Test drive off topics


Y

Yiannis_B

Guest
Αλήθεια, όλοι αυτοί που πήραν το δίπλωμα νύχτα και με μπαξίσι, αυτοί που δεν ξέρουν πως λειτουργεί το ABS ή το active lane keeping assist ή το collision warning (υπάρχουν και τέτοια τώρα) πιστεύετε οτι οδηγούν με το φόβο μην γίνει καμία μαλακια ή με τη λογική "ελα μωρε δεν τρέχω, με 50 πάω και προσέχω, τι θα μου συμβεί";
Το "πήρα το δίπλωμα νύχτα ή μέρα", είναι περίπου το ίδιο στην μπανανία. :rolleyes:
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
Ρώτησες κάτι, και υπέθεσα ότι δεν ήξερες την απάντηση.

Το πείραμα -σε ασφαλείς συνθήκες- αξίζει τόνους γραπτών στο νετ.

Αυτό είπα.
Επειδή έχω την υποψία οτι ξέρω την απάντηση πολύ καλα στο ερώτημα όπως ακριβώς τέθηκε για αυτό ρώτησα με πραγματική απορία.
Στην πορεία δόθηκαν απαντήσεις άσχετες με το ερώτημα.
Ελπίζω να εχεις καταλάβει οτι η φιλοσοφία μου είναι να οδηγείς με τέτοια ταχύτητα που να είσαι πολύ μακριά από το να σου φύγει το αμάξι στη στροφή. Αν σου φύγει από υπερβολική ταχύτητα ή από λάδια στο δρόμο και χαμηλή ταχύτητα κατά τη γνώμη μου δεν μαζεύεται.
Επίσης ενώ στα προABS αυτοκίνητα το πάτημα φρένου μέσα στη στροφή ήταν η σίγουρη συνταγή για να αγοράσεις οικόπεδο στα ABS αυτό δεν ισχύει και αν χρειαστεί να πατήσετε φρένο πάνω στην στροφή για να αποφύγετε κάτι ή να κόψετε, έγκαιρα, για να το μαζέψετε κάντε το άφοβα...δοκιμάστε το και στην πίστα πρώτα αν θέλετε να βεβαιωθείτε.


Και μια που ανεφερα την προσπεραση, δεν εχω δει μεχρι στιγμης ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ οδηγο απο αυτους που καυχιουνται για την ορθοτητα της αργης και νωχελικης τους οδηγησης να ξερει να κανει μια προσπεραση με ασφαλεια. Ουτε κατεβασμα ταχυτητας, ουτε σανιδωμα του γκαζιου για να μειωθει ο χρονος εκθεσης στο αντιθετο ρευμα (γιατι και την στιγμη της προσπερασης ο νους τους ειναι στο δαιμονοποιημενο πατημα του γκαζιου) αλλα και αναποφασιστικοτητα με παρατεταμενη παραμονη στα αριστερα "περναω δεν περναω' και ανικανοτητα εκτιμισης αν ειναι εφικτη η οχι η προσπεραση.
Και γιατί περιμένεις από κάποιον που καυχιέται για την ορθότητα της αργής και νωχελικης οδήγησης του να ξέρει να οδηγά σωστά;
 

