επιλογές συστήματος

Reaction score
60
Χαιρετώ την παρέα και καλή χρονιά να έχουμε!
Σε λίγους μήνες μετακομίζω και έχω ήδη αρχίσει να ψάχνομαι για το καινούριο μου ηχοσύστημα!
Έχω -σχεδόν- καταλήξει σε κάποια πράγματα και χρειάζομαι την εμπειρία σας για σωστές επιλογές καιν υλοποίηση!
Αρχικά να πω πως το μελλοντικό σαλόνι δεν θα ξεπρνάει τα 40μ2 και συνολικά 55μ2 μαζί με την κουζίνα αν τελικά την ενώσουμε. ο χώρος του home cinema θα είναι περίπου 20-25μ2.
Είμαι αρκετά άσχετος με μηχανήματα οπότε το να ακούσω κάποια συστήματα είναι κάτι που θα κάνω πριν την αγορά εάν χρειαστεί.
Έχω αποφασίσει να αγοράσω ένα ζευγάρι Klipsch rd-280f για αρχή μαζί με ένα sub και εναν ραδιοενισχυτή. Αργότερα σκέφτομαι να ολοκληρώσω ένα 5.1 - 5.2 ή κάτι λίγο μεγαλύτερο για να έχω και ένα σωστό home cinema. Με ενδιαφερει κυρίως να έχω ένα καλό σετάκι για μουσική. Θα συνδεθεί πάνω ένα πικαπ, σιντι και εάν δεν έχει ο ενισχυτής (που θα το προτιμουσα) ραδιόφωνο. Ο ενισχυτής θα ήθελα να έχει wifi αλλά κάποια στιγμή θα αλλαχτεί και η τιβί οπότε δεν με δεσμεύει απόλυτα αυτο.
για πίσω ηχεία σκέφτομαι πάλι klipsch rp-440 ή τα 450 και για πίσω τα rp-250s ή κάτι ανάλογο.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αρχικά τι διαφορές έχουν τα rp-280f με τα rp-280fa γιατι η διαφορά τιμής είναι μεγάλη. επίσης τι ίντσες sub να προτιμήσω δεδομένου του χώρου μου; Να κοιτάω για ένα ή για δύο καλύτερα;
Σε ενισχυτή - ραδιοενισχυτή, με ενδιαφέρει κάποιο ολοκληρωμένο, που θα πρέπει να εστιάσω για μια σωστή απόδοση των ηχείων μου; θεωρείτε σωστές τις επιλογές μου; Δυστυχως χρήματα άμεσα δεν υπάρχουν γιαυτό έχ ήδη αρχίσει να κοιτάω για κάποια προσφορά ή από εξωτερικό ώστε να μην χρειαστεί να δώσω όλα τα χρήματα μαζεμένα.
Κάθε πρόταση δεκτή!
Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σας και συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο!ν
Καλη χρονιά και πάλι!

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Reaction score
78.537