Upscaling DACs - τι είναι αυτό και πως γίνεται;

Reaction score
2.583
Εγώ προτιμώ τις ψηφιακές πηγές (τα LP είναι μπελάς) και έχω συμπεράνει (σωστά ή λάθος, αλλά έτσι το βλέπω) ότι σε ένα σύστημα αναπαραγωγής ήχου τα δύο σημεία που θέλουν προσοχή είναι:

1. Η σωστή επιλογή των ηχείων και η σωστή οδήγησή τους (ενίσχυση)

2. Η σωστή ανάκτηση και επεξεργασία του σήματος μέχρι να φτάσει στην ενίσχυση

Η συλλογή των CD που έχω δεν θέλω να πάει χαμένη, αλλά έχω διαβάσει ότι η ψηφιοποίηση στα 16bit / 41 KHz είναι ανεπαρκής.

Διαβάζοντας για αυτό το DAC που κάνει upsampling στα 24Bit / 192KHz άρχισα να ενδιαφέρομαι...

Επειδή όμως είμαι λίγο άσχετος με τα ψηφιακά θα ήθελα αν μπορεί κανένας να μου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό που λέει εδώ ότι αυτός ο προενισχυτής έχει "a dual converter oversampling 24-bit x 384 kHz". Κάνει το ίδιο (upsampling) στα 24Bit 384KHz ή κάτι άλλο;

Και ο AVR μου Pioneer VSX-916 έχει D/A converter 192 kHz / 24-bit. Αυτό τι σημαίνει;

Όσοι σχετικοί προσέλθετε με τα φώτα σας γιατί έχω μαύρα μεσάνυχτα...:107:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Reaction score
3.369

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Reaction score
3.369
Απάντηση: Upscaling DACs - τι είναι αυτό και πως γίνεται;

Μερικά σχόλια αν μου επιτρέπεις:

Εγώ προτιμώ τις ψηφιακές πηγές (τα LP είναι μπελάς) και έχω συμπεράνει (σωστά ή λάθος, αλλά έτσι το βλέπω) ότι σε ένα σύστημα αναπαραγωγής ήχου τα δύο σημεία που θέλουν προσοχή είναι:

1. Η σωστή επιλογή των ηχείων, η σωστή οδήγησή τους (ενίσχυση)
και το "ταίριασμά" τους με έναν ακουστικά "φροντισμένο" (κατά το δυνατόν) χωρο ακρόασης. (συνολική βαρύτητα >95%)
2. Η σωστή ανάκτηση και επεξεργασία του σήματος μέχρι να φτάσει στην ενίσχυση (βαρύτητα <5%).

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Reaction score
3.369

...
Η συλλογή των CD που έχω δεν θέλω να πάει χαμένη, αλλά έχω διαβάσει ότι η ψηφιοποίηση στα 16bit / 44.1 KHz είναι ανεπαρκής.
...
Είναι.