Wind. #@%$@#^

Μηνύματα
44
Reaction score
14
Η Wind λοιπόν που λέτε, (δεν ξέρω τι πρακτικές ακολουθούν οι υπόλοιποι πάροχοι), έχει μία τάση να μην προειδοποιεί τους πελάτες της πότε λήγουν τα 24μηνα συμβόλαιά της, και ένα ωραίο πρωί να βλέπουν ένα λογαριασμό της τάξης των 80€ να έρχεται.
Αυτό φυσικά, αν διαμαρτυρηθείς και ανανεώσεις για νέο 24μηνο ίσως σου κάνουν την χάρη να στο χαρίσουν, συμψηφίζοντάς το στους επόμενους λογαριασμούς αφού το πληρώσεις. Αν όχι, ας πρόσεχες.
Επειδή λοιπόν την έχω πατήσει παλιότερα, πήρα τηλέφωνο στο 13800 να ανανεώσω τις γραμμές (2) που έχω στο όνομά μου πριν λήξει το 24μηνο.
Την ίδια ημέρα που ανανέωσα, για καλή ή κακή μου τύχη, μου παρουσιάστηκε μία ευκαιρία να μετακομίσω, οπότε τους ξανακάλεσα, και τους ζήτησα να ακυρώσουν την μία από τις 2 ανανεώσεις.
Μετά από 50 λεπτά στο τηλέφωνο, και αφού με συνέδεαν από το τμήμα εξυπηρέτησης στο τμήμα ακυρώσεων και ξανά στο τμήμα εξυπηρέτησης, και ξανά στο τμήμα ακυρώσεων, κατάλαβαν πως δεν ξέρουν πως να ακυρώσουν μία τηλεφωνική ανανέωση που συμφωνήθηκε πριν από λίγες ώρες, οπότε θα το ψάξουν και θα με καλέσουν σε 2 εργάσιμες.
Πέρασαν 4-5 εργάσιμες, ξανακάλεσα στο 13800 (με χρέωση φυσικά), για να περάσω άλλη μισή ώρα από την ζωή μου ακούγοντας τυποποιημένες απαντήσεις που κατέληγαν πως θα με καλέσουν σίγουρα σε 2 εργάσιμες, πάλι.
Ξαναπέρασαν 10 εργάσιμες, φυσικά κανένας δεν κάλεσε, τους ξαναπήρα, ξανά αναμονή, ξανά να σας συνδέσω με το αρμόδιο τμήμα, το ίδιο πανηγύρι μέχρι να καταλήξουν πως πρέπει να πάω σε κατάστημα της Wind για να εξυπηρετηθώ επειδή "συστημικά" δεν είναι δυνατή η ακύρωση της ανανέωσης.
Δεν πήγα ένα απόγευμα στην δουλειά για να προλάβω κατάστημα της Wind ανοιχτό. Έκανα αίτηση ακύρωσης της γραμμής όπου με ενημέρωσαν πως επειδή υπάρχει τηλεφωνική ανανέωση για νέο 24μηνο θα πρέπει να πληρώσω 90€ τέλος αποδέσμευσης καθώς έχουν περάσει οι 14 εργάσιμες που είχα δικαίωμα να ακυρώσω μία ανανέωση που δεν έχει ξεκινήσει ΚΑΝ να ισχύει, παρόλο που προσπάθησα από την πρώτη ημέρα να την ακυρώσω, έχοντας αφιερώσει 5 ώρες στα τηλέφωνα να μιλάω με ανθρωπομποτ.
Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ όπου περιέγραψα το περιστατικό και ζήτησα να ψάξουν στις ηχογραφημένες κλήσεις τους ώστε να επιβεβαιώσουν πως όσα γράφω ισχύουν.
Περιμένω να απαντήσει η Wind μέχρι τέλος του μήνα.
Κερασάκι. Σήμερα ήρθε νέος λογαριασμός σαν να μην τρέχει τίποτα, εκδόθηκε 12/11 και λήγει 11/12. Αίτηση ακύρωσης έχει γίνει από τις 29/11 σε φυσικό κατάστημα.
TLDR: Πιο εύκολα θα απεμπλακείτε από μεξικάνικο καρτέλ, παρά από την Wind.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.861
Reaction score
77.459
Η Wind λοιπόν που λέτε, (δεν ξέρω τι πρακτικές ακολουθούν οι υπόλοιποι πάροχοι), έχει μία τάση να μην προειδοποιεί τους πελάτες της πότε λήγουν τα 24μηνα συμβόλαιά της, και ένα ωραίο πρωί να βλέπουν ένα λογαριασμό της τάξης των 80€ να έρχεται.
