Yamaha V max 1200 και 1700

Μηνύματα
9
Reaction score
0
καλησπερα σας και καλως σας βρηκα,θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σε οσους γνωριζουν αυτες τιςν μηχανες.
Η εμπιρια μου θα ελεγα οτι ειναι μετρια επανω στα μηχανακια,το μεγαλητερο μηχανακι που εχω οδυγηση ηταν ενα suzuki rgv Γ 250 το δυροπο.Λοιπον εμενα μου αρεσει παρα πολυ το καινουριο το Vmax καπιοι ομως μου λενε οτι δεν πρεπει να τα καβαλισω αυτα τα μηχανακια με αυτην την εμπιρια που εχω και αναρωτιεμε γιατι να μην τα οδυγησω,εχω δει ατομα τα οπια ηταν στην κυριολεξια ποδαρατοι και ξαφνικα τους βλεπω με ενα gsxr 1000, δηλαδη αυτοι τι παραπανω εχουν απο εμενα και βασηκα γιατι τοση λογοκρισια για αυτες τις μηχανες(vmax)
 

Attachments



Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: Yamaha V max 1200 και 1700

Φίλε Τεο, καλησπέρα και καλώς όρισες!

Γουστάρω που το πρώτο σου μήνυμα στο a(udio)v(ideo)site.gr αφορά...μοτοσικλέτες! :thumbsup:

Το λΕπόν:
Δε χρειάζονται πολλά κυβικά ή υψηλή ιπποδύναμη για να καταστεί επικίνδυνη η οδήγηση ενός οχήματος - και δη μιας μοτοσικλέτας.
Κάλλιστα, ακόμα και με ένα..."παπάκι" μπορεί να κινδυνεύει ο αναβάτης - αλλά και το..."παπάκι"!
Τι εννοώ; Κανένα όχημα δε "φταίει" από...μόνο του!
Όλα έχουν το "χειριστή" - αλλά και τον συντηρητή τους.
Ο "χειριστής" είναι υπεύθυνος για τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιήσει το όχημα.
Ο συντηρητής είναι υπεύθυνος για την κατάσταση του οχήματος.
Η σωστή χρήση και η καλή κατάσταση του οχήματος χρειάζεται να συνυπάρχουν - και σε υψηλό βαθμό.

Έχω δει πολλούς "πιτσιρικάδες" που από "παπάκι" μετέβησαν σε μία μεγάλη μοτοσικλέτα.
Όσοι από αυτούς είχαν (και έχουν) το μυαλό μέσα στο κεφάλι τους, δεν κινδύνεψαν ποτέ - τουλάχιστον από δική τους υπαιτιότητα.
Έχω δει "έμπειρους" αναβάτες που..."είχαν καβαλήσει τα πάντα" (και, κυρίως, καλάμια!) και "έφαγαν το κεφάλι" τους!

Υπάρχουν πάρα πολλά, διαφορετικά οχήματα, κατάλληλα για διάφορες χρήσεις.
Πιθανότατα, μπορείς να κάνεις (σχεδόν) τα πάντα, με οποιοδήποτε όχημα.
Η διαφορά είναι στον τρόπο που θα...διεκπεραιωθεί η οποιαδήποτε απαίτηση!
Με ένα "παπάκι" (μανία με τα "παπάκια"...) μπορείς να κινείσαι άριστα εντός πόλης!
Με ένα "παπάκι" μπορείς να..."πεταχτείς" σε μια απόσταση 20-30 χλμ σχετικά ικανοποιητικά.
Με ένα "παπάκι" μπορείς να..."πετάξεις" (!) Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όμως με μεγάλη δυσκολία και σοβαρούς κινδύνους.
Αν το κάνεις, δε θα φταίει το "παπάκι"! Εσύ θα φταις που ταλαιπωρήθηκες, κινδύνεψες και...ταλαιπώρησες και το ίδιο, το καημένο!
Δηλαδή, το "παπάκι" ΔΕΝ είναι επικίνδυνο. Ο αναβάτης του είναι! Εκείνο κατασκευάστηκε για αστική χρήση. Ο αναβάτης του το χρησιμοποίησε ως τουριστική μοτοσικλέτα!

Μετά από όλα αυτά, πάμε και στο...προκείμενο:

Η παλιά V-Max ήταν μία μοτοσικλέτα "μούρης" και βόλτας! Με άλλα λόγια, ένα..."κρούζερ"!
Ήταν τόσο ικανή, όσο και τα..."τσόπερ" - αλλά με πολύυυυυυυ περισσότερη δύναμη!
Για το βάρος και τις επιδόσεις της, το πλαίσιο ήταν ελαστικό, οι αναρτήσεις ήταν..."τσίχλες" και τα φρένα..."ποδηλατικά"!
Εάν ήταν εκατό κιλά ελαφρύτερη και είχε τη μισή απόδοση, θα ήταν ικανοποιητικότατη στη συμπεριφορά.
Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει πως ήταν "σκοτώστρα"! Όχι! Αν τη χρησιμοποιούσες όπως της...άρμοζε (και αυτό ΔΕΝ ήταν η κόντρα από φανάρι σε φανάρι, όπως κακώς επικράτησε), ήταν μια χαρά, απολαυστική (βλέπε: ρρρροπή!) μοτοσικλέτα, για να κάνεις τη βόλτα και (με μερικούς εργονομικούς περιορισμούς) τις εκδρομούλες σου.

