Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.153
Reaction score
35.009
Αχ ρε που.... με αυτές τις αντιγραφές.

Η μοναδική εταιρεία που παίζει κόντρες με την Tesla στην αυτόνομη οδήγηση είναι η XPENG. Και λέω αυτή επειδή είναι η μοναδική με Vision only σύστημα.

Πριν καιρό που λέτε, η XPENG κατηγορήθηκε για αντιγραφή. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να δώσουν τα λογισμικά τους σε ανεξάρτητη εταιρεία να ελέγξουν αν υπάρχουν ομοιότητες στα λογισμικά, και αν ο αρχικός κώδικας, η βάση πως το λένε, είναι ίδια.

Δεν βρέθηκε καμία ομοιότητα στα λογισμικά.
 

Μηνύματα
1.807
Reaction score
2.771
ας δούμε και μερικά άλλα σύγχρονα κινεζικά σημεία αναφοράς στη σχεδίαση αυτοκινήτων

Zotye SR9, το αντέγραψε η Porsche :laugh:

View attachment 395264


Geely GE, το αντέγραψε η Audi :laugh:

View attachment 395265


Beijing BJ80, το αντέγραψε η Mercedes :laugh:

View attachment 395266

Xiaomi SU7, το αντέγραψε η Porsche :laugh:

View attachment 395267


Great Wall Ora Punk Cat, το αντέγραψε η VW :laugh:

View attachment 395268
Landwind X7, το αντέγραψε η Land Rover :laugh:

View attachment 395270


έχει πολλά ακόμη, βαρέθηκα να βάζω εικόνες

ναι, οι κινέζοι αντιγράφουν μόνο την εξωτερική εμφάνιση, στα άλλα έχουν ηθικούς ενδοιασμούς :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.103
Reaction score
149.939
Μέσα στην πόλη δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω το αυτοκίνητο να με πάει, θα πάθω εγκεφαλικό από την πίεση που θα αναβάσω,
Μετά από 2-3 φορές, ξεπερνάς τους φόβους σου, και μετά από 10-15 φορές, γελάς με τα όσα κάποτε σε φόβιζαν!

Φυσικό και φυσιολογικό και αναμενόμενο είναι να φοβάσαι όταν για πρώτη φορά βλέπεις το τιμόνι να στρίβει μόνο του, κλάνεις μέντες λέμε. Αλλά για όλα υπάρχει η πρώτη φορά, ως γνωστόν, κι όλα συνηθίζονται. Στο μυαλό μας είναι.

, ο μόνος λόγος να έχω το FSD είναι για το ενδεχόμενο να διορθώνει δικά μου λάθη όταν όμως οδηγάω εγώ (δεν ξέρω βέβαια αν πάει έτσι).
Μπα, λίγα διορθώνει όταν εσύ οδηγάς.
Άλλη είναι η δουλειά του FSD, είναι να μην οδηγάς! 😁

αν μάλιστα πρέπει να είμαι alert για να έχω την επίβλεψη του αυτοκινήτου, έ γ$μ$ με τότε, καλύτερα να οδηγάω ο ίδιος
Καμία σχέση. Είναι χίλιες φορές πιο ξεκούραστο να προσέχεις απλώς το τι κάνει μόνο του το αυτοκίνητο, ακόμα και σε δύσκολες διαδρομές με σήραγγες και στροφές, παρά να κρατάς εσύ το αυτοκίνητο στο ρεύμα κυκλοφορίας του, να αλλάζεις εσύ ρεύμα κυκλοφορίας (1000 φορές καλύτερα είναι να το κάνει μόνο του) κλπ κλπ κλπ

Σε ταξίδια πάλι, μετά από δεκαετίες που οδηγάω μόνο εγώ, νομίζω ότι η ώρα περνάει πιο εύκολα για μένα οδηγώντας
Έτσι νομίζαμε όλοι μας. 🤣😂😁
Δεν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος, κλασσική χαρακτηριστική περίπτωση βλάβης είσαι και συ, σαν όλο τον κόσμο. 😎




