Z
Zdimis
Guest
Ισχυει απο την εμπειρια σας οτι η κλασσικη απαιτει ηχεια πολλων δρομων μεγαφωνων για να αποδωθει το μεγαλειο της ?
στην Τannoy για παραδειγμα ,αλλα και πολλοι αλλοι,εχουν διαφορετικη αποψη ......Ισχυει απο την εμπειρια σας οτι η κλασσικη απαιτει ηχεια πολλων δρομων μεγαφωνων για να αποδωθει το μεγαλειο της ?
Δεν έχω αντίστοιχη εμπειρία με τέτοιου επιπέδου και κόστους μονόδρομων ηχείων.στην Τannoy για παραδειγμα ,αλλα και πολλοι αλλοι,εχουν διαφορετικη αποψη ......
σιγουρα θα χρειαστει ηχειο μεγαλου ογκου και με μεγαλο γουφερ,αυτο ειναι απλη φυσικη και δεν μπορει να αλλαξει με τιποτα. Οσα ηχεια κλασσικης σχεδιασης ανηκουν σε αυτη την κατηγορια,προφανως ειναι και πολλων δρομων (τριων και πανω). Υπαρχουν φυσικα και περιπτωσεις οπως το ηχειο που εβαλα εγω,αλλα σιγουρα απεχει πολυ απο το προσιτο fullrange ηχειο......Μεγαλες ορχηστρες λεμε παιδια ,οι μικρες αποδιδονται μεγαλειωδώς απο πολλες σχολες....
Κόρνες με χαμηλή παραμόρφωση; Για λέγε για λέγε...Για μεγάλες ορχήστρες και ρεαλιστικές εντάσεις, θες ηχεία 2-3 δρόμων που να μπορούν να αποδώσουν κορυφές 110-120db με χαμηλή παραμόρφωση.
Δηλαδή μιλάμε για κόρνες.
Η φόρτιση κόρνας (front loaded horn) αυξάνει το Spl με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικρότερη διαδρομή από το μεγάφωνο για να φτάσει στην επιθυμητή στάθμη.Κόρνες με χαμηλή παραμόρφωση; Για λέγε για λέγε...
Πάντως, γνωστός μου, λάτρης τόσο του hi end όσο και της κλασσικής μουσικής (μουσικός και ο ίδιος), είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με τα κορνάτα Zingalli που έχει στο σαλόνι του.μπα ..για τα αυτια μου και αρκετων αλλων που εχουν εμπειρια απο ηχο οργανων ειτε ως ακροατες ειτε ως μουσικοί οι κορνες παιζουν κατα κανονα αλλο πραγμα απο αυτο που ακουγεται οταν καποιοι παιζουν μουσικη.
Τα προβλήματα που αναφέρεις πιθανόν να έχουν να κάνουν με την συγκεκριμένη υλοποίηση και όχι με όλες τις κόρνες.μπα ..για τα αυτια μου και αρκετων αλλων που εχουν εμπειρια απο ηχο οργανων ειτε ως ακροατες ειτε ως μουσικοί οι κορνες παιζουν κατα κανονα αλλο πραγμα απο αυτο που ακουγεται οταν καποιοι παιζουν μουσικη.
Εντυπωσιακο μεγενθυμενο λαμπρο σκληρο υπερβολικο προβολικο χρατσουνιστο αδετο και ενα καρο αλλα επιθετα μουρχονται,βεβαιως αντιλαμβανομαι το δραμα που ζει καποιος αν το δραμα που προκυπτει απο αυτη την παραποιηση τον ακουμπαει.
καλά. και μετά το μεγάφωνο?Η φόρτιση κόρνας (front loaded horn) αυξάνει το Spl με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικρότερη διαδρομή από το μεγάφωνο για να φτάσει στην επιθυμητή στάθμη.
Μικρότερη διαδρομή = χαμηλότερη παραμόρφωση.
κορνες και χαμηλή παραμόρφωση. λέγε. ονόματα και pdf...H εννοια "κορνα" ειναι εντελως αοριστη και γενικευση κ δεν περιλαμβανει παρα μονο καποια στοιχεια που αφορουν την αρχη λειτουργιας. Απο κει και περα υλοποιησεις εταιρειων οπως Klipsch, Avantgarde, Tune Audio, Zingali, Sonus Aeterna κλπ......και ο,τι μπορει να μπει κατω απο την εννοια "κορνα", εχουν χαωδεις διαφορες τοσο ως προς την υλοποιηση οσο και προς την ηχητικη ταυτοτητα και τον τροπο που ακτινοβολουν στο χωρο. Καλο ειναι λοιπον να μιλαμε συγκεκριμμενα για εταιρειες και μοντελα.