- Μηνύματα
- 16.932
- Reaction score
- 54.808
Η πεμπτουσία ενός ακροαματικόφιλου ο οποίος καταχωρείται ως...λα(μ)πάς.Δεν με πείθει ο τύπος......( Thorsten Loesch σχεδιαστής της AMR/iFi)
Tubes subjectively sound better and listening to tubes makes us feel less stressed/more relaxed and brings one to be more emotionally connected to the music – which is something we are all in the pursuit of.
Eκτός αυτού,η ΔΣ μετατροπή με υπερδειγματοληψία και ανάλογη μορφοποίηση θορύβου δύναται να παράσχει αυξημένη ανάλυση και γραμμικότητα φάσης σε σχέση με παραδοσιακές πολύμπιτες τεχνοτροπίες,χάρη στην χρήση διαρκώς εξελισσομένων ψηφιακών φίλτρων τα οποία είναι πολύ πιό αποδοτικά σε σύγκριση με τα αναλογικά.Άλλο να λες ότι κάποια multi-bit (R/2R) dacs παίζουν Ο.Κ. και άλλο να ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει έλλειμμα σε audio dacs σήμερα, γιατί είναι delta sigma (ή hybrid,ή multi-bit delta sigma)...και ότι αυτό γίνεται μόνο για λόγους κόστους...
Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι σε ένα non-oversamling DAC, θέλεις πολύ πιο απότομα φίλτρα, λίγο πάνω από τα 20 kHz...βασικός λόγος που τα πρώτα CD players παίζανε τόσο χάλια...
"For the same reason, the output of a DAC requires a low-pass analog filter, called a reconstruction filter, as the output signal must be bandlimited, to prevent aliasing (here meaning Fourier coefficients being reconstructed as low frequency waves, not as higher frequency aliases), as in the Whittaker–Shannon interpolation formula.
Ideally, both filters should be brickwall filters, constant phase delay in the pass-band with constant flat frequency response, and zero response from the Nyquist frequency. This is given by a filter with a 'sinc' impulse response."
P.S. Και δεν υπάρχει o όρος TRUE PCM dac.
Υψηλοί ρυθμοί υπερδειγματοληψίας στη ζώνη των MHz αντισταθμίζουν με ολοκληρωτικό τρόπο τη ρηχότητα ψηφιακής λέξης,παρέχοντας στη ζώνη των αναπαραχθέντων σημάτων θορυβικές συνιστώσες κβάντισης κατώτερες του θερμικού θορύβου και του θορύβου 1/f (σελ.180 στον παρόντα σύνδεσμο)για δεδομένο κύκλωμα.
Οι μετατροπές ΔΣ δαιμονοποιούνται από αρκετούς για δύο κυρίως λόγους:
Πρώτον,η άρτια υλοποίησή τους προκρίνει σχεδιαστική επιδεξιότητα και τεχνογνωσία εις βάθος αντί για ψαρωτικές συστοιχίες υλικών.
Δεύτερον,εφόσον είναι επιτυχής,η απόδοση του αναλογικού σήματος τείνει να μην καλοπιάνει το αισθητήριο που έχουν διαμορφώσει οι λα(μ)πάδες ακροαματικόφιλοι.