Προτασεις για κεφαλη..

Μηνύματα
608
Reaction score
580
Ποιος μιλησε για sme 3009 impoved?
Αν παρουμε τα δεδομενα εχουμε ενα technics mk2 και 400 ευρω και θελουμε μια mc κεφαλη χαμηλης εξοδου.
το καλυτερο που μπορει να γινει ειναι να αλλαχθει ο βραχιονας με Rega 250 η 251 στα 150 ευρω και να μπει η βαση για rega βραχιονα με 50 ευρω και μετα να βαλουμε την Denon DL-103 καινουργια με 240 ευρω.
Συνολο 440 και εχουμε και τον βραχιονα του techincs που τον πουλαμε για 50 ευρω και ετσι μας μενουν και 10 ευρω για να παρουμε ενα κρασακι να πιουμε και να ακουσουμε και τα βινυλια μας.
Αυτο εναι το ποιο σωστο απο ολα γιατι οτι κεφαλη να βαλουμε στο technics αμα δεν μπει βραχίονας...........
 

Μηνύματα
361
Reaction score
221
Αυτο εναι το ποιο σωστο απο ολα γιατι οτι κεφαλη να βαλουμε στο technics αμα δεν μπει βραχίονας...........
πες τα ρε φιλε και εχουν φαγωθει ολοι σαν να ανακαλυψαν την Αμερικη και τα πουλανε χρυσαφι κιολας...
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
Καλησπέρα
Εχω συμπάθεια σε benz και grado...την κόκκινη L,κ ξύλινη αντίστοιχα θα πρότεινα.. .
Εχω επίσης ξεγυμνωσει την Κόκκινη και ανέβηκε επίπεδο.. .
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.247
Γενικως πιστευω ότι επειδή στις κεφαλες ακους πραγματικα διαφορες και δεν διυλιζει καποιος τον κωνωπα, η κάθε μια εχει τον δικο της ηχο και πλεονηκτηματα είναι πολύ δθυσκολο να πεις ποια είναι αντικειμενικα καλυτερη. Απλως βαζουμε στο παιχνιδι καποιες παραμέτρους όπως πλατος, στεροφωναι, εικονα, κτλ, κτλ, που όμως ουδεις από εμας γνωριζει το πως εγινε η κάθε ηχογραφηση. Θελω να πω ότι αν μια εξαιρετικη κεφαλη μας δινει τερσται στερεοφωνικη εικονα δεν είμαι σιγουρος ότι είναι και το σωστο, είναι απολαυστικο όταν το ακους αλλα δεν γνωριζει κανενας αν είναι το σωστο η απλως ο κατασκευαστης το υπερτονιζει. Τελος παντων, περι ορεξεως...
Η κάθε μία έχει τα δικά της τεχνικά χαρακτηριστικά που ο συνδυασμός τους, μαζί με τον συνδυασμό των υπόλοιπων παρελκομενων (όπως phono stage και βραχίωνας) και της διασύνδεσης αυτών (καλώδιο) μας δίνει το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Μια αλλαγή καλωδίων διασύνδεσης, ή άλλου προενισχυτή φωνογραφικής, ή τοποθέτησής της σε άλλο βραχίωνα θα μας αποδείξει ότι ο κάθε συνδυασμός αυτών έχει και διαφορετικό ήχο

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την διαφορετικότητα της κεφαλής είναι
- Το είδος της ακίδας, η ενδοτικότητα της ανάρτησης, το ενεργό βάρος στελέχους/ακίδας, η εκκρεμή μάζα/αδράνεια.
Αυτά ορίζουν το trackability, που δεν είναι τίποτε άλλο από την μηχανική δυνατότητα της κεφαλής να ακολουθεί η ακίδα κατά πόδας την πορεία που κάποτε χαράχτηκε στο lacquer. Η μηχανική αδυναμία (mistracking) ή η μηχανική δυνατότητα της κάθε κεφαλής δίνει στον ακροατή την αίσθηση του διαφορετικού ήχου

