Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.895
Reaction score
77.506
Αυτή η μεταλλική επιφάνεια της πλάτης, που είναι "μεγάλη", είναι η ψυκτρα της πλάτης. Το ότι δεν έχει κάθετα αλουμίνια επάνω της, δεν αλλάζει τη χρήση της.
δηλαδή παράδειγμα....αν έστω βάλεις ένα παγάκι από την πίσω μεριά...σε πόση ώρα θα μεταφερθεί ένα ποσό της θερμοκρασίας αυτής στην εσωτερική πλευρά?
μου φαίνεται λίγο κουφό να παίζει τόσο ρόλο αυτή η φλατ επιφάνεια στην ψύξη τέτοιου θεριού

στην πέρλιστεν έστειλες κάνα μέιλ να ρωτήσεις για το πρότζεκτ?
 






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.417
Reaction score
125.628
Μιλ μερσί στον μεσιέ νταποστ❤❤❤❤, για την προσομοίωση τοποθέτησης του irregular layout:

1000011134.png


Στο οποίο θα έχω 13.6% vertical deviation στο μεσαίο μπροστινό sub (είναι εντός προδιαγραφών μέχρι 20% vertical deviation).

Μόνον με 3 σαμπ, μόνον στον εμπρός τοίχο και χωρίς ισοστάθμιση, η προσομοίωση λέει θα παίζουν έτσι:

1000011140.png


Σχόλια:

1. Αυτό το μπούστ στους 16-17 κύκλους μέχρι 20Hz και λίγο πιο πάνω, είναι χαρακτηριστικό του χώρου μου (λόγω πολύ μεγάλου μήκους και διάφανου πίσω τοίχου), κι είναι πολύ χρήσιμο, το βλέπω σε όλες μου τις μετρήσεις εξ'αρχης! Βγάζει τονισμένο ή φλατ μέχρι 20 κύκλους (και κάτω από αυτούς) ο χώρος, ενώ ρίχνω την απόκριση των σαμπ εκεί κάτω! Είμαι πολύ τυχερός σε αυτό το χώρο..

2. Έχει μόνο 2 βυθίσεις μέχρι τους 80, ενώ οι άλλες επιλογές τοποθέτησης έχουν και 3η βύθιση ακριβώς στους 80, και ένα σενάριο ελάχιστα πάνω από τους 80.

Μόνο σε αυτό το σενάριο η 3η βύθιση είναι ~90-95 κύκλους και αρκετά στενή, δηλαδή στην ευρεία περιοχή του κρος, το σενάριο αυτό υπερέχει σημαντικά! ❤❤❤

3. Το σενάριο αυτό έχει περιέργως την πιο "στενή" δεύτερη ακύρωση εκεί στους ~70 κύκλους, τόσο στενή που σχεδόν δεν υπάρχει.

--------------+

Κι όλα αυτά, χωρίς να έχει εμπλακεί καμία ισοστάθμιση, χωρίς τα μαγικά του τρινοβ, και χωρίς τα πίσω σαμπ, και χωρίς τα waveforming πλεονεκτήματα! 😎

Μένει να παλέψουν τα πίσω σαμπ την μια σημαντική (~12dB) ακύρωση στους 50 κύκλους, κι επειδή αυτά θα είναι στη μεσότητα του ύψους του δωματίου, νομίζω θα κλείσουν το θέμα τελείως, ακόμα και χωρίς ισοστάθμιση! 🤣🤪😜😁
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.800
Reaction score
11.043
Οι βυθίσεις της προσομοίωσης είναι πάντα στην πραγματικότητα μικρότερες. Επίσης, θα "γεμίσουν" σίγουρα από το πίσω σαμπ και τους 1342 δορυφόρους.

Η "έλλειψη" 4ου σαμπ εμπρός χαλάει την ομοιογένεια απόκρισης στον Υ (ύψος) αλλά μικρό το κακό αφού η ακρόαση γίνεται σε σταθερό υψος.

Οι μικρές και λίγες κορυφές δεν είναι άξιες αγχους. Στην πράξη θα είναι μικρότερες. Αν δεν είναι, βάλε μερικά δέματα μόνωσης έξω από τη γυψοσανίδα.

Το 4ο και 5ο σαμπ είναι υπερβολή αλλά οκ.
 
