- Μηνύματα
- 8.676
- Reaction score
- 6
[imgl]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14315&stc=1&d=1213751850[/imgl] Ταινια
Αν και ειχε κάνει ηδη τα πρωτα του βήματα στην σκηνοθεσία και στην συγγραφή σεναρίου με ταινιες διαφορετικού υφους (Wide Awake 1998 , Praying with Anger 1992) αυτη που τράβηξε την προσοχή του κοσμου στο πρόσωπο του, ηταν φυσικα η Έκτη Αίσθηση.
Μια ταινία που έμελλε να γινει αφορμή για μίμηση ( ας μην ξεχνάμε τον επόμενο χρονο το The Others) αλλα επίσης να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού για μια ταινια τρόμου που δεν κινήθηκε πανω στα στερεότυπα των ταινιών του ειδους…
Έχοντας λοιπον την φόρα που του έδωσε η πρωτη του επιτυχία και επιλεγοντας για μια ακόμη φορα στο πρωταγωνιστικό ρόλο τον Bruce Willis , ο Night Shyamalan κανει στροφή με μια εντελώς διαφορετική ταινια αν και εκ πρώτης όψεως τα κοινά στοιχεία είναι αρκετα …
Καταρχήν το υπερφυσικο δεσπόζει για μια ακομη φορα κατι που θα επαναλάβει και τον επομενο χρονο με τον Οιωνό. .
Οι ρυθμοί της ταινιας είναι το ιδιο αργοί με την Έκτη Αίσθηση και τελος υπάρχει και σε αυτήν το ανατρεπτικό φιναλε. Βεβαια όχι τοσο δυνατο όπως την πρωτη φορα αλλα αρκετα ενδιαφέρον για να κανει η ταινια εντυπωσιακό κλείσιμο.
Ο αιώνιος αγώνας του καλου ενάντια στο κακο είναι θεμα χιλιοειπωμένο στο κινηματογράφο, αλλα όχι μονο σε αυτόν.
Τα κόμικς ως μια άλλη μορφή τεχνης ασχολήθηκαν πολύ περισσότερο και με περίσσια φαντασια στην μαχη του καλου ενάντια στο κακό.
Ο σουπερ ήρωας ενάντια στον σουπερ κακο ,ηταν και είναι συνηθισμένο θεμα που ενέπνευσε τον Shyamalan, λάτρη των comic book, να συνθέσει κινηματογραφικά τους δυο πρωταγωνιστές του μεταφέροντας τους σε ένα παρόμοιο κλίμα σύγκρουσης.
Αυτό που κανει εντύπωση παρατηρώντας την ταινία μετα την πρώτη της θέαση, είναι η αντίθεση που κυριαρχεί στην εικονα των δυο πρωταγωνιστών..
Ο David είναι ενας λευκος οικογενειάρχης και ο μονος επιζήσας ενός πολύνεκρου δυστυχήματος .
Από την άλλη Elijah είναι ενας μαυρος γκαλερίστας και συλλέκτης βιβλίων κομικ που πάσχει από μια σπανια ασθένεια που λογο αυτης τα κοκάλα του σπανε με το παραμικρό..
Ο άφθαρτος θεωρείται από τις πιο ολοκληρωμένες ταινιες του Night Shyamalan και όχι αδικα.
Σκηνοθετικά δυσκολα βρίσκει κανεις ψεγάδια ενώ εντύπωση προκαλούν τα εξαιρετικά στησίματα της κάμερας που δινουν την εντύπωση στο θεατη πως γινετε παράνομος μάρτυρας των γεγονότων που παρακολουθεί..
Η γνωριμία μας με τους πρωταγωνιστές γινετε με αρκετές σκηνές καθ’ολη την διαρκεια της ταινίας, διαδραματίζοντας το σημερα ενώ υπαρχουν και αρκετά φλας μπακ .
Με αυτό τον τροπο ο σκηνοθέτης μας προετοιμάζει για το φινάλε και παρόλο η εξέλιξη της ιστορίας γινετε σε σχετικά αργους ρυθμούς δεν κουράζει σε κανενα σημείο.
Η τελικη σκηνη με το μεγαλειώδες ξεσπασμα στο χωλ του σταθμού έρχεται να αποζημιώσει και να εντυπωσιάσει ( με αριστο μονταζ) όπως επίσης και η εξαιρετική μουσικη επένδυση του James Newton Howard που δινει επιπλεον πόντους …
Γενικότερα το soundtrack του Howard είναι από τα καλύτερα που εχει παραδώσει στον Shyamalan, λογος που από κει και υστερα εγινε μόνιμος του συνεργάτης.