Αυτό φυσικά, αν διαμαρτυρηθείς και ανανεώσεις για νέο 24μηνο ίσως σου κάνουν την χάρη να στο χαρίσουν, συμψηφίζοντάς το στους επόμενους λογαριασμούς αφού το πληρώσεις. Αν όχι, ας πρόσεχες.
Επειδή λοιπόν την έχω πατήσει παλιότερα, πήρα τηλέφωνο στο 13800 να ανανεώσω τις γραμμές (2) που έχω στο όνομά μου πριν λήξει το 24μηνο.
Την ίδια ημέρα που ανανέωσα, για καλή ή κακή μου τύχη, μου παρουσιάστηκε μία ευκαιρία να μετακομίσω, οπότε τους ξανακάλεσα, και τους ζήτησα να ακυρώσουν την μία από τις 2 ανανεώσεις.
Μετά από 50 λεπτά στο τηλέφωνο, και αφού με συνέδεαν από το τμήμα εξυπηρέτησης στο τμήμα ακυρώσεων και ξανά στο τμήμα εξυπηρέτησης, και ξανά στο τμήμα ακυρώσεων, κατάλαβαν πως δεν ξέρουν πως να ακυρώσουν μία τηλεφωνική ανανέωση που συμφωνήθηκε πριν από λίγες ώρες, οπότε θα το ψάξουν και θα με καλέσουν σε 2 εργάσιμες.
Πέρασαν 4-5 εργάσιμες, ξανακάλεσα στο 13800 (με χρέωση φυσικά), για να περάσω άλλη μισή ώρα από την ζωή μου ακούγοντας τυποποιημένες απαντήσεις που κατέληγαν πως θα με καλέσουν σίγουρα σε 2 εργάσιμες, πάλι.
Ξαναπέρασαν 10 εργάσιμες, φυσικά κανένας δεν κάλεσε, τους ξαναπήρα, ξανά αναμονή, ξανά να σας συνδέσω με το αρμόδιο τμήμα, το ίδιο πανηγύρι μέχρι να καταλήξουν πως πρέπει να πάω σε κατάστημα της Wind για να εξυπηρετηθώ επειδή "συστημικά" δεν είναι δυνατή η ακύρωση της ανανέωσης.
Δεν πήγα ένα απόγευμα στην δουλειά για να προλάβω κατάστημα της Wind ανοιχτό. Έκανα αίτηση ακύρωσης της γραμμής όπου με ενημέρωσαν πως επειδή υπάρχει τηλεφωνική ανανέωση για νέο 24μηνο θα πρέπει να πληρώσω 90€ τέλος αποδέσμευσης καθώς έχουν περάσει οι 14 εργάσιμες που είχα δικαίωμα να ακυρώσω μία ανανέωση που δεν έχει ξεκινήσει ΚΑΝ να ισχύει, παρόλο που προσπάθησα από την πρώτη ημέρα να την ακυρώσω, έχοντας αφιερώσει 5 ώρες στα τηλέφωνα να μιλάω με ανθρωπομποτ.
Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ όπου περιέγραψα το περιστατικό και ζήτησα να ψάξουν στις ηχογραφημένες κλήσεις τους ώστε να επιβεβαιώσουν πως όσα γράφω ισχύουν.
Περιμένω να απαντήσει η Wind μέχρι τέλος του μήνα.
Κερασάκι. Σήμερα ήρθε νέος λογαριασμός σαν να μην τρέχει τίποτα, εκδόθηκε 12/11 και λήγει 11/12. Αίτηση ακύρωσης έχει γίνει από τις 29/11 σε φυσικό κατάστημα.
TLDR: Πιο εύκολα θα απεμπλακείτε από μεξικάνικο καρτέλ, παρά από την Wind.
πριν χρόνια μου είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο με την λήξη του συμβολαίου (24μηνο) και μου ήρθε ένα 80άρι αν θυμάμαι καλά
μετά από φασαρία που δεν ενημερώθηκα και αφού ήμουν αποφασισμένος για αλλαγή εταιρίας
με πήραν τηλέφωνο και μου έκαναν ανανέωση για άλλα 2 χρόνια 50άρα με 20 ευρώ το μήνα και χωρίς να πληρώσω τον λογαριασμό που μου ήρθε

