Όταν είσαι μερακλής/μερακλού

Μηνύματα
27.313
Reaction score
25.344
Ετσι και στεγνώσει η βενζίνη μέσα στο καρμπυρατέρ γίνεται σα βερνίκι που καθαρίζεται πολύ δύσκολα μετά.
Θέλει πλύσιμο με ειδικά υγρά , απόφραξη όλων των ζιγκλέρ ή και αλλαγή τους και πάει λέγοντας.
 

profi

Γκαντεμόσαυρος του λασπολόγου
Μηνύματα
802
Reaction score
1.438
Την Κυριακή θα γίνουν μερακλιδικες δουλειές με χαράδρες έξω αναγκαστικά εξαιτίας της φύσης της δουλειάς
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.423
Reaction score
74.785
Είδα μηχανάκια από 1000 euro.Ναι είναι επίπεδο το έδαφος χωρίς πολλά παρτερια. Επιφάνεια σύνολο γύρο στο 1 στρέμμα.
Εκτός απο ελάχιστα GPS based, όλα τα ρομποτικά λειτουργούν με περιμετρικό καλώδιο που ορίζει πού θα κουρεύουν.
Απαιτείται κάπως προστατευμένο μέρος για την φόρτιση, με παροχή ρεύματος.
Το 95% των ρομποτικών κουρεύει τυχαία και όχι σε γραμμές (τα GPS based που γράφω). Κάποια σημεία μπορεί να μην περαστούν για μέρες αν είναι πίσω απο παρτέρια πχ.
1 στρέμμα θέλει σοβαρούτσικο μηχάνημα αν έχετε γκαζόν θερμού κλίματος με υψηλή ανάπτυξη το καλοκαίρι.

φρόντισε να μην κρατάς πάνω από 30 ημέρες καύσιμο , αγόραζε λιγότερο ώστε να μην σου μένει .
Κάνω το ακριβώς αντίθετο. :roflmao: Ψωνίζω 3-4 φορές το χρόνο γιατί σιχαίνομαι να μεταφέρω μπιτόνια.

Κατέβηκα στην αποθήκη επί τούτου:


1709834433595.jpeg


Είναι 5 οκτάλιτρα συν ένα πεντάλιτρο που δεν φαίνεται για ανάμιξη. Παίρνω απ' αυτά, φτιάχνω 5 λίτρα και κρατάει 3 μήνες. Τα υπόλοιπα ξοδεύονται στις μηχανές και το μηχανάκι.

Πέρσι που άλλαξα για πρώτη φορά στην Viking του '08 φλάντζα ποτηριού, ήταν όλα καθαρά χωρίς καθόλου varnish. Περισσότερες απο 1500 ώρες λειτουργίας.

EDIT: Στις μηχανές γκαζόν μετά απο 2 αστοχίες, ψωνίζω αποκλειστικά όσες έχουν μοτέρ Kawasaki. Όχι B&S.
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.423
Reaction score
74.785
Ξύπνησα με διάθεση να εξηγήσω γιατί τα δικά μου μηχανήματα δεν χρειάζεται να αδειάζουν απο βενζίνη ενώ των περισσότερων πρέπει, αφού ποτέ δεν συμβούλευσα να κάνετε ό,τι κάνω. :p


Πρώτο και κυριότερο, δεν μένουν ποτέ έξω. Σε συντριπτικό ποσοστό, οι βλάβες μικρών κινητήρων αφορούν είσοδο νερού στο ντεπόζιτο και την παροχή καυσίμου. Τα δικά μου κοιμούνται σε σκεπασμένο και καλά αεριζόμενο χώρο.

Δεύτερο, οι ιστορίες που διαβάζουμε/βλέπουμε και μεγάλο ποσοστό των βλαβών αφορά βενζίνη με 5-10-15% αιθανόλη. Η αιθανόλη απορροφά υγρασία και καταστρέφει τα πάντα στην τροφοδοσία.

Τρίτο αυτό που έγραψα σε προηγούμενο ποστ, χρησιμοποιούνται αρκετά συχνά. Η βενζίνη δεν στεγνώνει μέσα στο ντεπόζιτο.
Αν κάποιος λειτουργεί το τρίμμερ ή το αλυσοπριονάκι του μιά φορά το χρόνο, προφανώς και πρέπει να αδειάσει το ντεπόζιτο απο καύσιμο και να το δουλέψει μέχρι να αδειάσει το καρμπυρατέρ.
Ένα και μοναδικό μου εργαλείο αδειάζω, τον εξαερωτήρα (scarifier, verticutter), γιατί θα δουλέψει 3-4 ώρες κάθε άνοιξη για καθαρισμό του γκαζόν και τέλος.