Στην τελική σκηνή ο συνδυασμός Howard με ηχους απο Enigma είναι εξαιρετικός και πιστεύω πως χάρη μερικών ακομα πολύ καλων στιγμών στην διαρκεια της ταινίας το συγκεκριμένο score πρεπει να βρίσκεται στην συλλογή των φιλων του είδους.
Σε HD
Στην αρχη απλως ανάμεικτα συναισθήματα , μετα όμως από μιάμιση θέαση της ταινιας και επανάληψη αρκετών σημειων και σκηνών, ηρθε η βεβαιότητα…
Η μεταφορα του Αφθαρτου είναι καλη χαρη της σύγκρισης του με την dvd version.
Μονο ετσι μπορεις να αντιληφθείς την προοδο που εχει γινει στον τομεα των χρωμάτων , της λεπτομέρειας και του κόκκου που εχει μειωθεί σημαντικά…
Κατά τα αλλα τα νεα δεν είναι ευχάριστα…[imgr]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14319&stc=1&d=1213752124[/imgr]
Το σημαντικότερο προβλημα στην ταυτότητα της εικονας είναι η χαμηλή αντιθεση όπως επισης και η απογοητευτική του ευκρίνεια …
Σε μια από τις αγαπημένες μου σκηνες προς το τελος της ταινίας μεσα στο χωλ του σταθμού το αποτέλεσμα είναι αποθαρρυντικό .
Οι σκιάσεις και γενικότερα οι διαβαθμίσεις του γκρι προκαλούν πονοκεφαλο και δυσκολία στην θεαση ,ενώ ακομα και σε άλλες σκηνες νομίζεις πως κατι δεν παει καλα με τον μεσο απεικόνισης ( tv η προβολεα ) και ψάχνεις τροπο να βρεις την σωστη ρύθμιση .
Μάταια όμως…
Η αναβάθμιση της ποιότητας των χρωμάτων συνοδεύεται από πλουσιο πεπλο στα σκοτεινά , πεπλο που δεν έλειψε ουτε και στην DVD version.
Από την πρώτη ακόμα σκηνη μεσα στο νοσοκομείο η θολούρα δεν λειπει και τα περιγράμματα προσώπων και πραγμάτων δειχνουν σε καποια σημεία επέμβαση τεχνητού sharpness…
Στο τομεα του ηχου η μπάντα του ασυμπίεστου lpcm δειχνει αρκετα ενδιαφέρουσα και ενώ η ταινια δεν προσφέρετε για ηχητικές απολαύσεις στην σκηνή στην πισίνα δείχνει τα δόντια της γεμίζοντας ευχάριστα και τα 6 ηχεια .
Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Περιεχόμενα.
Με γνώριμο το επιπλεον υλικο από την dvd version επανέρχεται μια ακομη έκδοση του Unbreakable.
Μπορεί η ταινια να προσφέρετε με κωδικοποίηση AVC/h264 αλλα το επιπλέον υλικο σε SD εχει τον γνωριμο mpeg2.
Δυο ντοκυματερ συνολικής διάρκειας 35 λεπτων που αναφέρονται στα γυρίσματα και σε συνεντεύξεις και 4 διαγραμμένες σκηνες.
Αυτά είναι όλα και όλα…
Αα… και δυο τρέϊλερ από προσεχείς κυκλοφορίες ( φτώχια καταραμενη )
Στον τομεα του ήχου εκτος από το ασυμπίεστο pcm υπαρχουν στα αγγλικα Dolby Digital 5.1 Εχ- Surround στα 640 klbps και μαλιστα σε αρκετές ακομα γλώσσες…
Εξίσου αρκετες είναι και οι γλωσσες υποτιτλισμού αλλα για μια ακομη φορα χωρις την προσθήκη ελληνικών.
Τελος να αναφερθώ και στο authoring των μενου και ειδικα στο intro που είναι από τις ποιο εκπνευσμένες δημιουργίες που εχω συναντήσει..