ΥΓ. Σχετικά πρόσφατα, μόλις έβαλα το FSD, όταν για πρώτη φορά δοκίμασα να αλλάξει μόνο του λωρίδα κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο πηγαίνοντας με 130, μου πήγε νά! 😂😁🤣
Μλκα φυσιολογικό είναι να πιάνεται η ψυχή σου την πρώτη φορά, σκέφτεσαι το σκατά θα γίνει αν συνεχίσει το μαλακιστήρι να στρίβει μέχρι να πέσουμε στο γκρεμό; 😂😁🤣
Λίαν συντόμως όμως, το συνήθισα και πλέον το απολαμβάνω.
Την πρώτη φορά που το έκανα με τη γυναίκα μου συνοδηγό, τσίριξε λέμε. Έχω σκυλιά στο σπίτι είπε. Θέλω τη ζωή μου, πιάσε το ρημάδι το τιμόνι.
Της πήγε να!😂😁😁
Νταξ, πλέον το έχει συνηθίσει κι αυτή.
Εν τω μεταξύ, έχει ρυθμίσεις για το πόσο γρήγορα ή χαλαρά να αλλάζει ρεύμα κυκλοφορίας. Κάθε ρύθμιση και κάθε δοκιμή, είναι μια έκλυση τεστοστερόνης. 🤣😂😂
 
Last edited:

Μηνύματα
1.807
Reaction score
2.771
Μετά από 2-3 φορές, ξεπερνάς τους φόβους σου, και μετά από 10-15 φορές, γελάς με τα όσα κάποτε σε φόβιζαν!

Φυσικό και φυσιολογικό και αναμενόμενο είναι να φοβάσαι όταν για πρώτη φορά βλέπεις το τιμόνι να στρίβει μόνο του, κλάνεις μέντες λέμε. Αλλά για όλα υπάρχει η πρώτη φορά, ως γνωστόν, κι όλα συνηθίζονται. Στο μυαλό μας είναι.


Μπα, λίγα διορθώνει όταν εσύ οδηγάς.
Άλλη είναι η δουλειά του FSD, είναι να μην οδηγάς! 😁


Καμία σχέση. Είναι χίλιες φορές πιο ξεκούραστο να προσέχεις απλώς το τι κάνει μόνο του το αυτοκίνητο, ακόμα και σε δύσκολες διαδρομές με σήραγγες και στροφές, παρά να κρατάς εσύ το αυτοκίνητο στο ρεύμα κυκλοφορίας του, να αλλάζεις εσύ ρεύμα κυκλοφορίας (1000 φορές καλύτερα είναι να το κάνει μόνο του) κλπ κλπ κλπ


Έτσι νομίζαμε όλοι μας. 🤣😂😁
Δεν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος, κλασσική χαρακτηριστική περίπτωση βλάβης είσαι και συ, σαν όλο τον κόσμο. 😎
δε μιλάω για φόβο να οδηγάει μόνο του,
αλλά για το να πηγαίνει όπως βλέπω στα βίντεο και εγώ να βιάζομαι, να παραχωρεί ατελείωτη προτεραιότητα εκεί που προχωράς μόνο αν παίξεις το chicken game, να αφήνει απόσταση ασφαλείας και να χώνονται άπειροι κλπ
δεν παίζει να πάω και να γυρίσω από δουλειά έτσι, θα πάθω εγκεφαλικό σου λέω

το ίδιο στον αυτοκινητόδρομο, θα το βάλω για 5 λεπτά να ξεμουδιάσω και τις υπόλοιπες 3 ώρες θα είναι off,
όπως δε μπορώ να χρησιμοποιήσω εδώ και χρόνια ούτε το αυτόματο γκάζι ούτε την αυτόματη απόσταση από προπορευόμενο κλπ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.103
Reaction score
149.939
για το να πηγαίνει όπως βλέπω στα βίντεο και εγώ να βιάζομαι, να παραχωρεί ατελείωτη προτεραιότητα εκεί που προχωράς μόνο αν παίξεις το chicken game
Δεν κατάλαβες, είναι ρυθμιζόμενο. Στο mad max mode, πάει πιο γρήγορα από σένα.
Να δεις αλλαγή λωρίδας πως κάνει στο ίδιο mode, να πάθεις σοκ. Σφήνα λέμε. Καρφωτά κι ασάλιωτα.

