Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Τα Τέσλα πουλάνε (και στην Ελλάδα) και θα πουλάνε σα τρελά, γιατί εκτός των άλλων, προσφέρουν επιδόσεις πρωτόγνωρες στα λεφτά τους.

Βρείτε τι αντίστοιχες επιδόσεις 0-100 αγοράζεις στα λεφτά του Τέσλα μοντελ 3 LR και performance, σε αντίστοιχης τιμής θερμικά ή ηλεκτρικά Σεντάν τέτοιου μεγέθους. Μιλάμε για οικογενειακό αυτοκίνητο.

Βρείτε τι αντίστοιχες επιδόσεις 0-100 αγοράζεις στα λεφτά του μοντελ Υ LR και performance, σε αντίστοιχης τιμής οποιαδήποτε άλλα σουβ τετρακίνητα τέτοιου μεγέθους, οικογενειακά.

Υπολογίστε πως στις εκδόσεις LR των ανωτέρω, καταρχήν μιλάμε για τετρακίνητα, κι αφετέρου με έξτρα 2 χιλιάρικα παίρνεις το acceleration boost:

Long Range Acceleration Boost

Model 3: 4.2 seconds -> 3.7 seconds
Model Y: 4.8 seconds -> 4.3 seconds

Και τα περφορμανς μισό δευτερόλεπτο πιο κάτω..

Ομοίως για το model X/S και σε μορφή plaid.
Με επιδόσεις ασύλληπτες, παίζουν στα 2 δευτερόλεπτα το 0-100.

Δεν παλεύονται οι επιδόσεις των Τέσλα, στα λεφτά τους, και για άνετα οικογενειακά αυτοκίνητα τέτοιου όγκου με τέτοιο Πορτ παγκαζ, είτε Σεντάν είτε σουβ.

Δηλαδή, αν θες το πιο γρήγορο οικογενειακό αυτοκίνητο στα λεφτά σου, παίρνεις Τέσλα δαγκωτά.

Καλά τα πλαντ έχουν επιδόσεις όχι σουπερκαρ, χυπερκαρ. Αντίστοιχων επιδόσεων θερμικά, κοστίζουν περιουσίες ολόκληρες..

Και τα πλαντ είναι οριακά κάτω από 150 χιλιάρικα, με 8 χιλιάρικα επιδότηση και 150% υπεραπόσβεση μέχρι ένα ποσό και μετά 130% υπεραπόσβεση, δηλαδή κάτι κοντά στα 100 χιλιάρικα θα βγει, ίσως να λέω και πολλά.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Ναι, φυσικά δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, γνωστά αυτά, όποιος προλάβει είναι.

Στην Τέσλα θα βασιστούν στο τέλος όλοι..


Για Θεσσαλονίκη, από εσωτερική πληροφόρηση, να σας ενημερώσω πως η Τέσλα Ελλάδας έχει κλείσει συμφωνία με το Cosmos για μαγαζί και φορτιστές, ελπίζω να βάλουν πάνω από 8. 😁
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.199
Reaction score
29.963
Η πλάκα είναι πως στη Νορβηγία το No1 αυτοκίνητο σε πωλήσεις ανεξαρτήτου κατηγορίας και τιμής είναι το Model Y. Πουλάνε πάνω από 1000 κάθε μήνα. Ήδη από το Νοέμβριο οι πωλήσεις Model Y ήταν πάνω από 12.000 μονάδες.

Πρώτο όχημα σε πωλήσεις ένα των 60.000€. :biggrin:

Τι να λέμε δηλαδή.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Η κυριαρχία της Τέσλα στην Ελλάδα, έρχεται σε αντίθεση με πολλά από όσα διαβάζουμε εδώ μέσα ...

received_873628604063045.jpeg


Με πτώση τιμής 10-15% θα γίνει μονοπώλιο..
 



kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Η κυριαρχία της Τέσλα στην Ελλάδα, έρχεται σε αντίθεση με πολλά από όσα διαβάζουμε εδώ μέσα ...

View attachment 276648

Με πτώση τιμής 10-15% θα γίνει μονοπώλιο..
Με τις τιμες στο Θεό, δε θα γίνει τίποτε!! Εδωσαν ως νεα και ωραια , αρκετα κομματια, τωρα αρχιζουν τα δυσκολα! Αν δε βγει ηλεκτρικο στα 20.000ρικα, θα μιλαμε παλι για 200, 300, αντε 400 πωλησεις. Δεν ειμαστε Δανια και Σουηδία με κατώτατο μισθό 3.000 ευρώ και επιδόματα. Το 95% δε φτανει καν αμαξι με 40κ, τωρα με επιτοκια 9% ξεχαστε οτιδηποτε.
 