Αυτά με την βενζίνη που χαλάει μετά απο έναν-δύο-έξι μήνες δε με πείθουν γενικά. Τα δοχεία μου είναι σφραγισμένα κι αστραφτερά και αύριο θα βάλω περσινή για το κουρεματάκι. :tongue:


Εκτός καυσίμου θέματα συντήρησης και χρήσης:

Ποτέ δεν κουρεύω βρεγμένο γκαζόν και γι' αυτό δεν έχω προβλήματα ντεκ, μπαζωμένων ιμάντων κίνησης και αξόνων. Αν και οι μηχανές βενζίνης μου έχουν η μία ντεκ αλουμινίου και η άλλη μαγνησίου που δε σαπίζουν. :tongue: Και μοτέργια Καουασάκι, μόνο, με 3 λίτρες ντεπόζιτα.
Στο ελεκτροτρακτέρι που έχει πρεσαριστό σιδερένιο ντεκ, είμαι διπλά προσεκτικός.

Σημαντική είναι η ετήσια (ή έστω διετής) αλλαγή λαδιών στα τετράχρονα. Όσο λίγες ώρες κι αν έχουν δουλέψει και ιδίως αν δεν λειτουργούν συχνά, απορροφούν υγρασία στα λάδια και καταστρέφονται εκ των έσω.

Το συχνό ακόνισμα στις λάμες των χλοοκοπτικών δεν κάνει καλό μόνο στο γκαζόν αλλά και στις μηχανές. ;)




Αν σκεφτώ κι άλλα θα τα προσθέσω, τώρα παναβάψω ξύλα. :biggrin:
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.423
Reaction score
74.785
Σάπισαν τα μαδέργια που είχαν μερακλίδικα τοποθετήσει πριν 20 χρόνια για βάσεις των ηλιακών οπότε χθες αφού καθάρισα τα πριονέλια έκοψα μ' αυτά κάτι δοκάρια στέγης που σέρνονταν σε μια αποθήκη στο κάτω μέρος του κήπου, τα έπλυνα και τώρα θα τα βάψω γιατί μεθαύριο θα έρθει ο Ηλίαζμου να προσπαθήσουμε να τα αλλάξουμε χωρίς να τσουλήσουν οι ηλιακοί στη σκεπή και μετά κατηφορίσουν την πλαγιά. :roflmao:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.334
Reaction score
93.989
Αφού ως γνωστόν είσαι ναυτικός ολκής, δέσ' τον με ναυτικό κόμπο. Ξέρεις εσύ, μερακλίδικα πράματα. :roflmao:
 


Μηνύματα
3.127
Reaction score
10.335
Ξύπνησα με διάθεση να εξηγήσω γιατί τα δικά μου μηχανήματα δεν χρειάζεται να αδειάζουν απο βενζίνη ενώ των περισσότερων πρέπει, αφού ποτέ δεν συμβούλευσα να κάνετε ό,τι κάνω. :p


Πρώτο και κυριότερο, δεν μένουν ποτέ έξω. Σε συντριπτικό ποσοστό, οι βλάβες μικρών κινητήρων αφορούν είσοδο νερού στο ντεπόζιτο και την παροχή καυσίμου. Τα δικά μου κοιμούνται σε σκεπασμένο και καλά αεριζόμενο χώρο.

Δεύτερο, οι ιστορίες που διαβάζουμε/βλέπουμε και μεγάλο ποσοστό των βλαβών αφορά βενζίνη με 5-10-15% αιθανόλη. Η αιθανόλη απορροφά υγρασία και καταστρέφει τα πάντα στην τροφοδοσία.

Τρίτο αυτό που έγραψα σε προηγούμενο ποστ, χρησιμοποιούνται αρκετά συχνά. Η βενζίνη δεν στεγνώνει μέσα στο ντεπόζιτο.
Αν κάποιος λειτουργεί το τρίμμερ ή το αλυσοπριονάκι του μιά φορά το χρόνο, προφανώς και πρέπει να αδειάσει το ντεπόζιτο απο καύσιμο και να το δουλέψει μέχρι να αδειάσει το καρμπυρατέρ.
Ένα και μοναδικό μου εργαλείο αδειάζω, τον εξαερωτήρα (scarifier, verticutter), γιατί θα δουλέψει 3-4 ώρες κάθε άνοιξη για καθαρισμό του γκαζόν και τέλος.