από τότε κάθε φορά που με παίρνουν για ανανέωση τους λέω να με ξαναπάρουν σε λίγο και τους ηχογραφώ και εγώ με στοιχεία εργαζομένου, ημέρα, ώρα, τιμή πακέτου κλπ από την στιγμή που δεν υπάρχουν συμβόλαια

πιστεύω ότι θα βγάλεις άκρη...η ΕΕΤΤ λειτουργεί σωστά
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.861
Reaction score
77.459
Το όνομά σου είναι Harris. Daharris. :lolsign: :lolsign:
Γιάννη...δεν παίζω με αυτά πλέον...μια φορά την πάτησα και ευτυχώς χωρίς κόστος
άλλοι όμως δεν είναι τόσο τυχεροί
από το να γίνει η στραβή και να φάω μήνα όπως ο φίλος εδώ, σε τηλέφωνα και πάνε έλα σε καταστήματα για να βρω το δίκιο μου
1000 φορές να τρώω μπάμιες για ένα μήνα...μου είναι απίστευτα ψυχοφθόρο οτιδήποτε γραφειοκρατικό με υπαλλήλους να μου απαντάνε τυποποιημένα με το βλέμμα του Βούδα

οι υπάλληλοι που είναι στο τηλεφωνικό σήμερα είναι αύριο δεν είναι...ενδεχομένως και οι εταιρίες αυτές
πριν 1 εβδομάδα ανανέωσα για το σπίτι....με πήραν τηλ...σημείωσα ημέρα, ώρα, υπάλληλο και εταιρία....τους ξαναπήρα μετά από 2 μέρες γιατί ξεχάστηκα και τους έβαλα να μου επαναλάβουν την προσφορά που μου έδωσαν για να τους ηχογραφήσω
 

Μηνύματα
27.250
Reaction score
25.238
Naί καλά δεν κατάλαβες το νόημα μου.
Εγω μακριά από ολες αυτές τις κουραδοεταιρίες .
Δεν ασχολούμαι καν. Για πια διαφορά μιλάμε? τις τάξεως του 20άρικου στον χρόνο? No thahks.
Εβαλε γνωστός και περίμενε την θεαματική μείωση του λογαριασμού του. Μέχρι που πήρε τα π@πάρια του.
Τώρα που τελείωσε το συμβόλαιο παλεύει να γυρίσει πάλι στην ΔΕΗ.
Να μου λείπει η ταλαιπωρία , με όλους αυτούς.
Δεν συζητάω για το ότι είναι αγενέστατοι παίρνουν ότι ώρα νάναι στο κινητό ή στο σταθερό , και μου τα πρήζουν .
ΟΧΙ ΡΕ ΔΕ ΘΕΛΩ. ΤΕΛΟΣ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.665
Reaction score
28.004
τους ηχογραφώ και εγώ με στοιχεία εργαζομένου, ημέρα, ώρα, τιμή πακέτου κλπ από την στιγμή που δεν υπάρχουν συμβόλαια
Βέβαια ξέρεις ότι αυτό είναι παράνομο και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πουθενά. Αν το κάνεις σε γ@...σαν.

