10 Απαραίτητες Ρυθμίσεις Για Να παίξει Σωστά Ένα Πικάπ



PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
χμμ.. θα διαφωνήσω.. ..
Δεν διαφωνω,απλα το σχολιο μου αφορα τα σχετικα για το ματ και μονο και τις επιδρασεις του σε σχεση με την κεφαλη.
[DOUBLEPOST=1487665209][/DOUBLEPOST]
Βάλε λίγη βαζελίνη καλέ μου, τι, ασαλιωτο;:gotcha::D
Καλο !!!!!
Οταν ακουω για ματ που "γλυστρανε" παντα ερχεται στο μυαλο μου η SPU με το γνωστο βαρος αναγνωσης , να σταματα τον δισκο και να γυρνα απο κατω το πλατω :D
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.493
Reaction score
50.808
Η διαφωνία μας είναι στη χρησιμότητα του βινυλίου ως μέσου αποθήκευσης της ηχογράφησης. :p
- αντιμετωπίζεις τεχνοκρατικά το όλο θέμα και τα περισσότερα εδώ στο φόρουμ ( γεγονότα , παρατηρήσεις , μετρήσεις συμπεράσματα . . . κλπ ) , και δεν διαφωνώ καθόλου επ΄ αυτού , αλλά στο ότι ίσως η απόλαυση της ακρόασης δεν είναι πάντα τεχνοκρατική

- 3 παραδείγματα ( που μου έρχονται πρόχειρα )

1. πόσοι από εμάς τους βινυλιόφιλους έχουν συνειδητά ακτινικούς βραχίονες ( και πολύ ακριβούς μάλιστα ) , ενώ ξέρουμε πως υστερούν σε απόδοση έναντι των παράλλ-μετατόπισης ;

2. υπάρχουν by the book οργανοπαίχτες που κάποιες φορές προτιμούν και εφαρμόζουν ανορθόδοξα κουρδίσματα προκειμένου να πετύχουν τον επιθυμητό ( και όχι μουσικά σωστό ) ήχο

3. κάποιες φορές σε a to b ακροάσεις πιάνω τον εαυτό μου να προτιμάει την απόδοση των χαμηλών συχνοτήτων του βινυλίου έναντι του ψηφιακού αρχείου , ενώ είμαι πεπεισμένος ( γνωστικά αλλά και ακουστικά ) πως το ψηφιακό υπερέχει στον εν λόγω τομέα , λόγω απουσίας της αναγκαστικής έμφασης και αποέμφασης κατά RIAA , του αναλογικού

. . . ας παραμείνει λοιπόν το βινύλιο ως μέσο αποθήκευσης
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.543
Reaction score
126.254
Είναι αυθαίρετο το συμπέρασμά σου στο τέλος.

Τα 3 "παραδείγματα" που εξιστορείς δεν δικαιολογούν την ύπαρξη του μέσου.

Επειδή έχετε λάθος βραχίονα, ας υπάρχει βινύλιο;

Χαζά.

Το βινύλιο αρέσει γιατί είναι ένα όμορφο μάβρο στρόγγυλο γυαλιστερό πράμα, το οποίο έχει θέση και στον τοίχο ως πχ διακοσμητικό ρολόι, που το βγάζεις από τον επίσης όμορφο χάρτινο φάκελλο με τις ωραίες εκτυπώσεις, το χαϊδεύεις, το σκουπίζεις, το κεντράρεις και του καρφώνεις την τρύπα στο στύλο του πλατό σου (πολύ άντρας ρε παιδάκι μου) για ν'αρχισει να σβουρίζει και νιώθεις σπουδαίος όταν αφήνεις δήθεν με προσοχή την κεφαλή στ'αυλάκι, νομίζοντας ότι όντας προικισμένος με άπειρες γνώσεις συμμετέχεις ενεργά σε μία μακρόσυρτη και πολύπλοκη διαδικασία για να ακουστεί τελικά η μουσική, πράγμα που σου δίνει την ψευδαίσθηση της δημιουργίας στο όλο δήθεν τεχνολογικό και φετιχιστικό δρώμενο, κάτι που βεβαίως δε σου προσφέρει το "play" σε ένα ψηφιακό αρχείο, ενώ ταυτόχρονα η ενδελεχής και σχολαστική ενασχόληση με το άλλο καλλιτεχνικό δημιούργημα οπτικής ενασχόλησης, το τυπωμένο φάκελο του μάβρου δίσκου, για όση ώρα θες, σε κάνει να ξεχνάς εντελώς το πώς ακούγεται. Αν δεν είχαν εξώφυλλα οι δίσκοι και ήταν χύμα, πιο προσεκτικά θα τους άκουγες, πάω στοίχημα! :)

