To σύστημά μου (Μάρκου)


Μηνύματα
5.046
Reaction score
8.612
Με τι επεξεργαστή αστροναυτάκο;
dcx or minidsp?
Δηλαδή, μου άρεσε ότι ο κάθε δρόμος μπορεί να ρυθμιστεί σαν bandpass με διαφορετικές κλίσεις στην αρχή και στο τέλος, αλλά και με διαφορετική κλίση σε σχέση με τον επόμενο δρόμο. Κάτι που σε όσα αναλογικά ενεργά κροσοβερ δεν το έβλεπα, συν το delay και φυσικά, όλα αυτά αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας για τα -τυπικα τουλάχιστον- παθητικά κροσοβερ.
 

Μηνύματα
1.417
Reaction score
4.833
Άσχετο
Βρε Γιάννη κάποια στιγμή είχες πει ότι ήθελες τον παροπλισμένο μου, προτζέκτορα benq W5000. Τον είχα πακετάρει και είπες όταν ανέβεις Θεσσαλονίκη θα βρεθούμε.
Αν δεν… θα ρωτήσω τον καστρουνέλο , αλλιώς ανακύκλωση.
 

Μηνύματα
21.344
Reaction score
16.257
Naι βρε Αρτέμη , το θέμα είναι ότι όταν ανέβηκα για το χειρουργείο δεν ήταν δυνατό. Ημουν σακατεμένος.
Δηλαδή, μου άρεσε ότι ο κάθε δρόμος μπορεί να ρυθμιστεί σαν bandpass με διαφορετικές κλίσεις στην αρχή και στο τέλος, αλλά και με διαφορετική κλίση σε σχέση με τον επόμενο δρόμο. Κάτι που σε όσα αναλογικά ενεργά κροσοβερ δεν το έβλεπα, συν το delay και φυσικά, όλα αυτά αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας για τα -τυπικα τουλάχιστον- παθητικά κροσοβερ.
Αυτό μπορεί να υλοποιηθεί με όλα τα κροςςόβερς.
Αναλογικά ψηφιακά , ενεργά παθητικά , ότι θες κάνεις, δεν έχεις τέτοιου είδους περιορισμούς.
Ξεκινάς το κόψιμο του γούφερ επάνω με 18db και το μιντ το κόβεις με 12 , ή το τουίτερ με 24 .
Και στα παθητικά το κάνεις , δεν υπάρχει περιορισμός. Και delay ρυθμίζεις με αναλογικά , έχουν ένα ποτενσιόμετρο ανά δρόμο. Στα παθητικά είναι λίγο πιο δύσκολο να υλοποιήσεις delay αλλά άν έχεις μετρήσεις, για το πόσα ms χρειάζεται και αυτό γίνεται με αντιστάσεις.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.046
Reaction score
8.612
Αυτό μπορεί να υλοποιηθεί με όλα τα κροςςόβερς.
Αναλογικά ψηφιακά , ενεργά παθητικά , ότι θες κάνεις, δεν έχεις τέτοιου είδους περιορισμούς.
Ξεκινάς το κόψιμο του γούφερ επάνω με 18db και το μιντ το κόβεις με 12 , ή το τουίτερ με 24 .
Και στα παθητικά το κάνεις , δεν υπάρχει περιορισμός. Και delay ρυθμίζεις με αναλογικά , έχουν ένα ποτενσιόμετρο ανά δρόμο. Στα παθητικά είναι λίγο πιο δύσκολο να υλοποιήσεις delay αλλά άν έχεις μετρήσεις, για το πόσα ms χρειάζεται και αυτό γίνεται με αντιστάσεις.
Απο όσο έχω δει όμως, τα αναλογικά κροσόβερ έχουν ένα σημείο κρος ανά μετάβαση. Δηλαδή, αν στήνουμε ένα δίδρομο ηχείο, ορίζεται ένα σημείο κρος κάτω απο το οποίο παίρνουν τα γούφερ και πάνω απο το οποίο παίρνουν τα τουίτερ. Τα ψηφιακά κροσόβερ λειτουργούν ως bandpass, δηλαδή η ρύθμιση του κάθε δρόμου είναι ανεξάρτητη απο των υπολοίπων. Μπορεί ο δρόμος των χαμηλών για παράδειγμα να παίζει απο 0 μέχρι 3000Κ ( ενώ μπορεί να οριστεί και η κατώτερη συχνότητα του εύρους λειτουργίας, π.χ. έχω σκεφτεί να κόψω με 48 κλίση κάπου γύρω στους 30 με 40 αφού ούτως ή άλλως δεν παίζουν τα ηχεία εκεί κάτω ) και ο δρόμος των υψηλών να αναλαμβάνει π.χ. απο τους 3100, μπορεί και στους 2900 όμως, μπορεί και στους 4Κ που λέει ο λόγος. Αυτό δεν το έχω δει στα αναλογικά κροσόβερ, τουλάχιστον όχι τα φτηνά επαγγελματικά που κοίταζα.
Όσο για τα παθητικά κροσόβερ, έχω καταλάβει ότι αν κάποιος είναι μάστορας μπορεί να κάνει θαύματα, αλλά με πολλαπλάσιο κόστος, πολλά υλικά και όλα αυτά εις βάρος της οδήγησης των μεγαφώνων απο πλευράς του ενισχυτή, με τα γνωστά τερτίπια, ολίσθηση φάσης ( αν το λέω καλά ), μεταβολή της λειτουργίας του παθητικού κροσόβερ όσο αυξάνονται οι εντάσεις ( άρα θερμαίνονται τα υλικά του κροσόβερ, οπότε αλλάζουν τα χαρακτηριστικά τους ) και της όχι άμεσης οδήγησης των μεγαφώνων απο τον ενισχυτή. Και αν κάτι αλλάξει γενικότερα στο ηχείο, πάνε στράφι όλες οι ρυθμίσεις του κροσόβερ.
Εγώ πάντως, πραγματικά απορώ γιατί συνεχίζουν να βγάζουν παθητικά κροσόβερ. :p

