Tesla (απο 1/1/23)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
48.907
Reaction score
118.307
Σε γενικές γραμμές ναι.

Βασικά είναι ίδια ακριβώς αυτοκίνητα, μόνο που ψήλωσαν τις αναρτήσεις του Υ και του δώσανε και παραπάνω όγκο εσωτερικά.

Εκτιμώ πως από τα δύο αυτά, μόνο το 3 το performance είναι κάπως καλοστημένο μέχρι και για πίστα, αλλά σ'αυτα τα λεφτά θα έπρεπε να έχει αεραναρτησεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
25.904
Reaction score
73.787
Σε γενικές γραμμές ναι.

Βασικά είναι ίδια ακριβώς αυτοκίνητα, μόνο που ψήλωσαν τις αναρτήσεις του Υ και του δώσανε και παραπάνω όγκο εσωτερικά.
Αυτά ειναι αρκετά για να αλλάξουν την συμπεριφορά του
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.213
Reaction score
10.774
Δυστυχώς το 3 είχε πάθει διπλό φούιτ την ημέρα των εκλογών και δεν μπορέσαμε να το τεστάρουμε στις ίδιες συνθήκες.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.542
Reaction score
5.748
Έχουμε κλείσει ραντεβού για ντιτέιλινγκ και κεραμική στις λαμαρίνες να γυαλοκοπαει να τυφλώνεται ο οχτρός
Για πες κι άλλα. Μεμβράνες ή μόνιμη; Πόσο το μαλλί;

Δε ξέρω για σας, εμένα πάντως τα ev με κάνουν να πηγαίνω πιο χαλαρά από το χαλαρά... Εντελώς όμως. Χαλαράουα.
Χμμμμ.... μπαααα.
Εγώ έχω έναν ΦΤΦΜΔΠ που αν δεν πατήσει τα 200 (έστω για λίγο) να ανασάνουν τα 400, νιώθει ότι καταπιέζεται.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
48.907
Reaction score
118.307
Για πες κι άλλα. Μεμβράνες ή μόνιμη; Πόσο το μαλλί;
Μεμβράνες στα τζάμια, για ΌΛΑ τα τζάμια εκτός της οροφής θέλει 580 αλλά την κορυφαία την crystal line της lumar.

Είναι μάλλον ο μόνος που βάζει στο μπροστά τζάμι, είναι μεγάλο και δύσκολο, έχει και κάτι ηχεία κάτω ολόβερ, δε θέλει νερά. Ξέρει αυτός, το κάνει με κλειστά μάτια.

Για την κεραμική επίστρωση στις λαμαρίνες, εννοείται με detailing, η τιμή είναι υπό συζήτηση, αλλά το κόβω για κάνα 600-αρι κι αυτό. Όχι μεμβράνη.

Αυτά ειναι αρκετά για να αλλάξουν την συμπεριφορά του
Γενικώς ναι, είναι ας πούμε όπως iD.3 με iD.4, που είναι ίδια αυτοκίνητα, αλλά με 25 cm ground clearance το 4 (15,5 cm το 3), και εντελώς χάλια αεροδυναμική.

Βεβαίως το 4 είναι πιο άνετο και πιο ευχάριστο αυτοκίνητο, αλλά το 3 είναι πιο γρήγορο και στρίβει καλύτερα και πιο αεροδυναμικό και οικονομικό.

Το Y performance έχει πιο σφιχτές αναρτήσεις απ' το iD.3, το Y LR πρακτικά όμοιες. 17cm ground clearance το Υ LR, και 14 το performance (σαν το iD.3 σχεδόν, σουβ και παπαριές).

Το model 3 είναι χαμηλό, σέρνεται. Βρίσκει εύκολα, τα πεζοδρόμια τα ξεχνάς.

Βεβαίως το Y LR πάει πολύ καλύτερα απ'το iD.3 στο δρόμο, στροφές κι ότι θες, γιατί (φυσικά) είναι 4-κινητο και έχει εξαιρετικό διαφορικό.

Και μη φανταστείς πως το LR το Υ "γέρνει" στις στροφές περισσότερο από το iD.3, γιατί το αντίθετο συμβαίνει.