Last edited:





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.417
Reaction score
125.628
Το 4ο και 5ο σαμπ είναι υπερβολή αλλά οκ.
Όπως είπα, θέλω να υλοποιηθεί waveforming στο σεταπ μου.

Το 4ο και 5ο σαμπ, είναι (δυστυχώς) απαραίτητα για αυτή τη λειτουργία.

Εάν δεν διαθέτεις τρινοβ (οπότε το waveforming πάει περίπατο), στο συγκεκριμένο χώρο, με τα 3 σαμπ εμπρός όπως τα τοποθετώ, είσαι πρακτικά άρχοντας.

Με ένα 4ο σαμπ πίσω, χωρίς waveforming, με απλό ντιρακ, μπορείς να προσεγγίσεις το άριστο.

Το waveforming όμως, θέλει μίνιμουμ 5-αδα, και αποτελεί στόχο στη συγκεκριμένη περίπτωση.
 
Last edited:






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.417
Reaction score
125.628
Το άλλο με τον διάολο σας το είπα;
Ειλικρινά, hands down, έχεις δίκιο. 👍

Και το (σημαντικό) έξοδο αυτών των σαμπ, όχι, δεν δικαιολογείται, μη κοροϊδευόμαστε. 😜

Το μπάσο με τα Genelec+Neumann, συν την κορυφαία ισοστάθμιση του τρινοβ, είναι ήδη εξαιρετικά περιγραφικό και αναλυτικό, με έκταση, ισορροπημένο, και πάει άνετα σε έξτρα βροντερές στάθμες, στα όρια της δομικής ακεραιότητας του σπιτιού.

Δεν υπάρχει κανένα "πρόβλημα", ούτε ίχνος μάλιστα, που να με απασχολεί στα μπάσα.

Απλώς φαγώθηκα να υλοποιήσω το waveforming, ειλικρινά ενθουσιάστηκα με το θεωρητικό πλαίσιο του waveforming, ώστε αφενός να εκμεταλλευτώ στο 100% τις δυνατότητες του (ακριβού - και γιατί να κάθεται ανεκμετάλλευτος) τρινοβ (θα γεμίσω κι όλες τις 20 εξόδους του, δε θα αφήσω τίποτα να "κάθεται" αχρησιμοποίητο), και αφετέρου διότι πραγματικά σκάω από περιέργεια να δω τι δγιάλο σοφτγουερ φτιάξαν αυτά τα μαστόρια στην τρινοβ, και πως σκατά ακούγεται αυτό το πράγμα.

Πλέον, με 10 ηχεία στο bed layer, 5 σαμπ και 5 ηχεία ψηλά, καλύπτω όλες τις εξόδους του τρινοβ (20), υλοποιώντας ταυτόχρονα και το waveforming. Πλήρης εκμετάλλευση του διαθέσιμου εξοπλισμού, όλων των δυνατοτήτων του.

Κωστα τα "πρωην σαμπς" εχουν πλεον ξεσυνδεθει?
Όχι, αυτά παίζουν ακόμα, προς ώρας.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.800
Reaction score
11.043
Όπως είπα, θέλω να υλοποιηθεί waveforming στο σεταπ μου.

Το 4ο και 5ο σαμπ, είναι (δυστυχώς) απαραίτητα για αυτή τη λειτουργία.

Εάν δεν διαθέτεις τρινοβ (οπότε το waveforming πάει περίπατο), στο συγκεκριμένο χώρο, με τα 3 σαμπ εμπρός όπως τα τοποθετώ, είσαι πρακτικά άρχοντας.

Με ένα 4ο σαμπ πίσω, χωρίς waveforming, με απλό ντιρακ, μπορείς να προσεγγίσεις το άριστο.

Το waveforming όμως, θέλει μίνιμουμ 5-αδα, και αποτελεί στόχο στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Εντάξ, σύ κάνεις παιχνίδι.

Εγώ πάντως θα βαζα πρώτα τις ντάνες πετροβάμβακα να "εξαφανίσω" τελείως τον πίσω τοίχο και μετά θα παιζα με πίσω σαμπς, dsp και waveforming.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.650
Μηνύματα
2.868.864
Members
37.941
Νεότερο μέλος
timurakhmetov
Top