VIVODI - η τελευταία σας επιλογή....!!!!

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Τελικά όλο έλεγα αστους, δεν αξίζει να γράψεις τίποτε για αυτούς είναι λίγοι... είναι μικροί είναι πολύ αναξιοι να ασχοληθώ... αλλά όλο και μέσα μου με έτρωγε να σας αναφέρω τι έχω τραβήξει απο την απαράδεκτη κυρία Εφραιμ... εεε Vivodi εννοώ.

2 περιπτώσεις που δυστυχώς δεν είναι και οι μοναδικές. Σε πολλά φόρα διαβάζω για πολλά προβλήματα με την ΒΙΒΟ αλλά θα μπορούσα να τα προσπέρναγα ώς υπερβολικά. Ομως δεν είναι... αφού αυτά που βίωσα είναι να τραβάς μαλλιά και να βγάζεις σπυριά. Αρκετά με τον πρόλογο πάμε στο ζουμί.

Ο πατέρας μου με είχε φάει αρχές Φεβρουρίου να του βάλω και αυτού όσο το δυνατόν γρηγορότερο ίντερνετ γίνονταν. Τσεκάρω όλους τους Wizards όλων των Providers Και επιλέγω την VIVODI (σαν την πρώτη μας επιλογή που λέει και η ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ)

Επιλέγω το ΜΑΧΧ4 shared LLU καθώς δεν τους εμπιστευοταν την τηλεφωνία ο πατέρας μου (λεει για πλάκα φυσικά αν γίνει κάνας πόλεμος να είμαστε ακόμα με τον ΟΤΕ!!!). Ολα περπατάνε καλά, η αίτηση πάει χερι χερι στα γραφεία τους 8/2 (Πέμπτη) και στίς 14/2 κάνουν και την χρέωση στην πιστωτική του πατέρα μου. Μας είχαν πεί αρχικά 25-40 εργάσιμες μέρες οπότε και εγώ αρχισα τα τηλέφωνα μετά απο 30 εργάσιμες λίγο πρίν το Πάσχα αν θυμάμαι καλά. Μου λένε υπάρχει καθυστέρηση αλλά μετά τις γιορτές θα είσαστε ετοιμοι. Καλώ ξανά μετά τις γιορτές 15 Απριλίου και μετά, και μου λένε καθυστερηση ακόμα πάτε για αρχές Μαίου. Τους ρωτάω γιατί με έχετε (τον πατερα μου δηλαδή) ενώ δεν είσαστε έτοιμοι? Απάντηση: δεν γνωρίζω. Αρχίζω τα γαλλικά μου, βρές μου κάποιον να γνωρίζει, θέλω κάποιον υπέυθυνο αποτο Λογιστηριο σας. Δεν είναι δυνατό να σας συνδέσω με κανέναν. Θέλω λέω τον διευθυντή εξυπ πελατών. Αδυνατώ να ικανοποιήσω το αίτημα σας. Αρχίζω και φορτώνω. Θα έρθω εκεί απλά θέλω το όνομα του διευθυντή εξυπ πελατών. Δεν δύναται να σας το δώσω... το γνωρίζεις του λέω? Οχι δεν το γνωρίζω... Τοτε είσαι ασχετος αμα δεν ξέρει πώς λένε τον διευθυντή σου... εκτός αν είσαι ενα απλό callcenter και σας εχουνε ρίξει σε μια άλλη διέυθυνση ώστε να μου το δυσκολέψεις και να μήν έρθω εκεί να σου σπάσω την μούρη!!!

Είχα φορτώσει πολύ απο την απέχθεια του τύπου!! Ευχομαι να εχει μαγνητοφωνηθεί η συνομιλία μου να καταλάβουν πώς μπορείς να εξοργίσεις με τον απαράδεκτο και αγενή τρόπο τους και αρνάκι!!

Τελικά αφού μίλησα με άλλους δύο στο callcenter ενας με διαβεβαίωσε ότι μέσα στον Μάιο είμαστε ΟΚ... προφανώς μιλημένος απο κανένα Note στην καρτέλα του πατέρα μου (οτι είναι παραπονιάρης ο πελάτης, τσαμπουκαλής... και ότι είναι έτοιμος για ακύρωση και φυσικά θέλει να τον αντιμετωπίζεις με ηρεμία!!) - Υπάρχουν αυτά τα flags στις καρτέλες των callcenter το έχω επιβεβαιώσει!