Φυσικά αυτό δε σημαίνει πως το iD.3 έχει θέμα να γέρνει στις στροφές, ίσα ίσα, μια χαρά πάει, πολύ καλά μάλιστα. Και στο τεστ ταράνδου πάει μια χαρά, αλλά το Υ LR τα πάει καλύτερα απ'το iD.3. 😁
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
25.904
Reaction score
73.787
Το model 3 είναι χαμηλό, σέρνεται. Βρίσκει εύκολα, τα πεζοδρόμια τα ξεχνάς.
Δεν ανεβαίνω πεζοδρόμια. Όλα τα τελευταία αυτοκίνητα μου, απο το 1996 και μετά, ήταν χαμηλά.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.542
Reaction score
5.748
Για την κεραμική επίστρωση στις λαμαρίνες, εννοείται με detailing, η τιμή είναι υπό συζήτηση, αλλά το κόβω για κάνα 600-αρι κι αυτό. Όχι μεμβράνη.
Ναι, για τις λαμαρίνες λέω. Εγώ που ρώτησα για "μόνιμη" (για πάντα δεν κρατάει, αλλά ας πούμε μπορεί να κρατήσει 5+ χρόνια) μου είχε πει 1.600€ (!!!) όπως είχα γράψει κι εδώ, στο τέλος του ποστ. Ε, δεν τα'δινα.

Εσένα που είναι καινούργιο βέβαια δεν θέλει τόση προεργασία οπότε σίγουρα θα είναι φθηνότερο. Πόσο, δεν ξέρω.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
48.907
Reaction score
118.307
Ναι, για τις λαμαρίνες λέω. Εγώ που ρώτησα για "μόνιμη" (για πάντα δεν κρατάει, αλλά ας πούμε μπορεί να κρατήσει 5+ χρόνια) μου είχε πει 1.600€ (!!!) όπως είχα γράψει κι εδώ, στο τέλος του ποστ. Ε, δεν τα'δινα.

Εσένα που είναι καινούργιο βέβαια δεν θέλει τόση προεργασία οπότε σίγουρα θα είναι φθηνότερο. Πόσο, δεν ξέρω.
Τα λεφτά που λες είναι για αυτό που πουλάνε για 10-ετια δήθεν.

Δε τα πιστεύω αυτά, δεν υπάρχει κεραμική φορεβε.

Στο iD.3 πέρασα μια 3-ετιας, που θέλει κάθε έτος μια συντήρηση. Αλλά οκ, έδωσα 350€ στην αρχή, και 100€ κάθε χρόνο.

Ήταν χωρίς ψήσιμο.

Αυτή που λέω τώρα, είναι με ψήσιμο με λάμπες. Κανονικά θέλει λύσιμο και ψήσιμο σε φούρνο, χέσε με τώρα, αυτά δε γίνονται, είπαμε, φτάνει..

Με λάμπες κλπ, θέλει 3 εργάσιμες ημέρες να έχει το αυτοκίνητο. Καινούριο, τσιλικο, του κουτιού.

Εσένα που δεν είναι καινούριο, υποθέτω πως έχει άλλη μια μέρα παιδεμα. Ίσως 2; Δε νομίζω. Αλοιφές, σβούρες κλπ.

Υπ'οψιν, φανάρια δε βάζω. Μόνο λαμαρίνες. Και δεν έχει οροφή, είναι λίγες, γύρω γύρω.
 
Last edited:


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.213
Reaction score
10.774
Μεμβράνες στα τζάμια, για ΌΛΑ τα τζάμια εκτός της οροφής θέλει 580 αλλά την κορυφαία την crystal line της lumar.
Είναι κακόοο στα τζάμια να βάαααζεις μεμβράνες
Στρουμφάκια θα τρέχουν ξοπίσω σαν τάνες

Πέραν της πλάκας, στο παρμπρίζ και τα εμπρός τζάμια απαγορεύεται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
12.661
Reaction score
25.328
παρμπρίζ και τα εμπρός τζάμια απαγορεύεται.
Για αντηλιακές λες; Μια χαρά επιτρέπονται. Έχω στο αμάξι, και χαρτί βέβαια, και έχω περάσει και ΚΤΕΟ δύο φορές, ιδιωτικό. Δεν μου είπαν τίποτα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
48.907
Reaction score
118.307
Επιτρέπονται, αλλά όχι μαύρες, σκούρες μέχρι ενός σημείου.

Φυσικά στα νόμιμα κι επιτρεπτά όρια θα βάλω, όπως βάζω σε όλα μου τα αυτοκίνητα.

Στόχος δεν είναι η εμφάνιση, αλλά να μη με καίει ο ήλιος, και όσο γίνεται να μη ζεσταίνεται η καμπίνα του αυτοκινήτου, που ιδίως στα ηλεκτρικά, έχει αυξημένη σημασία.

