Να πούμε βέβαια πως κι ο jvc έχει ισχυρό laser dimming με full fade to black, το οποίο προς το παρόν κανείς δε δοκίμασε να ενεργοποιήσει στα συγκριτικά.
Σε αυτο το μοντελο μαλλον θα τον καταδικαζε κιαλλο...χανοντας τη λεπτομερεια που εχει σε καποιες χαθει και χανοντας και δυναμικη ...
Ο Noir max εχει στο f5,5 περι 1900-2000 λουμενς και με το dble πιανει τα 20-25000/1 κοντραστ και ολα αυτα αθορυβα , ο jvc με laser στο 10 τι φως βγαζει και με τι θορυβο;
ενα απο τα σχολια που συμφωνω,,, The Jvc has at first sight maybe marginally better "black levels" than the titan noir with f 5,5/ dble but in 95 percent of the scenes much more black crush and because of that much less details in dark areas. What are a bit better blacks worth if you loose a lot of details in dark areas? Nothing, in my opinion! Besides that, the jvc has lot less punch and pop in the hdr picture and also in the sdr picture and it has less sharpness and colour space coverage than the xgimi titan noir...
Τωρα τα χρωματα η φυσικοτητα και πιθανον σπεκλ και τα ταιριαγματα με οθονες ειναι μια αλλη ιστορια, το βιντεο αξιζει χιλιες λεξεις και αναφερεται σε κοντραστ οσο μπορει να περασει μεσω των οθονων μας.