Ετσι κυλησε και ο Μάιος. Ερχόμαστε αρχές Ιουνίου τα ίδια ο ΟΤΕ μας εχει καθυστερήσει. Απαιτώ να επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα μας, μιάς και 1) το πακέτο που αγόρασα δεν μπορεί να προσφερθεί? 2) τους εχω δανείσει ενα ποσό για 4 μήνες και βάλε 3) θέλω και τους τόκους μου γιατί τζάμπα τράπεζα της Εφραίμογλου δεν είμαι!! 4) και επίσης δεν μπορώ να ξέρω αφού υπέυθυνη ενημέρωση δεν εχω πότε και άν θα μπορείτε να μου παράσχετε το πακέτο MAXX4.

Δεν γίνεται αυτό κύριε είναι πολιτική της εταιρίας μας να χρεώνουμε την κάρτα ή να προεισπράττουμε τα χρήματα σας. Επίσης αν δεν είχατε επιλέξει πληρωμή με κάρτα θα οφείλατε να κάνετε κατάθεση σε τράπεζα η πληρωμή απο τα γραφεία μας μετρητά!! Τι να πώ... έμεινα άφωνος!

20 Ιουνίου τους καλώ πάλι να μάθω τί θα γίνει (πολυ υπομονή εχω εεεε!!!) και φυσικά μετά απο αναμονή 25 λεπτών όπου χρεώνομαι μου λένε δεν γνωρίζω πότε κύριε... εεεε Αει στο διάτανο... θέλω να ακυ΄ρωσω την αίτηση μου ΤΩΡΑ!!! Να στείλετε ΦΑΞ και κλπ κλπ να συμπληρώσετε την αίτηση....

Εδώ αρχίζει ο Γιάννης τα λίγα Γαλλικά που ξέρει!!! Μαγνητοφωνείται η συνομιλία μας? ΝΑΙ! Ε τότε ζητάω ακύρωση ΤΩΡΑ! Αφού ηχογραφούμαι αυτό είναι και δεσμευτικό. ΘΕΛΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΡΑ!!! Δεν γίνεται πρέπει να κάνετε αυτόπου σας λέω!!! Αρχισα να ανεβάζω πίεση μας άκουσε η Vivodi και εκτός τηλεφωνου απο τις φωνάρες μου και τελικά αφού ξαναζήτησα όλους... η τηλεφωνήτρια μου διάβαζε τα ιδια με τον άλλο συνάδελφο... αδυνατώ, δεν δύναμαι.. δεν ξέρω, δεν μπορώ!!!

Το κλείνω και λέω στον πατέρα μου τί θές να κάνεις... ΑΓΩΓΗ ΕΞΩΔΙΚΟ και θα τους πάω ΜΑΜΙΩΝΤΑΣ λεει ο father! Τελικά πήγα απο τα γραφεία τους ήρεμος (είχα πάρει δυο vallium πρίν) και υπέγραψα την αίτηση ακύρωσης ήρεμα και ωραία... και φυσικά τους ζήτησα αναστροφή της χρεω-πίστωσης πίσω στην κάρτα μας. 5 μήνες αναμονη για σύνδεση και τελικά η δικαιολογία τους δεν εχει πόρτες ο ΟΤΕ!!! Και οτι ο ΟΤΕ ευθύνεται για όλες τις καθυστερήσεις τους! Κλασσική καραμέλα!

Εγώ τώρα στην δευτερη περίπτωση την δική μου.

Είχα τρέξει 2 εξάμηνα προπληρωμένων 2Mbit με την VIVO τα οποία και έτρεξαν αρκετά καλώς. Πλήρωνα 220 Ευρώ το εξάμηνο (37 ευρώ τον μήνα που όταν το είχα κάνει συνέφερε καθώς μόνο το πάγιο του ΟΤΕ ήταν 45 αν θυμάμαι καλά.)

Εληξε το προπληρωμένο μου στίς 25/5/2007 και με ειδοποίησαν ότι θα πάω σε μηνιάια χρέωση αορίστου χρόνου, με χρέωση 39 ευρώ τον μήνα. Φυσικά και δεν με συνέφερε αλλά για ένα μήνα έπρεπε να υπάρχει η σύνδεση ακόμα, οπότε επιλέγω να συνεχίσω για ένα μήνα και φυσικά μετά θα ακυρώσω.

