- Μηνύματα
- 16.004
- Reaction score
- 14
Τελικά όλο έλεγα αστους, δεν αξίζει να γράψεις τίποτε για αυτούς είναι λίγοι... είναι μικροί είναι πολύ αναξιοι να ασχοληθώ... αλλά όλο και μέσα μου με έτρωγε να σας αναφέρω τι έχω τραβήξει απο την απαράδεκτη κυρία Εφραιμ... εεε Vivodi εννοώ.
2 περιπτώσεις που δυστυχώς δεν είναι και οι μοναδικές. Σε πολλά φόρα διαβάζω για πολλά προβλήματα με την ΒΙΒΟ αλλά θα μπορούσα να τα προσπέρναγα ώς υπερβολικά. Ομως δεν είναι... αφού αυτά που βίωσα είναι να τραβάς μαλλιά και να βγάζεις σπυριά. Αρκετά με τον πρόλογο πάμε στο ζουμί.
Ο πατέρας μου με είχε φάει αρχές Φεβρουρίου να του βάλω και αυτού όσο το δυνατόν γρηγορότερο ίντερνετ γίνονταν. Τσεκάρω όλους τους Wizards όλων των Providers Και επιλέγω την VIVODI (σαν την πρώτη μας επιλογή που λέει και η ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ)
Επιλέγω το ΜΑΧΧ4 shared LLU καθώς δεν τους εμπιστευοταν την τηλεφωνία ο πατέρας μου (λεει για πλάκα φυσικά αν γίνει κάνας πόλεμος να είμαστε ακόμα με τον ΟΤΕ!!!). Ολα περπατάνε καλά, η αίτηση πάει χερι χερι στα γραφεία τους 8/2 (Πέμπτη) και στίς 14/2 κάνουν και την χρέωση στην πιστωτική του πατέρα μου. Μας είχαν πεί αρχικά 25-40 εργάσιμες μέρες οπότε και εγώ αρχισα τα τηλέφωνα μετά απο 30 εργάσιμες λίγο πρίν το Πάσχα αν θυμάμαι καλά. Μου λένε υπάρχει καθυστέρηση αλλά μετά τις γιορτές θα είσαστε ετοιμοι. Καλώ ξανά μετά τις γιορτές 15 Απριλίου και μετά, και μου λένε καθυστερηση ακόμα πάτε για αρχές Μαίου. Τους ρωτάω γιατί με έχετε (τον πατερα μου δηλαδή) ενώ δεν είσαστε έτοιμοι? Απάντηση: δεν γνωρίζω. Αρχίζω τα γαλλικά μου, βρές μου κάποιον να γνωρίζει, θέλω κάποιον υπέυθυνο αποτο Λογιστηριο σας. Δεν είναι δυνατό να σας συνδέσω με κανέναν. Θέλω λέω τον διευθυντή εξυπ πελατών. Αδυνατώ να ικανοποιήσω το αίτημα σας. Αρχίζω και φορτώνω. Θα έρθω εκεί απλά θέλω το όνομα του διευθυντή εξυπ πελατών. Δεν δύναται να σας το δώσω... το γνωρίζεις του λέω? Οχι δεν το γνωρίζω... Τοτε είσαι ασχετος αμα δεν ξέρει πώς λένε τον διευθυντή σου... εκτός αν είσαι ενα απλό callcenter και σας εχουνε ρίξει σε μια άλλη διέυθυνση ώστε να μου το δυσκολέψεις και να μήν έρθω εκεί να σου σπάσω την μούρη!!!
Είχα φορτώσει πολύ απο την απέχθεια του τύπου!! Ευχομαι να εχει μαγνητοφωνηθεί η συνομιλία μου να καταλάβουν πώς μπορείς να εξοργίσεις με τον απαράδεκτο και αγενή τρόπο τους και αρνάκι!!
Τελικά αφού μίλησα με άλλους δύο στο callcenter ενας με διαβεβαίωσε ότι μέσα στον Μάιο είμαστε ΟΚ... προφανώς μιλημένος απο κανένα Note στην καρτέλα του πατέρα μου (οτι είναι παραπονιάρης ο πελάτης, τσαμπουκαλής... και ότι είναι έτοιμος για ακύρωση και φυσικά θέλει να τον αντιμετωπίζεις με ηρεμία!!) - Υπάρχουν αυτά τα flags στις καρτέλες των callcenter το έχω επιβεβαιώσει!