Μηνύματα
30.395
Reaction score
30.233
Δεν θα περιαυτολογήσω , απλά θέλω να αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβει χρόνια πρίν , πηγαίνοντας προς Αμφισσα .
Σε μία από τις φουρκέτες κατηφορικά ένοιωσα να το χάνω το τιμόνι και ταυτόχρονα όλο το μπροστινό . Όχι με πολλά , καμιά 40αριά 50 χλμ πήγαινα με τρια άτομα μέσα στο SUNNY. Εκανα το πόδι μου ABS ένας θεός ξέρει πόσα πατήματα κα αφήματα έκανα στο πεντάλ του φρένου. Την γλύτωσα. Γιατί από κάτω ανέβαινε Νταλίκα φορτωμένη και γκαζωμένη. Και αυτός είδε κάποια στιγμή ότι ο δρόμος είχε πετρέλαιο κάτω και την γλύτωσε στο τσάκ.
Παιδιά έκλασα μέντες. Σε κατηφορική φουρκέτα έχασα τιμόνι πρόσφυση , φρένα τα πάντα. Εκανα το πόδι μου ABS όπως προείπα και ταυτόχρονα πάτησα γκάζι να μην σβήσει. Δεν ξέρω πως μου έκοψε εκείνη την στιγμή. Υποθέτω είναι η παιδεία που έλεγα σε προηγούμενο πόστ.
[DOUBLEPOST=1487380408][/DOUBLEPOST]
Επειδή έχω την υποψία οτι ξέρω την απάντηση πολύ καλα στο ερώτημα όπως ακριβώς τέθηκε για αυτό ρώτησα με πραγματική απορία.
Στην πορεία δόθηκαν απαντήσεις άσχετες με το ερώτημα.
Ελπίζω να εχεις καταλάβει οτι η φιλοσοφία μου είναι να οδηγείς με τέτοια ταχύτητα που να είσαι πολύ μακριά από το να σου φύγει το αμάξι στη στροφή. Αν σου φύγει από υπερβολική ταχύτητα ή από λάδια στο δρόμο και χαμηλή ταχύτητα κατά τη γνώμη μου δεν μαζεύεται.
Επίσης ενώ στα προABS αυτοκίνητα το πάτημα φρένου μέσα στη στροφή ήταν η σίγουρη συνταγή για να αγοράσεις οικόπεδο στα ABS αυτό δεν ισχύει και αν χρειαστεί να πατήσετε φρένο πάνω στην στροφή για να αποφύγετε κάτι ή να κόψετε, έγκαιρα, για να το μαζέψετε κάντε το άφοβα...δοκιμάστε το και στην πίστα πρώτα αν θέλετε να βεβαιωθείτε.




Και γιατί περιμένεις από κάποιον που καυχιέται για την ορθότητα της αργής και νωχελικης οδήγησης του να ξέρει να οδηγά σωστά;

+1
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
Το "πήρα το δίπλωμα νύχτα ή μέρα", είναι περίπου το ίδιο στην μπανανία. :rolleyes:
Περίπου σωστό.
Υπάρχουν και καλοί εκπαιδευτές και κυρίως νέοι που πήραν σωστή οδηγική παιδεία από το σπίτι τους.
Σε κάθε περίπτωση οταν ειδικά συμφωνούμε οτι εκεί έξω δεν είναι απλά δρόμος με οδηγούς που δεν ξέρουν απλά να οδηγούν αλλά ο δρόμος με βλήματα έτοιμα να εκραγούν, ένα ναρκοπέδιο δηλαδή, τοτε ένας λόγος παραπάνω για αυτούς που καταλαβαίνουν πέντε πράγματα να οδηγούν με το φόβο μην γίνει το αναπάντεχο, που σημαίνει προληπτική και αμυντική συμπεριφορά (και όχι επικίνδυνα έργα στην αριστερή ή νωχελικά όπως κάποιοι μπορεί να νομίζουν) και να διασπείρουν το φόβο και σε αυτούς που δεν καταλαβαίνουν γιατί ως γνωστό ο φόβος φυλάει τα έρμα.
Για αυτό ξαναλέω από κει που αρχίσαμε οτι ο νούμερο ένα αιτιολογικος παράγοντας τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα είναι η έλλειψη φόβου, μετά όλα τα αλλά.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Επίσης ενώ στα προABS αυτοκίνητα το πάτημα φρένου μέσα στη στροφή ήταν η σίγουρη συνταγή για να αγοράσεις οικόπεδο στα ABS αυτό δεν ισχύει και αν χρειαστεί να πατήσετε φρένο πάνω στην στροφή για να αποφύγετε κάτι ή να κόψετε, έγκαιρα, για να το μαζέψετε κάντε το άφοβα...δοκιμάστε το και στην πίστα πρώτα αν θέλετε να βεβαιωθείτε.
Νομίζω ότι μιλάς για κάτι πιο εξελιγμένο από το απλό ABS:

