Tesla (απο 1/1/23)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.332
Reaction score
128.484
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.332
Reaction score
128.484
Ξεκινάει στην Κίνα η επέκταση για το μικρό Τέσλα.
Αυτό, θα πρέπει να βγαίνει σε τρελούς ρυθμούς παραγωγής, λένε για ένα αυτοκίνητο κάθε 20"..

Προς ώρας:

<<Gigafactory Shanghai currently stands as Tesla’s most efficient factory. It only takes 37 seconds for a car to roll off the line at Giga Shanghai, while Gigafactory Texas takes 76 seconds>>

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.778
Reaction score
81.316
Εντάξει παιδιά, αγαπάμε ηλεκτρικά, ζήτω η Tesla και η πρωτοπορία, αλλά ακόμη δεν έχει την αίσθηση των "καλών" Mercedes.
Φοβάμαι πάρα πολύ πως αν δώσω την CLS για Tesla 3 θα κλαίω κρυφά τα βράδια στο υπόγειο. Να πληρώσω για να πάρω χειρότερο αυτοκίνητο;

Το ίδιο όμως θα συμβεί αν δώσω τα χρήματα στην εφορία.
Αρα;
Ή model S ή ;;;;;
 


D

Deleted member 50795

Guest
Η γνώση και η προσπάθεια για να βγει αυτός ο αεροδυναμικός

Γκαζάκια, πες μου λίγο τι κατανάλωση σου δίνει με cruise control (όχι πόδι στο γκάζι), στα 110, 120 και στα 130km/h , σε δρόμο ευθεία ,χωρίς υψομετρικές μεταβολές. (3 μετρήσεις αν μπορείς)🙃

Οχι μέση ,αλλά »στιγμιαία» σταθεροποιημένη η κάθε μέτρηση (σε μια απόσταση π.χ., 200-300 μέτρα).
 


Μηνύματα
956
Reaction score
2.688
Ή model S ή ;;;;;
Ααα, εδώ παίζεις μπάλα σε άλλο επίπεδο, τουλάχιστον οικονομικά....
Δε ξέρω πραγματικά τι κάνουν οι BMW και Μerc στα BEV αυτού του κόστους.
Με σαφώς μικρότερο κόστος, αν θες να συνδυάσεις "παράδοση" και μέλλον, κοίτα και εδώ Volvo C40. Είτε το twin motor για κωμικές επιδόσεις είτε το extended range για ... εεε extended range.

1702025875866.jpeg


Αν δε θέλεις οπωσδήποτε το φοβερό μεν , αλλά απαραίτητο;;; Tesla software και τους supercharges, είναι μια λογική πιθανότητα.
Καλή ποιότητα κατασκευής, πιο συμβατική, minimal Σκανδιναβική αισθητική (ωραιότερο για μένα, αλλά αυτά είναι σχετικά, εδώ σε άλλους αρέσουν οι μπάμιες...).
Αξιοπρεπής - ικανοποιητική αυτονομία, ειδικά για σένα που δε κάνεις συχνά μεγάααλα ταξίδια, infotainment Google χωρίς πειράματα. Παίρνεις Ultimate έκδοση, βάζεις πακέτο Climate για αντλία και τέλος.



Α, και μην αφήνεις τον άλλo💡 να σου κάνει Tesla bullying :tongue::biggrin:!
 


Μηνύματα
7.308
Reaction score
1.321
Φοβάμαι πάρα πολύ πως αν δώσω την CLS για Tesla 3 θα κλαίω κρυφά τα βράδια στο υπόγειο. Να πληρώσω για να πάρω χειρότερο αυτοκίνητο;

Το ίδιο όμως θα συμβεί αν δώσω τα χρήματα στην εφορία.
Αρα;
Ή model S ή ;;;;;
Συγνώμη αλλά δεν το καταλαβαίνω το ερώτημα. Δεν έχει λογική ούτε απαντιέται το να δώσεις τη CLS για να πάρεις ένα αυτοκίνητο μία με δύο κατηγορίες κάτω σε διαστάσεις, τοποθέτηση αγοράς, κλπ. Το model 3 παίζει μπάλα στην κατηγορία της σειράς 3 της BMW, ίσως είναι και λίγο πιο μαζεμένο σε διαστάσεις από αυτήν, οι διαστάσεις παίζουν το ρόλο τους και στην άνεση (τόσο το μεταξόνιο όσο και το πλάτος, αμφότερα τόσο στην ποιότητα κύλισης όσο και στην άνεση χώρου) ενώ μάλλον και ο προσανατολισμός της φιλοσοφίας κατασκευής του model 3 είναι περισσότερο προς αυτή ενός budget προϊόντος παρά ενός premium όπως είναι οι BMW και Mercedes της αντίστοιχης κατηγορίας, πόσο μάλλον μίας ή δύο κατηγορίες πάνω.