Μου έρχεται λογαρισμός 52 Ευρώ!!! Περιλάμβανε Μάιος (αναλογια + Ιούνιος όλος) Τηλεφωνω να μάθω τι έχω χρεωθεί!

Είναι ένα πάγιο προπληρωμένο και το τρέχον του μήνα σας. καλά λέω πόσο είναι το ποσό το μηνιάιο που πληρώνω? 25 ευρώ τον μήνα κύριε. Μμμ καλά αντί 39 λέω με πήγαν στα 25.

κάνω και την ηλίθια ερώτηση ότι στον λογαριασμό μου μου λεει ενημερωτικά ότι μπορώ να επιλέξω προπληρωμένη συνδρομη΄ADSL 2048kbps απο 16.60 ευρώ τον μήνα για ένα ολόκληρο χρόνο. απάντηση: Είναι λάθος αυτό δεν ισχύει κύριε... συγχωρέστε μας! Τι λάθος μου λέτε αυτό είναι απλά εξαπάτηση... παραπλάνηση τίποτε λιγότερο... Εχετε αδικο κύριε ενα τυπογραφικό λάθος έιναι.!!!! Τι να πώ????

Αφού δεν εβγαζα ακρη απο το 13880, πάω τελικά απο τα γραφεία τους 9/7 και ζητάω να πληρώσω (εξοφλίσω) και φυσικά να ακυρώσω την συνδρομη αφού και στα 25 ήταν ασύμφορη για 2mbit Μόνο.

Πόσο χρωστάω? 88.04 κύριε!!! Τιιιιιιιιι???? Γιατί??????

Είναι τα πάγια Μαίου και Ιουνίου μαζί κύριε!!

39 έστω χ 2 = 78 τα άλλα 10 την ρωτάω??? Είναι η αναλογία του Μαίου μου λέει η φωστήρ στην είσοδο!!

Καλά εγώ ακυρώνω σήμερα και φυσικά περιμένω πώς τέλος Ιουλίου θα με έχετε διακόψει, όταν μπει ο Αυγουστος δεν θα με χρεώσετε πάγιο πάλι? Οχι σε 15 μέρες απο σήμερα θα είναι "τέλος" η γραμμή σας.

Ξαναρώτησα τι περιλαμβάνουν τα 88 ευρώ μου? και μετά απο 5 ερωτήσεις καταλαβαίνω το αυτονόητο ότι είναι 39 Ιούνιος, 39 Ιούλιος και 10 μάιος για 6 μέρες άρα ΟΚ λογικό έτσι... αλλά με στάυρωσε η κοπέλλα δεν είχε ιδέα τι τους γίνεται!

Τελικα τους τα πληρώνω απλά να φύγω απο τους απατεώνες!!!! Και φυσικά φεύγοντας τους είπα it feels nice doing business with you... I've never felt being screwed so many times in my life by amateurs!!!
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Ξεθυμανες? :happy_5:

Δεν αμφισβητω οτι εχεις δικιο, αλλα το νομισμα εχει 2 οψεις. Εχω vivodi full llu (γιατι σαφως τους δικους τους τους προσεχουν περισσοτερο) εδω και 3.5 (αν δεν απατωμαι) χρονια. Η μια οψη ειναι οτι παντα μα παντα ειχα την γραμμη μου ακεραια, χωρις flappaρισματα, χωρις disconnects, παντα φουλ, και παραπανω ορισμενες φορες.

Η αλλη οψη ειναι οτι το support τους ειναι στην καλυτερη περιπτωση οικτρο. Στα 3.5 αυτα χρονια τις 2-3 φορες που ειχα προβλημα, δεινοπαθησα για να το λυσω. Βεβαια ομολογω οτι στην αρχη εδιναν πολυ μεγαλυτερη σημασια στους πελατες τους. Μπορει να επερνε λιγο χρονο να λυσεις το προβλημα σου, αλλα τουλαχιστον δεν σε γραφανε εκει που δεν πιανει μελανι. Ηταν καποιος που πραγματικα ασχολουνταν μαζι σου. Οσο περγανε ο καιρος σε γραφανε ολο και πιο πολυ στα @@ τους. Αυτο που πραγματικα με εξοργιζε ομως ειναι οτι ποτε δεν σου δινουν καποιο υπευθυνο. Το κερατο μου, σας σκαω 50 ευρω το μηνα εδω και 3-4 χρονια και εχω την ελαχιστη απαιτηση να μιλησω με τον φουστη στου οποιου την τσεπη πανε. Real conversation:

- Θελω να μιλησω με καποιον υπευθυνο παρακαλω.
- Δεν γινεται.
-Γιατι, ολοι ανευθυνοι ειστε?