- - - - -

Έκανα ανανέωση με Wind γιατί μου έκαναν καλές τιμές και εδώ και 2 μήνες το σήμα τους είναι για τον π....
Είμαι συνέχεια στα τηλέφωνα και στους τσακωμούς γιατί δεν μπορώ να μιλήσω μέσα στο σπίτι. Πέφτει η γραμμή συνέχεια. Μετά από χέριασμα τρελό μου είπε ένας τεχνικός ότι στην περιοχή έχουν θέμα γενικά και μέσα στα σπίτια το σήμα είναι δύσκολο. Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουνε νέα. Θα σας καλέσουμε από το 13700 μου λέει.
Κάποιες φορές πήραν, χτύπησε μισό δευτερόλεπτο και έκλεισε. Και να το κρατάς στα χέρια σου το τηλέφωνο είναι αδύνατο να απαντήσεις. Αυτό κάνουν συνέχεια. Μου λένε να κλείσω τα Data για να έχει καλύτερο σήμα μέχρι να το φτιάξουν. Το έκανα. Εχθές πάλι δεν μπορούσα να μιλήσω.
Θα τους πάρει ο διάολος σήμερα.
Έψαξα να βρω και πως μπορώ να φύγω χωρίς να πληρώσω μία. Δεν γίνεται δυστυχώς. Η μοναδική περίπτωση είναι να μην σου έχουν στείλει το νέο συμβόλαιο να υπογράψεις, οπότε εκεί φεύγεις όποτε θες. Αλλά δεν θυμάμαι αν με ρώτησαν αν συμφωνώ με την ανανέωση όταν έγινε γιατί κρατούν το ΝΑΙ σαν επιβεβαίωση.
Πολύ παλιά η αδερφή μου ήθελε να φύγει από Wind να πάει Cosmote και έκαναν 5 μήνες να την αφήσουν. Την έπαιρναν συνέχεια από την Cosmote και τις έλεγαν ότι μας ακύρωσαν τη φορητότητα. Με δικηγόρο έφυγε. Εγώ καθόμουν μόνο λόγο χρημάτων αλλά τώρα θα πάρουν τα @@@@@@
 
Last edited:

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.223
Reaction score
27.786
Και οι τρεις εταιρίες είναι για μπουνιές.
Αλλά με κάποια πρέπει να κάτσεις και να τρως στα μούτρα τις δημοσιουπαλληλικές νοοτροπίες τους και τα ψέμματά τους.

Ήμουν Wind, μου σπάσανε τα @@ με κάτι χρεώσεις που προήλθαν από το υπερπέραν και μετά από μήνες τηλεφώνων με ανθρώπους και ρομπότ και email, τελικά με επέμβαση φίλου αιμοσταγούς δικηγόρου, τα βρήκαμε και αφαίρεσαν το ποσόν.

Όταν έληξε το συμβόλαιο πήγα στην vodafon.
Τρις χειρότερα. Ούτε να την ακούω δεν θέλω.

Ξανα έφυγα και πήγα να δοκιμάσω την Cosmote.
Δεν είχα καλό σήμα όμως εκεί που ήμουν και στον μήνα επάνω έφυγα χωρίς πέναλτυ φυσικά.
Δεν ξέρω πως είναι η Cosmote, δεν την "χάρηκα" πολύ, αλλά ακούω κι εκεί πολλά παράπονα.

Ξαναγύρισα στην Wind και ως τώρα την ανέχομαι.
Πολλά πράγματα σ΄αυτούς δεν μ΄αρέσουν, αλλά τελικά κάποιος από αυτούς πρέπει να σε γ@μήσει, οπότε διαλέγεις ποιός από τους τρεις και γι΄αυτό ακόμα κάθομαι μαζί τους.

Είναι όμως γνωστό πλέον ότι όσα λένε στο τηλέφωνο που στάζει μέλι, οι ευγενέστατοι πωλητές δεν ισχύουν στην πράξη.
Σου υπόσχονται ανανέωση συμβολαίου με δώρα και φρουφρού κι αρώματα και όταν έρθουν τα συμβόλαια έρχονται σκέτα, χωρίς δώρα.
Οι ταχύτητες δεν είναι αυτές που υποσχέθηκαν και μετά τράβα να βρεις άκρη.
Όμως δεν βρίσκεις.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.258
Reaction score
41.922
Θα συμφωνήσω, ένας από τους 3 πρέπει να στον χαϊδεύει σχεδόν κάθε μήνα.
Ως τόσο εμένα η Vodafone με έχει καλύψει πλήρως τα τελευταία 10 χρόνια.
Έχω ένα απίστευτο πακέτο με μηδενικό πάγιο, εταιρικό, χωρίς χρόνο ομιλίας και με 3 γιγα.
Δεν έχω έρθει ποτέ σε επαφή με τη Vodafone, ούτε αυτοί με έχουν ενοχλήσει ποτέ να μου τα πρήζουν με προσφορές και πακέτα.
Ότι χρειάζομαι (2-3 φορές όλα αυτά τα χρόνια) ενοχλώ τη εταιρία που με έχει αναλάβει και αυτή με τη σειρά της τη Vodafone.
Έχω βάλει και τους υπόλοιπους παρόχους στη μαύρη λίστα διότι δεν έχουν να προσφέρουν κάτι καλύτερο και ήμαστε όλοι ευτυχισμένοι. :)
Γενικά πάντως είναι κλέφτες και αγενείς από τα παράπονα που ακούω τριγύρω.
 