Τo ηλεκτρικό χαρακτηριστικό της κεφαλής είναι το inductance (αυτεπαγωγή) που είναι η δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος της γεννήτριας σε βολτς
Αυτή σε συνδυασμό με την χωρητικότητα και την αντίσταση του καλωδίου διασύνδεσης συμπεριλαμβανομένου της τάσης μας ορίζει το optimum loading του επόμενου σταδίου L/C που είναι το προενισχυτικό/αποεμφατικό. Το optimum είναι ένα και μοναδικό, αλλά οποιαδήποτε παρέκκλιση μας δίνει την αίσθηση του διαφορετικού ήχου

Η αποέμφαση και η ενίσχυση είναι ένα κεφάλαιο από μόνα τους και η σωστή ή όχι υλοποίησή τους μας δίνει την αίσθηση του διαφορετικού επίσης.

Όπως καταλαβαίνουμε υπάρχουν ιδανικές τιμές ανάμεσα στους "δικούς τους ήχους". Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν ιδανικές τιμές διότι το hi-fi είναι ένα καθαρά τεχνικό χόμπι που βασίζεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά. Οπότε μην ψάχνουμε για υποκειμενικές ακροάσεις του βινυλίου και απολαύσεις με βάση την εξ ορισμού λανθάνουσα αλληλοεπίδραση των συνεδριών μας και παρελκομενων και ούτε δικαιολογίες περί mastering και ηχογραφήσεων.

Ένας αναλογικός αναπαραγωγέας δεν έχει σκοπό να μας ωραιοποιήσει το τελικό ακουστικό αποτέλεσμα επεμβαίνοντας στις αισθήσεις μας με την διαφορετικότητά του. Έχει σκοπό να κάνει ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο και να μας αποδώσει όσο το δυνατόν πιστότερα την μουσική που χαράχτηκε στο αυλάκι.



Σύμφωνω και συνεχίζω,ολοι εμεις δεν γνωριζουμε πως εγινε καθε ηχογραφηση και δεν μας νοιαζει γιατι δεν ειμαστε ηχοληπτες, το κανουμε απο χομπυ! ετσι λοιπον αυτο που ψαχνουμε ειναι πως θελουμε να φτανει η μουσικη στα αυτια μας ο καθενας διαφορετικα και για αυτο τον λογο υπαρχουν πολλες εταιριες με κεφαλες ενισχυτές και ου το καθε έξης. το παραδοξο (η σωστο) ειναι οτι μερικες φορες επιλεγουμε συσκευές αναπαραγωγής που δημιουργούν περισσότερο το συναίσθημα παρα με το κριτήριο του ¨ποσο μπασα εχει? ποσα πριμα? ποσο εντύπωση θα κανει στον φιλο μου που θα το ακουσει !,, και για αυτο τον λογο η επιλογη ειναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΘΕΜΑ του καθενος.
Το παραπάνω και με έμφαση ότι η επιλογή των συσκευών μπορεί και να είναι με βάση την ορθότητα και όχι του συναισθήματος.
 

Μηνύματα
608
Reaction score
580
Η κάθε μία έχει τα δικά της τεχνικά χαρακτηριστικά που ο συνδυασμός τους, μαζί με τον συνδυασμό των υπόλοιπων παρελκομενων (όπως phono stage και βραχίωνας) και της διασύνδεσης αυτών (καλώδιο) μας δίνει το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Μια αλλαγή καλωδίων διασύνδεσης, ή άλλου προενισχυτή φωνογραφικής, ή τοποθέτησής της σε άλλο βραχίωνα θα μας αποδείξει ότι ο κάθε συνδυασμός αυτών έχει και διαφορετικό ήχο

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την διαφορετικότητα της κεφαλής είναι
- Το είδος της ακίδας, η ενδοτικότητα της ανάρτησης, το ενεργό βάρος στελέχους/ακίδας, η εκκρεμή μάζα/αδράνεια.
Αυτά ορίζουν το trackability, που δεν είναι τίποτε άλλο από την μηχανική δυνατότητα της κεφαλής να ακολουθεί η ακίδα κατά πόδας την πορεία που κάποτε χαράχτηκε στο lacquer. Η μηχανική αδυναμία (mistracking) ή η μηχανική δυνατότητα της κάθε κεφαλής δίνει στον ακροατή την αίσθηση του διαφορετικού ήχου