Ομοίως και το πικάπ αρέσει γιατί είναι ένα όμορφο πράγμα, ενώ το DAC μπορεί να είναι μία κάρτα ήχου μέσα στο πισί, τμήμα ενός ενισχυτή av, ένα τετράγωνο μαύρο κουτί DAC, ένα USB stick, ή τμήμα μιας πλακέτας μέσα στο ηχείο.

Δε χρειάζεται να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Το βινύλιο αρέσει γιατί είναι ένα όμορφο μάβρο στρόγγυλο γυαλιστερό πράμα, το οποίο έχει θέση και στον τοίχο ως πχ διακοσμητικό ρολόι, που το βγάζεις από τον επίσης όμορφο χάρτινο φάκελλο με τις ωραίες εκτυπώσεις, το χαϊδεύεις, το σκουπίζεις, το κεντράρεις και του καρφώνεις την τρύπα στο στύλο του πλατό σου (πολύ άντρας ρε παιδάκι μου) για ν'αρχισει να σβουρίζει και νιώθεις σπουδαίος όταν αφήνεις δήθεν με προσοχή την κεφαλή στ'αυλάκι, νομίζοντας ότι όντας προικισμένος με άπειρες γνώσεις συμμετέχεις ενεργά σε μία μακρόσυρτη και πολύπλοκη διαδικασία για να ακουστεί τελικά η μουσική, πράγμα που σου δίνει την ψευδαίσθηση της δημιουργίας στο όλο δήθεν τεχνολογικό και φετιχιστικό δρώμενο, κάτι που βεβαίως δε σου προσφέρει το "play" σε ένα ψηφιακό αρχείο, ενώ ταυτόχρονα η ενδελεχής και σχολαστική ενασχόληση με το άλλο καλλιτεχνικό δημιούργημα οπτικής ενασχόλησης, το τυπωμένο φάκελο του μάβρου δίσκου, για όση ώρα θες, σε κάνει να ξεχνάς εντελώς το πώς ακούγεται. Αν δεν είχαν εξώφυλλα οι δίσκοι και ήταν χύμα, πιο προσεκτικά θα τους άκουγες, πάω στοίχημα! :)
Ωστε αυτα εκανες στην βινυλιακη εποχη σου και πηγες στα ψηφιακα.
Τωρα εξηγουνται ολα :D
Και επειδη το τσουβαλιασμα δεν ειναι καλο πραγμα :p , μεχρι να γραψεις αυτα που εγραψες,εγω τουλαχιστον θα ακουγα 4 δισκους..........:p οπως και ολοι οσοι ακουνε βινυλια.Η κατηγορια αυτων που περιγραφεις οντως υπαρχει αλλα στην πραγματικοτητα ειναι η τραγικη μειοψηφια......μην κρυβεσαι πισω απο το δακτυλο σου .......
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.493
Reaction score
50.808
costas EAR
- η περιγραφή πού κάνεις σχετικά με το ότι το βινύλιο και το πικάπ αρέσουν ισχύει , όπως και το ότι σε κάποιους μας αρέσουν και ηχητικά ,

- το ''test'' της ακρόασης με μη ύπαρξη εξώφυλλου το κάνω τυχαία από μικρός , μιάς και είχα-έχω γύρω στους 70 δίσκους χωρίς εξώφυλλα , τα οποία με την σειρά τους κοσμούν ( και κοσμούσαν ) διάφορα μέρη του σπιτιού μου ( υπνοδωμάτια ως επί τω πλείστον ,αλλά και στο σαλόνι ) . Κάποιοι από αυτούς τους ορφανούς δίσκους μου ακούγονται καλύτερα από τα αντίστοιχα ψηφιακά ( όπου και εάν υπάρχουν )
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.543
Reaction score
126.254
Χαχαχαχαχα, παππού έλα να σου δείξω πως κάνουν τα παιδιά!:gotcha:

Μου αρέσει πάντως το πνεύμα σου! :p
 



Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.493
Reaction score
50.808
Να υπάρχει άραγε κάνα Plugin για το Foobar2000 να προσθέτει θόρυβο επιφανείας και σκράτς;
- κάτι αντίστοιχο έκαναν οι rapers και όχι μόνο στο cd , προσέθεταν ''σκρατς'' . . . . έχω και στα 2 φορμά Neneh Chery , με το cd να έχει περισσότερα ''σκρατς'' από το βινύλιο ( τώρα )

- ok , ακραίο , αυτό παραείναι
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
ότι και να λένε οι ψηφιακοί, όσο και να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους κάτι δεν κάνουν καλά και δεν μπορούν να πείσουν.. ή απλά είναι λάθος και τα λένε πολύ φανατισμένα τα πράγματα.. κανένας δεν αμφισβήτησε την πρόοδο και την τεχνολογία.. ούτε τα ψηφιακά.. όμως όχι παρωπίδες και στεγανά και plugins και χαριτωμενιές!!

δεν μπορούν να πείσουν την SONY και άλλα μεγάλα brands να ξανατυπώνουν βινύλια.. δεν μπορούν να πείσουν τους καλλιτέχνες να εκδίδουν τη μουσική τους σε βινύλια.. δεν μπορούν να πείσουν εμάς ν' ακούμε βινύλια.. δεν μπορούν να πείσουν τις εταιρίες να παράγουν μηχανήματα με λάμπες.. δεν μπορούν να πείσουν τις εταιρίες να παράγουν πικάπ και αξεσουάρ.. δεν μπορούν να πείσουν και τον Santana, Steve Vai, Clapton, Mcloughlin να παίζουν σε ψηφιακό ενισχυτή και όχι σε λαμπάτο. μ@λάκες είναι όλοι αυτοί (κι εμείς μαζί) ρε φιλαράκια?? ανακαλύψατε τον μηχανισμό των αντι_ψιθύρων με τα hypex και τα ICE??
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.331
Reaction score
3.635
δεν μπορούν να πείσουν και τον Santana, Steve Vai, Clapton, Mcloughlin να παίζουν σε ψηφιακό ενισχυτή και όχι σε λαμπάτο. μ@λάκες είναι όλοι αυτοί (κι εμείς μαζί) ρε φιλαράκια?? ανακαλύψατε τον μηχανισμό των αντι_ψιθύρων με τα hypex και τα ICE??
Ακόμα δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα στην παραγωγή μουσικής και την αναπαραγωγή μουσικής από μέσο αποθήκευσης. Aπορείς που δεν έχεις πάρει μυρωδιά από οτιδήποτε άλλο; :roflmao::roflmao::roflmao:
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.953
Reaction score
55.072
...
Δε χρειάζεται να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Τί να γίνει όμως που σε πολλούς...αρέσουν (αμφότερα το βινύλιο και το κρυφτό);
Εύρηκα!
Ακρόαση αρχείων με ένα πικάπ σε ορατή θέση να στριφογυρίζει και τον ακροατή περιεργαζόμενο βινυλιακά εξώφυλλα.
Σοκολάτα στον υποφαινόμενο...παρακαλώ.:D
...ίσως η απόλαυση της ακρόασης δεν είναι πάντα τεχνοκρατική...
1. πόσοι από εμάς τους βινυλιόφιλους έχουν συνειδητά ακτινικούς βραχίονες ( και πολύ ακριβούς μάλιστα ) , ενώ ξέρουμε πως υστερούν σε απόδοση έναντι των παράλλ-μετατόπισης ;
2. υπάρχουν by the book οργανοπαίχτες που κάποιες φορές προτιμούν και εφαρμόζουν ανορθόδοξα κουρδίσματα προκειμένου να πετύχουν τον επιθυμητό ( και όχι μουσικά σωστό ) ήχο
3. κάποιες φορές σε a to b ακροάσεις πιάνω τον εαυτό μου να προτιμάει την απόδοση των χαμηλών συχνοτήτων του βινυλίου έναντι του ψηφιακού αρχείου , ενώ είμαι πεπεισμένος ( γνωστικά αλλά και ακουστικά ) πως το ψηφιακό υπερέχει στον εν λόγω τομέα , λόγω απουσίας της αναγκαστικής έμφασης και αποέμφασης κατά RIAA , του αναλογικού
. . . ας παραμείνει λοιπόν το βινύλιο ως μέσο αποθήκευσης
Προβαίνουν όμως στην ενέργεια του παραδείγματος νο.2 ενσυνείδητα και καλλιτεχνικώς συγκροτημένα, όχι ελέω...χαζοχαρούμενης διάθεσης.
Μιας και το φερε η κουβέντα,σιγά μη και δεν παρέμενε το βινύλιο ως μέσον αποθήκευσης,αφού παραμένει η παρελκόμενη...χαζοχαρουμενιά.:sneaky:

Και για να μην σπεύσουν κάποιοι να ομιλήσουν περί όψιμων τοποθετήσεων,ιδού ο (ανανεωμένος) υπερσύνδεσμος μέσα στο αρχικό νήμα περί βινυλιακών ρυθμίσεων:
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ρυθμίστε-το-πικάπ-σας.115003/page-4#post-1540613
Bhutia said:
...Μέρος εξάλλου της απόλαυσης που παρέχει η ενασχόληση με το μέσον,πηγάζει από τη συναρπαστική...ανακρίβεια που συνεπάγεται η βινυλιακή αναπαραγωγή...
[ 10 απαραίτητες ρυθμίσεις,οι εξής...τυχερές 13 ] :
-3) Στην περίπτωση όπου η μετάδοση κίνησης γίνεται με ιμάντες,συντήρηση της ελαστικότητας εκείνων στις προδιαγεγραμμένες τιμές.Αφαίρεσή τους από το πλατό όποτε δεν υφίσταται συχνή χρήση του πικάπ και αεροστεγής φύλαξη υπό συνθήκες μέσης υγρασίας και θερμοκρασίας.

-2) Συνδυασμός κεφαλής βραχίονα όπου η συχνότητα συντονισμού του συνόλου θα λαμβάνει τιμή κείμενη στην κατάλληλη ζώνη (βλέπε υπερσύνδεσμο).

-1) Εκτός της VTA υφίσταται και η παράμετρος του SRA (Stylous Rake Angle : η γωνία που σχηματίζει η βελόνα ως προς το στέλεχος και το κύριο σώμα της κεφαλής)

Η τιμή για τη γωνία VTA υπό την οποία πραγματοποιήθηκε η κοπή του βινυλιακού master παρουσιάζει διακυμάνσεις σε διαφορετικές εποχές και ιδίως ανάμεσα στις σύγχρονες εκτυπώσεις,όπου το βινύλιο δεν αποτελεί πλέον κυρίαρχο format αποθήκευσης.


Η ελαχιστοποίηση πιθανών παραμορφώσεων κατά την αναπαραγωγή προϋποθέτει ταύτιση της SRA με τη VTA για δεδομένο βινυλιακό αντίτυπο.Σε αντίθετη περίπτωση,οφείλουν να πραγματοποιηθούν διορθωτικές κινήσεις,όπως μικρές αποκλίσεις από την απόλυτη παραλληλία του βραχίονα εφόσον η κατασκευή παρέχει ευελιξία στη ρύθμιση VTA,ή εισαγωγή σκληρού σφηνοειδούς παρεμβύσματος ανάμεσα σε κέλυφος και σώμα κεφαλής,είτε μικρορύθμιση στη δύναμη κάθετης ιχνηλάτησης (VTF) -εντός πάντα των προδιαγεγραμμένων τιμών για δεδομένη κεφαλή,αφού μεταβολές στην τάξη μισού γραμμαρίου ισοδυναμούν προς 2 χιλιοστά κάθετης μετακίνησης βραχίονα κατά τη ρύθμιση VTA.