Αν και ειχε κάνει ηδη τα πρωτα του βήματα στην σκηνοθεσία και στην συγγραφή σεναρίου με ταινιες διαφορετικού υφους (Wide Awake 1998 , Praying with Anger 1992) αυτη που τράβηξε την προσοχή του κοσμου στο πρόσωπο του, ηταν φυσικα η Έκτη Αίσθηση.
Μια ταινία που έμελλε να γινει αφορμή για μίμηση ( ας μην ξεχνάμε τον επόμενο χρονο το The Others) αλλα επίσης να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού για μια ταινια τρόμου που δεν κινήθηκε πανω στα στερεότυπα των ταινιών του ειδους…
Έχοντας λοιπον την φόρα που του έδωσε η πρωτη του επιτυχία και επιλεγοντας για μια ακόμη φορα στο πρωταγωνιστικό ρόλο τον Bruce Willis , ο Night Shyamalan κανει στροφή με μια εντελώς διαφορετική ταινια αν και εκ πρώτης όψεως τα κοινά στοιχεία είναι αρκετα …
Καταρχήν το υπερφυσικο δεσπόζει για μια ακομη φορα κατι που θα επαναλάβει και τον επομενο χρονο με τον Οιωνό. .
Οι ρυθμοί της ταινιας είναι το ιδιο αργοί με την Έκτη Αίσθηση και τελος υπάρχει και σε αυτήν το ανατρεπτικό φιναλε. Βεβαια όχι τοσο δυνατο όπως την πρωτη φορα αλλα αρκετα ενδιαφέρον για να κανει η ταινια εντυπωσιακό κλείσιμο.
Ο αιώνιος αγώνας του καλου ενάντια στο κακο είναι θεμα χιλιοειπωμένο στο κινηματογράφο, αλλα όχι μονο σε αυτόν.
Τα κόμικς ως μια άλλη μορφή τεχνης ασχολήθηκαν πολύ περισσότερο και με περίσσια φαντασια στην μαχη του καλου ενάντια στο κακό.
Ο σουπερ ήρωας ενάντια στον σουπερ κακο ,ηταν και είναι συνηθισμένο θεμα που ενέπνευσε τον Shyamalan, λάτρη των comic book, να συνθέσει κινηματογραφικά τους δυο πρωταγωνιστές του μεταφέροντας τους σε ένα παρόμοιο κλίμα σύγκρουσης.
Αυτό που κανει εντύπωση παρατηρώντας την ταινία μετα την πρώτη της θέαση, είναι η αντίθεση που κυριαρχεί στην εικονα των δυο πρωταγωνιστών..
Ο David είναι ενας λευκος οικογενειάρχης και ο μονος επιζήσας ενός πολύνεκρου δυστυχήματος .
Από την άλλη Elijah είναι ενας μαυρος γκαλερίστας και συλλέκτης βιβλίων κομικ που πάσχει από μια σπανια ασθένεια που λογο αυτης τα κοκάλα του σπανε με το παραμικρό..
Ο άφθαρτος θεωρείται από τις πιο ολοκληρωμένες ταινιες του Night Shyamalan και όχι αδικα.
Σκηνοθετικά δυσκολα βρίσκει κανεις ψεγάδια ενώ εντύπωση προκαλούν τα εξαιρετικά στησίματα της κάμερας που δινουν την εντύπωση στο θεατη πως γινετε παράνομος μάρτυρας των γεγονότων που παρακολουθεί..
Η γνωριμία μας με τους πρωταγωνιστές γινετε με αρκετές σκηνές καθ’ολη την διαρκεια της ταινίας, διαδραματίζοντας το σημερα ενώ υπαρχουν και αρκετά φλας μπακ .
Με αυτό τον τροπο ο σκηνοθέτης μας προετοιμάζει για το φινάλε και παρόλο η εξέλιξη της ιστορίας γινετε σε σχετικά αργους ρυθμούς δεν κουράζει σε κανενα σημείο.
Η τελικη σκηνη με το μεγαλειώδες ξεσπασμα στο χωλ του σταθμού έρχεται να αποζημιώσει και να εντυπωσιάσει ( με αριστο μονταζ) όπως επίσης και η εξαιρετική μουσικη επένδυση του James Newton Howard που δινει επιπλεον πόντους …
Γενικότερα το soundtrack του Howard είναι από τα καλύτερα που εχει παραδώσει στον Shyamalan, λογος που από κει και υστερα εγινε μόνιμος του συνεργάτης.