Τo ηλεκτρικό χαρακτηριστικό της κεφαλής είναι το inductance (αυτεπαγωγή) που είναι η δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος της γεννήτριας σε βολτς
Αυτή σε συνδυασμό με την χωρητικότητα και την αντίσταση του καλωδίου διασύνδεσης συμπεριλαμβανομένου της τάσης μας ορίζει το optimum loading του επόμενου σταδίου L/C που είναι το προενισχυτικό/αποεμφατικό. Το optimum είναι ένα και μοναδικό, αλλά οποιαδήποτε παρέκκλιση μας δίνει την αίσθηση του διαφορετικού ήχου

Η αποέμφαση και η ενίσχυση είναι ένα κεφάλαιο από μόνα τους και η σωστή ή όχι υλοποίησή τους μας δίνει την αίσθηση του διαφορετικού επίσης.

Όπως καταλαβαίνουμε υπάρχουν ιδανικές τιμές ανάμεσα στους "δικούς τους ήχους". Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν ιδανικές τιμές διότι το hi-fi είναι ένα καθαρά τεχνικό χόμπι που βασίζεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά. Οπότε μην ψάχνουμε για υποκειμενικές ακροάσεις του βινυλίου και απολαύσεις με βάση την εξ ορισμού λανθάνουσα αλληλοεπίδραση των συνεδριών μας και παρελκομενων και ούτε δικαιολογίες περί mastering και ηχογραφήσεων.

Ένας αναλογικός αναπαραγωγέας δεν έχει σκοπό να μας ωραιοποιήσει το τελικό ακουστικό αποτέλεσμα επεμβαίνοντας στις αισθήσεις μας με την διαφορετικότητά του. Έχει σκοπό να κάνει ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο και να μας αποδώσει όσο το δυνατόν πιστότερα την μουσική που χαράχτηκε στο αυλάκι.





Το παραπάνω και με έμφαση ότι η επιλογή των συσκευών μπορεί και να είναι με βάση την ορθότητα και όχι του συναισθήματος.
Και πως χαραχτηκε στο αυλακι? ηταν καποιος απο εμάς εκει?εγω παντος οχι!το οτι καποιος που ασχολείται με αυτο το χομπυ το θεωρω δεχόμενο οτι εχει ελεγξει την ενδοτικότητα της κεφαλης, της ρυθμισεις στο phono της ρυμισεις στον βραχιονα.μιλαμε για ενα σωστο set ap-τουλαχιστον εγω ετσι καταλαβα,τωρα περα απο αυτο θα διαφωνήσω καθετα μαζι σου (αυτο και το νόημα της συζήτησης!) το βινυλιο και κατα συνεπεία η κεφαλη δεν μας δίνει μονο την πληροφορία άλλα ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ του καλητεχνη και για αυτο τον λογο υπομενουμε ολα αυτα!!!!!
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Αυτο εναι το ποιο σωστο απο ολα γιατι οτι κεφαλη να βαλουμε στο technics αμα δεν μπει βραχίονας...........
Δηλαδή τόσο χάλια είναι ο βραχίονάς του; :eek:
Τι παρουσιάζει/πως το καταλαβαίνεις;
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.247
Και πως χαραχτηκε στο αυλακι? ηταν καποιος απο εμάς εκει?εγω παντος οχι!το οτι καποιος που ασχολείται με αυτο το χομπυ το θεωρω δεχόμενο οτι εχει ελεγξει την ενδοτικότητα της κεφαλης, της ρυθμισεις στο phono της ρυμισεις στον βραχιονα.μιλαμε για ενα σωστο set ap-τουλαχιστον εγω ετσι καταλαβα,τωρα περα απο αυτο θα διαφωνήσω καθετα μαζι σου (αυτο και το νόημα της συζήτησης!) το βινυλιο και κατα συνεπεία η κεφαλη δεν μας δίνει μονο την πληροφορία άλλα ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ του καλητεχνη και για αυτο τον λογο υπομενουμε ολα αυτα!!!!!
Το συναίσθημα του καλλιτέχνη αποτυπώθηκε με τεχνικά χαρακτηριστικά στο αυλάκι από την ακίδα κοπής. Εκεί είναι και οι άρτιες και περιττές αρμονικές που περιμένουν την κατάλληλη κεφαλή με το σωστό σεταπ να τις ανασύρει. Εκεί είναι και τα μπάσα και τα πρίμα, η διαμόρφωση τους και η έκτασή τους. Είναι σωστά και με το μέτρο που τους αποδόθηκαν κατά την εγγραφή.
Το να προσθέσεις, να υπερτονίσεις, να αφαιρέσεις, να μειώσεις, ή να παραμορφώσεις κάτι που υφίσταται εντός του αυλακιού ενδοδιαμόρφωσης κατά την αναπαραγωγή για την συναισθηματική φόρτιση του ακροατή εν αγνοία του καλλιτέχνη δεν είναι hi-fi αλλά sky-fi :)
 