Επισυνάπτω screenshots απο τις ρυθμίσεις xover του minidsp ( τυχαία ρύθμιση, προφανώς αφού προς το παρόν παίζω με ένα τελικό fullrange και τα παθητικά κροσόβερ των ηχείων χρησιμοποιώντας μόνο τις δύο εξόδους του minidsp ).

Αν θυμάμαι καλά, με παρόμοιο τρόπο συμπεριφέρεται και ο dcx ( είχα ρίξει μελέτη όταν σκεφτόμουν να τον αγοράσω, στη πορεία με κέρδισε ο DBX Driverack PA2 για πρακτικούς λόγους, αλλά τελικά πήγα στο minidsp λόγω της αξίας μεταπώλησης αν κάτι πάει στραβά συν τη δυνατότητα να τρέξει dirac live με το σχετικό κόστος ). Δεν σου κάνω δηλαδή σύγκριση μεταξύ minidsp και dcx, απλά δείχνω μέσω των ρυθμίσεων του minidsp που έχω, τη διαφορά που παρατήρησα έναντι των αναλογικών ενεργών κροσόβερ.
 

Attachments


Μηνύματα
21.344
Reaction score
16.257
Λοιπόν για να το καταλάβεις , το κόψιμο του κάθε μεγαφώνου είναι ξεχωριστό , για το κάτω και το πάνω μέρος, αν πρόκειται για μιντ , η το πάνω μέρος αν πρόκειται για γούφερ ή το κάτω μέρος αν πρόκειται για τουίτερ.
ΔΕΝ κροσάρεις δύο μεγάφωνα με ένα φίλτρο. Το κάθε φίλτρο κόβει κάποια μέρη του σήματος ,ή μάλον τα εξασθενεί για την όποια μονάδα θα συνδεθεί επάνω του.
Σαφώς και η ρύθμιση του κάθε δρόμου είναι ανεξάρτητη, είτε είναι παθητικό είτε ενεργό είτε ψηφιακό είτε αναλογικό.
Το κόστος των παθητικών εξαρτημάτων που λες δεν είναι μεγάλο εκτός και θες χαιεντιές, αλλοιώς είναι πολύ χαμηλό.
Τα υπόλοιπα αργότερα.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
2.543
Reaction score
8.072
Απο όσο έχω δει όμως, τα αναλογικά κροσόβερ έχουν ένα σημείο κρος ανά μετάβαση. Δηλαδή, αν στήνουμε ένα δίδρομο ηχείο, ορίζεται ένα σημείο κρος κάτω απο το οποίο παίρνουν τα γούφερ και πάνω απο το οποίο παίρνουν τα τουίτερ. Τα ψηφιακά κροσόβερ λειτουργούν ως bandpass, δηλαδή η ρύθμιση του κάθε δρόμου είναι ανεξάρτητη απο των υπολοίπων. Μπορεί ο δρόμος των χαμηλών για παράδειγμα να παίζει απο 0 μέχρι 3000Κ ( ενώ μπορεί να οριστεί και η κατώτερη συχνότητα του εύρους λειτουργίας, π.χ. έχω σκεφτεί να κόψω με 48 κλίση κάπου γύρω στους 30 με 40 αφού ούτως ή άλλως δεν παίζουν τα ηχεία εκεί κάτω ) και ο δρόμος των υψηλών να αναλαμβάνει π.χ. απο τους 3100, μπορεί και στους 2900 όμως, μπορεί και στους 4Κ που λέει ο λόγος. Αυτό δεν το έχω δει στα αναλογικά κροσόβερ, τουλάχιστον όχι τα φτηνά επαγγελματικά που κοίταζα.
