The international

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.349



Ενας πρακτορας της Ιντερπολ(Κλαιβ Οουεν) και μια βοηθος εισαγγελεα της Νεας Υορκης(Ναομι Γουατς)προσπαθουν να αποκαλυψουν τις εγκληματικες ενεργειες μιας ευρωπαικης Τραπεζας που χρηματοδοτει διαφορους πολεμους και ασχολειται με εμποριο οπλων.



Την ειδα προχτες σε μπλου-ρεη.Πολυ καλογυρισμενη με ιδιαιτερα καλη χρηση των ευρωπαικων πολεων που εχει γυριστει.Η υποθεση δεν ειναι οτι πιο πρωτοτυπο,αλλα ο σκηνοθετης δημιουργει μια ατμοσφαιρα διεθνους δολοπλοκιας και περιπετειας.Καλος ο Οουεν και η Ναομι που παιζει πιο λιγο.Εχει μια σκηνη πιστολιδι πολυ εντυπωσιακη αλλα πολυ τραβηγμενη.Η εικονα του μπλου-ρεη πολυ καλη.
 

Μηνύματα
1.087
Reaction score
180
Απάντηση: The international

Αφθονο σεναριακο μπερδεμα και πολλες κοιλιες, αγαπες και λουλουδια. Δεν βλεποτανε. Ακομα και η μοναδικη σκηνη με το πιστολιδι ηταν τοσο υπερβολικη που δεν γινοτανε πιστευτη.
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.349
Απάντηση: Πρωτος LED με φως

Με την ευκαιρία παιδιά, το The International κυριολεκτικά ζωγραφίζει από ποιότητα εικόνας, επαναπροσδιορίζει την έννοια της εικόνας-ξυράφι! :111:

πολυ καλη εικονα το δισκακι αυτο, τοχα γραψει και στην κατηγορια μπλου-ρεη.Μου αρεσαν ιδιαιτερα κατι γενικα πλανα που εχει και βλεπεις τα ανθρωπακια πεντακαθαρα.
 

Μηνύματα
452
Reaction score
2
Απάντηση: Πρωτος LED με φως

πολυ καλη εικονα το δισκακι αυτο, τοχα γραψει και στην κατηγορια μπλου-ρεη.Μου αρεσαν ιδιαιτερα κατι γενικα πλανα που εχει και βλεπεις τα ανθρωπακια πεντακαθαρα.




Αυτό συμβαίνει γιατί πολλά εξωτερικά πλάνα (ιδιαιτέρως αυτά με πολυπληθείς κομπάρσους), γυρίστηκαν στα 65mm με την αντίστοιχη κάμερα της γερμανικής ARRI (Arriflex 765).




http://www.arri.de/camera/65_mm_film/arriflex_765.html#_blank
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Πρωτος LED με φως

Αυτό συμβαίνει γιατί πολλά εξωτερικά πλάνα (ιδιαιτέρως αυτά με πολυπληθείς κομπάρσους), γυρίστηκαν στα 65mm με την αντίστοιχη κάμερα της γερμανικής ARRI (Arriflex 765).




http://www.arri.de/camera/65_mm_film/arriflex_765.html#_blank



Ευχαριστούμε Στέργιε για την πληροφορία.

Συγγνώμη για το off topic, αλλά πραγματικά μου έκανε μεγάλη εντύπωση η εικόνα του The International. Πολύ πολύ καιρό είχε να με εντυπωσιάσει και να με απογειώσει σε τέτοιο βαθμό η ποιότητα της εικόνας σε ταινία.

Και δεν έχω καν δει όλη την ταινία, παρά μόνο εκτεταμένα αποσπάσματα για μισή ώρα περίπου στον Sharp. Με τα πρώτα πλάνα που είδα στο νεκροτομείο, έμεινα σαν χαζός να κοιτάω την οθόνη, με το σαγόνι μου καρφωμένο στο πάτωμα! :111:

Δεν μπορώ παρά να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου στον σκηνοθέτη Tom Tykwer αλλά και στον υπεύθυνο φωτισμού της ταινίας, που παρέδωσαν δωρεάν σεμινάρια για το πώς ακριβώς πρέπει να κινηματογραφείται μία ταινία, σε χιλιάδες άλλους συναδέλφους τους, που απλά νομίζουν ότι είναι «σκηνοθέτες» ή «υπεύθυνοι φωτισμού». :137:

Και δεν αναφέρομαι φυσικά σε δευτεροκλασάτες ή σε ταινίες με μειωμένο μπάτζετ, αλλά στις υπερπαραγωγές εκείνες που κοστίζουν μεν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, αλλά η ποιότητα της εικόνας τους είναι για να την κλαίνε οι ρέγγες! :137:

Στο The International σχεδόν κάθε πλάνο σε μαγεύει με την καθαρότητα, την αναλυτικότητα και την οξύτητα στις λεπτομέρειες, αλλά το στοιχείο που με μάγεψε κυριολεκτικά στα πλάνα του Tom Tykwer, είναι το πόσο τρισδιάστατο και κοντραστάτο είναι σχεδόν το κάθε ξεχωριστό καρέ της ταινίας. Τα φόντα «λάμπουν» κυριολεκτικά, δίνοντας με ακρίβεια την αίσθηση του τρισδιάστατου και την θέση του κάθε αντικειμένου στον χώρο! Στα νυχτερινά πλάνα δε, εκεί γίνεται κυριολεκτικά πραγματικό πάρτι, έχω την αίσθηση ότι δεν έχω ξαναδεί ποτέ τον Sharp να αποδίδει τόσο εντυπωσιακά τρισδιάστατα σκοτεινά πλάνα!

Ο Tom Tykwer απέφυγε με εξαιρετική μαεστρία κάθε υπερβολή τόσο στο κοντράστ όσο και στο χρώμα τύπου Speed Racer κτλ., αποδίδοντας κυριολεκτικά μαγικές εικόνες στα πλάνα του, αφού εγώ τουλάχιστον είχα συνεχώς την αίσθηση ότι «ήμουν εκεί» και έβλεπα με τα ίδια μου τα μάτια τα γυρίσματα της ταινίας!!! :111:

Φυσικά και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν οι κάμερες της ARRI που αναφέρει ο Στέργιος είναι και ο λόγος που το The International ξεχωρίζει σχεδόν σαν τη μύγα μες στο γάλα με την overall ποιότητα της εικόνας του, πάντα φυσικά κατά την ταπεινή μου άποψη. Αν αυτές έκαναν την διαφορά, τότε ένα μόνο μπορώ να πω: πετάχτε στα σκουπίδια όλες τις υπόλοιπες και γυρνάτε τις ταινίες αποκλειστικά με αυτές!!!

Κατά βάθος όμως γνωρίζω, ότι για να προκύψει αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, δεν αρκεί μόνο ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται: χρειάζεται γνώση και μεράκι τόσο από τον σκηνοθέτη και τον υπεύθυνο φωτισμού της ταινίας, αλλά φαντάζομαι και από τους χειριστές που κρατάνε στα χέρια τους και χειρίζονται τις κάμερες...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.816
Members
38.517
Νεότερο μέλος
Mpermplis
Top