Μηνύματα
952
Reaction score
1.129
Δηλαδή τόσο χάλια είναι ο βραχίονάς του; :eek:
Τι παρουσιάζει/πως το καταλαβαίνεις;
Mια χαρα ειναι ο βραχιονας του 1200 ,αν σεταρεις σωστα μια κεφαλη απλως κελαηδαει !
Δηστυχως πριν καμποσα χρονια τσιμπησα στα τεστ του Ηχου και δεν το ειχα επιλεξει.
Περισυ παρακινημενος απο φιλους του φορουμ αγορασα ενα μτχ. και δεν πιστευα στα αυτια μου.
Στα χρηματα του απλως απαιχτο.
 
Last edited:

Μηνύματα
608
Reaction score
580
Δηλαδή τόσο χάλια είναι ο βραχίονάς του; :eek:
Τι παρουσιάζει/πως το καταλαβαίνεις;
χρησιμοποιώντας την ιδια κεφαλη, αλλαζοντας τους δυο βραχιονες ειναι εύκολο να καταλαβεις την διαφορα μεταξύ τους.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
χρησιμοποιώντας την ιδια κεφαλη, αλλαζοντας τους δυο βραχιονες ειναι εύκολο να καταλαβεις την διαφορα μεταξύ τους.
μερος της διαφορας ηχου θα ωφειλεται στην διαφορα ενεργου μαζας των βραχιωνων
 

Μηνύματα
608
Reaction score
580
Το συναίσθημα του καλλιτέχνη αποτυπώθηκε με τεχνικά χαρακτηριστικά στο αυλάκι από την ακίδα κοπής. Εκεί είναι και οι άρτιες και περιττές αρμονικές που περιμένουν την κατάλληλη κεφαλή με το σωστό σεταπ να τις ανασύρει. Εκεί είναι και τα μπάσα και τα πρίμα, η διαμόρφωση τους και η έκτασή τους. Είναι σωστά και με το μέτρο που τους αποδόθηκαν κατά την εγγραφή.
Το να προσθέσεις, να υπερτονίσεις, να αφαιρέσεις, να μειώσεις, ή να παραμορφώσεις κάτι που υφίσταται εντός του αυλακιού ενδοδιαμόρφωσης κατά την αναπαραγωγή για την συναισθηματική φόρτιση του ακροατή εν αγνοία του καλλιτέχνη δεν είναι hi-fi αλλά sky-fi :)
το θεμα της συζήτησης ειναι νομίζω με ποια κριτήρια επιλεγείς κεφαλη.ετσι οπος το θετεις εσυ με το κριτηριο του απολυτου και του τεγνοκρατικου μονο μια κεφαλη στον κοσμο παιζει σωστα(αφου δεν προσθετει υπερτονιζει αφαιρει κτλ) και ολες οι αλλες οχι!απο την αλλη ώμος κανεις μας δεν γνωριζει πως ηχογραφήθηκε ο καθε δισκος και χρησιμοποιήσουμε την φαντασια μας.οποτε εγω τωρα ψαγνω να βρω κατι που δεν γνωριζω!!!!!!και επιμενω το τελευταιο που πρεπει να κοιταει καποιος που επιλεγεί κεφαλη ειναι Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ που προκαλει - ευχαριστω.
 