Όσο για τα παθητικά κροσόβερ, έχω καταλάβει ότι αν κάποιος είναι μάστορας μπορεί να κάνει θαύματα, αλλά με πολλαπλάσιο κόστος, πολλά υλικά και όλα αυτά εις βάρος της οδήγησης των μεγαφώνων απο πλευράς του ενισχυτή, με τα γνωστά τερτίπια, ολίσθηση φάσης ( αν το λέω καλά ), μεταβολή της λειτουργίας του παθητικού κροσόβερ όσο αυξάνονται οι εντάσεις ( άρα θερμαίνονται τα υλικά του κροσόβερ, οπότε αλλάζουν τα χαρακτηριστικά τους ) και της όχι άμεσης οδήγησης των μεγαφώνων απο τον ενισχυτή. Και αν κάτι αλλάξει γενικότερα στο ηχείο, πάνε στράφι όλες οι ρυθμίσεις του κροσόβερ.
Εγώ πάντως, πραγματικά απορώ γιατί συνεχίζουν να βγάζουν παθητικά κροσόβερ. :p

Επισυνάπτω screenshots απο τις ρυθμίσεις xover του minidsp ( τυχαία ρύθμιση, προφανώς αφού προς το παρόν παίζω με ένα τελικό fullrange και τα παθητικά κροσόβερ των ηχείων χρησιμοποιώντας μόνο τις δύο εξόδους του minidsp ).

Αν θυμάμαι καλά, με παρόμοιο τρόπο συμπεριφέρεται και ο dcx ( είχα ρίξει μελέτη όταν σκεφτόμουν να τον αγοράσω, στη πορεία με κέρδισε ο DBX Driverack PA2 για πρακτικούς λόγους, αλλά τελικά πήγα στο minidsp λόγω της αξίας μεταπώλησης αν κάτι πάει στραβά συν τη δυνατότητα να τρέξει dirac live με το σχετικό κόστος ). Δεν σου κάνω δηλαδή σύγκριση μεταξύ minidsp και dcx, απλά δείχνω μέσω των ρυθμίσεων του minidsp που έχω, τη διαφορά που παρατήρησα έναντι των αναλογικών ενεργών κροσόβερ.
Κάπως έτσι αστροναυτάκο...
Στα ψηφιακά συνήθως κάνεις ότι γουστάρεις...
Στα αναλογικά ανάλογα με τη σχεδίαση, συνήθως όμως έχουν περιορισμούς...
Στα παθητικά, συνήθως ότι σχεδιάστηκε από την αρχή και τέλος... αλλαγές παίζουν μόνο με φασαρία...
 


Μηνύματα
5.046
Reaction score
8.612
Λοιπόν για να το καταλάβεις , το κόψιμο του κάθε μεγαφώνου είναι ξεχωριστό , για το κάτω και το πάνω μέρος, αν πρόκειται για μιντ , η το πάνω μέρος αν πρόκειται για γούφερ ή το κάτω μέρος αν πρόκειται για τουίτερ.
ΔΕΝ κροσάρεις δύο μεγάφωνα με ένα φίλτρο. Το κάθε φίλτρο κόβει κάποια μέρη του σήματος ,ή μάλον τα εξασθενεί για την όποια μονάδα θα συνδεθεί επάνω του.
Σαφώς και η ρύθμιση του κάθε δρόμου είναι ανεξάρτητη, είτε είναι παθητικό είτε ενεργό είτε ψηφιακό είτε αναλογικό.
Το κόστος των παθητικών εξαρτημάτων που λες δεν είναι μεγάλο εκτός και θες χαιεντιές, αλλοιώς είναι πολύ χαμηλό.
Τα υπόλοιπα αργότερα.
Δηλαδή μπορείς σε ένα αναλογικό να ρυθμίσεις το γουφερ να παίρνει π.χ. από 10 έως 1000,το μιντ από 500 μέχρι 3000 και τουιτερ από 2250 μέχρι όσο πάει και ο κάθε δρόμος με άλλη κλίση στην έναρξη και άλλη στη καταληξη? Ακραίο παράδειγμα,αλλά τουλάχιστον στα επαγγελματικά αναλογικά, δεν το έχω δει πουθενά.
Για τα παθητικά κροσοβερ, δεν αναφέρομαι μόνο στο κόστος των υλικών, αλλά και στο πλήθος τους που αυξάνει το κόστος σε σχέση με ένα "συνηθισμένο" παθητικό κροσοβερ συν όσα προβλήματα εισάγει στο τελικό αποτέλεσμα.

