Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
29.453
Reaction score
23.581
47 λεπτά τρόμου...


Άραγε πόσα ήταν θανατηφόρα; Και με πόσα πάνε στο χιόνι;
1.ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΙΩΜΕΝΟΙ. ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ.

2.ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΛΜ..60-80 ΤΟΥΣ ΦΤΑΝΕΙ....

3.ΕΙΤΕ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΛΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΛΑ

ΤΑ ΛΑΝΤΑ.
 

Y

Yiannis_B

Guest
10.000 ίπποι, 6G επιτάχυνση (το σώμα σου ζυγίζει 6 φορές το βάρος του- κοντά στον μισό τόνο), -7G επιβράδυνση όταν ανοίγουν τα αλεξίπτωτα, 500+ km/h ταχύτητα εξόδου στο τέταρτο του μιλίου, 70 λίτρα νιτρομεθανίου σε 3 δευτερόλεπτα., μόνο ο μηχανικός υπερσυμπιεστής θέλει 600 άλογα...:rolleyes:

Πριν καλά-καλά φτάσει στην γραμμή του τερματισμού, τα μπουζί έχουν λιώσει, και δουλεύει σαν diesel...:geek:



Πάρτε και λίγο μουσική από τον V8. :)


 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
29.453
Reaction score
23.581


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986
BMW M10

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1350137




Ο κινητήρας BMW M10, πρακτικά σχεδιασμένος το 1962 απο τον Βαρώνο Alex von Falkenhausen, ή πώς το τετρακύλινδρο μοτεράκι 1,5 λίτρου με τους 72 ίππους εξελίχθηκε στον δυνατότερο κινητήρα Formula 1 όλων των εποχών.


Τοποθετήθηκε φυσικά και στην 2002 Turbo:





Αργότερα:





Έπαιρναν μπλοκ με περισσότερα απο 100.000 χιλιόμετρα ώστε να έχουν πάρει όλες τις πιθανές παραμορφώσεις, τα παρατούσαν επίτηδες στη βροχή και στο κρύο, και τα ουρούσαν οι τεχνικοί για να σκληρύνουν κι άλλο. :hi:





"THE CAR WAS LIKE A BOMB AT CIRCUITS LIKE SPA, AUSTRIA AND MONZA. AND THE POWER WAS UNBELIEVABLE — EVEN IF THE TURBO DELAY WAS TERRIBLE. YOU’D OPEN THE THROTTLE AT THE ENTRY TO THE CORNER ONLY TO GET THE POWER AT THE EXIT. AND IF YOU MISSED IT BY FIVE OR 10 METRES, THERE WAS NOTHING YOU COULD DO — YOU JUST SPUN IT. THE LAG WAS ABOUT ONE OR TWO SECONDS. AT ZELTWEG, DOWN THE LONG STRAIGHT TO THE BOSCH KURVE, THE CAR WAS THROWING OUT 1400 HORSEPOWER AND JUST KEPT ON PUSHING — YOU FELT LIKE YOU WERE SITTING ON A ROCKET."
Είχε τόσο πολύ turbo lag, που οι οδηγοί έπρεπε να ανοίξουν το γκάζι στην είσοδο της στροφής για να έχουν πίεση στην έξοδο! :D
Στις κατατακτήριες δοκιμές έφτανε τους 1400 ίππους.






https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M10

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M12


.
 

Μηνύματα
29.453
Reaction score
23.581
Στις κατατακτήριες δοκιμές έφτανε τους 1400 ίππους.
Ο ΠΙΚΕ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΟ ΟΛΙΓΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟΝ 1250 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ

ΑΥΤΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΙΣ ΠΟΛΠΟΖΙΣΙΟΝ.

ΜΕ ΤΙΣ BRABHAM BT52 ΒΕΒΑΙΑ.....

https://en.wikipedia.org/wiki/Brabham_BT52

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 1400ΗΡ ΑΠΟ 1,500 ΚΥΒΙΚΑ!!!!

ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ!!

ΕΙΤΕ 3,000 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΕΙΤΕ 1,5 ΤΟΥΡΜΠΟ.

Ο ΠΙΚΕ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΟΔΗΓΩΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ Η ΜΠΡΑΜΠΑΜ.
 

Μηνύματα
29.453
Reaction score
23.581
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ

ΤΙΣ ΚΡΟΣΦΛΟΟΥ ΚΕΦΑΛΕΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ.

ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΛΥΣΕΙ ΜΟΝΟΣ 2-3 ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥ

ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ.

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ (1,6-1,8-2,00 ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.

ΔΗΛ ΟΙ 1,6 ΚΑΙ 1,8 ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ "ΚΟΝΤΟ" ΣΤΡΟΦΑΛΟ" ΚΑΙ Η 1,8 ΚΑΙ 2,0 ΤΑ ΙΔΙΑ

89ΑΡΙΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ!!!

ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΜΕ ΔΥΟ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥΣ ΕΙΧΕΣ 3

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΟΤΕΡ.

ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ 1,6 ΣΕ 2,0 ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΤΕΚΜΗΡΙΟΥ.

Η ΑΛΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΛΙ 2 ΕΚΔΟΣΕΙΣ.

ΜΙΑ ΚΟΝΤΗ 4,1 ΠΡΟΣ 1 ΚΑΙ 3,64 ΠΡΟΣ 1.

ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΙ ΤΙΙ ΕΙΧΑΝ "ΤΑΚΟΥΝΑΤΑ" ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ

ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ.

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΑΥΤΕΣ.

ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΗ 3,0 ΗΤΑΝ ΜΙΑ 2,0 ΜΕ 2 ΑΚΟΜΑ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ.

ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΛ ΜΑΣ ΡΩΤΑΓΑΝ 4 Η 6 ΘΕΛΕΤΕ?:o
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ (1,6-1,8-2,00 ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.

ΔΗΛ ΟΙ 1,6 ΚΑΙ 1,8 ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ "ΚΟΝΤΟ" ΣΤΡΟΦΑΛΟ" ΚΑΙ Η 1,8 ΚΑΙ 2,0 ΤΑ ΙΔΙΑ

89ΑΡΙΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ!!!

ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΜΕ ΔΥΟ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥΣ ΕΙΧΕΣ 3

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΟΤΕΡ.
Οι Alfa και οι Fiat/Lancia DOHC δεν ήταν κάπως έτσι επίσης;
 


Μηνύματα
29.453
Reaction score
23.581
Η Φ1 1,5 ΕΙΧΕ 89,2 ΠΙΣΤΟΝΙΑ (ΑΝΟΙΓΜΕΝΑ ΤΕΡΜΑ ΔΗΛΑΔΗ) ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ 10,000-11,000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΠΑΝΑΛΑΦΡΑ ΜΕΤΑΛΑ ΦΥΣΙΚΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ 2 ΠΛΕΟΝ ΚΕΦΑΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ 16 ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Φ1.

ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΑΝ ΤΑ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΦΥΣΑΛΙΔΕΣ ΑΕΡΑ Η ΚΡΥΦΑ ΡΗΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ.

ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΕΙΡΑΣ(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) ΠΟΥ

ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΔΙΕΠΡΕΨΕ ΣΤΗΝ Φ1!
 

Μηνύματα
29.453
Reaction score
23.581
Οι Alfa και οι Fiat/Lancia DOHC δεν ήταν κάπως έτσι επίσης;
ΟΧΙ.

ΟΙ ΑΛΦΑ ΕΙΧΑΝ ΥΔΡΟΧΙΤΩΝΙΑ (ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΚΑΙ Η ΑΛΦΑ ΜΟΝΟ) ΣΕ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΜΠΛΟΚ ΕΝΩ

ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΜΑΝΤΕΜΕΝΙΑ ΜΟΝΟΜΠΛΟΚ. ΗΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΑΦΡΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΘΕΜΑΤΑ

ΣΤΗΝ ΜΟΝΩΣΗ -ΠΑΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΧΙΤΩΝΙΩΝ.

ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΑΛΦΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 30 ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΕΤΡΑΓΩΝΟΙ

ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.

ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΛΦΑ 2,0 ΕΙΧΕ 84Χ88,5 ΕΝΩ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ 89Χ80.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΕΜΕ.

ΤΑ ΦΙΑΤ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΑ

ΣΗΜΕΙΑ. Ο ΔΙΛΙΤΡΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΣ 1,8 ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ.

ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ Η ΦΙΑΤ 1,6 ΕΙΧΕ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΠΡΩΤΗ 80Χ80 ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ 124 ΣΠΟΡ ΜΕ

ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ 110ΗΡ.
 




gonis

Luger
Μηνύματα
4.240
Reaction score
11.555
Υπερβολές!
Αφετηρία ειναι,ας ξεκινήσει το τραμ 20 μέτρα μακρύτερα.
μαλλον γυναίκα το έκανε αυτό:D
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986
Η Opel στην Peugeot-Citroën;

Στην GM σκέφτονται να πουλήσουν τις ζημιογόνες Opel και Vauxhall στην PSA! :o

H Opel ανήκει στην GM απο το 1929, αλλά φαίνεται πως η PSA βγαίνει για ψώνια μετά την αγορά της Mitsubishi απο την Renault-Nissan Alliance.
Αν γίνει η εξαγορά, η Peugeot-Citroën συν την Opel θα ξεπεράσει το 16% της ευρωπαϊκής αγοράς και θα πλησιάσει την πρώτη VW, που κατέχει το 24%.
Η GM έχει ζημιωθεί περίπου $15 δισεκατομμύρια απο την Opel τα τελευταία 15 χρόνια.

Η απόφαση επισπεύθηκε λόγω της αποχώρησης του ΗΒ απο την ΕΕ, ενώ αναμένεται κλείσιμο της Vauxhall.
GM described the UK referendum result as a “speed bump on our path to where we want to take the business”

http://www.cnbc.com/2017/02/14/gms-opel-and-psa-group-in-merger-talks.html

https://www.theguardian.com/busines...motors-sell-vauxhall-opel-psa-citreon-peugeot

http://www.reuters.com/article/us-opel-m-a-psa-confirm-idUSKBN15T1G0




Ένα ακόμη θέμα για την GM αν προχωρήσει η συμφωνία, θα είναι τα μοντέλα της Buick που βασίζονται σε Opel, τα οποία πωλούν καλά στις ΗΠΑ και τρελλά στην Κίνα.



.
 






Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.799
Μηνύματα
2.876.530
Members
37.949
Νεότερο μέλος
tzino
Top