Yamaha Town Mate(T50)

Μηνύματα
14
Reaction score
0
Εχω ένα T50 και Θέλω να το κάνω να τσούλαει λίγο περισσότερο τι να κάνω για αρχή. Σκέφτομαι να του βάλω ένα έμβολο απο τ80(47mm) και έναν στρόφαλο απο μια YFM100 γουρούνα αλλα είναι δύσκολο να βαρείς τέτοιον στρόφαλο μου είπαν. Διάβασα ότι μπορώ να βάλω και απο Crypton R ,ισχύει Κάτι τέτοιο;
Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω ;
 


Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
Ρε φίλε υπάρχει ακόμα αυτό ;
Αξίζει να το πειράξεις ;
Να κάνεις τι ;
Αντικείμενικα δεν αξίζει
 

Μηνύματα
6.905
Reaction score
5.783
Ρε φίλε υπάρχει ακόμα αυτό ;
Ζει και βασιλευει !!
Το δικο μου αγορα μεταχειρα το 1991,ειχα κανει τοτε μετατροπη σε 80αρι,το χαρισα το 2000,και αυτη την στιγμη ειναι σε αριστη κατασταση,και δουλευει ακομα σαν καινουργιο σε ενα χωριο της ορεινης Κορινθιας.
 

Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
Συμφωνώ σε αυτά
Το πιο απλό να γίνει 80αρι
Τίποτα παραπάνω όμως δεν αξίζει
Άσε που χάνει κ την αξιοπιστία του
 

Μηνύματα
14
Reaction score
0

Μηνύματα
29.081
Reaction score
23.113
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ....

ΠΙΟ "ΣΤΡΩΤΟ" ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΟΝΤΑ ΛΟΓΩ ΑΞΟΝΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.

ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ 80ΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.

 

Μηνύματα
6.905
Reaction score
5.783
Το πιο απλό να γίνει 80αρι
Μετατροπη σε 80αρι,με νεο κυλινδροπιστονο,νεο καρμπυρατερ,φιλτροχωανη,εξατμιση κλειστου τυπου motosport,ελεγχος στα ηλεκτρικα,αλλαγη γρασου στο διαφορικο,αμορτισερ μπρος/πισω.Προχειρος υπολογισμος ανταλλακτικων κανα 250€,συν κοστος συνεργειου.Kαλο στρωσιμο,και μετα το εργαλειο με σωστη συντηρηση,θα υπαρχει για αλλα 30 χρονια. Με τις παραπανω μετατροπες,το δικο μου εβγαζε 100χλμ ανετα.
Τωρα δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι του φιλου και τι αλλο θα χρειαστει.
 

Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
Καρμπυρατέρ μπορεί και το παλιό με ένα ζιγκλερακι μεγαλύτερο
Σιγά τις απαιτήσεις
Σιγά μην κάνει και ροική εξελιξη
 


Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.326
Κάπου είχα δει πιο παλιά ένας είχε βάλει πάνω κινητήρα από fzr 750..... Πολύ γέλιο λέμε..... :roflmao::laugh:
 

Μηνύματα
14
Reaction score
0
Μετατροπη σε 80αρι,με νεο κυλινδροπιστονο,νεο καρμπυρατερ,φιλτροχωανη,εξατμιση κλειστου τυπου motosport,ελεγχος στα ηλεκτρικα,αλλαγη γρασου στο διαφορικο,αμορτισερ μπρος/πισω.Προχειρος υπολογισμος ανταλλακτικων κανα 250€,συν κοστος συνεργειου.Kαλο στρωσιμο,και μετα το εργαλειο με σωστη συντηρηση,θα υπαρχει για αλλα 30 χρονια. Με τις παραπανω μετατροπες,το δικο μου εβγαζε 100χλμ ανετα.
Τωρα δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι του φιλου και τι αλλο θα χρειαστει.
Κάτι τέτοιο σκέφτομαι πιστόνι Από τ80 και μια συντήρηση
[DOUBLEPOST=1552987920][/DOUBLEPOST]
Κάπου είχα δει πιο παλιά ένας είχε βάλει πάνω κινητήρα από fzr 750..... Πολύ γέλιο λέμε..... :roflmao::laugh:
Υπερβολές!!! Χαχα
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.531
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top