Η τελευταία V-Max, είναι όπως η...παλιά, αλλά, εικοσιπέντε χρόνια μετά!
Ασφαλώς και είναι πολύ, πολύ καλύτερη από την παλιά!
Ασφαλώς και έχει πολύ, πολύ καλύτερο πλαίσιο!
Ασφαλώς και έχει πολύ, πολύ καλύτερες αναρτήσεις!
Ασφαλώς και έχει πολύ, πολύ καλύτερα φρένα!
Ασφαλώς και έχει πολύ, πολύ...υψηλότερη απόδοση!
Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι μία μοτοσικλέτα βόλτας. Για τα υπόλοιπα, απαιτούνται (λίγοι ή πολλοί) συμβιβασμοί!

Ας μην κοροϊδευόμαστε, όμως: το μεγαλύτερο "ατού" της V-Max ήταν πάντα, ασφαλώς, η εμφάνισή της!
Είναι εντυπωσιακή (για εμένα, πολύ όμορφη) και...εχχμμμμ..."μπρουτάλ"!

Εάν σου είναι αρκετά αυτά και διαθέτεις το (αστρονομικό) ποσό που κοστίζει...με γεια! :biggrin:
Κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει το αντίτιμο. Θα άξιζε οριακά, το μισό από δαύτο.

Υ.Γ.
Έχω υπό την κατοχή μου ένα...ας πούμε..."μικρό υποκατάστατο" της V-Max: το BT1100 Bulldog.
Μια χαρά μοτοσικλέτα βόλτας, εκδρομής - ακόμα και καθημερινής χρήσης.
Τι κι αν αποδίδει 55 ίππους στον τροχό; Και στην πίστα των Σερρών την έβαλα! :wink:
 


Μηνύματα
31.722
Reaction score
26.577
Απάντηση: Yamaha V max 1200 και 1700

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ VMAX 1200 ΜΕ ΤΑ 145 ΑΛΟΓΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΡΟΠΗ.
ΗΤΑΝ ΔΕ ΤΟΣΗ Η ΡΟΠΗ ΠΟΥ "ΠΗΔΑΓΕ ΓΡΑΝΑΖΙ" ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.
ΜΕΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΚΟΤΩΜΕΝΑ ΜΕ 90 ΑΛΟΓΑ.
ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΖΗΜΙΕΣ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΜΕ 3-4 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΣΤΟΜ ΜΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΔΕ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 1700 ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ.
 

Μηνύματα
7.620
Reaction score
5.198
μιας και ειχα vmax 1200 πριν αρκετα χρονια και ο $%%^* την εδωσα ,
θα πρεπει να ξερεις τα εξης ...

δεν ειναι ευκολη μηχανη .
ειναι βαρια , πολυ βαρια ... τοσο που αν δεν εχεις διαστασεις πανω απο 1.85 και αρκετη δυναμη συνεχεια θα ζητας να σε βοηθησουν να συκωσεις την μηχανη που σου επεσε σταματημενος !
δεν στριβει ...
θες πολυυυυ βενζινη ...
θες συνεχεια πισω λαστιχο ...
ακριβο σερβις ...
θελεις αλλα φρενα , διοτι ΔΕΝ ,επαναλαμβανω ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΕΝΑ !!!

ΕΑΝ μπορεις να τα βγαλεις περα με αυτα , τα υπερ ειναι ...

εχεις πολυυυ ΡΟΠΗ !!! ΜΑ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ! ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΝΕΤΑ ΜΕ 4αρτη ! υποψιν εχει 5αρι κιβωτιο !
μονο τα μπριτζεστοουν κρατανε καθε 15 που θα θελεις λαστιχα αλλα τα αλλα δεν κρατανε καθολου !
μαζευεις πολυ μα παρα πολυ ευκολα 200αρες ! σου ειπα οτι δεν εχει φρενα ???
ααα! δεν στριβει ετσι?
ιδανικες εξατμισεις ειναι οι supertrapp με τα δισκακια ! εννοειται οτι δεν τα εχεις πανω !
ο ηχος ειναι μοναδικος με αυτες και στο ρελαντι εριχνα σοβαδες εαν ειμουν κοντα σε τοιχο !

για να καταλαβεις xt beneton 89αρι ξεταπωτο , ακουγοταν αμυδρα μεταξυ του δουλεματος του vmax στο ρελαντι .

σου ειπα οτι εκανα %^&** που το εδωσα ??

99% δεν κανει για σενα , αλλα εαν το παρεις , 100% θα το αγαπησεις !!!