Χθες τα κάναμε στο insane σε model X.
Νύχτα, με βροχή. Να τα κάνεις πάνω σου ρε..
Δε περιγράφω τίποτα, είναι ανμπιλίβαμπλ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.103
Reaction score
149.939




ΥΓ.

Η Ισπανία προχωράει επίσης γρήγορα το FSD:

16442.jpg


30 Τέσλα είναι σε φάση τεστ.
78.126 km έχουν διανύσει ως τώρα
0 ατυχήματα - No incidents
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.153
Reaction score
35.009
Ενδιαφέρον. 🤔

Τι βλέπει ο άνθρωπος (στο περίπου, φαντάζομαι)
1000020545.jpg


Και τι το FSD, την ίδια στιγμή.
1000020546.jpg


και τι ο γνωστος φρέντης χωρίς γυαλιά 😁
1000020551.jpg
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.153
Reaction score
35.009
Πρέπει να έχεις γλαύκωμα για να βλέπεις έτσι.
Δεν ξέρω πως βλέπει κάποιος με γλαύκωμα. Η πρώτη φωτογραφία (στο περίπου) είναι σύνηθες φαινόμενο τα καλοκαιρινά απογεύματα με τον ήλιο χαμηλά. όταν φεύγω από το σπίτι για να κατηφορίσω προς Ανάβυσσο. Πρέπει να διανύσω μια ανηφόρα και ο ήλιος είναι απέναντι. Ακόμα και ο συνδυασμός σκίαστρο - γυαλί δεν βελτιώνει πολύ την κατάσταση. Αν υπάρχει πεζός δεξιά αριστερά τον βλέπεις τελευταία στιγμή και πάντα σαν μια σκούρα φιγούρα. Το ίδιο και κάποιο όχημα που κατεβαίνει. Ευτυχώς ο δρόμος είναι μικρός εσωτερικός μέσα στον οικισμό και οι ντόπιοι ξέρουμε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.103
Reaction score
149.939
Από σήμερα, τα Model 3 και Model Y είναι πιο προσιτά από ποτέ στην Ελλάδα. Χάρη στο Bonus που προσφέρει η Tesla, το Model 3 ξεκινά από 34.490€ με Tesla Bonus 2.500€, ενώ το Model Y ξεκινά από 38.000€ με Tesla Bonus 2.990€



ΥΓ.
Ενδιαφέρον νέο χρώμα:

16466.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.103
Reaction score
149.939
Η πλήρης εγγύηση της Τέσλα είναι για 4 χρόνια ή 80.000 χιλ, ότι έρθει πρώτο.

Αν και δεν συμπλήρωσα ούτε 3 χρόνια (τέλη Ιούνη '23 το πήρα) βρίσκομαι ένα κλικ πριν από τα 80.000χλμ, οπότε θα λήξει η εγγύηση.

Δυστυχώς δεν προσφέρουν επέκταση εγγύησης όπως στις ΗΠΑ.

Οπότε, κλείνω ραντεβού για "End of Warranty Inspection", το οποίο είναι ένας πλήρης τεχνικός έλεγχος (General Inspection) πριν τη λήξη της εγγύησης, ώστε να ελεγχθούν όλα τα συστήματα (suspension, bushings, brakes, lights, seals κλπ.) ώστε ό,τι καλύπτεται από εγγύηση να διορθωθεί δωρεάν.

Είναι γεγονός πως πραγματικά τα ψάχνουν όλα, χωρίς να θέλουν να αποφύγουν το κόστος επισκευής, και ότι καλύπτεται από εγγύηση το καλύπτουν επιτόπου.

Το κόστος του ελέγχου είναι 160€ (129,6+ΦΠΑ)

Τι περιλαμβάνει αυτός ο έλεγχος, περιγράφεται εδώ:


Οπότε, όποιος ενδιαφερόμενος, καλό είναι να τα γνωρίζει αυτά.