Ετσι κυλησε και ο Μάιος. Ερχόμαστε αρχές Ιουνίου τα ίδια ο ΟΤΕ μας εχει καθυστερήσει. Απαιτώ να επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα μας, μιάς και 1) το πακέτο που αγόρασα δεν μπορεί να προσφερθεί? 2) τους εχω δανείσει ενα ποσό για 4 μήνες και βάλε 3) θέλω και τους τόκους μου γιατί τζάμπα τράπεζα της Εφραίμογλου δεν είμαι!! 4) και επίσης δεν μπορώ να ξέρω αφού υπέυθυνη ενημέρωση δεν εχω πότε και άν θα μπορείτε να μου παράσχετε το πακέτο MAXX4.
Δεν γίνεται αυτό κύριε είναι πολιτική της εταιρίας μας να χρεώνουμε την κάρτα ή να προεισπράττουμε τα χρήματα σας. Επίσης αν δεν είχατε επιλέξει πληρωμή με κάρτα θα οφείλατε να κάνετε κατάθεση σε τράπεζα η πληρωμή απο τα γραφεία μας μετρητά!! Τι να πώ... έμεινα άφωνος!
20 Ιουνίου τους καλώ πάλι να μάθω τί θα γίνει (πολυ υπομονή εχω εεεε!!!) και φυσικά μετά απο αναμονή 25 λεπτών όπου χρεώνομαι μου λένε δεν γνωρίζω πότε κύριε... εεεε Αει στο διάτανο... θέλω να ακυ΄ρωσω την αίτηση μου ΤΩΡΑ!!! Να στείλετε ΦΑΞ και κλπ κλπ να συμπληρώσετε την αίτηση....
Εδώ αρχίζει ο Γιάννης τα λίγα Γαλλικά που ξέρει!!! Μαγνητοφωνείται η συνομιλία μας? ΝΑΙ! Ε τότε ζητάω ακύρωση ΤΩΡΑ! Αφού ηχογραφούμαι αυτό είναι και δεσμευτικό. ΘΕΛΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΡΑ!!! Δεν γίνεται πρέπει να κάνετε αυτόπου σας λέω!!! Αρχισα να ανεβάζω πίεση μας άκουσε η Vivodi και εκτός τηλεφωνου απο τις φωνάρες μου και τελικά αφού ξαναζήτησα όλους... η τηλεφωνήτρια μου διάβαζε τα ιδια με τον άλλο συνάδελφο... αδυνατώ, δεν δύναμαι.. δεν ξέρω, δεν μπορώ!!!
Το κλείνω και λέω στον πατέρα μου τί θές να κάνεις... ΑΓΩΓΗ ΕΞΩΔΙΚΟ και θα τους πάω ΜΑΜΙΩΝΤΑΣ λεει ο father! Τελικά πήγα απο τα γραφεία τους ήρεμος (είχα πάρει δυο vallium πρίν) και υπέγραψα την αίτηση ακύρωσης ήρεμα και ωραία... και φυσικά τους ζήτησα αναστροφή της χρεω-πίστωσης πίσω στην κάρτα μας. 5 μήνες αναμονη για σύνδεση και τελικά η δικαιολογία τους δεν εχει πόρτες ο ΟΤΕ!!! Και οτι ο ΟΤΕ ευθύνεται για όλες τις καθυστερήσεις τους! Κλασσική καραμέλα!
Εγώ τώρα στην δευτερη περίπτωση την δική μου.
Είχα τρέξει 2 εξάμηνα προπληρωμένων 2Mbit με την VIVO τα οποία και έτρεξαν αρκετά καλώς. Πλήρωνα 220 Ευρώ το εξάμηνο (37 ευρώ τον μήνα που όταν το είχα κάνει συνέφερε καθώς μόνο το πάγιο του ΟΤΕ ήταν 45 αν θυμάμαι καλά.)
Εληξε το προπληρωμένο μου στίς 25/5/2007 και με ειδοποίησαν ότι θα πάω σε μηνιάια χρέωση αορίστου χρόνου, με χρέωση 39 ευρώ τον μήνα. Φυσικά και δεν με συνέφερε αλλά για ένα μήνα έπρεπε να υπάρχει η σύνδεση ακόμα, οπότε επιλέγω να συνεχίσω για ένα μήνα και φυσικά μετά θα ακυρώσω.
Μου έρχεται λογαρισμός 52 Ευρώ!!! Περιλάμβανε Μάιος (αναλογια + Ιούνιος όλος) Τηλεφωνω να μάθω τι έχω χρεωθεί!