K

kimon

Guest
το!και επιμενω το τελευταιο που πρεπει να κοιταει καποιος που επιλεγεί κεφαλη ειναι Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ που προκαλει - ευχαριστω.
Προφανώς εννοείς <το πρώτο>.Ο GeoVaz έχει απόλυτο δίκιο σχετικά με τις ηλεκτρομηχανικές παραμέτρους του συστήματος κεφαλή-βραχίονας-πλατώ-phono stage που επηρεάζουν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ τον ήχο.Από την άλλη ο καθείς έχει το δικαίωμα γνώμης , αλλά και επιλογής (ευτυχώς) των ατελειών που του αρέσουν.Ο γνώστης όμως αυτων των κανόνων μπορεί επωφεληθεί καλύτερα από την πείρα των άλλων...
 

Μηνύματα
1.097
Reaction score
1.168
το θεμα της συζήτησης ειναι νομίζω με ποια κριτήρια επιλεγείς κεφαλη.ετσι οπος το θετεις εσυ με το κριτηριο του απολυτου και του τεγνοκρατικου μονο μια κεφαλη στον κοσμο παιζει σωστα(αφου δεν προσθετει υπερτονιζει αφαιρει κτλ) και ολες οι αλλες οχι!απο την αλλη ώμος κανεις μας δεν γνωριζει πως ηχογραφήθηκε ο καθε δισκος και χρησιμοποιήσουμε την φαντασια μας.οποτε εγω τωρα ψαγνω να βρω κατι που δεν γνωριζω!!!!!!και επιμενω το τελευταιο που πρεπει να κοιταει καποιος που επιλεγεί κεφαλη ειναι Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ που προκαλει - ευχαριστω.
O Geovaz απλά σου είπε ότι μπορείς να ταιριάξεις κεφαλή(ες) αρκεί να γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά βραχίωνα και κεφαλής.
Με αυτό υπολογίζεις και διαλέγεις συμβατές κεφαλές. Βραχίωνας
Αρκετές πληροφορίες υπερχρήσιμες http://www.theanalogdept.com/cartridge___arm_matching.htm
Μερικά εργαλεία.
Και το πολύ καλό νήμα για να κατανοήσει κάποιος αρκετά πράγματα εάν θέλει.

Όσο αφορά τον χαραχτήρα μιας κεφαλής είναι διαφορετικό από το εάν είναι σωστά στημένη ή ταιριασμένη με τον βραχίωνα και το phono.

Ότι και να κάνουμε δεν ταιριάζουν όλες οι κεφαλές με όλους τους βραχίονες και δεν έχει να κάνει με συναίσθημα αλλά ούτε συναισθηματικούς βραχίονες και παραπονιάρες - βιτσιόζες κεφαλές. Γιατί μετά θα έρθει η κεφαλή η παραπονιάρα από το σύστημά σου και στο δικό μου σύστημα θα γίνει αυταρχική και άστα να πάνε...... Δεν κάνουμε δουλειά έτσι.
Διαβάζει και κόσμος που θέλει να κάνει μια αγορά και τι να προταθεί ότι η τάδε κεφαλή βγάζει παραπάνω συναίσθημα;

Άκρη με τίποτα δεν βγαίνει έτσι.
 

Μηνύματα
608
Reaction score
580
O Geovaz απλά σου είπε ότι μπορείς να ταιριάξεις κεφαλή(ες) αρκεί να γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά βραχίωνα και κεφαλής.
Με αυτό υπολογίζεις και διαλέγεις συμβατές κεφαλές. Βραχίωνας
Αρκετές πληροφορίες υπερχρήσιμες http://www.theanalogdept.com/cartridge___arm_matching.htm
Μερικά εργαλεία.
Και το πολύ καλό νήμα για να κατανοήσει κάποιος αρκετά πράγματα εάν θέλει.

Όσο αφορά τον χαραχτήρα μιας κεφαλής είναι διαφορετικό από το εάν είναι σωστά στημένη ή ταιριασμένη με τον βραχίωνα και το phono.

