Ερώτηση σχετικά με εγγύηση προϊόντος

Μηνύματα
127
Reaction score
3
Καλησπέρα σας

Θα ήθελα να σας κάνω την εξής ερώτηση. Τον Οκτώβριο του 2022 αγόρασα μια συσκευή κινητού τηλεφώνου μάρκας Samsung η οποία έχει 2 χρόνια εγγύηση. Τον Μάρτιο του 2023 η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη και την έστειλα σε εξουσιοδοτημένο σέρβις της εταιρείας, έπειτα από δική τους παραπομπή. Η συσκευή επισκευάστηκε και εστάλει ξανά πίσω σε μένα. Τον προηγούμενο μήνα η συσκευή παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και έχω ήδη επικοινωνήσει ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών καθώς και με το σέρβις της εταιρείας ζητώντας αντικατάσταση της συσκευής. Οι ίδιοι παρέλαβαν την συσκευή, την έλεγξαν και σημερα η προϊσταμένη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών μου είπε ότι η εταιρεία απέρριψε το αίτημα αντικατάστασης και ότι θα προβούν σε επισκευή.

Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο μπορούν να επιμείνουν στην επισκευή και όχι στην αντικατάσταση της συσκευής, όταν αυτή παρουσιάζει δύο φορές σε λιγότερο από ένα έτος προβλήματα και κατά πόσο μπορώ εγώ και με ποιον τρόπο να πιέσω ώστε να αντικατασταθεί με νέα.

Γνωρίζει κάποιος πως θα μπορούσα να κινηθώ για να επιτύχω αντικατάσταση συσκευής?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.715
Reaction score
28.072
Η αντιπροσωπία έχει την ευθύνη να το επισκευάσει, όχι να το αντικαταστήσει. Εκείνη θα κρίνει αν θα αντικατασταθεί. Και βέβαια όλα έχουν να κάνουν με το κόστος. Αν η επισκευή είναι πιο συμφέρουσα, θα επισκευάζεται μέχρι να κρίνουν πως η αντικατάσταση συμφέρει περισσότερο, εκείνους.
 
  • Like
Reactions: ika


TGD

Μηνύματα
7.246
Reaction score
7.275
Προσοχή όμως τον Οκτώβριο του 24 που θα έχει παρέλθει η διετία. Ρώτα τους πόσο χρόνο έχει η επισκευή τους εγγύηση μετά τη λήξη της εγγύησης αγοράς.
 

Μηνύματα
127
Reaction score
3
Προσοχή όμως τον Οκτώβριο του 24 που θα έχει παρέλθει η διετία. Ρώτα τους πόσο χρόνο έχει η επισκευή τους εγγύηση μετά τη λήξη της εγγύησης αγοράς.

Πολύ εύστοχη η απορία σου φίλε TGD και όντως θα ρωτήσω. Αν και πιστεύω πως η απάντηση θα είναι πως η εγγυήση καλύπτει από την ημερομηνία αγοράς. Παρόλα αυτά είναι μεγάλη η απογοήτευση διότι δεν περίμενα πως ακόμη και αφού παρουσιάστηκε το πρόβλημα 2η φορά θα μου επισκευάσουν το κινητό αντί να το αντικαταστήσουν.
Πολύ απογοητευμένος τόσο απο το κινητό όσο και απο την εταιρεία...
Τι να πω...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.715
Reaction score
28.072
Αν πάρεις κάτι παραπάνω θα είναι το πολύ 6 μήνες και αυτό μόνο αν η αλλαγή γινόταν κοντά στη λήξη. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν υπάρχει έξτρα εγγύηση στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.696
Μηνύματα
2.870.203
Members
37.941
Νεότερο μέλος
daemon76
Top