Είναι ένα πάγιο προπληρωμένο και το τρέχον του μήνα σας. καλά λέω πόσο είναι το ποσό το μηνιάιο που πληρώνω? 25 ευρώ τον μήνα κύριε. Μμμ καλά αντί 39 λέω με πήγαν στα 25.
κάνω και την ηλίθια ερώτηση ότι στον λογαριασμό μου μου λεει ενημερωτικά ότι μπορώ να επιλέξω προπληρωμένη συνδρομη΄ADSL 2048kbps απο 16.60 ευρώ τον μήνα για ένα ολόκληρο χρόνο. απάντηση: Είναι λάθος αυτό δεν ισχύει κύριε... συγχωρέστε μας! Τι λάθος μου λέτε αυτό είναι απλά εξαπάτηση... παραπλάνηση τίποτε λιγότερο... Εχετε αδικο κύριε ενα τυπογραφικό λάθος έιναι.!!!! Τι να πώ????
Αφού δεν εβγαζα ακρη απο το 13880, πάω τελικά απο τα γραφεία τους 9/7 και ζητάω να πληρώσω (εξοφλίσω) και φυσικά να ακυρώσω την συνδρομη αφού και στα 25 ήταν ασύμφορη για 2mbit Μόνο.
Πόσο χρωστάω? 88.04 κύριε!!! Τιιιιιιιιι???? Γιατί??????
Είναι τα πάγια Μαίου και Ιουνίου μαζί κύριε!!
39 έστω χ 2 = 78 τα άλλα 10 την ρωτάω??? Είναι η αναλογία του Μαίου μου λέει η φωστήρ στην είσοδο!!
Καλά εγώ ακυρώνω σήμερα και φυσικά περιμένω πώς τέλος Ιουλίου θα με έχετε διακόψει, όταν μπει ο Αυγουστος δεν θα με χρεώσετε πάγιο πάλι? Οχι σε 15 μέρες απο σήμερα θα είναι "τέλος" η γραμμή σας.
Ξαναρώτησα τι περιλαμβάνουν τα 88 ευρώ μου? και μετά απο 5 ερωτήσεις καταλαβαίνω το αυτονόητο ότι είναι 39 Ιούνιος, 39 Ιούλιος και 10 μάιος για 6 μέρες άρα ΟΚ λογικό έτσι... αλλά με στάυρωσε η κοπέλλα δεν είχε ιδέα τι τους γίνεται!
Τελικα τους τα πληρώνω απλά να φύγω απο τους απατεώνες!!!! Και φυσικά φεύγοντας τους είπα it feels nice doing business with you... I've never felt being screwed so many times in my life by amateurs!!!
2 περιπτώσεις που δυστυχώς δεν είναι και οι μοναδικές. Σε πολλά φόρα διαβάζω για πολλά προβλήματα με την ΒΙΒΟ αλλά θα μπορούσα να τα προσπέρναγα ώς υπερβολικά. Ομως δεν είναι... αφού αυτά που βίωσα είναι να τραβάς μαλλιά και να βγάζεις σπυριά. Αρκετά με τον πρόλογο πάμε στο ζουμί.
Ο πατέρας μου με είχε φάει αρχές Φεβρουρίου να του βάλω και αυτού όσο το δυνατόν γρηγορότερο ίντερνετ γίνονταν. Τσεκάρω όλους τους Wizards όλων των Providers Και επιλέγω την VIVODI (σαν την πρώτη μας επιλογή που λέει και η ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ)
Επιλέγω το ΜΑΧΧ4 shared LLU καθώς δεν τους εμπιστευοταν την τηλεφωνία ο πατέρας μου (λεει για πλάκα φυσικά αν γίνει κάνας πόλεμος να είμαστε ακόμα με τον ΟΤΕ!!!). Ολα περπατάνε καλά, η αίτηση πάει χερι χερι στα γραφεία τους 8/2 (Πέμπτη) και στίς 14/2 κάνουν και την χρέωση στην πιστωτική του πατέρα μου. Μας είχαν πεί αρχικά 25-40 εργάσιμες μέρες οπότε και εγώ αρχισα τα τηλέφωνα μετά απο 30 εργάσιμες λίγο πρίν το Πάσχα αν θυμάμαι καλά. Μου λένε υπάρχει καθυστέρηση αλλά μετά τις γιορτές θα είσαστε ετοιμοι. Καλώ ξανά μετά τις γιορτές 15 Απριλίου και μετά, και μου λένε καθυστερηση ακόμα πάτε για αρχές Μαίου. Τους ρωτάω γιατί με έχετε (τον πατερα μου δηλαδή) ενώ δεν είσαστε έτοιμοι? Απάντηση: δεν γνωρίζω. Αρχίζω τα γαλλικά μου, βρές μου κάποιον να γνωρίζει, θέλω κάποιον υπέυθυνο αποτο Λογιστηριο σας. Δεν είναι δυνατό να σας συνδέσω με κανέναν. Θέλω λέω τον διευθυντή εξυπ πελατών. Αδυνατώ να ικανοποιήσω το αίτημα σας. Αρχίζω και φορτώνω. Θα έρθω εκεί απλά θέλω το όνομα του διευθυντή εξυπ πελατών. Δεν δύναται να σας το δώσω... το γνωρίζεις του λέω? Οχι δεν το γνωρίζω... Τοτε είσαι ασχετος αμα δεν ξέρει πώς λένε τον διευθυντή σου... εκτός αν είσαι ενα απλό callcenter και σας εχουνε ρίξει σε μια άλλη διέυθυνση ώστε να μου το δυσκολέψεις και να μήν έρθω εκεί να σου σπάσω την μούρη!!!