Αναμένω τις εξελίξεις!
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
2.543
Reaction score
8.072
Αναμένω τις εξελίξεις!
Άμα δεν πας να φτιάξεις τα ηχεία σου οπότε να μπορείς να κάνεις πράξη όλα αυτά.... θα πας 90 χρονών και ακόμη τις ...εξελίξεις θα περιμένεις!!!!
Άντε, dsp έχεις!
 

Μηνύματα
21.344
Reaction score
16.257
Για τα παθητικά κροςς είσαι λάθος. Σε όλα.
Φυσικά και κάνεις ότι θέλεις , κόβεις όπου και όπως θέλεις , με άλλη κλίση στο κάτω μέρος και άλλη κλίση στο πάνω.
Το πλήθος των υλικών που λες είναι αστείο κοστολογικά.
Επίσης αστεία είναι και η επίδραση ενός παθητικού σωστού φίλτρου σωστά υλοποιημένου.
Για την θερμοκρασία που αναφέρεσαι , θα πρέπει να παίζεις για ώρες σε στάθμες PA για να θερμανθούν τόσο πολύ τα υλικά που να αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά τους. Είναι αστείο , δεν παίζει αυτό.
Οσον αφορά στα επαγγελματικά ενεργά κροςς που λες , μην κοιτάζεις αυτά που μου έλεγες των 100-200e, κοίτα κανά Rane , για να πάρεις μυρωδιά τι κάνουν τα σωστά εργαλεία.
 

Μηνύματα
21.344
Reaction score
16.257
Κάτι έγραψες πιο πάνω και ξέχασα να σου απαντήσω για την ολίσθηση φάσης.
Η ολίσθηση υπάρχει πάντα μετά από κάποιο φίλτρο είτε παθητικό είτε ενεργό. Πχ πηνίο πυκνωτής αντίσταση ή συνδυασμός αυτών , ή ακόμα και στα ενεργά με τρανζίστορς ,ολοκληρωμένα κλπ.
Και στα ψωφιακά υπάρχει , ως αποτέλεσμα της επεξεργασίας του σήματος αλλά εκεί έρχεται ευκολότερα με τα dsp .
Εκτός και μιλάμε για ψηφιακό εντελώς φίλτρο όπου η επεξεργασία γίνεται στο ψηφιακό επίπεδο οπότε και τα ψηφία δεν την ακούν.
Σε κάθε άλλη αναλογική επεξεργασία τα φίλτρα έχουν επιπτώσεις , τις οποίες αντισταθμίζει ο μάστορης είτε με χρονική ευθυγράμιση , είτε με καθυστέρηση είτε με ότι άλλο θεωρεί ότι είναι αποδοτικό.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.077
Reaction score
1.101
Ειναι ομως απειρως πιο δυσκολο να κανεις band-pass ολους τους δρομους (και με διαφορετικες κλισεις τον καθ΄ ενα) οταν μιλαμε για παθητικα κρος. Πρεπει να εισαι O guru για να τα καταφερεις, και αν.......
 


platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.077
Reaction score
1.101
Ε ναι............ κανείς δεν το κανει, απ οσο ξερω τουλαχιστον, ομως η ευκολια των ενεργων και η τελειοτητα των dsp ειναι αλλού.
 