Και οικονομικά να το δεις, το ένα είναι ένα αυτοκίνητο των 40.000€, το άλλο των 100.000€.

Το 3 μπορεί να είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, δεν είναι όμως για να αντικαταστήσει αυτοκίνητο δύο κατηγοριών πάνω, τουλάχιστον όχι χωρίς να σου λείψουν πράγματα στην πορεία.

Το S είναι πιο ψηλά στη γκάμα της εταιρείας, έχει μάλλον περισσότερη έμφαση σε premium στοιχεία, είναι όμως και παλιότερη σχεδίαση, 10 χρόνια είναι πολλά ακόμη και για αυτοκίνητα που ανανεώνονται εκ των έσω σημαντικά και σχετικά σιωπηλά κάθε τρεις και λίγο. Και αισθητικά είναι πιο κοντά σε αυτό που προσπάθησε η Mercedes να κάνει με τη CLS.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.332
Reaction score
128.484
Π@παριές, το ψήνει σιγά σιγά για S, ενώ δεν θέλει ψήσιμο, έτοιμος είναι. 😁🤪😂😜🤣

Ας πάει να το πάρει να τελειώνει. Μας έπρηξε. 😂

Βεβαίως, οικονομοτεχνικά τον συμφέρει ένα S ώστε με 3 χρόνια απόσβεση να είναι καλυμμένος ωραιότατα με την εφορία του. Ειδάλλως θα του κάνουν άγαλμα.

Από την άλλη, οι "ανάγκες" του, είναι για model 2 και iD.3, τα υπόλοιπα δε του χρειάζονται, δε το χρησιμοποιεί σχεδόν ποτέ σε εκτός πόλης μεγάλες διαδρομές (και δε θα ξεκινήσει τώρα). 😎

Προσωπικά, θα του πρότεινα την πιο λογική επιλογή: model 3 LR. Η νέα έκδοση, είναι βελτιωμένη στα σημεία, και τολμώ να πω ότι το αυτοκίνητο αυτό έχει πλησιάσει την τελειότητα σε κάθε τομέα. Είναι μεγαλύτερο από iD.3, με μήκος 4,6μ, ωραιότατο και για ταξίδι, χωρίς να είναι το "μεγάλο κι άβολο" για μέσα στην πόλη.
Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό, έχει εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής, εξαιρετικό range, είναι ωραίο και στο δρόμο, μ'αυτο θα πεθάνει. 🤪😁

Φορολογικά, τον συμφέρει το S, αλλά το βλέπω too much για τις ανάγκες του. Είναι και πελώριο, βάρκα ατελείωτη, δε βλέπω νόημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.477
Reaction score
29.062
Πάρε αυτό που θα σου κάνει εύκολη την καθημερινότητα, όσο luxury γουστάρεις, και για ταξίδια νοίκιασε οχήματα που δεν πλήρωνες ποτέ.
 


Μηνύματα
3.263
Reaction score
10.737
Οι φίλοι στα δύσκολα φαίνονται.

@Dimifoot δίνω ώμο για :cry: , αλλά στην δίκη μου υπόγα :party: υστερώ σε RT60 και σε πχιοτητα , αλλά εσυ θα κλαις το αστέρι :thumbsup: οπότε …..

Φιλική συμβουλή
Πάντα θέλω να έχω εναλλακτική πρόταση, είτε αυτό είναι στη θέρμανση σπιτιού, είτε καύσιμο κινητικής ενέργειας αυτοκινήτου. :drinks:
 

Μηνύματα
35
Reaction score
26
Εγώ πάντως είπα να δοκιμάσω test drive ενα ix1 για να έχω άποψη, που βρίσκεται σε σχέση με Tesla. Ναι δεν εχει τo range, ούτε τους χώρους του Y, έχει και μερικά κουμπιά... αλλά από οδηγική ευχαρίστηση και ειδικά ποιότητα άλλο επίπεδο.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.896
Reaction score
11.213
Εγώ λέω να περιμένει το νέο 3 performance που δε θα λέγεται performance αλλά θα είναι αρκετα πιο performance από το παλιό performance, που δεν ήταν και τόσο performance.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.318
Μηνύματα
2.897.064
Members
38.027
Νεότερο μέλος
d tv
Top