7. Emergency brake assist/collision mitigation

This brake technology is different from an antilock braking system or electronic brakeforce distribution, in that it recognizes when the driver makes a panic stop (a quick shift from gas to brake pedal) and will apply additional brake pressure to help shorten the stopping distance. It may also work in conjunction with the smart cruise control or stability control system in some vehicles if it senses a potential collision. It is often called brake assist, although BMW, for example, refers to it as Dynamic Brake Control.

https://www.edmunds.com/car-reviews/top-10/top-10-high-tech-car-safety-technologies.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control

 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.430
Πλαγιολίσθηση...:rolleyes:.
Ποιος μίλησε για πλαγιολίσθηση; εγώ κάτι για φρένο πάνω στη στροφή και πως μαζεύεις το αυτοκίνητο διάβασα. Φαντάζομαι οτι εσυ αν φτάσει το αμάξι να πλαγιολισθήσεις πάνω στη στροφή θα το μαζέψεις με επιδέξια τιμόνια και το γκάζι και θα αποφύγεις το ατυχημα.
Εγώ πάλι τι να πω, δεν έχω ιδέα από αυτά...
To γεγονος οτι δεν εχεις ιδεα απο αυτα και να ηθελες δεν κρυβεται και οι ειρωνιες δεν βοηθουν.
Το φρεναρισμα επανω στην στροφη ακομα κι αν δεν μπλοκαρουν οι τροχοι μπορει να προκαλεσει εγκαρσια απωλεια προσφυσης (πλαγια ολισθιση) η οποια φυσικα δεν ελεγχεται απο το ABS. Και η συνηθης αντιδραση των απαιδευτων οδηγων ειναι το περεταιρω στριψιμο του τιμονιου αν προκειται για υποστροφη που φυσικα ειναι ο λαθος χειρισμος που οδηγει σε ακομα μεγαλυτερη απωλεια προσφυσης και πληρη απωλεια ελεγχου.
Τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν πολυ προσεκτικα σχεδιασμενη γεωμετρια ωστε η υπερστροφη να ειναι πολυ δυσκολο να εμφανιστει ακομα και σε ακραιες καταστασεις οποτε τα αναποδα τιμονια σπανιως χρειαζονται αν δεν εχει προηγηθει χρηση του χειροφρενου.
 

Μηνύματα
30.395
Reaction score
30.233
Αν αφήσουμε για λίγο στην άκρη τα αυτοκίνητα και μιλήσουμε για αεροπλάνα θα πάθετε πλάκα.
Όχι ότι τα αυτοκίνητα είναι βαρετά. Φυσικά κάθε άλλο. Αλλά τα αεροπλάνα έχοντας tri cycle gear , τρίκυκλο σύστημα τροχοδρόμησης και παρεχόμενης ώσης από τους κινητήρες και όχι απ"ευθείας στους τροχούς , έχουν τόση πλάκα που δεν μπορείτε να φανταστε'ίτε.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.594
Αλήθεια, όλοι αυτοί που πήραν το δίπλωμα νύχτα και με μπαξίσι, αυτοί που δεν ξέρουν πως λειτουργεί το ABS ή το active lane keeping assist ή το collision warning (υπάρχουν και τέτοια τώρα) πιστεύετε οτι οδηγούν με το φόβο μην γίνει καμία μαλακια ή με τη λογική "ελα μωρε δεν τρέχω, με 50 πάω και προσέχω, τι θα μου συμβεί";
το περισσότερα τροχαία γίνονται σε ταχύτητες 50-60 χλμ από όσο έχω διαβάσει...και αυτό λέει κάτι

αλλά όταν τους βάλεις να δουν ένα crash test σε αυτές τις ταχύτητες δεν έχουν αίσθηση της ταχύτητας που βλέπουν...ξεχνιούνται με το slow motion και νομίζουν ότι τα στουκέρνουν με 150 και κομματιαζονται έτσι οι λαμαρίνες

ειλικρινά κάποιες φoρές εύχομαι να υπήρχε ένα σύστημα σε εκείνους που πιστεύουν ότι τα 50χλμ είναι λίγα..να τους βάλεις τους ίδιους μέσα αντί για κούκλα στο crash test για να καταλάβουν τι συμβαίνει στο σώμα εκείνη την στιγμή


είναι λάθος και το πρώτο και το δεύτερο...πρέπει να οδηγείς με την λογική ότι χειρίζεσαι ένα πράγμα που μπορεί να σκοτώσει..πρέπει να είσαι απλά προσεχτικός...όχι να προσέχεις μόνο αυτό που κάνεις εσύ αλλά και αυτό που ενδέχεται να κάνει και ο άλλος...είτε οδηγεί..είτε είναι πεζός...