Μηνύματα
7.262
Reaction score
11.813
Εγώ που ήθελα να ακυρώσω σύνδεση με τη Wind, άκουσα το κορυφαίο ότι το αίτημα ακύρωσης ξεκινούσε ένα μήνα μετά τη λήξη του τρέχοντος λογαριασμού ( κάτι που βέβαια δεν αναφέρεται πουθενά στη σύμβαση ). Και επειδή ζήτησα την ακύρωση μια ημέρα μετά την έκδοση του λογαριασμού ( γιατί φοβόμουν για χρέωση πέναλτι καθώς ήμουν στα όρια λήξης της σύμβασης ), έπρεπε να χρεωθώ δύο υπέρογκους λογαριασμούς. Με τα πολλά πολλά κατάφερα να μου απενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες ( που μέχρι τότε ήταν μέρος του πακέτου που πλήρωνα κανένα 20άρικο ) και να ακυρωθεί η γραμμή στον ένα μήνα. Το νταβατζιλίκι το πλήρωσα μεν, αλλά ευτυχώς μειωμένο. Έκτοτε, ούτε να ακούσω δεν θέλω για τη Wind. Φαίνεται πως τακτική τους είναι να δίνουν καλές τιμές για όσο διαρκεί η σύμβαση και στο τέλος να παίρνουν όσα μπορούν περισσότερα πετάγοντας τον πελάτη σα στιμμένη λεμονόκουπα, χωρίς να τους ενδιαφέρει αν θα επιστρέψει κάποτε στο δίκτυό τους ( στη δική μου περιπτωση, ακόμα και δωρεάν να μου προσφέρουν κάτι, δεν ξανασυνεργάζομαι με αυτή τη κwλοεταιρία ).
Απορώ πως παραμένει σε λειτουργία αυτό το μπ0υρδ3λο.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.223
Reaction score
27.786
Είμαστε μοιρασμένοι σε τρεις παρόχους όλοι μας.
Μερικοί δεν θέλουν ούτε να ακούσουν για την Wind, μερικοί για την Vodafone και μερικοί για Cosmote.
Όλοι μας όμως δυστυχώς είμαστε δεσμευμένοι σε κάποιον πάροχο.
Κανένας μας δεν μπορεί χωρίς κινητό.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.861
Reaction score
77.459
Βέβαια ξέρεις ότι αυτό είναι παράνομο και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πουθενά. Αν το κάνεις σε γ@...σαν.
μα δεν το κάνω κρυφά, τους το λέω ως απόδειξη συμβολαίου, δεν μου το έχει αρνηθεί κανένας
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.665
Reaction score
28.004
μα δεν το κάνω κρυφά, τους το λέω ως απόδειξη συμβολαίου, δεν μου το έχει αρνηθεί κανένας
Μάλλον δεν κατάλαβαν τι τους είπες. Δεν το αποδέχεται κανένας.
 

Μηνύματα
1.079
Reaction score
159
Εγώ που ήθελα να ακυρώσω σύνδεση με τη Wind, άκουσα το κορυφαίο ότι το αίτημα ακύρωσης ξεκινούσε ένα μήνα μετά τη λήξη του τρέχοντος λογαριασμού

Και εγω τα ιδια ακουσα στο τηλεφωνο και εμεινα παξιμαδι.
Τελευταια φορα παντως, ανανεωσα σε καταστημα.
Τερμα τα τηλεφωνα, τουλαχιστον να εχουμε καποιον μπροστα μας
μηπως και συννενοηθουμε.
 


