εχει δλδ άμεση σχέση το ποσό της κινούμενης μάζας με την συχνότητα ?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
  • US Patent 9247339
  • 18" Subwoofer
  • 2 x 8" overtone and harmonic coupling transducers
  • Height 38.5"(97.79cm) x Width 20"(50.8cm) x Depth x 22"(55.88cm)
  • 100dB 2.83V@1m sensitivity
  • 20Hz-350kHz frequency response (adjustable)?:cautious:
  • 1400 Watts RMS power handling
  • Weight 140 lbs
  • Manufactured in the USA
αυτα τα κολλητα μεγαφωνα δεν αλληλοακυρωνονται?ναι αλλα ολο και κατι μενει θα μου πεις...:D
Το πανηγύρι της ακύρωσης θα γίνεται αλλά αυτό επιδιώκει αν δεις τι αναφέρει.
Να έχει συγκεκριμένη κατευθυντικότητα το ηχείο, που την πετυχαίνει βάζοντας τα μεγάφωνα υψηλών σε συγκεκριμένες θέσεις και <<παίζοντας>> με τις ακυρώσεις.
[DOUBLEPOST=1508155454][/DOUBLEPOST]
Τι ακριβώς σε ξενίζει Πέτρο?
Εμένα πάντως το 19γραμμάρια στούς 41 κύκλους.
Δλδ αν αναφερθούμε σε άλλη συχνότητα θα έχουμε άλλη κινούμενη μάζα? Εχει δλδ άμεση σχέση το ποσό της κινούμενης μάζας με την συχνότητα ?
Ακριβώς. Σε συνδυασμό πάντα και με την ευαισθησία που αναφέρει.
 
Last edited:

Μηνύματα
27.246
Reaction score
25.237
Καλά τα 94db δεν είναι ανέφικτη ευαισθησία για 6 1/2" μεγάφωνο. Ιδίως αν μιλάμε για 9,5 γραμμάρια κινούμενη μάζα.
 




PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Καλά τα 94db δεν είναι ανέφικτη ευαισθησία για 6 1/2" μεγάφωνο. Ιδίως αν μιλάμε για 9,5 γραμμάρια κινούμενη μάζα.
94 και τα δύο, κάπου 92 το ένα καθαρό, αφού το κροσόβερ θα κόβει κάμποσο.
Σε συνδυασμό με τους 41 κύκλους που αναφέρει, απλά δεν παίζει.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Καλέ, τι διαβάζετε και εγώ δε διαβάζω;

Που λέει για 19γρ. και 61/2 γούφερ;
[DOUBLEPOST=1508160546][/DOUBLEPOST]Πάντως αυτό που έχει κάνει με το tweeter array έχει λογική. Στενεύει τη διασπορά σε δύο διαστάσεις στο κάτω άκρο τους (χωρίς την ανάγκη waveguide/κόρνας). Και κατεβάζει το σημείο κρος. Και έχει και μεγάλη πρόσληψη ισχύος. Full range array είναι το μέλλον, τα έλεγαν κάποιοι...
 
Last edited:


Staff online

  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.595
Μηνύματα
2.867.232
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top