δεν μπορείς να είσαι 100% βέβαιος ότι η ασφαλή ταχύτητα έγκαιρης αντίδρασης σου είναι μόνιμα τα 50χλμ και άρα το έχεις και είσαι ασφαλής...κάθε μέρα δεν ξυπνάς με την ίδια διάθεση

είναι κάτι σαν το ρεύμα ένα πράγμα...δεν θέλει επιδεξιότητα F1 (είναι αδύνατο εξάλλου)
αλλά μόνιμη αντίληψη-αίσθηση κινδύνου
 
Last edited:

Μηνύματα
30.395
Reaction score
30.233
To γεγονος οτι δεν εχεις ιδεα απο αυτα και να ηθελες δεν κρυβεται και οι ειρωνιες δεν βοηθουν.
Το φρεναρισμα επανω στην στροφη ακομα κι αν δεν μπλοκαρουν οι τροχοι μπορει να προκαλεσει εγκαρσια απωλεια προσφυσης (πλαγια ολισθιση) η οποια φυσικα δεν ελεγχεται απο το ABS. Και η συνηθης αντιδραση των απαιδευτων οδηγων ειναι το περεταιρω στριψιμο του τιμονιου αν προκειται για υποστροφη που φυσικα ειναι ο λαθος χειρισμος που οδηγει σε ακομα μεγαλυτερη απωλεια προσφυσης και πληρη απωλεια ελεγχου.
Τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν πολυ προσεκτικα σχεδιασμενη γεωμετρια ωστε η υπερστροφη να ειναι πολυ δυσκολο να εμφανιστει ακομα και σε ακραιες καταστασεις οποτε τα αναποδα τιμονια σπανιως χρειαζονται αν δεν εχει προηγηθει χρηση του χειροφρενου.
Το πάτε πολύ μακριά το θέμα παιδιά.
[DOUBLEPOST=1487381209][/DOUBLEPOST]
το περισσότερα τροχαία γίνονται σε ταχύτητες 50-60 χλμ από όσο έχω διαβάσει...και αυτό λέει κάτι

αλλά όταν τους βάλεις να δουν ένα crash test σε αυτές τις ταχύτητες δεν έχουν αίσθηση της ταχύτητας που βλέπουν...ξεχνιούνται με το slow motion και νομίζουν ότι τα στουκέρνουν με 150 και κομματιαζονται έτσι οι λαμαρίνες

ειλικρινά κάποιες φoρές εύχομαι να υπήρχε ένα σύστημα σε εκείνους που πιστεύουν ότι τα 50χλμ είναι λίγα..να τους βάλεις τους ίδιους μέσα αντί για κούκλα στο crash test για να καταλάβουν τι συμβαίνει στο σώμα εκείνη την στιγμή


είναι λάθος και το πρώτο και το δεύτερο...πρέπει να οδηγείς με την λογική ότι χειρίζεσαι ένα πράγμα που μπορεί να σκοτώσει..πρέπει να είσαι απλά προσεχτικός...όχι να προσέχεις μόνο αυτό που κάνεις εσύ αλλά και αυτό που ενδέχεται να κάνει και ο άλλος...είτε οδηγεί..είτε είναι πεζός...