Αυτά με την βενζίνη που χαλάει μετά απο έναν-δύο-έξι μήνες δε με πείθουν γενικά. Τα δοχεία μου είναι σφραγισμένα κι αστραφτερά και αύριο θα βάλω περσινή για το κουρεματάκι. :tongue:


Εκτός καυσίμου θέματα συντήρησης και χρήσης:

Ποτέ δεν κουρεύω βρεγμένο γκαζόν και γι' αυτό δεν έχω προβλήματα ντεκ, μπαζωμένων ιμάντων κίνησης και αξόνων. Αν και οι μηχανές βενζίνης μου έχουν η μία ντεκ αλουμινίου και η άλλη μαγνησίου που δε σαπίζουν. :tongue: Και μοτέργια Καουασάκι, μόνο, με 3 λίτρες ντεπόζιτα.
Στο ελεκτροτρακτέρι που έχει πρεσαριστό σιδερένιο ντεκ, είμαι διπλά προσεκτικός.

Σημαντική είναι η ετήσια (ή έστω διετής) αλλαγή λαδιών στα τετράχρονα. Όσο λίγες ώρες κι αν έχουν δουλέψει και ιδίως αν δεν λειτουργούν συχνά, απορροφούν υγρασία στα λάδια και καταστρέφονται εκ των έσω.

Το συχνό ακόνισμα στις λάμες των χλοοκοπτικών δεν κάνει καλό μόνο στο γκαζόν αλλά και στις μηχανές. ;)




Αν σκεφτώ κι άλλα θα τα προσθέσω, τώρα παναβάψω ξύλα. :biggrin:
Γατάκια …….. να σέβεστε :biggrin:
 

profi

Γκαντεμόσαυρος του λασπολόγου
Μηνύματα
802
Reaction score
1.438
Την Κυριακή θα γίνουν μερακλιδικες δουλειές με χαράδρες έξω αναγκαστικά εξαιτίας της φύσης της δουλειάς
Φανέλα μέσα από την βερμούδα... μιλάμε για φλώρο
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.423
Reaction score
74.785
Ήρθε σήμερα μέσα στο χάραμα στις 11 ο μαστροΗλίαζμου ↑ (ο αποπάνω), ο καλύτερος υδραυλικός/τεχνικοσαυτοματιζμών στον πλανήτη, αδειάσαμε τα νερά των ηλιακών, τα υγρά θέρμανσης πωσταλένε, τους ξεπλύναμε και έβγαλαν άπειρα ξεραμένα ψυχτικά, αλλάξαμε τα ξύλα των βάσεων που είχα βάψει με Tikkurila όχι νερού για να κρατήσουν 150 χρόνια, πρόσθεσε δοχείο διαστολής στα νερά και δεύτερο στα υγρά, νέες βαλβίδες διαφυγής γιατί οι 2 χρόνων ήταν αγιοβασιλιάτικες και ήδη χαλασμένες, τους γεμίσαμε και για αμοιβή τον τάισα παϊδια και λουκάνικο σα γαϊδουρόπουτσ@ στο Τζάκι στο Πολυδένδρι. :):biggrin:


1710098047801.jpeg
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.711
Reaction score
94.764
Μπράβο σου μαστροΗλία! 🤘
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.908
Reaction score
77.526
Ξέχασα την υπερπατεντα για συμπλήρωση ψυκτικού υγρού
View attachment 325196
αν είναι δικό σου...οκ
αν είναι του άλλου....έχε το νου σου λίγο...ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να το έχει βάλει...είναι σε ηλικία πειραματισμών :laugh:
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.026
Reaction score
6.827
Εγώ παρόλα αυτά δεν κατάλαβα γιατί χρειάζεται αυτή η πατέντα. Μια χαρά βάζω χωνί απευθείας μέσα στην τρύπα όπου μπαίνει το ψυκτικό, απλά μικρότερο. Αυτό είναι για γέρους που χρειάζονται μεγάλο χωνί για να το πετύχουν; :p
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.026
Reaction score
6.827
Άμα φυσάει δεν πέφτει κάτω;
Αν λες για μένα όχι, σιγά, το σφηνώνεις λίγο. Τώρα αν έχει και 9 μποφόρ δεν ανεβαίνω να κάνω αυτή τη δουλειά ούτως ή άλλως!
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.681
Μηνύματα
2.869.832
Members
37.944
Νεότερο μέλος
beetlejeans
Top