0) Η φωνογραφική κεφαλή κατέχει χάρη στην κατασκευή της εγγενή χαρακτήρα πλήρως ισορροπημένης πηγής.Επομένως αντί του RCA,ως πρωτόκολλο διασύνδεσης θ'άξιζε μια ανάλογη διαμόρφωση καταλήγουσα σε φωνογραφικό στάδιο που θα διέθετε πλήρως ισορροπημένη κυκλωματική διαρρύθμιση με διατήρηση εκείνης και στα επόμενα ενισχυτικά στάδια.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.543
Reaction score
126.254
ότι και να λένε οι ψηφιακοί, όσο και να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους κάτι δεν κάνουν καλά και δεν μπορούν να πείσουν.. ή απλά είναι λάθος και τα λένε πολύ φανατισμένα τα πράγματα..
Δε ξέρω πως συνάγεις τέτοια συμπεράσματα.

Προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα και κανένα φανατισμό στο να ακούω μουσική από το πικάπ, μου είναι αδιάφορη η πηγή. Αν μου αρέσει η μουσική, το απολαμβάνω.

Μου άφησε ένα σωρό βινύλια ο vastsar στο σπίτι, πολλά από τα οποία έχουν ιδιαίτερα αξιόλογες ηχογραφήσεις, και τα ακούω όλα με μεγάλη ικανοποίηση, χωρίς πολλά πολλά...

Ο δίσκος βινυλίου θεωρώ ότι μπορεί ανέτως να αποτελέσει πηγή αξιόλογου τελικού ηχητικού αποτελέσματος, και στα περισσότερα σπίτια ο μεγαλύτερος περιορισμός που υφίσταται δεν είναι η πηγή, αλλά ο χώρος και το διαθέσιμο δυναμικό εύρος, δηλαδή το γνωστό μας RT60 και η παρουσία τραγικής συμπίεσης δυναμικών σε συνδυασμό με την έλλειψη υψηλών κι απαραμόρφωτων στιγμιαίων SPL.

Όσον αφορά την ποιότητα της ηχογράφησης, δηλαδή του αποτυπωμένου μάστερινγκ, δεν έχω κανένα πρόβλημα να διαβεβαιώσω πως διαθέτω ένα σωρό CD ή flac με σαφώς πολύ χειρότερης ποιότητας ηχογράφηση, δηλαδή πολύ υποδεέστερο μάστερινγκ, από αυτά που ακούω από βινύλιο.

Από κει και πέρα, στα αμιγώς τεχνικά θέματα, το θέμα έχει ξεχειλώσει, δεν έχει πλέον κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Ως επανάληψη: Σαφώς το βινύλιο αποτελεί μια παρωχημένη μορφή αποθήκευσης της ηχογράφησης, με περιορισμούς χειροπιαστούς και αδιαμφισβήτητους, είναι κλάσεις υποδεέστερο σα μέσο από το απλό red book audio και δεν έχει καμιά ελπίδα θεωρητικής και πρακτικής σύγκρισης μπροστά στα hi-res αρχεία, ενώ ταυτόχρονα είναι παντελώς ασύμβατο με την σύγχρονη πραγματικότητα των ψηφιακών ενεργών ηχείων, της ασύρματης διασύνδεσης ενεργών ηχείων και της όλης φιλοσοφίας της ισοστάθμισης χώρου σε ψηφιακό επίπεδο. Αλλά είναι όμορφο κι έχει πλάκα να παίζεις με δίσκους, ενώ η lifestyle πραγματικότητα δίνει μια πινελιά υπέρ του δίσκου βινυλίου, έστω κι αν τα περισσότερα πικάπ που αγοράζει ο κόσμος είναι USB σύνδεσης. ;)
 
Last edited:


Μηνύματα
1.613
Reaction score
2.247
Πριν 1μιση χρονο πουλησα και το πικαπ και τους δισκους (εκτος από 2).Ο λογος ηταν η ευκολια (τεμπελιά ? βαριεμαρα? ) και όχι το πως επαιζε.
 