Ο πιο υψηλοβαθμος που εχω μιλησει ειναι ενας... προϊσταμενος βαρδιας... Ο οποιος βεβαια ακουσε μια παραλλαγη των Γαλλικων του Γιαννη... (μην με βλεπετε μικρο, ειμαι tres psarotique στο τηλεφωνο)

My 2 cents...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
ξεθύμανα και ξεπατώθηκα να το γράψω το ριμάδι!!

Σαν πελάτης τους 12 μήνες το λέω αλλωστε καλά πήγαμε. 1-2 προβλήματα ίσως και να μήν χρειάστηκε να παρω τηλέφωνο. Αλλά τόσο απρόσωπη εταιρία δεν εχω ξανασυναντησει. Μου θυμίζει και την ΟΝ όπου αν δεν είχα κινητά τεχνικών και φυσικά το κινητό του Operations Manager δεν θα είχα ξεμπερδεψει τόσο γρήγορα.
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Απο την αλλη, αν πας σε forthnet, hol, tellas κλπ, θα δεις οτι κ εκει τα ιδια σκ@τα ειναι...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
η μόνη εταιρία απο πείρας μου, που μιλάς με πραγματικούς τεχνικούς σε όλα σου τα θέματα είναι η ACN (Altec Telecoms)

Μέχρι τώρα είμαστε 5 χρόνια συνδρομητές (Web, mail hosting) και είναι η μόνη εταιρία που ξέρω και εχω ιδία πείρα όπου υπάρχουν υπέυθυνοι και σου βγαίνουν στο τηλέφωνο.
 


Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: VIVODI - η τελευταία σας επιλογή....!!!!

Αχ Γιαννη τι μου θύμησες
Καποιοι φιλοι εδώ μεσα ξέρουν τις περιπέτειες που ειχα μαζι τους πριν περίπου τρια χρονια .
Εγω που γενικα βαριέμαι κατι τετοια , αναγκάστηκα να τους καταγγείλω δυο φορές στην EETT και να κοντραριστώ με το νομικο τους τμήμα άλλες τοσες.
Καποια στιγμη το νομικο τους τμήμα μου έστειλε μια επιστολή που με διαβεβαίωνε πως δεν πρόκειται να χρεωθώ για την 384 που ποτε δεν ειδα ( έπαιζε χειρότερα από pstn)
Στο καπακι όμως μου εστειλαν λογαριασμό που με χρέωνε κανονικα και όταν τους δήλωσα πως δεν προκειται να παρουν φραγκο με απειλούσαν με νομικες κυρώσεις. ( μαλιστα μου εκαναν και παράπονα που τους έκραζα στο adsl.gr)
Αυτό κράτησε για κανενα χρονο ώσπου ειδαν πως δεν καταλάβαινα από τις απειλες τους και με άφησαν στην ησυχία μου.
Μου έτυχαν και αλλα στο θλιβερο εξάμηνο που ημουν στην vivodi που ευτυχως δεν ξανασυνάντησα από τοτε που πηγα στην forthnet.
 

Μηνύματα
2.734
Reaction score
0
Απάντηση: VIVODI - η τελευταία σας επιλογή....!!!!

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς εγώ πάντως από τον πΟτέ δεν πρόκειται να φύγω ούτε με σφαίρες.......και η Forthnet έρχεται στη Ρόδο στις 15-9-2007 και η HOL στις 15-12-2007...............μια χαρά είμαι εδώ που είμαι.........ούτως η άλλως σε λίγο τα 4 και τα 8 μεγκαμπίτια του πΟτέ θα είναι διαθέσιμα σε όλες τις πρωτεύουσες της χώρας οπότε τι τους θέλετε τους ιδιωτικούς παρόχους?....................άσε που φημολογείται ότι σε κάνα χρόνο ο πΟτέ θα έχει κόψει το πάγιο.......αν δεν έχει προσφέρει triple play μέχρι τότε.......:happy_4:
 

Μηνύματα
4.830
Reaction score
3
Απάντηση: VIVODI - η τελευταία σας επιλογή....!!!!