δεν μπορείς να είσαι 100% βέβαιος ότι η ασφαλή ταχύτητα έγκαιρης αντίδρασης σου είναι μόνιμα τα 50χλμ και άρα το έχεις και είσαι ασφαλής...κάθε μέρα δεν ξυπνάς με την ίδια διάθεση

είναι κάτι σαν το ρεύμα ένα πράγμα...δεν θέλει επιδεξιότητα F1 (είναι αδύνατο εξάλλου)
αλλά μόνιμη αντίληψη-αίσθηση κινδύνου
Θα συμφωνήσω 100%
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
To γεγονος οτι δεν εχεις ιδεα απο αυτα και να ηθελες δεν κρυβεται και οι ειρωνιες δεν βοηθουν.
Το φρεναρισμα επανω στην στροφη ακομα κι αν δεν μπλοκαρουν οι τροχοι μπορει να προκαλεσει εγκαρσια απωλεια προσφυσης (πλαγια ολισθιση) η οποια φυσικα δεν ελεγχεται απο το ABS. Και η συνηθης αντιδραση των απαιδευτων οδηγων ειναι το περεταιρω στριψιμο του τιμονιου αν προκειται για υποστροφη που φυσικα ειναι ο λαθος χειρισμος που οδηγει σε ακομα μεγαλυτερη απωλεια προσφυσης και πληρη απωλεια ελεγχου.
Τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν πολυ προσεκτικα σχεδιασμενη γεωμετρια ωστε η υπερστροφη να ειναι πολυ δυσκολο να εμφανιστει ακομα και σε ακραιες καταστασεις οποτε τα αναποδα τιμονια σπανιως χρειαζονται αν δεν εχει προηγηθει χρηση του χειροφρενου.
Μην τρελαίνεσαι, το είπαμε οτι δεν έχω ιδεα. Συνέχισε με τα δικά σου όπως νομίζεις.
Έτσι από περιέργεια και για να μαθαίνουμε όσοι δεν ξέρουμε, με πόσα πρέπει να μπεις στην στροφή ώστε το φρενάρισμα χωρίς μπλοκάρισμα των τροχών να προκαλέσει εγκάρσια απώλεια πρόσφυσης με υποστροφή; Χωρίς φρενάρισμα, ceteris paribus, θα μείνει στην τροχιά του; η κίνηση αν είναι μπροστά ή πίσω ή σε όλους τους τροχούς παίζει ρόλο;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.594
Μην τρελαίνεσαι, το είπαμε οτι δεν έχω ιδεα. Συνέχισε με τα δικά σου όπως νομίζεις.
Έτσι από περιέργεια και για να μαθαίνουμε όσοι δεν ξέρουμε, με πόσα πρέπει να μπεις στην στροφή ώστε το φρενάρισμα χωρίς μπλοκάρισμα των τροχών να προκαλέσει εγκάρσια απώλεια πρόσφυσης με υποστροφή; Χωρίς φρενάρισμα, ceteris paribus, θα μείνει στην τροχιά του; η κίνηση αν είναι μπροστά ή πίσω ή σε όλους τους τροχούς παίζει ρόλο;
επαναλαμβάνω την ίδια ερώτηση αλλά με αεροπλάνο που έχει πιο πολύ πλάκα να μας απαντήσει ο JOHN MARKOU:p:roflmao::roflmao::roflmao:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
Νομίζω ότι μιλάς για κάτι πιο εξελιγμένο από το απλό ABS:

7. Emergency brake assist/collision mitigation

This brake technology is different from an antilock braking system or electronic brakeforce distribution, in that it recognizes when the driver makes a panic stop (a quick shift from gas to brake pedal) and will apply additional brake pressure to help shorten the stopping distance. It may also work in conjunction with the smart cruise control or stability control system in some vehicles if it senses a potential collision. It is often called brake assist, although BMW, for example, refers to it as Dynamic Brake Control.

https://www.edmunds.com/car-reviews/top-10/top-10-high-tech-car-safety-technologies.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control


Για το απλό ABS μιλάω, αν και σε συνδυασμό με τα stability controls είναι ακόμα καλύτερα.

Το collision warning σε προειδοποιεί για μετωπική σύγκρουση αν την υποψιαστεί στην αρχή με οπτικά και ηχητικά μέσα και σε καποια αυτοκίνητα βοηθάει στην πέδηση (με αύξηση της πίεσης ή πλέον σε καποια φρενάρει αυτό έγκαιρα για να αποφευχθεί η σύγκρουση.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
το περισσότερα τροχαία γίνονται σε ταχύτητες 50-60 χλμ από όσο έχω διαβάσει...και αυτό λέει κάτι

