TOP 10 4x4 σε αξιοπιστία (& τα 5 χειρότερα…)

Μηνύματα
29.226
Reaction score
23.260
Τα πιο αξιόπιστα τετρακίνητα, βάσει έρευνας της Warranty Direct




Το Honda HR-V είναι το πιο αξιόπιστο τετρακίνητο, σύμφωνα με έρευνα της αγγλικής Warranty Direct. Το ιαπωνικό SUV (παραγωγή 1999-2006) παρουσίασε μόνο μία βλάβη για κάθε δέκα αυτοκίνητα ετησίως! Το HR-V ακολουθούν δύο Suzuki, τα Jimny και Grand Vitara 2ης γενιάς. Αλλά και οι επόμενες θέσεις στη λίστα καταλαμβάνονται κυρίως από ιαπωνικά μοντέλα, με μόνες εξαιρέσεις το Volvo XC60 (8ο), το Hyundai Tucson (10ο) και το Citroen C-Crosser (9ο) που όμως βασίζεται στο Mitsubishi Outlander.

Πιο αναλυτικά, η λίστα με τα 10 πιο αξιόπιστα 4x4 έχει ως εξής:

Mάρκα
Μοντέλο
Χρονιά
Δείκτης βλαβών*

1.
Honda
HR-V
(99-06)
38
2.
Suzuki
Jimny
(98-)
54
3.
Suzuki
Grand Vitara
(05-)
54
4.
Honda
CR-V
(07-)
58
5.
Mitsubishi
Pajero Pinin
(99-06)
68
6.
Nissan
Terrano
(93-07)
72
7.
Nissan
X-Trail
(07-)
73
8.
Volvo
XC60
(08-)
74
9.
Citroën
C-Crosser
(07 - )
80
10.
Hyundai
Tuscon
(04 - )
81
Πηγή: warrantydirect
Στην άλλη άκρη, τα 5 χειρότερα σε αξιοπιστία τετρακίνητα στη Μεγάλη Βρετανία είναι όλα τους πολυτελή SUV:
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονιά
Δείκτης βλαβών*

Mercedes-Benz
GL
(06-)
501
Audi
Q7
(06-)
466
Audi
A6 Allroad
(00-05)
462
Land Rover
Range Rover
(02-)
417
Porsche
Cayenne
(03-)
416

Πηγή: warrantydirect

* Όσο μικρότερη η τιμή του δείκτη, τόσο μικρότερο το ποσοστό βλαβών



http://www.gocar.gr/news/feed/13939,TOP_10_4x4_se_axiopistia_and_ta_5_xeiroter.html
 

Μηνύματα
29.226
Reaction score
23.260
ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΤΑ ΠΟΛΥ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ Μ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ 4Χ4 ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ.

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΧΟΝΤΑ ΣΚΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ Σ ΕΝΑ ΤΟΜΕΑ....
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.389
Reaction score
74.653
Πούλησα μόλις το 105hp HRV μου μετά απο 15 χρόνια και πέντε μήνες (σε πολύ φίλο για να το παίρνω όποτε θέλω). :cry::cry::cry:
193000 χιλιόμετρα απο τα οποία τα 170000 σε βουνά και θάλασσες, πάντα με τέρμα γκάζι αφού δεν είχε πολύ το καημενούλι. :)
Λίγα λαδάκια καίει μόνο.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.643
Reaction score
9.212
Κι εγώ σ'ένα CRV δεύτερης γενιάς που είχα παλιότερα για αντίστοιχη χρήση, είχα αλλάξει μόνο ένα... λαμπάκι φρένων.
Εκείνο είχε και εξαιρετικό κινητήρα, υστερώντας μόνο στο σύστημα μετάδοσης, με αργό κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύμπλεξης και χωρίς κάποια μορφή ελέγχου μπλοκαρίσματος διαφορικών.
 
Last edited:

Μηνύματα
168
Reaction score
58
Το Suzuki sx4 που έχω μοντέλο του 10 μέχρι τώρα δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα.

Σε νορμάλ χρήση ,και και με 10% χρήση σε χωματόδρομους( και πολύ λέω).
Μόνο στα προκαθορισμένα σέρβις μου πιάνουν τον κwlo, αλλά αυτό συμβαίνει και αλλού φαντάζομαι.
 

Μηνύματα
7.364
Reaction score
2.554
Το Suzuki sx4 που έχω μοντέλο του 10 μέχρι τώρα δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα.