.......να μήν έρθω εκεί να σου σπάσω την μούρη!!!
Είχα φορτώσει πολύ απο την απέχθεια του τύπου!! Ευχομαι να εχει μαγνητοφωνηθεί η συνομιλία μου να καταλάβουν πώς μπορείς να εξοργίσεις με τον απαράδεκτο και αγενή τρόπο τους και αρνάκι!!.......
Γιάννη, πάντα υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις ή γεγονότα που μπορεί να σε μετατρέψουν από αρνάκι σε τέρας. Το βέβαιο είναι ότι δεν το κάνουν προσωπικά εναντίον σου. Απλά, εσύ τους πίεσες (δικαιολογημένα βέβαια), περισσότερο από άλλους συνδρομητές που θα παραπονέθηκαν.
Για μένα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να καταθέσεις τα παράπονά σου στο τηλέφωνο του Δήμου το 1521 (δεν θυμάμαι καλά το νούμερο) και να ζητήσεις και αποζημίωση.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ποιού Δήμου; Τι σχέση έχει ο Δήμος με τις ιδιωτικές εταιρείες; Το 1520 είναι για την Γ.Γ. Καταναλωτή. Που θα τους κάνει τα μούτρα κρέας! Αχ...Ελλάδα...:lol:

Γιάννη, όπως γνωρίζεις οι διάφορες εταιρείες αυτές δεν έχουν αυτοδύναμα call centres, αλλά είναι outsourced. Έτσι μόνο έναν προϊστάμενο βάρδιας μπορείς να βρεις, this is the nature of the beast. Οι εταιρείες απλά τους έχουν δώσει κάποια scriptάκια (σενάρια) που αναλόγως την κατάσταση παπαγαλίζουν. Δεν γίνεται κι αλλιώς δηλαδή. Οι agents που μιλάς, δεν δουλεύουν καν για την εταιρεία που νομίζεις ότι κάλεσες.

Οι εταιρείες που διάλεξαν τον κόπο και κόστος να έχουν δικά τους call centres φαίνονται από την καλύτερη εξυπηρέτηση που προσφέρουν, γιατί εκεί όντως μπορείς να μιλήσεις με έναν προϊστάμενο τεχνικό ή κάτι άλλο, αν το μαχαίρι φτάσει στο κόκκαλο.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Προσωπικά αν η εταιρία δεν εχει δικό της support, να μιλάς με κάποιον στο NOC της, απλά δεν είναι σοβαρή. Τι πάει να πεί να μαζέψουν τα αιτήματα απο όλους τους πελάτες και να τα στειλουν με ενα excelaki το απόγευμα για να μπούν την επόμενη μέρα στο πρόγραμμα επίλυσης δεν είναι σοβαρό. Είναι το λιγότερο εκνευριστικό και το βασικότερο αργοπόρο και χωρίς ουσία.
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Καταρχήν, καλημέρα και καλως σας βρήκα. DreamGR, μπορεί και να με θυμάσαι. Είμαι ο Avesalom από το ADSLGR. Βλέπω τι τράβηξες με Vivodi και κάνω το σταυρό μου. Με την ΟΝ πως τα πας; Εγώ τα πάω πολύ καλά.Εχουν στρώσει τα πράγματα και θα ανοίξουν και οι πόρτες...Πάντως στην Ελλάδα δυστυχώς έχουμε ακόμα πολύ ψωμί παιδιά όσον αφορά την ευρυζωνικότητα...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Καταρχήν, καλημέρα και καλως σας βρήκα. DreamGR, μπορεί και να με θυμάσαι. Είμαι ο Avesalom από το ADSLGR. Βλέπω τι τράβηξες με Vivodi και κάνω το σταυρό μου. Με την ΟΝ πως τα πας; Εγώ τα πάω πολύ καλά.Εχουν στρώσει τα πράγματα και θα ανοίξουν και οι πόρτες...Πάντως στην Ελλάδα δυστυχώς έχουμε ακόμα πολύ ψωμί παιδιά όσον αφορά την ευρυζωνικότητα...
καλωσόρισες και στα λημέρια μας φίλε avesalom, τραβηξα αρκετά με VIVO και λίγα εγραψα εδώ. Είναι απλά δυσκολο να χωνέψει κανείς πόσο αβοήθητος έννοιωσα μαζί τους. Στην ΟΝ τουλάχιστον ψάχνοντας βρήκα τηλέφωνα, ονόματα και φυσικά όλοι με όσους επικοινώνησα ήταν εκεί να εξυπηρετήσουν. Το αποτελεσμα ολα καλά και φυσικά ουτε ενα disconnect εδώ και μήνες. Ευχαριστημένος είμαι.
 

