www.palasis.gr

Reaction score
3
Στο www.palasis.gr θα βρείτε τον online κατάλογο των προϊόντων που εμπορεύομαι, παρακαλώ δικαιολογήστε μου τα όποια λάθη που έχουν να κάνουν με το site, είμαι σχεδόν άσχετος με html και το όλο project το έχω κάνει με πολύ διάβασμα.Οποιαδήποτε παρατήρηση επι του site είναι ευσπρόδεκτη.

Για τα μέλη του Avsite και τις οποιαδήποτε αγορές τους προσφέρω 15% εκπτωση και δωρεάν μεταφορά εντός νομού Αττικής.
Για πληροφορίες τιμών εδώ με πμ η και με τους τρόπους που αναγράφονται στο site.

Βασίλειος Παλάσης.

Reaction score
27.043
Βάση οροφής JT2505 ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Reaction score
11.749
Καλησπέρα σας, θα μπορούσα να έχω μια τιμή για το στρώμα Prive για μήκος=195 εκατοστά και πλάτος=94 εκατοστά;

Reaction score
0
Στο www.palasis.gr θα βρείτε τον online κατάλογο των προϊόντων που εμπορεύομαι, παρακαλώ δικαιολογήστε μου τα όποια λάθη που έχουν να κάνουν με το site, είμαι σχεδόν άσχετος με html και το όλο project το έχω κάνει με πολύ διάβασμα.Οποιαδήποτε παρατήρηση επι του site είναι ευσπρόδεκτη.

Για τα μέλη του Avsite και τις οποιαδήποτε αγορές τους προσφέρω 15% εκπτωση και δωρεάν μεταφορά εντός νομού Αττικής.
Για πληροφορίες τιμών εδώ με πμ η και με τους τρόπους που αναγράφονται στο site.

Βασίλειος Παλάσης.
καλημερα,εχεις πραγματικα πολυ ωραια επιπλα,θα βοηθουσε ομως αν εβαζες και τιμες.σε 2 μηνες μετακομιζω και ειμαι σε αναζητηση επιπλων και θα με βοηθουσε αν αναγραφονταν και οι τιμες...:126:

Reaction score
3
καλημερα,εχεις πραγματικα πολυ ωραια επιπλα,θα βοηθουσε ομως αν εβαζες και τιμες.σε 2 μηνες μετακομιζω και ειμαι σε αναζητηση επιπλων και θα με βοηθουσε αν αναγραφονταν και οι τιμες...:126:

Ευχαριστώ φίλε xotiko
έχω πολύ δρόμο ακόμα για αρχίσω να βάζω τιμές γενικά είναι πολύ έυκολο το ίδιο σαλόνι Π.χ. να το αγοράσεις με τρεις ή και παραπάνω διαφορετικές τιμές ανάλογα με τη ύφασμα θα το ντύσεις.