Μηνύματα
10.698
Reaction score
7.391
Δηλαδή μπορείς σε ένα αναλογικό να ρυθμίσεις το γουφερ να παίρνει π.χ. από 10 έως 1000,το μιντ από 500 μέχρι 3000 και τουιτερ από 2250 μέχρι όσο πάει και ο κάθε δρόμος με άλλη κλίση στην έναρξη και άλλη στη καταληξη? Ακραίο παράδειγμα,αλλά τουλάχιστον στα επαγγελματικά αναλογικά, δεν το έχω δει πουθενά.
Για τα παθητικά κροσοβερ, δεν αναφέρομαι μόνο στο κόστος των υλικών, αλλά και στο πλήθος τους που αυξάνει το κόστος σε σχέση με ένα "συνηθισμένο" παθητικό κροσοβερ συν όσα προβλήματα εισάγει στο τελικό αποτέλεσμα.

Αναμένω τις εξελίξεις!
Άμα δεν πάρεις pc με Windows,

οπότε να μπορείς να κάνεις πράξη όλα αυτά.... θα πας 90 χρονών και ακόμη τις ...εξελίξεις θα περιμένεις!!!!
 

Μηνύματα
5.046
Reaction score
8.612
Κάτσε βρε Γιάννη, αν είναι τόσο καλά τα παθητικά κροσόβερ, τότε εσύ γιατί κάνεις παιχνίδι με τα ενεργά και πλέον με ψηφιακό ενεργό; Φυσικά και όλα είναι εφικτά ακόμα και στα παθητικά κροσόβερ, αλλά με πολύ περισσότερα υλικά και με απαίτηση σε ακρίβεια κατασκευής - μελέτη. Τη στιγμή που με το ενεργό ( και δη, το ψηφιακό ), αν ξέρεις τί θέλεις, το λες στο interface και στο κάνει πράξη με τη μία. Δεν σου αρέσει ( δεν μετράει καλά ), θέλεις κάτι άλλο, θέλεις να μ@λακιστείς βρε αδερφέ, του δίνεις άλλη ρύθμιση και πάλι παίζει, χωρίς καμία αλλαγή σε hardware.
Γίνεται . !
Το θέμα είναι γιατί να το κάνεις αυτό?
Ακραίο το παράδειγμα που έδωσα, αλλά μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον το ότι παρέχεται η δυνατότητα να κόβει ένας δρόμος στη χ συχνότητα με ψ κλίση και ο άλλος δρόμος να αναλαμβάνει σε κοντινή συχνότητα, ω κλίση. Π.χ. στο δικό μου σκέφτομαι να εκμεταλλευτώ ένα μέρος του φυσικού ρολόφ των γούφερ και να ξεκινήσω τα τουίτερ λίγο πιο πάνω.
Με εντυπωσιάζει δηλαδή το γεγονός ότι το ψηφιακό κροσόβερ είναι πολυεργαλείο. Κάτι σαν το photoshop. Είναι πολλά που δεν σκοπεύω να κάνω μαζί του, αλλά ξέρω ότι μπορει να κάνει τα πάντα.
Άμα δεν πάρεις pc με Windows,
( Σόρι Γιάννη για τη πειρατία του νήματός σου, απαντώ και σταματώ! ) Έχω windows βρε, μέσω του οποίου ρυθμίζω το minidsp, απλά η αναπαραγωγή γίνεται στο linux ( που βλέπει κανονικότατα το minidsp σαν dac. )
Άμα δεν πας να φτιάξεις τα ηχεία σου οπότε να μπορείς να κάνεις πράξη όλα αυτά.... θα πας 90 χρονών και ακόμη τις ...εξελίξεις θα περιμένεις!!!!
Άντε, dsp έχεις!
Τα έχω φτιάξει, απο το Πάσχα. Μετά πήρα την απόφαση και αγόρασα το minidsp ( ήμουν ανάμεσα σ'αυτό και το driverack pa2 ) και τώρα προσπαθώ να βρω χρόνο και όρεξη για να φτιάξω τα καλώδια ( πλήρες πακέτο mogami! )
 