τωρα για το 1700 δεν το εχω οδηγησει αλλα μαλλον θα ειναι πιο δυνατο , αλλα λιγο ποιο ευγενικο μαζι σου ...
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Yamaha V max 1200 και 1700

Να στε καλα για τις απαντισεις σας και πιστεψτε με ηταν χρησιμες

Stavros Bartzokas:Φιλε δυστιχως δεν εχω τα χρηματα για να την αγορασω,αλλα θα το κανω καποτε και ειμαι 100% σιγουρος,το γουσταρω τρελα αυτο το μηχανακι ειδηκα αυτο που εβαλα σε φωτο στο θεμα μου.
Το πρωτο θεμα το αρχισα με μηχανακι(χεχεχεχεχεχε)γιατι κατι εψαχνα στο google και ειδα ενα θεμα απο αυτο το site που ειχε σχεση με μηχανες και λεω οτι επιτελους βρηκα ενα site που να μου αρεσει και να μηλας για μηχανες (και για πολλα αλλα απο οτι ειδα)ε και μπουκαρα μεσα και βαρεσα στο ψιτο.
 

Μηνύματα
31.722
Reaction score
26.577
Απάντηση: Yamaha V max 1200 και 1700

ΕΠΙΣΗΣ Ο V4 ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΟΤΕΡ. ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΠΟΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ.
 


Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.745
Απάντηση: Yamaha V max 1200 και 1700

V Max.
Το μηχανάκι με τις απίστευτες ρεπρίζ.
Για ευθείες κυρίως αλλά σε ''καλά χέρια'' και στρίβει και πάει στη μια ρόδα επιταχύνοντας απ τα 60 ώς τα 180 , με την μπροστινή ρόδα να βλέπει τον ουρανό.
Το είχε αδερφικός φίλος ,που τον χάσαμε γιατί μια νύχτα ενας BMWάκιας τετράτροχος βιαζόταν να πάει στο LA PLAISIR κι έκοψε ξαφνικά αριστερά στην άνοδο της Λ.Θησέως στην Εκάλη, μη υπολογίζοντας πόσο γρήγορα ερχόταν απο απέναντι ο Τασούλης με το V Max του.
Θαυμάζω V Max αλλά το μισώ ταυτόχρονα.
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Απάντηση: Yamaha V max 1200 και 1700

To βάρος πολύ εμίσησαν..... τη ροπή ουδείς!!!:wink:
Απλά έχε υπόψη σου ότι κάπως θα πρέπει να σταματάς κιόλας.

Ένα άλλο θέμα είναι το ABS. Από τότε που πήρα μηχανή με αυτό δεν το αλλάζω.
Οδηγείς σα να μην υπάρχει. Αν όμως χρειαστεί, επεμβαίνει σωτήρια!
Να το θυμάσαι αυτό που μόλις σου είπα. Ότι και να πάρεις!!!

Φιλικά,
Κυριάκος
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.154
Reaction score
1.702
Αν εχεις φραγκα να το παρεις το πραμα αν οχι ξεχνατο απο πολλες αποψεις
ειχα 4 παλια 1200 vmax και το πρωτο κοματι 1700 που ηρθε ελλαδα το 2009 που τωρα ειναι φτιαγμενο σε επιπεδο σχιζοφρενειας αν ειχες ενα παλιο 1200 vmax και ειχες μυηθει εστω και λιγο επανω του θα σου ελεγα κατ ευθειαν παρτο
ομως επειδη βλεπω δεν εχεις ξανακαβαλησει θα σου φανει οτι καβαλας φορτηγο ειναι τοσο πολλλλυυυυυ βαριααααα 271 κιλα το παλιο vmax 1200 310 στεγνο το vmax 1700 to opoio einai πιο εξεγευνισμενο απο το παλιο καλυτερα φρενα αναρτησεις πλαισιο και φυσικα κινητηρα απο αλλο πλανητη δεν αστειευομαστε να χουφτωσουμε τα γκαζι στο κτηνος και ειδικα μεσα στη πολη.....θελει χερια bodybuilder και κουραγιο θηριοδαμαστη αν τα εχεις αυτα και συγγενη η κολητο σου φιλο βενζινα τοτε παρτο μην ξεχνας καιει 18 λιτρα στα 100 σε σπορ οδηγηση οσο ενα 3μιση λιτρα wrangler και να ξερεις παντα 100αρα παραπονιεται με της αλλες οτν χουφτωνεις το γκαζι με 5 βαρανε πειρακια θα το διαπιστωσεις τα αλλογα θελουν συνεχεια σανο οσο για τα υπολοιπα αν θες να μαθεις μπες στο club που εχουμε φτιαξει εδω στην ελλαδα και μαθε τα παντα για αυτη τη μοτοσυκλετα!!!!


https://www.facebook.com/groups/32455219801/
 

Μηνύματα
7.620
Reaction score
5.198
Εαν κατάλαβα ειναι στο Facebook αλλα εγω δεν το πάω με τίποτα !
Υπάρχει κάτι αλλο για να δω ?
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.234
Μηνύματα
3.005.869
Members
38.434
Νεότερο μέλος
free77
Top