Ακούγεται καλύτερα. Δηλαδή;

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.470
Reaction score
80.006
Φυσικά και υπάρχουν dsp ΓΤΠ.
Και πάνω κάτω ξέρουμε και ποια.

Αυτά που έχουν οι περισσότεροι avr είναι ένα παράδειγμα.

Και θα βγουν και άλλα προβληματικά. Ισχύει εδώ ότι ισχύει παντού, έχει καλά και έχει και άχρηστα. Τι σας φαίνεται περίεργο;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.540
Reaction score
126.242
Τα έχω γράψει κατ'επαναληψιν αυτά που λέει ο τύπος που είναι αρχιμαστορας, ο νταϊναοντιας.

Και προφανώς από κάτι τέτοιους τύπους τα έμαθα και τα αναπαραγάγω.

Αυτά περί αγνού και αμολυντου αναλογικού σήματος και τα συναφή, είναι αστειοτητες, δε θα μπω στον κόπο να σπαταλήσω το πληκτρολογιακό μου σάλιο. Όποιος φοβάται ότι το dsp του ξεπαρθενιάζει την παρθενιά των χροιων του, να διαβάζει TAS κι όχι τα γραπτά μου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.953
Reaction score
55.065
Παραπατάς περπατώντας.. :p
Όντως της ανωμαλίας, όταν κοιτάμε το δέντρο και όχι το δάσος.. :laugh:
Κι επειδή ο φίλτατος gonis δεν αποκρίθηκε επιτείνοντας έτσι την...αgonία,θα επιδειχθεί αυτοβούλως επιείκεια.:D

Έχει αναλυθεί σε σχετικά θέματα του παρελθόντος πως τα μουσικά όργανα διακρίνονται από ενδογενείς αρμονικές παραμορφώσεις-και αντίστοιχες συνιστώσες οφειλόμενες σε φαινόμενα ενδοδιαμόρφωσης- οι οποίες τείνουν να εκδηλώνονται σε διάφορο βαθμό στο πλαίσιο ενός μουσικού γεγονότος ανάλογα με την εκπεμπόμενη στάθμη παιξίματος και τις ιδιαίτερες τεχνικές ενός καλλιτέχνη.
Η συσσώρευση επιπρόσθετων διακριτών παραμορφώσεων από δεδομένο σύστημα αναπαραγωγής είναι εξ ορισμού ανεπιθύμητη στο πλαίσιο της υψηλής πιστότητας,έστω και αν κάποια τάξη εκείνων θα γινόταν αντιληπτή με ευφωνικό τρόπο,αυξάνοντας την παρεχόμενη από το ακρόαμα ευχαρίστηση.

Έχει επίσης κατατεθεί εδώ και χρόνια με συντάκτη τον υποφαινόμενο στην "Ανατομία Ακουστικής Χώρων" η Αρχή Λειτουργίας για τις διορθώσεις απόκρισης και τα αρτίως υλοποιημένα φίλτρα ψηφιακής επεξεργασίας:

"...Οι ενεργές μέθοδοι χρησιμοποιούν ψηφιακά φίλτρα που προηγούνται των ενισχυτικών εισόδων ενός ηχοσυστήματος με σκοπό να εξομαλύνουν φαινόμενα παραμόρφωσης στην ακουστική συμπεριφορά ενός χώρου ακρόασης.Τα σύγχρονα συστήματα διόρθωσης επιφέρουν βελτιώσεις τόσο στο συχνοτικό όσο και στο πεδίο του χρόνου.Σε αντίθεση με τα αναλογικά equalizer που ενεργούν αποκλειστικά στο συχνοτικό πεδίο (αλλοιώνοντας περαιτέρω τη φάση του σήματος),η εφαρμογή ενός ψηφιακού ισοσταθμιστή χώρου έχει ως αφετηρία τη μέτρηση της Κρουστικής Απόκρισης του δωματίου στη θέση ακρόασης γιά καθένα εκ των ηχείων του συστήματος.Εν συνεχεία με τη βοήθεια κομπιούτερ διαμορφώνεται ένα φίλτρο Πεπερασμένης Διάρκειας Κρουστικής Απόκρισης(FIR,Finite Impulse Response) το οποίο αποτελεί γιά το σήμα που τροφοδοτεί τα ηχεία αντίστροφο είδωλο της επίδρασης που επιφέρουν τα ακουστικά φαινόμενα του δωματίου και η γραμμική παραμόρφωση στο εκπεμπόμενο από αυτά σήμα.Το φίλτρο τέλος ΄΄φορτώνεται΄΄ υπό μορφή λογισμικού σε μονάδα επεξεργαστή που θα το εφαρμόζει σε πραγματικό χρόνο.