Είχα φορτώσει πολύ απο την απέχθεια του τύπου!! Ευχομαι να εχει μαγνητοφωνηθεί η συνομιλία μου να καταλάβουν πώς μπορείς να εξοργίσεις με τον απαράδεκτο και αγενή τρόπο τους και αρνάκι!!
Τελικά αφού μίλησα με άλλους δύο στο callcenter ενας με διαβεβαίωσε ότι μέσα στον Μάιο είμαστε ΟΚ... προφανώς μιλημένος απο κανένα Note στην καρτέλα του πατέρα μου (οτι είναι παραπονιάρης ο πελάτης, τσαμπουκαλής... και ότι είναι έτοιμος για ακύρωση και φυσικά θέλει να τον αντιμετωπίζεις με ηρεμία!!) - Υπάρχουν αυτά τα flags στις καρτέλες των callcenter το έχω επιβεβαιώσει!
Ετσι κυλησε και ο Μάιος. Ερχόμαστε αρχές Ιουνίου τα ίδια ο ΟΤΕ μας εχει καθυστερήσει. Απαιτώ να επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα μας, μιάς και 1) το πακέτο που αγόρασα δεν μπορεί να προσφερθεί? 2) τους εχω δανείσει ενα ποσό για 4 μήνες και βάλε 3) θέλω και τους τόκους μου γιατί τζάμπα τράπεζα της Εφραίμογλου δεν είμαι!! 4) και επίσης δεν μπορώ να ξέρω αφού υπέυθυνη ενημέρωση δεν εχω πότε και άν θα μπορείτε να μου παράσχετε το πακέτο MAXX4.
Δεν γίνεται αυτό κύριε είναι πολιτική της εταιρίας μας να χρεώνουμε την κάρτα ή να προεισπράττουμε τα χρήματα σας. Επίσης αν δεν είχατε επιλέξει πληρωμή με κάρτα θα οφείλατε να κάνετε κατάθεση σε τράπεζα η πληρωμή απο τα γραφεία μας μετρητά!! Τι να πώ... έμεινα άφωνος!
20 Ιουνίου τους καλώ πάλι να μάθω τί θα γίνει (πολυ υπομονή εχω εεεε!!!) και φυσικά μετά απο αναμονή 25 λεπτών όπου χρεώνομαι μου λένε δεν γνωρίζω πότε κύριε... εεεε Αει στο διάτανο... θέλω να ακυ΄ρωσω την αίτηση μου ΤΩΡΑ!!! Να στείλετε ΦΑΞ και κλπ κλπ να συμπληρώσετε την αίτηση....
Εδώ αρχίζει ο Γιάννης τα λίγα Γαλλικά που ξέρει!!! Μαγνητοφωνείται η συνομιλία μας? ΝΑΙ! Ε τότε ζητάω ακύρωση ΤΩΡΑ! Αφού ηχογραφούμαι αυτό είναι και δεσμευτικό. ΘΕΛΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΡΑ!!! Δεν γίνεται πρέπει να κάνετε αυτόπου σας λέω!!! Αρχισα να ανεβάζω πίεση μας άκουσε η Vivodi και εκτός τηλεφωνου απο τις φωνάρες μου και τελικά αφού ξαναζήτησα όλους... η τηλεφωνήτρια μου διάβαζε τα ιδια με τον άλλο συνάδελφο... αδυνατώ, δεν δύναμαι.. δεν ξέρω, δεν μπορώ!!!
