alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 21.153
- Reaction score
- 35.009
Αχ ρε που.... με αυτές τις αντιγραφές.
Η μοναδική εταιρεία που παίζει κόντρες με την Tesla στην αυτόνομη οδήγηση είναι η XPENG. Και λέω αυτή επειδή είναι η μοναδική με Vision only σύστημα.
Πριν καιρό που λέτε, η XPENG κατηγορήθηκε για αντιγραφή. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να δώσουν τα λογισμικά τους σε ανεξάρτητη εταιρεία να ελέγξουν αν υπάρχουν ομοιότητες στα λογισμικά, και αν ο αρχικός κώδικας, η βάση πως το λένε, είναι ίδια.
Δεν βρέθηκε καμία ομοιότητα στα λογισμικά.
Η μοναδική εταιρεία που παίζει κόντρες με την Tesla στην αυτόνομη οδήγηση είναι η XPENG. Και λέω αυτή επειδή είναι η μοναδική με Vision only σύστημα.
Πριν καιρό που λέτε, η XPENG κατηγορήθηκε για αντιγραφή. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να δώσουν τα λογισμικά τους σε ανεξάρτητη εταιρεία να ελέγξουν αν υπάρχουν ομοιότητες στα λογισμικά, και αν ο αρχικός κώδικας, η βάση πως το λένε, είναι ίδια.
Δεν βρέθηκε καμία ομοιότητα στα λογισμικά.