Ότι και να κάνουμε δεν ταιριάζουν όλες οι κεφαλές με όλους τους βραχίονες και δεν έχει να κάνει με συναίσθημα αλλά ούτε συναισθηματικούς βραχίονες και παραπονιάρες - βιτσιόζες κεφαλές. Γιατί μετά θα έρθει η κεφαλή η παραπονιάρα από το σύστημά σου και στο δικό μου σύστημα θα γίνει αυταρχική και άστα να πάνε...... Δεν κάνουμε δουλειά έτσι.
Διαβάζει και κόσμος που θέλει να κάνει μια αγορά και τι να προταθεί ότι η τάδε κεφαλή βγάζει παραπάνω συναίσθημα;

Άκρη με τίποτα δεν βγαίνει έτσι.[/¨¨(το οτι καποιος που ασχολείται με αυτο το χομπυ το θεωρω δεχόμενο οτι εχει ελεγξει την ενδοτικότητα της κεφαλης, της ρυθμισεις στο phono της ρυμισεις στον βραχιονα) απο οτι βλεπεις φιλε μου αυτο το ανεφερα προηγούμενος.....οταν στον βραχιονα μου ταιριαζουν 100 κεφαλες τοτε πρότεινε μου εσύ με τα δικασου κριτηρια.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.974
Reaction score
20.495
Εάν στον βραχίωνά σου ταιριάζουν 100 κεφαλές, πλέον ένα είναι το κριτήριο: Προϋπολογισμός (budget).

Κατόπιν, αφού ορίσεις τον προϋπολογισμό, αρχίζεις και κοιτάς τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά κάθε κεφαλής και της απαιτήσεις της από το εκάστοτε phono το οποίο είτε έχεις είτε θα αγοράσεις.

Τα πράγματα είναι αρκετά απλά για να τα δυσκολεύουμε.
 

Μηνύματα
1.097
Reaction score
1.168
το οτι καποιος που ασχολείται με αυτο το χομπυ το θεωρω δεχόμενο οτι εχει ελεγξει την ενδοτικότητα της κεφαλης, της ρυθμισεις στο phono της ρυμισεις στον βραχιονα) απο οτι βλεπεις φιλε μου αυτο το ανεφερα προηγούμενος.....οταν στον βραχιονα μου ταιριαζουν 100 κεφαλες τοτε πρότεινε μου εσύ με τα δικασου κριτηρια.
Σου απάντησα σε συνέχεια της απάντησής σου στον Geovaz. Κάτι που με το οποίο διαφωνώ μαζί σου. Άφησες να εννοηθεί ότι διαλέγεις κεφαλές βάση συναισθήματος και όχι βάση χαρακτηριστικών. Άσχετα εάν εσύ γνωρίζεις πως θα ταιριάξει μια κεφαλή σε ένα σύστημα υπάρχει κόσμος που δεν γνωρίζει και δημιουργούνται εντυπώσεις εσφαλμένες.

Όσο αφορά τα υπόλοιπα δηλαδή εάν ταιριάξεις 100 κεφαλές στον βραχίωνα σου εννοείται και συμφωνώ +1000 μαζί σου ότι αρκετό συναίσθημα δεν βλέπει.
Για αυτό ακούμε βινύλιο.

Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει και πολύ να ακούσω και την κατσαρίδα πίσω από την κονσόλα του ηχολήπτη. Σκοπός είναι να φέρεις τον ήχο εκεί που σου αρέσει. Διαφορετικά ακούς και από φούμπαρ στο φλάτ και τελείωσε.