Μηνύματα
12.874
Reaction score
10.094
0) Η φωνογραφική κεφαλή κατέχει χάρη στην κατασκευή της εγγενή χαρακτήρα πλήρως ισορροπημένης πηγής.Επομένως αντί του RCA,ως πρωτόκολλο διασύνδεσης θ'άξιζε μια ανάλογη διαμόρφωση καταλήγουσα σε φωνογραφικό στάδιο που θα διέθετε πλήρως ισορροπημένη κυκλωματική διαρρύθμιση με διατήρηση εκείνης και στα επόμενα ενισχυτικά στάδια.
Έλα ντε! Το σήμα ξεκινά με πλεονέκτημα, που άλλοι παλεύουν να έχουν και καταλήγει σε απλά ταπεινά RCA (Cinch).
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
[ 10 απαραίτητες ρυθμίσεις,οι εξής...τυχερές 13 ] :
-3) Στην περίπτωση όπου η μετάδοση κίνησης γίνεται με ιμάντες,συντήρηση της ελαστικότητας εκείνων στις προδιαγεγραμμένες τιμές.Αφαίρεσή τους από το πλατό όποτε δεν υφίσταται συχνή χρήση του πικάπ και αεροστεγής φύλαξη υπό συνθήκες μέσης υγρασίας και θερμοκρασίας.

-2) Συνδυασμός κεφαλής βραχίονα όπου η συχνότητα συντονισμού του συνόλου θα λαμβάνει τιμή κείμενη στην κατάλληλη ζώνη (βλέπε υπερσύνδεσμο).

-1) Εκτός της VTA υφίσταται και η παράμετρος του SRA (Stylous Rake Angle : η γωνία που σχηματίζει η βελόνα ως προς το στέλεχος και το κύριο σώμα της κεφαλής)

Η τιμή για τη γωνία VTA υπό την οποία πραγματοποιήθηκε η κοπή του βινυλιακού master παρουσιάζει διακυμάνσεις σε διαφορετικές εποχές και ιδίως ανάμεσα στις σύγχρονες εκτυπώσεις,όπου το βινύλιο δεν αποτελεί πλέον κυρίαρχο format αποθήκευσης.

Η ελαχιστοποίηση πιθανών παραμορφώσεων κατά την αναπαραγωγή προϋποθέτει ταύτιση της SRA με τη VTA για δεδομένο βινυλιακό αντίτυπο.Σε αντίθετη περίπτωση,οφείλουν να πραγματοποιηθούν διορθωτικές κινήσεις,όπως μικρές αποκλίσεις από την απόλυτη παραλληλία του βραχίονα εφόσον η κατασκευή παρέχει ευελιξία στη ρύθμιση VTA,ή εισαγωγή σκληρού σφηνοειδούς παρεμβύσματος ανάμεσα σε κέλυφος και σώμα κεφαλής,είτε μικρορύθμιση στη δύναμη κάθετης ιχνηλάτησης (VTF) -εντός πάντα των προδιαγεγραμμένων τιμών για δεδομένη κεφαλή,αφού μεταβολές στην τάξη μισού γραμμαρίου ισοδυναμούν προς 2 χιλιοστά κάθετης μετακίνησης βραχίονα κατά τη ρύθμιση VTA.

0) Η φωνογραφική κεφαλή κατέχει χάρη στην κατασκευή της εγγενή χαρακτήρα πλήρως ισορροπημένης πηγής.Επομένως αντί του RCA,ως πρωτόκολλο διασύνδεσης θ'άξιζε μια ανάλογη διαμόρφωση καταλήγουσα σε φωνογραφικό στάδιο που θα διέθετε πλήρως ισορροπημένη κυκλωματική διαρρύθμιση με διατήρηση εκείνης και στα επόμενα ενισχυτικά στάδια.
Σ' ευχαριστώ για την συμπλήρωση της λίστας με τις τρεις επί πλέον παραμέτρους.. είναι πολύ σωστά αυτά που γράφεις αλλά νομίζω είναι περισσότερο επιλογές παρά ρυθμίσεις σε ένα επόμενο στάδιο με πολύ μεγάλη λεπτομέρεια.. όπως λέω στο #1 αναφέρονται επιγραματικά 10 must για να παίξει σωστά ένα πικάπ, μάλιστα το στρογγύλεψα εντάσσοντας 2 & 3 ρυθμίσεις σε ένα bullet..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.736
Μηνύματα
2.874.375
Members
37.940
Νεότερο μέλος
papgeorge
Top