Εφόσον η πλειοψηφία των φίλτρων διόρθωσης είναι ΄΄μη αιτιατά΄΄(η έξοδός τους δεν εξαρτάται αποκλειστικά από παρελθόντα και παρόντα,αλλά και από μελλοντικά δεδομένα στην είσοδο),περιλαμβάνεται κάποιου βαθμού χρονική υστέρηση η οποία δύναται να ρυθμίζεται από το χρήστη παραμετρικά.Στην πράξη,η μέθοδος δεν δημιουργεί απολύτως πιστά ανάστροφα είδωλα της κρουστικής απόκρισης του δωματίου,αλλά το φίλτρο είναι έτσι υπολογισμένο ώστε να επιφέρει βελτιωμένη ακουστική αντίληψη(δίχως κατάλοιπα έντονων παραμορφώσεων) γιά σχετικά ευρεία ζώνη πέριξ της αρχικής τοποθεσίας του μικροφώνου μέτρησης.

Στην υποθετική περίπτωση όπου θα ρυθμιζόταν να παρέχει κορυφαία απόδοση εστιασμένη στη θέση αρχικής μέτρησης,συνεπάγεται ότι η ακουστική αντίληψη στα γειτονικά σημεία θα υπολειπόταν αρκετά περισσότερο της πρώτης.Σε συνδυασμό με ενεργά ηχεία των οποίων η κατασκευή προβλέπει μεγάφωνα τοποθετημένα με διαφοροποιημένους προσανατολισμούς και προγράμματα DSP στα δικτυώματα διαχωρισμού (ΣΣ: όπως λ.χ στα...B&O Beolab 90),μπορεί επιπλέον να διαμορφωθεί η πολική απόκριση στον οριζόντιο και κάθετο άξονα,άρα και το ποσοστό του άμεσου ήχου που καταφτάνει στον ακροατή,μεταβάλλοντας έμμεσα το πεδίο αντήχησης..."
 
Last edited:

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
- καλημέρα , Αθήνα κέντρο μένω και ο χώρος μου είναι φροντισμένος και μετρημένος , το σύστημά μου είναι ''προσγειωμένο'' αλλά το τελικό αποτέλεσμα σωστό ( καλό βάσει υποκειμενικών κριτηρίων ) , εάν και όποτε θέλεις , δέχομαι
Mr.Spock με χα
[DOUBLEPOST=1473524494][/DOUBLEPOST]
Mr.Spock με χαρα αποδεχομαι τη προσκληση σου? οταν ερθω Αθηνα θα σε ειδοποησω...
 

Μηνύματα
12.874
Reaction score
10.094
Μόνο εγώ παρατήρησα ότι σε τόσο φροντισμένο χώρο και με τόσο ακριβό εξοπλισμό, έχει ΜΟΝΟ ένα CD player για ψηφιακή πηγή; Πόσα χάνει που δεν ακούει ψηφιακά αρχεία υψηλής ανάλυσης!

Harmonic distortion occurs naturally in instruments, and we don’t want the loudspeaker to add another layer. So, we can introduce a nonlinear counter distortion that cancels out what the loudspeaker produces on its own.
.We want a speaker that is designed and tuned in our listening rooms to sound exactly the same in any other room, and that’s where room adaptation comes into the picture..


-Δηλαδή δεν θέλουμε να ακούμε ότι ηχογραφήθηκε; άρα δεν μιλάμε για πιστή αναπαραγωγή μέσω monitor ηχείων.
-Δηλαδή για να διορθωθεί το λάθος κάνουμε κι άλλο εισάγοντας counter distortion;
-Το να ακούγεται ίδιο παντού δεν παίζει εκτός αν μιλάμε για ηχείο που χρωματίζει/'έχει δικό του ήχο άρα δεν μιλάμε για monitor ηχείο.
Η κατανόησή σου των αγγλικών (και όχι μόνο; ) σε κάνει να γράφεις πράγματα που σε εκθέτουν.
 