Στην τελική σκηνή ο συνδυασμός Howard με ηχους απο Enigma είναι εξαιρετικός και πιστεύω πως χάρη μερικών ακομα πολύ καλων στιγμών στην διαρκεια της ταινίας το συγκεκριμένο score πρεπει να βρίσκεται στην συλλογή των φιλων του είδους.
Σε HD
Στην αρχη απλως ανάμεικτα συναισθήματα , μετα όμως από μιάμιση θέαση της ταινιας και επανάληψη αρκετών σημειων και σκηνών, ηρθε η βεβαιότητα…
Η μεταφορα του Αφθαρτου είναι καλη χαρη της σύγκρισης του με την dvd version.
Μονο ετσι μπορεις να αντιληφθείς την προοδο που εχει γινει στον τομεα των χρωμάτων , της λεπτομέρειας και του κόκκου που εχει μειωθεί σημαντικά…
Κατά τα αλλα τα νεα δεν είναι ευχάριστα…[imgr]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14319&stc=1&d=1213752124[/imgr]
Το σημαντικότερο προβλημα στην ταυτότητα της εικονας είναι η χαμηλή αντιθεση όπως επισης και η απογοητευτική του ευκρίνεια …
Σε μια από τις αγαπημένες μου σκηνες προς το τελος της ταινίας μεσα στο χωλ του σταθμού το αποτέλεσμα είναι αποθαρρυντικό .
Οι σκιάσεις και γενικότερα οι διαβαθμίσεις του γκρι προκαλούν πονοκεφαλο και δυσκολία στην θεαση ,ενώ ακομα και σε άλλες σκηνες νομίζεις πως κατι δεν παει καλα με τον μεσο απεικόνισης ( tv η προβολεα ) και ψάχνεις τροπο να βρεις την σωστη ρύθμιση .
Μάταια όμως…
Η αναβάθμιση της ποιότητας των χρωμάτων συνοδεύεται από πλουσιο πεπλο στα σκοτεινά , πεπλο που δεν έλειψε ουτε και στην DVD version.
Από την πρώτη ακόμα σκηνη μεσα στο νοσοκομείο η θολούρα δεν λειπει και τα περιγράμματα προσώπων και πραγμάτων δειχνουν σε καποια σημεία επέμβαση τεχνητού sharpness…
Στο τομεα του ηχου η μπάντα του ασυμπίεστου lpcm δειχνει αρκετα ενδιαφέρουσα και ενώ η ταινια δεν προσφέρετε για ηχητικές απολαύσεις στην σκηνή στην πισίνα δείχνει τα δόντια της γεμίζοντας ευχάριστα και τα 6 ηχεια .
Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Περιεχόμενα.
Με γνώριμο το επιπλεον υλικο από την dvd version επανέρχεται μια ακομη έκδοση του Unbreakable.
Μπορεί η ταινια να προσφέρετε με κωδικοποίηση AVC/h264 αλλα το επιπλέον υλικο σε SD εχει τον γνωριμο mpeg2.
Δυο ντοκυματερ συνολικής διάρκειας 35 λεπτων που αναφέρονται στα γυρίσματα και σε συνεντεύξεις και 4 διαγραμμένες σκηνες.
Αυτά είναι όλα και όλα…
Αα… και δυο τρέϊλερ από προσεχείς κυκλοφορίες ( φτώχια καταραμενη )
Στον τομεα του ήχου εκτος από το ασυμπίεστο pcm υπαρχουν στα αγγλικα Dolby Digital 5.1 Εχ- Surround στα 640 klbps και μαλιστα σε αρκετές ακομα γλώσσες…
Εξίσου αρκετες είναι και οι γλωσσες υποτιτλισμού αλλα για μια ακομη φορα χωρις την προσθήκη ελληνικών.
Τελος να αναφερθώ και στο authoring των μενου και ειδικα στο intro που είναι από τις ποιο εκπνευσμένες δημιουργίες που εχω συναντήσει..
Ταινία 8,5/10
Εικόνα 6,5/10
Ήχος 8,5/10
Επιπλέον Υλικό 5/10
Εικόνα 6,5/10
Ήχος 8,5/10
Επιπλέον Υλικό 5/10
Attachments
-
17 KB Προβολές: 1.689
-
26,7 KB Προβολές: 83
-
19,1 KB Προβολές: 84
-
25,2 KB Προβολές: 82
-
28 KB Προβολές: 79