ΥΓ.
Όσον αφορά την μπαταρία υψηλής τάσης, η εγγύηση είναι >70% SOH στα 8 χρόνια ή 192.000 χλμ., όποιο έρθει πρώτο.
Εκεί προσφέρεται επέκταση εγγύησης από όσο ξέρω, αλλά δε το έχω ψάξει ακόμα και δεν με απασχολεί διόλου. 😂


ΥΓ. 2. Το report του εν λόγω ελέγχου, είναι αυτό:

16473.jpg
16474.jpg
16475.jpg
16476.jpg
16477.jpg


Προφανώς η τελευταία σελίδα είναι πρόσθετου κόστους εργασίες που μπορείς να ζητήσεις μαζί με τον πλήρη τεχνικό έλεγχο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.103
Reaction score
149.939
Το "basic autopilot" εξαφανίζεται πλέον:




Εάν δεν έχεις συνδρομή FSD, θα αφήσουν διαθέσιμο μόνον ένα τιποτένιο cruise control. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.153
Reaction score
35.009
Τα ίδια έκαναν και την Αμερική και έφαγαν κράξιμο. Όσο αφαιρούν δυνατότητες τόσο περισσότερους πελάτες θα χάνουν. Δεν είναι δυνατόν να δίνεις 45k - 50k - 55k και να μην έχει ούτε Autosteer. Ακόμα και το Deepal S05 των 30k έχει. 😅

Το S05 σε κρατάει στη λωρίδα (με 30k), ενώ το S07 (με 37k) αλλάζει λωρίδα με χρήση φλας.
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.275
Reaction score
12.162
Οπότε, κλείνω ραντεβού για "End of Warranty Inspection", το οποίο είναι ένας πλήρης τεχνικός έλεγχος (General Inspection) πριν τη λήξη της εγγύησης, ώστε να ελεγχθούν όλα τα συστήματα (suspension, bushings, brakes, lights, seals κλπ.) ώστε ό,τι καλύπτεται από εγγύηση να διορθωθεί δωρεάν.
Η ΕΕ που έχει μανία με τους κανονισμούς θα έπρεπε να πάρει παράδειγμα και να το κάνει υποχρεωτικό. Μπράβο στην Τεσλα!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.153
Reaction score
35.009
Και να έκανε κάτι τέτοιο (έως και αδύνατο κατά την άποψη μου), τους έχεις εμπιστοσύνη; Τα services εννοώ. Εγώ καμία.

Σε αυτό το θέμα μόνο στην Tesla θα είχα εμπιστοσύνη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.103
Reaction score
149.939
Οι Γερμανοί παραδοσιακά κάνουν το αντίθετο, τα πάνε πίσω με αλοιφές και μπαλώματα μέχρι να βγει εκτός εγγύησης, για να στη φορέσουν ασάλιωτα.

Το έχω δει το ποίημα άπειρες φορές.

Στόχος τους είναι να σε αρμέγουν στην συντήρηση του αυτοκινήτου. Ξεκάθαρα.

Στην Τέσλα έχεις εμπιστοσύνη, διότι δεν ενδιαφέρονται να βγάζουν λεφτά από το τμήμα σέρβις, δε σε θέλουν εκεί να σε αρμέγουν, προτιμούν όλα να τα κάνεις μόνος σου, να μη πηγαίνεις ποτέ από κει, γι'αυτό έχουν οδηγούς (με βίντεο) για να αλλάζεις όλα τα αναλώσιμα όποτε θες μόνος σου.

Δεν είναι δυνατόν να δίνεις 45k - 50k - 55k και να μην έχει ούτε Autosteer.
Ε, πιθανώς θα έχει. Ζήτω! 😁😂🤣

Ρε συ, όποιος θέλει Τέσλα, κανονικά πρέπει να το θέλει (και) για τις δυνατότητές του στην αυτόνομη οδήγηση.

Αυτοί, δεν ενδιαφέρονται πλέον να πουλήσουν αυτοκίνητα χωρίς FSD. 😎

Το προϊόν τους, είναι το FSD. 🤘

Τα αυτοκίνητα, όπως είπε ο Έλον, είναι ένα "μέσο" για να πουλήσουν το πραγματικό προϊόν τους, που είναι αποκλειστικά και μόνον το FSD. Τίποτε άλλο δεν τους απασχολεί.