Μηνύματα
487
Reaction score
0
Χαρά στο κουράγιο τόσους μήνες! Διαβάζοντας διάφορες τέτοιες ιστορίες ευτυχώς έχω κρατηθεί μακριά από τους εναλλακτικούς πάροχους..
Δίνω κάτι παραπάνω στον πΟΤΕ αλλά έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο...
Σε 1-2 χρόνια που θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για εναλλακτικούς πάροχους...προς το παρών όσοι τους επιλέγουν απλώς γίνονται χρηματοδότες τους χωρίς αντάλλαγμα...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Χαρά στο κουράγιο τόσους μήνες! Διαβάζοντας διάφορες τέτοιες ιστορίες ευτυχώς έχω κρατηθεί μακριά από τους εναλλακτικούς πάροχους..
Δίνω κάτι παραπάνω στον πΟΤΕ αλλά έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο...
Σε 1-2 χρόνια που θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για εναλλακτικούς πάροχους...προς το παρών όσοι τους επιλέγουν απλώς γίνονται χρηματοδότες τους χωρίς αντάλλαγμα...
συμφωνώ αρκετά!
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Δυστυχώς έτσι είναι παιδιά. Το θέμα είναι όμως ότι κάποια στιγμή θα πρέπει και εμείς οι καταναλωτές να μάθουμε να διεκδικούμε αυτά που δικαιούμαστε. Ρίχτε μια ματιά γύρω σας και αναλογισθήτε, τι λειτουγεί σωστά σε αυτή τη χώρα για να περιμένουμε να λειτουργήσει η ευρυζωνικώτητα;;;;:mad_3:
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
αφού είμαστε η χώρα που ισχύει το πρώτο ανέκδοτο του Χριστόδουλου:

Βλέπει ξένος αυτοκίνητο όμροφο και ακριβό και λέει αχ να δουλέψω και εγώ σωστά και πολύ στην ζωή μου να το αποκτήσω και εγώ... Ενώ εδώ στο Ελλάδα Βλεπουμε αυτοκίνητο πλούσιο και όμορφο και αρχίζουμε... που να τρακάρεις λούστη κερατά... που να σου σπάσει στην πρώτη στροφή.... έτσι δεν είμαστε??

Αντι ο ΟΤΕ να βγάλει ανταγωνιστικά πακέτα μπουκοτάρει όλους τους εναλλακτικούς ώστε να φάιενται και να είναι τελικά ο καλύτερος! Αλλά Ελλάδα είμαστε... κάποτε θα γινουμε ανθρωποι που θα πάει?
 

Μηνύματα
487
Reaction score
0
Το θέμα είναι όμως ότι κάποια στιγμή θα πρέπει και εμείς οι καταναλωτές να μάθουμε να διεκδικούμε αυτά που δικαιούμαστε. ;:mad_3:
Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό, πρέπει να ξεπεράσουμε την ανόητη νοοτροπία του "δεν βαριέσαι", την ηλιθιότητα του έλληνα που πάντα σκέφτεται ότι είναι ανώφελο να προσπαθήσει να βρει το δίκιο του γιατί "έτσι είναι το σύστημα".
Οι καταναλωτές ΕΧΟΥΜΕ δύναμη στα χέρια, αρκεί να ξέρουμε να τη χρησιμοποιήσουμε. Ψάξτε να μάθετε σε κάθε περίπτωση ποια είναι τα δικαιώματά σας..κάντε καταγγελίες για κάθε αδικία που διαπράττουν οι μεγάλες εταιρίες ή οι πανίσχυρες δημόσιες υπηρεσίες εις βάρος μας...μην φοβάστε το σύστημα, όταν έχεις δίκιο μπορείς "και να το βρεις"

:cool_4::cool_4:

Μην γελιόμαστε..ο κάθε πάροχος και η κάθε εταιρία "βρίσκει" το κατάλληλο έδαφος και τα κάνει. Είμαστε τόσο βουτηγμένοι στη διαφθορά που δεν βλέπουμε πια το σωστό....:crazy_1:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.903
Μηνύματα
3.033.397
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top