Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.651
Reaction score
94.628
Το πρόγραμμα της F1 για το 2016

20 Μαρτίου – Αυστραλία
3 Απριλίου – Μπαχρέιν
17 Απριλίου – Κίνα
1 Μαΐου – Ρωσία
15 Μαΐου – Ισπανία
29 Μαΐου – Μονακό
12 Ιουνίου – Καναδάς
19 Ιουνίου - Ευρώπη (Αζερμπαϊτζαν)
3 Ιουλίου – Αυστρία
10 Ιουλίου - Μ. Βρετανία
24 Ιουλίου – Ουγγαρία
31 Ιουλίου – Γερμανία
28 Αυγούστου - Βέλγιο
4 Σεπτεμβρίου - Ιταλία
18 Σεπτεμβρίου – Σιγκαπούρη
2 Οκτωβρίου – Μαλαισία
9 Οκτωβρίου – Ιαπωνία
23 Οκτωβρίου - ΗΠΑ
30 Οκτωβρίου – Μεξικό
13 Νοεμβρίου - Βραζιλία
27 Νοεμβρίου - Άμπου Ντάμπι
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.326
Reaction score
93.912
Το πρόγραμμα της F1 για το 2016

20 Μαρτίου – Αυστραλία
3 Απριλίου – Μπαχρέιν
17 Απριλίου – Κίνα
1 Μαΐου – Ρωσία
15 Μαΐου – Ισπανία
29 Μαΐου – Μονακό
12 Ιουνίου – Καναδάς
19 Ιουνίου - Ευρώπη (Αζερμπαϊτζαν)
3 Ιουλίου – Αυστρία
10 Ιουλίου - Μ. Βρετανία
24 Ιουλίου – Ουγγαρία
31 Ιουλίου – Γερμανία
28 Αυγούστου - Βέλγιο
4 Σεπτεμβρίου - Ιταλία
18 Σεπτεμβρίου – Σιγκαπούρη
2 Οκτωβρίου – Μαλαισία
9 Οκτωβρίου – Ιαπωνία
23 Οκτωβρίου - ΗΠΑ
30 Οκτωβρίου – Μεξικό
13 Νοεμβρίου - Βραζιλία
27 Νοεμβρίου - Άμπου Ντάμπι
Άντε τώρα να περιμένεις μέχρι τις 20 Μαρτίου...
 



abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.651
Reaction score
94.628
Οι νέοι κανονισμοί για τα ελαστικά της Formula 1 το 2016

Μετά από σύγκληση του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA στο Παρίσι εγκρίθηκαν οι κανονισμοί όσον αφορά στα ελαστικά της F1 για το 2016.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς οι αλλαγές αφορούν μόνο στα σλικ ελαστικά ενώ δεν αλλάζουν οι κανονισμοί που αφορούν στα ενδιάμεσα και στα βρόχινα ελαστικά. Με την υιοθέτηση της πάρα πολύ μαλακής γόμας ‘ultrasoft’ (με μωβ χρώμα) ο συνολικός αριθμός των σλικ ελαστικών ανέρχεται σε πέντε.

Προετοιμασία για τον αγώνα και επιλογή ελαστικών
  • Σε συνεργασία με τη FIA η Pirelli θα αποφασίζει πριν τον αγώνα για τις τρεις διαφορετικές γόμες που θα χρησιμοποιηθούν. Αυτή η πληροφορία θα αποστέλλεται στις ομάδες.
  • Ο συνολικός αριθμός σετ ελαστικών που μπορεί να χρησιμοποιεί ο κάθε οδηγός σε ελεύθερες, κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα παραμένει ίδιος: 13
  • H Pirelli θα ορίζει δυο βασικά σετ ελαστικών που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στον αγώνα. Επιπλέον ένα σετ από την πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων γομών θα είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιηθεί μόνο στο Q3.
  • Τα δυο βασικά σετ ελαστικών για τον αγώνα θα είναι από δυο διαφορετικές γόμες εκ των τριών διαθέσιμων για όλο το τριήμερο. Προφανώς τα βασικά σετ ελαστικών θα είναι ίδια για όλες τις ομάδες.
  • Απομένουν 10 σετ ελαστικών για κάθε οδηγό που οι ομάδες μπορούν να επιλέξουν ελεύθερα τι τύπο γόμας θέλουν.
  • Οι ομάδες πρέπει να κάνουν την επιλογή τους μέχρι ένα ορισμένο από την Pirelli χρονικό όριο. Θα ανακοινώνουν την απόφασή τους στη FIA που θα καθοδηγεί την Pirelli στο πόσα ελαστικά να παράγει. Οι επιλογές για κάθε μονοθέσιο/οδηγό θα παραμένουν μυστικές μέχρι 2 βδομάδες πριν τον αγώνα. Αν μια ομάδα δεν προκαθορίσει τα ελαστικά που θέλει εντός της προθεσμίας τότε ο ορισμός τους θα γίνεται από τη FIA.
  • Από τη στιγμή που έχουν γίνει οι επιλογές για κάθε μονοθέσιο/οδηγό η FIA θα μοιράζει τυχαία τα ελαστικά που θα φέρουν όπως και σήμερα ειδικό ηλεκτρονικό ίχνος (barcode).
  • Η επιλογή μιας ομάδας μπορεί να είναι διαφορετική για τον ένα οδηγό από τον άλλο.
  • Οι γόμες ελαστικών θα ξεχωρίσουν με χρώματα όπως γίνονταν και ως σήμερα.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα
  • Οι ομάδες θα έχουν την υποχρέωση να δίνουν πίσω κάποια σετ ελαστικών βάσει προγράμματος. Μπορούν οι ίδιες να αποφασίσουν ποια θα είναι αυτά. Το πρόγραμμα είναι:
  1. Επιστροφή μιας τετράδας ελαστικών μετά τα πρώτα 40 λεπτά στο FP1.
  2. Επιστροφή δεύτερης τετράδας ελαστικών μετά το FP1.
  3. Επιστροφή δυο ακόμη τετράδων ελαστικών μετά το FP2.
  4. Επιστροφή δυο ακόμη τετράδων ελαστικών μετά το FP3.
  • Τα δυο βασικά σετ ελαστικών για τον αγώνα υποχρεωτικά διατηρούνται δεν μπορεί να δοθούν πίσω. Υποχρεωτικά τουλάχιστον ένα σετ από αυτά πρέπει να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα, εναπόκειται στην ομάδα να διαλέξει ποιο.
  • Τα 10 ταχύτερα μονοθέσια στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών πρέπει να δώσουν πίσω το σετ της γόμας (σ.σ: η πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων) που τους δόθηκε ειδικά για χρήση στο Q3 (3η περίοδο κατατακτήριων δοκιμών). Επίσης υποχρεούνται να εκκινήσουν τον αγώνα με τα ελαστικά που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2 (σ.σ: αυτό ίσχυε και φέτος). Όσοι οδηγοί δεν προκρίθηκαν στο Q3 μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σετ που είχαν διαθέσιμο για αυτό το σκοπό, στον αγώνα.
http://www.zougla.gr/automoto/news/...nonismi-gia-ta-elastika-tis-formula-1-to-2016
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
χαζομάρες στο τετράγωνο....
έχουν καταστρέψει το άθλημα με τη μαλακία που τους δέρνει.....
 















Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.418
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top