Και αυτό θα πουλάνε και με τα ρομπότ. 😎
Υποθέτω αρχικά τα Optimus θα έχουν δυνατότητα εφάπαξ αγοράς του αντίστοιχου "FSD", για τους "Early Adopters", και μετά θα πάει στη συνδρομή. Τα γνωστά. Έχει και κάτι στόχους ο Έλον.. 😂



Τέλος πάντων, στην Τέσλα πλέον το "προϊόν" δεν είναι το αυτοκίνητο.
Πλέον δεν έχει καμία απολύτως σχέση με οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, ανεξαιρέτως.

Το προϊόν της Τέσλα είναι πλέον το FSD, στα πλαίσια της αυτόνομης αυτοκίνησης. Είναι μερικά χρόνια μπροστά απ'ολους τους άλλους, τόσο στο προϊόν όσο και στο όλο σκεπτικό, καθώς βλέπει μπροστά, όπως πάντα. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.153
Reaction score
35.009
Ναι ..... 😎

Βασικά δεν μας απασχολεί τι θέλει η Tesla και ο Elon. Αυτά απασχολούν τον ίδιο και τους μετόχους. 8-)
Ο απλός/ τυπικός πελάτης ένα όχημα θέλει να κάνει τη δουλειά του. $έστηκε για το FSD.
Τα έχουμε πει. Βλέπει μπροστά, αλλά είναι νωρίς για όπως το φαντάζεται. Και όπως και ο ίδιος έχει πει άλλωστε, όσα λέει δεν είναι όσα θα γίνουν anyway, αλλά ότι θα ήθελε να γίνει.

Κάτσε να κόψει το autosteer από παντού και θα δούμε μετά που θα πάνε οι πωλήσεις σταδιακά. Θα τα μάθει ο κόσμος που θα πάει. Ότι θα δίνει 50k-55k για αμάξι και δεν θα έχει κάτι που έχουν οχήματα των 30k. Και για να το έχει (αυτό που έχουν οι άλλοι δωρεάν σε πολύ πολύ φθηνότερα οχήματα) πρέπει να δίνει και άλλα 100€, θέλει δε θέλει FSD. Δεν ξέρω πως το βλέπουν οι άλλοι, αλλά εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις όταν μου λένε τι να κάνω τους απαντώ με ένα άντε και ....

'Αλλο. Μήπως έχει την εντύπωση πως οι κάτοχοι των Standard θα βάζουν και άλλα 100€ καπέλο στο δάνειο για FSD; 😅

Αλήθεια τα Standard γιατί τα έχουν σε προσφορά; Προωθητικές παίρνουν τα προϊόντα που δεν πουλάνε. 8-)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
33.089
Reaction score
95.258
Εάν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο με κύριο κριτήριο την πραγματική αυτόνομη οδήγηση (όχι supervised), καλά θα κάνει να περιμένει να δει αυτό να υλοποιείται.
Γιατί είναι πολύ πιθανό να βγει μετά από δύο χρόνια ο CEO και να πει “δεν γίνεται τελικά με το HW3, μπούρδες σας έλεγα πως όλα τα αυτοκίνητα που παράγουμε θα μπορούν να γίνουν αυτόνομα». :biggrin:
Διότι εδώ και πολλά χρόνια το υπόσχεται πως θα συμβεί μέχρι το τέλος του έτους, αλλά δεν. Θα γίνει κάποτε, αλλά σε ποιο version των αυτοκινήτων;
Όταν με το καλό αυτό υλοποιηθεί πραγματικά και αδειοδοτηθεί από τις αρχές της χώρας στην οποία ζει ο υποψήφιος πελάτης, τότε και μόνο τότε είναι η στιγμή της αγοράς, με το συγκεκριμένο hardware-software.
Θα είναι το HW4? 5? Ακόμα πιο μετά; Θα δούμε.

Οποιαδήποτε αγορά πριν να ολοκληρωθεί το πρότζεκτ έχει αποδειχθεί πως είναι επισφαλής.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.670
Μηνύματα
3.109.509
Members
38.858
Νεότερο μέλος
GiannisS
Top