Μηνύματα
15.012
Reaction score
20.746
αν δεν στείλει ο πάροχος του όρους της σύμβασης σε εύλογο διάστημα μετά την τηλεφωνική σύναψη συμβολαίου ή/και ανανέωσης ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΡΑΓΚΟ για υπαναχώρηση.
καταγγελία συνήγορος καταναλωτή ----> στέλνουν ΕΕΤΤ & πάροχο , ζητούν απάντηση εντός του μήνα ----> "επείδη είστε πελάτης και εις ένδειξη κατανόησης σας κάνουμε δώρο τα τέλη αποσύνδεσης"

δοκιμασμένο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.665
Reaction score
28.004
αν δεν στείλει ο πάροχος του όρους της σύμβασης σε εύλογο διάστημα μετά την τηλεφωνική σύναψη συμβολαίου ή/και ανανέωσης ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΡΑΓΚΟ για υπαναχώρηση.
καταγγελία συνήγορος καταναλωτή ----> στέλνουν ΕΕΤΤ & πάροχο , ζητούν απάντηση εντός του μήνα ----> "επείδη είστε πελάτης και εις ένδειξη κατανόησης σας κάνουμε δώρο τα τέλη αποσύνδεσης"

δοκιμασμένο.
Σωστά. Το γράφει μέσα στους όρους στην ΕΕΤΤ. Το έχω ψάξει και αυτό.

Screenshot_20201027_111933.jpg
 

Μηνύματα
15.012
Reaction score
20.746
αμα διαβάσεις την ιστόρια μου στο cosmote fiber και την αποσύνδεση από τη vodafone , δεν έχει σημασία.
αν δεν αποσταλούν οι όροι της σύμβασης , ακόμα και ηλεκτρονικά, εντός 2 άντε 3 εβδομάδων (δεν το λες εύλογο το διάστημα αν πιάσεις μήνα, μπορεί να είπα και πολύ) η σύμβαση καθίσταται άκυρη.
στις καινούριες συνδέσεις και τις φορητότητες οι πάροχοι είναι προσεκτικοί και στέλνουν άμεσα τους όρους πχ με courier) οπότε δεν έχεις νόμιμο τρόπο να υπαναχωρήσεις.
στις ανανεώσεις μπορεί να ξεχαστούν οπότε εκεί αν έχεις υπομονή πατάς επί πτωμάτων.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.665
Reaction score
28.004
αμα διαβάσεις την ιστόρια μου στο cosmote fiber και την αποσύνδεση από τη vodafone , δεν έχει σημασία.
αν δεν αποσταλούν οι όροι της σύμβασης , ακόμα και ηλεκτρονικά, εντός 2 άντε 3 εβδομάδων (δεν το λες εύλογο το διάστημα αν πιάσεις μήνα, μπορεί να είπα και πολύ) η σύμβαση καθίσταται άκυρη.
στις καινούριες συνδέσεις και τις φορητότητες οι πάροχοι είναι προσεκτικοί και στέλνουν άμεσα τους όρους πχ με courier) οπότε δεν έχεις νόμιμο τρόπο να υπαναχωρήσεις.
στις ανανεώσεις μπορεί να ξεχαστούν οπότε εκεί αν έχεις υπομονή πατάς επί πτωμάτων.
Υπογραφή έβαλα πριν 10 χρόνια μη πω και παραπάνω. Όλα τα άλλα τηλεφωνικά. Σήμερα έπεσε χέριασμα πάλι. Θα τους δώσω διορία μέχρι τέλος του μήνα. 2 μήνες σύνολο από το πρώτο τηλεφώνημα. Μετά θα τους πάω τρένο να φύγω. Αρκετά. Βαρέθηκα. Μιλάω και πέφτει η γραμμή συνέχεια. Κάνω βόλτες στο σπίτι μπας και βρω σήμα.
 

Μηνύματα
44
Reaction score
14
Αυτό με τους όρους σύμβασης δεν το γνώριζα. Έχω αποδεχθεί μόνο τηλεφωνικά ανανέωση, θα πατήσω και πάνω σε αυτό μιας και δεν μου έχουν στείλει ούτε έχω υπογράψει τίποτα.

Βασικά, αν ισχύει αυτό, θα ακυρώσω και την δεύτερη ανανέωση στο πατρικό μου, έτσι επειδή μου έχουν σπάσει τα @@.

Είναι σίγουρο πως ισχύει ακόμα όμως; Παλιότερα έστελναν, στην προηγόυμενη και την νυν ανανέωση δεν έχουν στείλει κάτι. Υπάρχει κάπου εύκαιρο όλο το pdf της EETT;
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.343
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top