αλλά όταν τους βάλεις να δουν ένα crash test σε αυτές τις ταχύτητες δεν έχουν αίσθηση της ταχύτητας που βλέπουν...ξεχνιούνται με το slow motion και νομίζουν ότι τα στουκέρνουν με 150 και κομματιαζονται έτσι οι λαμαρίνες

ειλικρινά κάποιες φoρές εύχομαι να υπήρχε ένα σύστημα σε εκείνους που πιστεύουν ότι τα 50χλμ είναι λίγα..να τους βάλεις τους ίδιους μέσα αντί για κούκλα στο crash test για να καταλάβουν τι συμβαίνει στο σώμα εκείνη την στιγμή


είναι λάθος και το πρώτο και το δεύτερο...πρέπει να οδηγείς με την λογική ότι χειρίζεσαι ένα πράγμα που μπορεί να σκοτώσει..πρέπει να είσαι απλά προσεχτικός...όχι να προσέχεις μόνο αυτό που κάνεις εσύ αλλά και αυτό που ενδέχεται να κάνει και ο άλλος...είτε οδηγεί..είτε είναι πεζός...

δεν μπορείς να είσαι 100% βέβαιος ότι η ασφαλή ταχύτητα έγκαιρης αντίδρασης σου είναι μόνιμα τα 50χλμ και άρα το έχεις και είσαι ασφαλής...κάθε μέρα δεν ξυπνάς με την ίδια διάθεση

είναι κάτι σαν το ρεύμα ένα πράγμα...δεν θέλει επιδεξιότητα F1 (είναι αδύνατο εξάλλου)
αλλά μόνιμη αντίληψη-αίσθηση κινδύνου
Αν εχεις αντίληψη-αίσθηση του κινδύνου αυτό ακριβώς σημαίνει οτι νοιωθεις φόβο, αυτό ακριβώς λέω. Αν εχεις αντίληψη-αίσθηση του κινδύνου και δεν φοβάσαι τοτε είσαι επιεικώς μ@λακας.
Ο ήρωας στον πόλεμο είναι αυτός που έχει την αίσθηση του φόβου, που καταλαβαίνει τι γίνεται γύρω του ειδάλλως μιλάμε για τρελό.
 


Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.430
Μην τρελαίνεσαι, το είπαμε οτι δεν έχω ιδεα. Συνέχισε με τα δικά σου όπως νομίζεις.
Έτσι από περιέργεια και για να μαθαίνουμε όσοι δεν ξέρουμε, με πόσα πρέπει να μπεις στην στροφή ώστε το φρενάρισμα χωρίς μπλοκάρισμα των τροχών να προκαλέσει εγκάρσια απώλεια πρόσφυσης με υποστροφή; Χωρίς φρενάρισμα, ceteris paribus, θα μείνει στην τροχιά του; η κίνηση αν είναι μπροστά ή πίσω ή σε όλους τους τροχούς παίζει ρόλο;
Δεν νομιζω οτι υπαρχει απαντηση σε αυτο. Εξαρταται απο την ολισθηροτητα του οδοστρωματος, το αυτοκινητο, την κατασταση των ελαστικων και αρκετους ακομα ασταθμητους παραγοντες. Μπορει ομως να συμβει και με πολυ λιγα χιλιομετρα. Δεν χρειαζεται να πηγαινεις με 1000 για να σου συμβει.
Η παραμονη η οχι του αυτοκινητου στην τροχια του εξαρταται σε παρα πολυ μεγαλο βαθμο απο τον χειρισμο και την δυναμικη του αυτοκινητου πριν τη στιγμη του φρεναρισματος (αν το αυτοκινητο βρισκοταν ηδη σε επιβραδυνση, αν βρισκοταν σε επιταχυνση, αν οι τροχοι ηταν ηδη στριμενοι η αν εστριψαν κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος κτλ) και ολα αυτα ειναι δυνατον να τα γνωριζει ο οδηγος μονο αν εχει κανει το αυτοκινητο κτημα του. Η διαφορα του να οδηγει αυτος το αυτοκινητο η απλα το αυτοκινητο τον μεταφερει.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.594
Αν εχεις αντίληψη-αίσθηση του κινδύνου αυτό ακριβώς σημαίνει οτι νοιωθεις φόβο, αυτό ακριβώς λέω. Αν εχεις αντίληψη-αίσθηση του κινδύνου και δεν φοβάσαι τοτε είσαι επιεικώς μ@λακας.
Ο ήρωας στον πόλεμο είναι αυτός που έχει την αίσθηση του φόβου, που καταλαβαίνει τι γίνεται γύρω του ειδάλλως μιλάμε για τρελό.
δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω φόβο...γιατί πολλοί γίνονται νευρικοί όταν τον νιώθουν..και ο πανικός δεν απέχει από το να αναλάβει τον έλεγχο