Μηνύματα
21.344
Reaction score
16.257
Να σου πω γιατί παίζω με ενεργό.
Δεν έχω εργαστήριο και υλικά ούτε τα εργαλεία για να ασχοληθώ να φιάξω κροςς μόνος μου.
Κάποια πράγματα που είναι απαραίτητα δεν υπάρχουν . Δεν έχω και τον απαραίτητο χρόνο.
Γενικά με μία πρόταση δεν έχω εργαστήριο.
Αν είχα , δεν θα πήγαινα σε ενεργό . Είναι αρκετά κοστοβόρο όπως το έχω υλοποιήσει εγώ. Ωραίο και γαμάτο σίγουρα είναι .
Τώρα για το νέο κρός τα έγραψα. Κάνει πολλά περισσότερα πράγματα από το παλιό sansui που έχω και το ήξερα ότι κάποια στιγμή θα έκανα την μετάβαση σε κάποιο ψηφιακό . Σίγουρα έχει άλλες ευκολίες, και κόλπα.
Εμένα το ενεργό μου βγήκε σχετικά φτηνό γιατί είχα ήδη κάποια ενισχυτικά και μου έλειπε μόνο το κρός , άσχετο αν στην πορεία αγόρασα κι άλλα ενισχυτικά πιο βαρβάτα πιο γρήγορα.
Και φυσικά , το ότι παίζω με SANSUI- CORAL -BEHRINGER με φιάχνει τα μάλλα. Το τελευταίο κατ ανάγκη βέβαια , αλλά δεν βρήκα κάποιο άλλο πολύ καλό κρος σε νορμάλ τιμή , μόνο κάτι DBX σε πολλαπλάσιες τιμές , που ουσιαστικά είναι τα ίδα με αυτό σε άλλο κουτί. Ιδια πλατφόρμα άλλο περιτύλιγμα.
Ε αυτά.
 

Μηνύματα
5.046
Reaction score
8.612
Να σου πω γιατί παίζω με ενεργό.
Δεν έχω εργαστήριο και υλικά ούτε τα εργαλεία για να ασχοληθώ να φιάξω κροςς μόνος μου.
Κάποια πράγματα που είναι απαραίτητα δεν υπάρχουν . Δεν έχω και τον απαραίτητο χρόνο.
Γενικά με μία πρόταση δεν έχω εργαστήριο.
Αν είχα , δεν θα πήγαινα σε ενεργό . Είναι αρκετά κοστοβόρο όπως το έχω υλοποιήσει εγώ. Ωραίο και γαμάτο σίγουρα είναι .
Τώρα για το νέο κρός τα έγραψα. Κάνει πολλά περισσότερα πράγματα από το παλιό sansui που έχω και το ήξερα ότι κάποια στιγμή θα έκανα την μετάβαση σε κάποιο ψηφιακό . Σίγουρα έχει άλλες ευκολίες, και κόλπα.
Εμένα το ενεργό μου βγήκε σχετικά φτηνό γιατί είχα ήδη κάποια ενισχυτικά και μου έλειπε μόνο το κρός , άσχετο αν στην πορεία αγόρασα κι άλλα ενισχυτικά πιο βαρβάτα πιο γρήγορα.
Και φυσικά , το ότι παίζω με SANSUI- CORAL -BEHRINGER με φιάχνει τα μάλλα. Το τελευταίο κατ ανάγκη βέβαια , αλλά δεν βρήκα κάποιο άλλο πολύ καλό κρος σε νορμάλ τιμή , μόνο κάτι DBX σε πολλαπλάσιες τιμές , που ουσιαστικά είναι τα ίδα με αυτό σε άλλο κουτί. Ιδια πλατφόρμα άλλο περιτύλιγμα.
Ε αυτά.
Εγώ απο την άλλη, με βάση τα όσα έχω διαβάσει, είμαι υπέρμαχος των ενεργών ηχείων και κατ'επέκταση των ενεργών κροσόβερ. Το ότι δηλαδή δεν παρεμβάλεται τίποτα μεταξύ της εξόδου του ενισχυτή και των ακροδεκτών του μεγαφώνου ( με εξαίρεση το σαφώς λιγότερο καλώδιο ηχείων ), μόνο σαν προτέρημα το βλέπω. Το ότι είμαστε σε θέση να κροσάρουμε τους ενισχυτές και έτσι να παίζουν συγκεκριμένο συχνοτικό φάσμα, επίσης το βλέπω σαν προτέρημα. Και επειδή όπως σωστά ανέφερες, το καλό παθητικό κροσόβερ απαιτεί μάστορα με @@ και είναι δεσμευτικό για μια συγκεκριμένη κατάσταση του ηχείου, προτιμώ το ενεργό πλέον. Ε, το ότι πλέον αντιπαθώ τα παθητικά υλικά του κροσόβερ, είναι το κερασάκι στη τούρτα!


Άντε, λέγε τώρα νέα απο το εγχείρημά σου! Tί λένε οι μετρήσεις;
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.606
Μηνύματα
2.563.345
Members
36.339
Νεότερο μέλος
LarrySaks
Top