- Μηνύματα
- 127
- Reaction score
- 3
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα να σας κάνω την εξής ερώτηση. Τον Οκτώβριο του 2022 αγόρασα μια συσκευή κινητού τηλεφώνου μάρκας Samsung η οποία έχει 2 χρόνια εγγύηση. Τον Μάρτιο του 2023 η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη και την έστειλα σε εξουσιοδοτημένο σέρβις της εταιρείας, έπειτα από δική τους παραπομπή. Η συσκευή επισκευάστηκε και εστάλει ξανά πίσω σε μένα. Τον προηγούμενο μήνα η συσκευή παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και έχω ήδη επικοινωνήσει ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών καθώς και με το σέρβις της εταιρείας ζητώντας αντικατάσταση της συσκευής. Οι ίδιοι παρέλαβαν την συσκευή, την έλεγξαν και σημερα η προϊσταμένη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών μου είπε ότι η εταιρεία απέρριψε το αίτημα αντικατάστασης και ότι θα προβούν σε επισκευή.
Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο μπορούν να επιμείνουν στην επισκευή και όχι στην αντικατάσταση της συσκευής, όταν αυτή παρουσιάζει δύο φορές σε λιγότερο από ένα έτος προβλήματα και κατά πόσο μπορώ εγώ και με ποιον τρόπο να πιέσω ώστε να αντικατασταθεί με νέα.
Γνωρίζει κάποιος πως θα μπορούσα να κινηθώ για να επιτύχω αντικατάσταση συσκευής?
Θα ήθελα να σας κάνω την εξής ερώτηση. Τον Οκτώβριο του 2022 αγόρασα μια συσκευή κινητού τηλεφώνου μάρκας Samsung η οποία έχει 2 χρόνια εγγύηση. Τον Μάρτιο του 2023 η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη και την έστειλα σε εξουσιοδοτημένο σέρβις της εταιρείας, έπειτα από δική τους παραπομπή. Η συσκευή επισκευάστηκε και εστάλει ξανά πίσω σε μένα. Τον προηγούμενο μήνα η συσκευή παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και έχω ήδη επικοινωνήσει ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών καθώς και με το σέρβις της εταιρείας ζητώντας αντικατάσταση της συσκευής. Οι ίδιοι παρέλαβαν την συσκευή, την έλεγξαν και σημερα η προϊσταμένη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών μου είπε ότι η εταιρεία απέρριψε το αίτημα αντικατάστασης και ότι θα προβούν σε επισκευή.
Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο μπορούν να επιμείνουν στην επισκευή και όχι στην αντικατάσταση της συσκευής, όταν αυτή παρουσιάζει δύο φορές σε λιγότερο από ένα έτος προβλήματα και κατά πόσο μπορώ εγώ και με ποιον τρόπο να πιέσω ώστε να αντικατασταθεί με νέα.
Γνωρίζει κάποιος πως θα μπορούσα να κινηθώ για να επιτύχω αντικατάσταση συσκευής?