Μηνύματα
753
Reaction score
1.107
Με πτώση τιμής 10-15% θα γίνει μονοπώλιο..
Απορία, το model s απο 119.000 ευρώ μείον 15% πηγαίνει στα 101.000 ευρώ και το model x απο 127.000 ευρώ μείον 15% πηγαίνει στα 108.00 ευρώ, ποιοί και πόσοι εχουν την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράσουν; προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
H νέα έκδοση του μοντελ Υ με 4680 και μικρότερη αυτονομία (και μόνο πίσω κίνηση, όχι 4-κινητη), είναι ήδη διαθέσιμη στο ελληνικό site της Τέσλα:

Screenshot_20230107-200834~2.png




Οπότε, το αυτοκίνητο που μέχρι χθες μπορούσες να το παραγγείλεις με κόστος να ξεκινάει από 63 χιλιάρικα, τώρα ξεκινάει από 54 χιλιάρικα, και με τα 8 χιλιάρικα επιδότηση πάει στα 46 χιλιάρικα.

Άμα πέσει κι άλλο 10-15%? Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Στα 40 χιλιάρικα μοντελ Υ, ξέρετε τι θα γίνει;

Λέτε ότι θέλετε, εγώ είμαι βέβαιος ότι θα γίνει χαμός. Θα γεμίσουμε Τέσλα. 😎



ΥΓ.
Με 19" ζάντες το LR έχει WLTP 565 km.
Στα 63 χιλιάρικα, τετρακίνητο.

Το RWD με WLTP στα 455 km, υπολείπεται κατά 110 χλμ αυτονομίας, αλλά είναι φτηνότερο κατά 10.000 ευρώ.
Στα 53 χιλιάρικα δεν έχει αντίπαλο...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Μέτρηση φθοράς μπαταρίας σε Τέσλα 10-ετιας με 315.000χλμ:




Αυτά για τις μπαταρίες προ 10-ετιας.
Οι σημερινές; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πρακτικά κανείς δε ξέρει πόσο θα κρατήσουν οι σύγχρονες μπαταρίες, αλλά σίγουρα, περισσότερο από το υπόλοιπο αυτοκίνητο. 😎
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.016
Reaction score
134.060
Εδώ να περιμένουμε για καμία εκπτωσούλα ή τίποτα;


Ή να ψωνίσουμε Κινέζικο;

Έκπτωση λένε πως θα υπάρξει στα ευρωπαϊκά Τέσλα, μόλις ανέβει η παραγωγή των 4680 στο Βερολίνο (από κει πέφτει το κόστος).

Απλώς δε ξέρουμε πότε θα ανέβει η παραγωγή 4680 στη Γερμανία, προς ώρας φέρνουν τις μπαταρίες από Αμερική.

Αλλά και με την έκπτωση αυτή (10-15%) δεν θα φτάσει την τιμή του κινέζικου, σε καμία περίπτωση.

Οπότε, αναλόγως μπάτζετ και διαθεσιμότητας. 😎


Όσον αφορά το Τέσλα μοντελ Υ, η προτίμηση του κόσμου είναι εκπληκτική.

Στα στατιστικά της Αγγλίας, για όλο το έτος, βλέπουμε πως το best seller του έτους (ασχέτως καυσίμου κίνησης) ξεκινάει από £26κ, το δεύτερο από £17κ και τρίτο το Υ …. Τι άλλο να πούμε; 😁😂🤪
(εντωμεταξύ η διαφορά 2ου-3ου είναι ασήμαντη)


1673269826815.png


Όσον αφορά τις προτιμήσεις σε καθαρά EV, στην Αγγλία για το έτος ήταν ως εξής, με τις 2 πρώτες θέσεις να καταλαμβάνονται από τι άλλο; Τέσλα; Ε, ναι:

Model Y was on top with 35,551, followed by the Model 3 with 19,071 sales. Third was the Kia e-Niro with 11,197, followed by the Volkswagen ID.3 at 9,832, Nissan LEAF at 9,178 in fifth spot.

 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.104
Μηνύματα
2.928.465
Members
38.131
Νεότερο μέλος
Battlegary
Top