Μηνύματα
27.430
Reaction score
25.563
Ασε μας ρε Νταλίπη με τα ψηφιακά υψηλής ανάλυσης , που προέρχονται απο Mp3.
Παπάρια μάντολες.
 


zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Πως τα καταφέρνετε και απαντάτε χωρίς να απαντάτε σε τίποτα, είναι άξιο θαυμασμού! ;)


ΥΓ συνολικό κόστος ζητησα, ξαναδειτε τι ακριβώς ζήτησα. Και μία ρημαδα μέτρηση. Μεσανατολικο το κάνετε, από δω το φερνετε από κει το πάτε, κιχ, λες κι είναι δε ξέρω γω τι, αμάν! Ιδιοκτησίες και κουραφεξαλα. Του ενός είναι φίλος, του αλλουνου πελάτης, όχι έχει νιαρφιλντ, όχι δεν έχει, μισολογα και κρυβε λόγια. Ρε; Ρε λέω!
Εσύ έκανες ολόκληρο "Room Treatment Case Study" με μισή μέτρηση RT και εμείς ήμαστε υποχρεωμένοι να ανεβάσουμε μετρήσεις επειδή κάναμε αναφορά σε ένα Κορυφαίο σύστημα?

Όσον αφορά το κόστος, με κάλυψε πλήρως ο Γκόνις.

Μόνο εγώ παρατήρησα ότι σε τόσο φροντισμένο χώρο και με τόσο ακριβό εξοπλισμό, έχει ΜΟΝΟ ένα CD player για ψηφιακή πηγή; Πόσα χάνει που δεν ακούει ψηφιακά αρχεία υψηλής ανάλυσης!
Υπάρχουν και ψηφιακά, Dac & Transport της CH Precision.
 




Κ

κιμωνhifi

Guest
Φιλε Petros_Dalipis, μπορει να μην μεταφραστηκε επακριβως το αγγλικο κειμενο αλλα το νοημα ειναι αυτο που εγραψα, η παρεμβαση, της παρεμβασης, ω παρεμβαση.
Οσο αφορα την καταννοηση ευτυχως που εγω και παρα πολλοι αλλοι δεν κατανοουμε..
-μπορει υπο προυποθεσεις μετα την ηχοληψια το αποτελεσμα να ειναι καλυτερο απο το αληθινο
(γραφτηκε απο τον m εδω, ευτυχως στα Ελληνικα, θα ειχαμε γινει παγκοσμια ρεζιλι)
-με 2-3 πραγματα και μια ρυθμιση εχουμε πιστο ηχο, πεταχτε οτι εχετε
(ουτε στο computer audio forum δεν γραφουν τετοια ακυρα)
-analog components & tubes ειναι ασυμβατα με την υψηλη πιστοτητα
(εξαιρειται το mkII, κανει και για ρετρο ντεκορ γιατι απο αποδοση βραστα
ποτε θα καταλαβετε οτι οτι και να κανετε αναλογικα θα ακουτε ακομα και απο ενεργα? τα ηχεια βγαζουν αναλογικο ηχο)
-φλε ce μια χαρα πιστα ηταν τα αιολος που ειχες δοκιμασει παλια, ετσι? εχεις ακομα την ιδια αποψη γι αυτα τα καυσοξυλα ή αλλαξες οπως το συνηθιζεις? το προφιλ σου ξεχασες να ενημερωσεις και το λινκ βγαζει κατι μεσαιωνικα μηχανηματα. Μου θυμιζεις παλιες κριτικες του Τσ στα logan (χωρις σχολιο, καποιοι ξερουν τι λεω)
-φιλε B, αν καποιος ειναι χαμενος στη μεταφραση ξερουμε ποιος ειναι τοσα χρονια, call me clopyright
-τουλαχιστον ο φιλος cc γραφει με πιο προσωπικο στυλ, τον παραδεχομαι αν και ειρωνευεται συνηθως
-καταννοω επισης την αναγκη σας να πατε σε ευκολα set up, κατι που ειναι καλο δεν το αλλαζουμε κυριοι. Αρα δεν κατεστη δυνατη απο εσας η συγκροτηση καλου συστηματος λογω ανικανοτητας, το ξαναγραψα
-καταννοω επισης να θελετε να φυμωνετε αντιθετες φωνες
α μην ξεχαστω, στην εκθεση ελατε, να ακουσετε αφηστε το, δεν χρειαζεται οπως λετε, εχει ομως ωραια πιπινια
*Με σεβασμο οπως παντα αλλα πηγαινατε γυρευοντας, μπορουσα να γραψω κι αλλα αλλα βαριεμαι.
(καταννοω οτι μπορει να εκανα ορθογραφικα λαθη γραφοντας ατονα αλλα δεν πειραζει, ας με διορθωσει ο κ..... (ωχ παραλιγο να γραψω το αληθινο του ονομα).
Καλη σας νυχτα, εδω γυρω θα ειμαι :hi: (μεταφορικα εννοειται).
 