ανησυχία θα το χαρακτήριζα καλύτερα σε πιο νορμάλ έκδοση ότι μπορείς να κάνεις κακό από απροσεξία δική σου και δική του.
καθαρό μυαλό στο τιμόνι μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου...ειδικά μέσα στην πόλη που έχεις και τον αρνητικό παράγοντα της διαδρομής-ρουτίνας
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
με πόσα πρέπει να μπεις στην στροφή ώστε το φρενάρισμα χωρίς μπλοκάρισμα των τροχών να προκαλέσει εγκάρσια απώλεια πρόσφυσης με υποστροφή;
Εξαρτάται από την κλίση του οδοστρώματος, την ποιότητα της ασφάλτου, την παρουσία χώματος - χαλικιών ή άλλων ολισθηρων ουσιών πάνω στο δρόμο, το διαφορικό, και άλλες παραμέτρους.

Αλλιώς θα συμπεριφερθείς σε αριστερή στροφή, αλλιώς σε δεξιά, και αλλιώς αναλόγως του τι υπάρχει έξω από το δρόμο πχ σε μία αριστερή, αν είναι γκρεμός ή γκαζόν, και αν είναι γκαζόν ή χαλίκι αλλιώς αναλόγως διαφορικού, διότι οι δύο έξω ρόδες σε έδαφος άλλης πρόσφυσης με τις δύο έσω, είναι μέρα με τη νύχτα οι διαφορές των διαφορικών.

Χωρίς φρενάρισμα, ceteris paribus, θα μείνει στην τροχιά του;
Με πολύ περισσότερες πιθανότητες από ότι με φρενάρισμα, και πάλι παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι εκτός του φρένου, όπως το αν θα συνεχίσεις να κρατάς σταθερά πατημένο το γκάζι ή αν θα το αφήσεις, αν θα πατάς ταυτόχρονα γκάζι και φρένο, αν θα πατήσεις κι άλλο το γκάζι, αν θα τσιμπήσεις λίγο φρένο χωρίς να αφήσεις το πόδι από το γκάζι, και πάλι με ποιό διαφορικό; Τορσεν, μπλοκέ, κλπ. Πως χειρίζεσαι το τιμόνι, τι αναρτήσεις φοράς, ψηλό ή χαμηλό αυτοκίνητο, κλπ. Δεν υπάρχουν απλές απαντήσεις.
κίνηση αν είναι μπροστά ή πίσω ή σε όλους τους τροχούς παίζει ρόλο;
Όλα παίζουν ρόλο, και η πίεση στα λάστιχα και ο φόρτος και η κατάσταση των αμορτισέρ και η διαφορά μεταξύ τους και τι χρώμα κάλτσες φοράς..

Το θέμα είναι προφανώς σύνθετο.

Και τι ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας υπάρχουν δεν είναι σταθερό. Και πως συμπεριφέρονται αυτά τα συστήματα από εταιρεία σε εταιρεία, επίσης δεν είναι σταθερό. Και σε όλα τα οδοστρώματα δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικά τα συστήματα αυτά, και σε κάποιες περιπτώσεις η απενεργοποίηση αυτών είναι υπέρ σου.

Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λογική για κανέναν να μη ξέρει τι θα συμβεί στο αυτοκίνητο που έχει σε μία στροφή αν πατήσει δυνατά φρένο ή διακεκομμένα, αν κάνει μικρές απότομες διορθώσεις του τιμονιού ή αν το κρατάει σταθερό, είναι πολλά, τι να γράψει κανείς... Αυτά θέλουν practice.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.917
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top