Το κλείνω και λέω στον πατέρα μου τί θές να κάνεις... ΑΓΩΓΗ ΕΞΩΔΙΚΟ και θα τους πάω ΜΑΜΙΩΝΤΑΣ λεει ο father! Τελικά πήγα απο τα γραφεία τους ήρεμος (είχα πάρει δυο vallium πρίν) και υπέγραψα την αίτηση ακύρωσης ήρεμα και ωραία... και φυσικά τους ζήτησα αναστροφή της χρεω-πίστωσης πίσω στην κάρτα μας. 5 μήνες αναμονη για σύνδεση και τελικά η δικαιολογία τους δεν εχει πόρτες ο ΟΤΕ!!! Και οτι ο ΟΤΕ ευθύνεται για όλες τις καθυστερήσεις τους! Κλασσική καραμέλα!
Εγώ τώρα στην δευτερη περίπτωση την δική μου.
Είχα τρέξει 2 εξάμηνα προπληρωμένων 2Mbit με την VIVO τα οποία και έτρεξαν αρκετά καλώς. Πλήρωνα 220 Ευρώ το εξάμηνο (37 ευρώ τον μήνα που όταν το είχα κάνει συνέφερε καθώς μόνο το πάγιο του ΟΤΕ ήταν 45 αν θυμάμαι καλά.)
Εληξε το προπληρωμένο μου στίς 25/5/2007 και με ειδοποίησαν ότι θα πάω σε μηνιάια χρέωση αορίστου χρόνου, με χρέωση 39 ευρώ τον μήνα. Φυσικά και δεν με συνέφερε αλλά για ένα μήνα έπρεπε να υπάρχει η σύνδεση ακόμα, οπότε επιλέγω να συνεχίσω για ένα μήνα και φυσικά μετά θα ακυρώσω.
Μου έρχεται λογαρισμός 52 Ευρώ!!! Περιλάμβανε Μάιος (αναλογια + Ιούνιος όλος) Τηλεφωνω να μάθω τι έχω χρεωθεί!
Είναι ένα πάγιο προπληρωμένο και το τρέχον του μήνα σας. καλά λέω πόσο είναι το ποσό το μηνιάιο που πληρώνω? 25 ευρώ τον μήνα κύριε. Μμμ καλά αντί 39 λέω με πήγαν στα 25.
κάνω και την ηλίθια ερώτηση ότι στον λογαριασμό μου μου λεει ενημερωτικά ότι μπορώ να επιλέξω προπληρωμένη συνδρομη΄ADSL 2048kbps απο 16.60 ευρώ τον μήνα για ένα ολόκληρο χρόνο. απάντηση: Είναι λάθος αυτό δεν ισχύει κύριε... συγχωρέστε μας! Τι λάθος μου λέτε αυτό είναι απλά εξαπάτηση... παραπλάνηση τίποτε λιγότερο... Εχετε αδικο κύριε ενα τυπογραφικό λάθος έιναι.!!!! Τι να πώ????
Αφού δεν εβγαζα ακρη απο το 13880, πάω τελικά απο τα γραφεία τους 9/7 και ζητάω να πληρώσω (εξοφλίσω) και φυσικά να ακυρώσω την συνδρομη αφού και στα 25 ήταν ασύμφορη για 2mbit Μόνο.
Πόσο χρωστάω? 88.04 κύριε!!! Τιιιιιιιιι???? Γιατί??????
Είναι τα πάγια Μαίου και Ιουνίου μαζί κύριε!!
39 έστω χ 2 = 78 τα άλλα 10 την ρωτάω??? Είναι η αναλογία του Μαίου μου λέει η φωστήρ στην είσοδο!!
Καλά εγώ ακυρώνω σήμερα και φυσικά περιμένω πώς τέλος Ιουλίου θα με έχετε διακόψει, όταν μπει ο Αυγουστος δεν θα με χρεώσετε πάγιο πάλι? Οχι σε 15 μέρες απο σήμερα θα είναι "τέλος" η γραμμή σας.
Ξαναρώτησα τι περιλαμβάνουν τα 88 ευρώ μου? και μετά απο 5 ερωτήσεις καταλαβαίνω το αυτονόητο ότι είναι 39 Ιούνιος, 39 Ιούλιος και 10 μάιος για 6 μέρες άρα ΟΚ λογικό έτσι... αλλά με στάυρωσε η κοπέλλα δεν είχε ιδέα τι τους γίνεται!
Τελικα τους τα πληρώνω απλά να φύγω απο τους απατεώνες!!!! Και φυσικά φεύγοντας τους είπα it feels nice doing business with you... I've never felt being screwed so many times in my life by amateurs!!!