Last edited by a moderator:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.470
Reaction score
80.006
Εσύ έκανες ολόκληρο "Room Treatment Case Study" με μισή μέτρηση RT και εμείς ήμαστε υποχρεωμένοι να ανεβάσουμε μετρήσεις επειδή κάναμε αναφορά σε ένα Κορυφαίο σύστημα?
Υποχρεωμένος δεν ειναι κανείς και για τίποτα.
Απο την μεριά μου εκτιμώ οτι αν υπήρχαν μετρησεις και κόστος κατασκευής θα ηταν πιθανότατα στοιχεία υπέρ και όχι κατα του συστήματος, του χωρου και της συνολικής μελέτης. Μια πληροφορία χρήσιμη για όποιον ενδιαφέρεται να κανει κατι για τον χώρο του , έστω και σε μικρότερη κλίμακα με χαμηλότερο μπατζετ. Δεν βλέπω που ειναι το κακό να δωθουν αυτές οι πληροφορίες, εφοσον θα βοηθήσουν τους αναγνώστες.
Απο την αλλη, ξαναλέω πως δεν ειναι υποχρεωμένος κανένας, ούτε ο κάτοχος ούτε όσοι εργάσθηκαν στο πρότζεκτ να μοιραστούν τις πληροφορίες, ας τις κρατήσουν για τον εαυτό τους.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.470
Reaction score
80.006
Ενα αλλο προβλημα που συναντάται συχνά, ειναι πως η βιβλιογραφία που κατα καιρούς εχει παρατεθεί ειτε δεν διαβάζεται, ειτε οταν διαβάζεται δεν γίνεται αντιληπτή λόγω μη επαρκους γνώσης της αγγλικής γλώσσας.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.236
Reaction score
11.535
Μόνο εγώ παρατήρησα ότι σε τόσο φροντισμένο χώρο και με τόσο ακριβό εξοπλισμό, έχει ΜΟΝΟ ένα CD player για ψηφιακή πηγή; Πόσα χάνει που δεν ακούει ψηφιακά αρχεία υψηλής ανάλυσης!
Εχει ενα CH κάπου παρκαρισμένο.
Η δισκοθήκη του ειναι πολύ μεγάλη και η μουσική του παιδεία σε πολύ υψηλό επίπεδο κλπ.....
Πολλα απο αυτά δεν υπάρχουν σε αρχεία υψηλής ανάλυσης ανεξαρτητου προέλευσης.
Οταν δεν γνωρίζεις κάτι-κάποιον καλά και προσπαθείς να δημιουργήσεις συμπέρασμα με εικασίες εκτίθεσαι ;)
Το κλείνω εδώ γιατί το κάναμε "λύσσα":D
 

Μηνύματα
12.874
Reaction score
10.094
Υπάρχουν και ψηφιακά, Dac & Transport της CH Precision.
Α ωραία, γιατί δεν το έγραφε στη σελίδα.

Φιλε Petros_Dalipis, μπορει να μην μεταφραστηκε επακριβως το αγγλικο κειμενο αλλα το νοημα ειναι αυτο που εγραψα, η παρεμβαση, της παρεμβασης, ω παρεμβαση.
Κάνεις λάθος, το νόημα δεν είναι αυτό.