Σε νορμάλ χρήση ,και και με 10% χρήση σε χωματόδρομους( και πολύ λέω).
Μόνο στα προκαθορισμένα σέρβις μου πιάνουν τον κwlo, αλλά αυτό συμβαίνει και αλλού φαντάζομαι.
Και το δικό μου παρομοίως.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Ενα απο τα χειροτερα ηταν ασφαλως το Land Rover Discovery (2000κε): ανετο μεν (επλεε κυριολεκτικα) αλλα ζημιαρικο, πανακριβο, χαλια κιβωτιο!
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.389
Reaction score
74.653
Πούλησα μόλις το 105hp HRV μου μετά απο 15 χρόνια και πέντε μήνες (σε πολύ φίλο για να το παίρνω όποτε θέλω). :cry::cry::cry:
193000 χιλιόμετρα απο τα οποία τα 170000 σε βουνά και θάλασσες, πάντα με τέρμα γκάζι αφού δεν είχε πολύ το καημενούλι. :)
Λίγα λαδάκια καίει μόνο.

Ξέχασα τα σημαντικότερα:
Κάθε 90.000 τακάκια (προληπτικά επειδή δεν άντεχα να τα βλέπω πιά), σιαγόνες όχι (φυσικά), δισκόπλακες original (είναι λίγο στραβές απο πέρσι), δίσκος original. Στην εγγύηση αλλάχτηκε το '02 μεσαίο καζανάκι που έτριζε και φέτος το πίσω. Αυτά.
 

Μηνύματα
29.226
Reaction score
23.260
Ενα απο τα χειροτερα ηταν ασφαλως το Land Rover Discovery (2000κε): ανετο μεν (επλεε κυριολεκτικα) αλλα ζημιαρικο, πανακριβο, χαλια κιβωτιο!
ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΛΕΖΙΚΑ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ....

ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΗΡΕ Η BMW ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
 







Μηνύματα
6.454
Reaction score
206
Suzuki S-CROSS Diesel
Ευτυχής κάτοχος, αλλά είναι τόσο καινούργιο που είναι λογικό να μην έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
 

Μηνύματα
14.980
Reaction score
20.646
Ξέχασα τα σημαντικότερα:
Κάθε 90.000 τακάκια (προληπτικά επειδή δεν άντεχα να τα βλέπω πιά), σιαγόνες όχι (φυσικά), δισκόπλακες original (είναι λίγο στραβές απο πέρσι), δίσκος original. Στην εγγύηση αλλάχτηκε το '02 μεσαίο καζανάκι που έτριζε και φέτος το πίσω. Αυτά.

μαναμ , συμπλεκτη θελει καθε 200000 μην τα λεμε αυτα ξανα και ξανα.
στο δικο μου ο πρωτος ιδιοκτητης αλλαξες συμπλεκτη στις 193000. 3ος ιδιοκτητης εγω στα 225000 (ο ενδιαμεσος ηταν ενας μαστορας που το θελε μεχρι να παρει ναβαρα)
απιστευτο αυτοκινητο και εξοπλισμενο για την εποχη του. μοντελο 99 με ηλεκτρικα παραθυρα παντου, ανακλεινομενους καθρεπτες.

μονο μειον οτι εχει συμβατικο διανομεα και δεν μπορεις να παιξεις με την αναφλεξη , και στο δικο μου καθοτι πριν το 2000 δεν εχει obd για διαγνωση (τι να την κανεις θα μου πεις αφου δεν θα μεινει ποτε αλλα εστω)

εργαλειο απο τα λιγα , 19 χρονια αυτοκινητο και αρνειται πεισματικα να τριξει ακομα και στο χωμα, 4κινηση ντεμεκ μεν (προσθιοκινητο με τυπου χαλντεξ) αλλα κουμπωνει αμεσα και σε χιονια λασπες το παιζεις βατανεν.
εθνικη οδο πας με 5000 στροφες και εισαι ηρεμος , χωρις φασαρια , ακους μουσικουλα κιετς , με τα 107 ομως ειναι λιγο δραμα , το ρημαδι δεν ανοιγει ευκολα, πας με 150 στο κρυονερι και ανεβαινοντας βλεπεις την βελονα να πεφτει!
 


ika

News
Μηνύματα
13.973
Reaction score
12.963
Grand Vitara του 2005 (made in Japan) με 95000 χλμ (το 99,99% σε άσφαλτο), μου είχε αλλάξει τα φώτα σε βλάβες.
Αλλά και από Swift 1000 (made in Poland) τρικύλινδο του 2000, πάλι κακή εικόνα έχω.
Δεν ξαναπλησιάζω Σουτζούκι.
(Αντίθετα από 600ράκι SUBARU, έχω πολύ καλή εικόνα, πήγαινε και με νερό που λέει ο λόγος)
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.594
Μηνύματα
2.865.253
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top