Σκούρα και με θερμομόνωση είναι ήδη μόνο 2 τζάμια στο Υ, αυτό της οροφής και του Πορτ παγκαζ, σε αυτά δε θα μπει μεμβράνη. Για αυτά τα 2, έχω ήδη αγοράσει τα σκιαστρα της Τέσλα.

Τα υπόλοιπα όλα, αν και έχουν καλή UV προστασία, αφήνουν σημαντική ζέστη να περνάει, οπότε μεμβράνες.

Στο iD.3 επίσης έβαλα μεμβράνες με το που το πήρα. Εκείνο δεν είχε ούτε UV προστασία στα πλαϊνά Τζάμια οδηγού συνοδηγού, έκαιγε κανονικά το χέρι μου, ταξιτζής...
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.213
Reaction score
10.774
Εάν έχουν απλά φίλτρα UV, τότε ενδεχομένως είναι εντάξει (με το κατάλληλο πιστοποιητικό). Εάν μειώνουν τη φωτεινότητα τότε τα όρια είναι συγκεκριμένα (μετάδοση φωτός έως 75% για το παρμπρίζ και 70% για τα εμπρός τζάμια).

Στην πράξη είναι δύσκολο να ελεγχθεί στο δρόμο, οπότε αν πέσεις σε κανέναν περίεργο, ενδέχεται να σε δυσκολέψει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
12.661
Reaction score
25.328
"Α) 75% για το εμπρόσθιο παρμπρίζ
Β) 70% για τα πλαϊνά κρύσταλλα οδηγού και συνοδηγού
Γ) 70% για τα πίσω πλαϊνά κρύσταλλα και το οπίσθιο παρμπρίζ, εφόσον το όχημα δεν διαθέτει πλευρικούς καθρέφτες (σπάνια περίπτωση)

Όπως προκύπτει από τα παραπάνω, στα πίσω πλαϊνά κρύσταλλα και το πίσω παρμπρίζ δεν υπάρχει κανένας περιορισμός."


Αυτό βέβαια είναι το σύνολο (τζάμι και μεμβράνη), όχι μόνο η μεμβράνη. Πρακτικά αν τα τζάμια είναι χωρίς κάποιο χρώμα είσαι ΟΚ. Εμένα δεν είναι, κανένα. Έχουν μια πολύ ελαφριά πρασινίλα. Αντηλιακή προστασία από τη Nissan. Το γράφει και στα τζάμια, UV Protection. Παρ' oλ' αυτά δεν έχω συναντήσει το παραμικρό θέμα. Έχω βάλει ότι λέει ο νόμος. Το χαρτί του εγκαταστάτη γράφει τι έχει στο κάθε τζαμί, όπως επίσης υπάρχει και το γνήσιο αυτοκόλλητο της εταιρείας με τα ποσοστά σε κάθε τζαμί.

Η πλάκα είναι που άλλοι μου λένε πως έχουν και αυτοί τις νόμιμες στα οχήματα τους, και μετά βλέπουν το δικό μου. Τους λέω πως, οτιδήποτε σκουρότερο από αυτό που βλέπεις στο δικό μου είναι παράνομο. Βλέπουν το δικό τους που είναι σκούρο, κουνάνε χέρια, κεφάλια, λένε ότι θέλουν να πουν, και φεύγουν.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
48.907
Reaction score
118.307
Έχει και συνέχεια.

1000005214.jpg


Το Tesla που καταστρέφει τα πάντα! (τον ανταγωνισμό) λέει ο τίτλος του βίντεο, και άλλο ένα ρεκόρ πίστας είναι γεγονός.

Το αγωνιστικά στημένο model S Plaid της Unplugged Performance έκανε ρεκόρ γύρου στο Willow Springs με 1:20, ρίχνοντας ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο στην αγωνιστικά στημένη Πόρσε GT2RS που κατείχε το ρεκόρ της πίστας μέχρι πριν από τρεις μέρες με 1:21!





ΥΓ. Η unplugged performance παρέχει ΚΙΤ αναβάθμισης τόσο αναρτήσεων (αεραναρτησεις) όσο και φρένων, για όλα τα μοντέλα της Τέσλα.


Φαίνεται πως κατέχουν πολύ καλά το σπορ, το θέμα είναι ποιον εμπιστεύεσαι εδώ Ελλάδα να σου βάλει τέτοιες αναρτήσεις...

Τις luxury πάντως, τις γλυκοκοιτάζω εδώ και 2 χρόνια.
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
169.132
Μηνύματα
2.793.475
Members
37.505
Νεότερο μέλος
sakion
Top