Εχει ενα CH κάπου παρκαρισμένο.
Η δισκοθήκη του ειναι πολύ μεγάλη και η μουσική του παιδεία σε πολύ υψηλό επίπεδο κλπ.....
Πολλα απο αυτά δεν υπάρχουν σε αρχεία υψηλής ανάλυσης ανεξαρτητου προέλευσης.
Οταν δεν γνωρίζεις κάτι-κάποιον καλά και προσπαθείς να δημιουργήσεις συμπέρασμα με εικασίες εκτίθεσαι ;)
Το κλείνω εδώ γιατί το κάναμε "λύσσα":D
Χρήστο, δεν είπα τίποτα για τον άνθρωπο. Αλλά γιατί δεν έγραψε για όλες τις πηγές του; Μήπως πέφτει λογοκρισία "δίπλα";
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.953
Reaction score
55.065
Εχει ενα CH κάπου παρκαρισμένο.
Η δισκοθήκη του ειναι πολύ μεγάλη και η μουσική του παιδεία σε πολύ υψηλό επίπεδο κλπ.....
Πολλα απο αυτά δεν υπάρχουν σε αρχεία υψηλής ανάλυσης ανεξαρτητου προέλευσης.
Οταν δεν γνωρίζεις κάτι-κάποιον καλά και προσπαθείς να δημιουργήσεις συμπέρασμα με εικασίες εκτίθεσαι ;)
Μια και ο υποφαινόμενος δεν ΄΄βιάζεται΄΄ να κρίνει μπορεί να υποβάλλει ένα καίριο ερώτημα:Να θεωρούμε λοιπόν ότι σπουδαία συστήματα συνοδεία γνωρισμάτων όπως τα υπογραμμισμένα οφείλουν να παρέχουν στους κατόχους συγχωροχάρτια στη διασπορά ανακριβειών,ή ότι όλα αυτά ακριβώς είναι που θα επέβαλαν πάταξη οιασδήποτε πλημμελούς διατύπωσης;
-φλε ce μια χαρα πιστα ηταν τα αιολος που ειχες δοκιμασει παλια, ετσι? ..Μου θυμιζεις παλιες κριτικες του Τσ στα logan (χωρις σχολιο, καποιοι ξερουν τι λεω)
-φιλε B, αν καποιος ειναι χαμενος στη μεταφραση ξερουμε ποιος ειναι τοσα χρονια, call me clopyright
-τουλαχιστον ο φιλος cc γραφει με πιο προσωπικο στυλ, τον παραδεχομαι αν και ειρωνευεται συνηθως
-καταννοω επισης την αναγκη σας να πατε σε ευκολα set up, κατι που ειναι καλο δεν το αλλαζουμε κυριοι. Αρα δεν κατεστη δυνατη απο εσας η συγκροτηση καλου συστηματος λογω ανικανοτητας, το ξαναγραψα
-καταννοω επισης να θελετε να φυμωνετε αντιθετες φωνες
α μην ξεχαστω, στην εκθεση ελατε, να ακουσετε αφηστε το, δεν χρειαζεται οπως λετε, εχει ομως ωραια πιπινια
*Με σεβασμο οπως παντα αλλα πηγαινατε γυρευοντας, μπορουσα να γραψω κι αλλα αλλα βαριεμαι...
Είναι...άκαρδη πράξη να στερούμε το κοινό από τέτοιον οίστρο.:smile:

Εξίσου άκαρδη πράξη θα είναι να μην ξεκαθαριστεί στη συνείδηση παλαιών και νέων αναγνωστών ένας κομβικός ισχυρισμός:Τελικώς τί επιδιώκεται,να φιμώνονται αντίθετες φωνές χωρίς να θυμώνουν,ή να...θυμώνουν οι πρώτες χωρίς να φιμώνονται;



Το σκεπτικό ότι όποιος υποστηρίζει απλά στη σύστασή τους σύνολα το κάνει επειδή είναι -τάχαμου- ανίκανος να συνθέσει μετά πολλών βασάνων ένα πολύπλοκο,συγγενεύει με τον ισχυρισμό ότι όποιος έχει μελετήσει κι εμπεδώσει περισσότερα από άλλους πάνω σε συγκεκριμένα θέματα δεν μπορεί παρά να...αντιγράφει. :sneaky:
Αμφότερα τα σκεπτικά παραδίδονται στην κρίση των αναγνωστών.
Είδες φίλτατε gonis πόσο επιεικής είμαι;:wink:
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.236
Reaction score
11.535
Φίλτατε @Bhutia
Χωρίς παρεξήγηση...
Το κλείνω εδώ γιατί το κάναμε "λύσσα":D
Ειχα όλη την καλή διάθεση να βοηθήσω" βιωματικα" τη ροη του νήματος αλλα απέτυχα.

Άσε που έχω και χειρωνακτική εργασία μέρα που ειναι;)
image.jpeg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.735
Μηνύματα
2.874.209
Members
37.940
Νεότερο μέλος
greemlin
Top