+1000 για τις Denon από προηγούμενα ποστ σου.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.247
το θεμα της συζήτησης ειναι νομίζω με ποια κριτήρια επιλεγείς κεφαλη.ετσι οπος το θετεις εσυ με το κριτηριο του απολυτου και του τεγνοκρατικου μονο μια κεφαλη στον κοσμο παιζει σωστα(αφου δεν προσθετει υπερτονιζει αφαιρει κτλ) και ολες οι αλλες οχι!
Στην πραγματικότητα καμία κεφαλή δεν παίζει σωστά. Δεν έχει κατασκευαστεί και ούτε πρόκειται να κατασκευαστεί ποτέ. Όλες οι κεφαλές και οι τεχνοτροπίες προσπαθούν να προσεγγίσουν το ορθό, το οποίο είναι η δημιουργία ηλεκτρικού σήματος από την κατά δύναμιν αντιστροφή της εγγραφής της πληροφορίας στο lacquer και συγχρόνως να μειώσουν τα εν γένει προβλήματα που προκαλεί η διαδικασία της αναπαραγωγής.
Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο ή λιγότερο από αυτήν την προσπάθεια.... Η καλή από την καλύτερη φωνογραφική κεφαλή ξεχωρίζει από το πόσο προσεγγίζει το ορθό και πόσο απομακρύνεται από τα προβλήματα, γιατί απλά ούτε ταύτιση με την ακίδα κοπής μπορεί να υπάρξει (δεν είναι θέμα ανάλυσης αιτίας εδώ), αλλά και ούτε να εξαλείψει τα εν γένει προβλήματα.


απο την αλλη ώμος κανεις μας δεν γνωριζει πως ηχογραφήθηκε ο καθε δισκος και χρησιμοποιήσουμε την φαντασια μας.οποτε εγω τωρα ψαγνω να βρω κατι που δεν γνωριζω!!!!!!
Γνωρίζουμε το πως ηχογραφήθηκε ο κάθε δίσκος. Με βάση microgroove standards και riaa standards. Ονομάζονται δε standards για να βαδίζουμε μόνο βάση αυτών και όχι βάση της φαντασίας μας.
Δηλαδή για να δικαιολογήσουμε την υποκειμενική μας επιλογή της αναπαραγωγής του βινυλίου με βάση το συναίσθημα έχουμε πείσει εαυτόν ότι δεν γνωρίζουμε το πως ηχογραφήθηκε ο κάθε δίσκος?....
Τουλάχιστον σαν χομπίστες (εάν θέλουμε να λεγόμαστε έτσι στον αναλογικό κόσμο) οφείλουμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το ορθό, ανεξαρτήτως εάν τελικά επιλέγουμε με βάση το υποκειμενικό (στην περίπτωσή μας με βάση το συναίσθημα).
Τα tools, οι τρόποι και η επιβεβαίωση βρίσκονται εδώ. Εάν επιβεβαιωθούν επί χάρτου ή κατόπιν ελέγχου τα αποτελέσματα ότι είναι συμφώνως standards δεν θα έχεις και καμία αμφιβολία ότι τον δίσκο που ακούς και έχει τυπωθεί και αυτός βάση standards τον ακούς σωστά και με τη κανονική δόση "συναισθήματος". Ούτε παραπάνω, ούτε παρακάτω......

Εάν δεν θέλουμε να πάμε ένα βήμα παραπάνω από τα ήδη βασικά του ταιριάσματος κεφαλής/βραχίωνα, κεφαλής/προενίσχυσης και επιλογής βάσης συναισθήματος, τότε μένουμε εκεί και απολαμβάνουμε την μουσική μας.

Εάν θέλουμε να πάμε το βήμα παραπάνω τότε πρέπει να εμβαθύνουμε στην μεθοδολογία της προσέγγισης του ορθού και στην μεθοδολογία της απομάκρυνσης των προβλημάτων που δημιουργεί η αναπαραγωγή.

και επιμενω το τελευταιο που πρεπει να κοιταει καποιος που επιλεγεί κεφαλη ειναι Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ που προκαλει - ευχαριστω.
Καμιά αντίρρηση επί αυτού εάν ήδη γνωρίζουμε τον ορθό τρόπο αναπαραγωγής, της μεθοδολογίας και τροπολογίας και τελικά επιλέγουμε με βάση την συναισθηματική φόρτιση. Αρκεί να γνωρίζουμε :)
 


Μηνύματα
49
Reaction score
18
Γεια σας.
Θα ηθελα την βοηθεια σας και τις γνωσεις σας. Καθως λυγισα κατα λαθος τη βελονα μου και ειμαι σε αναζητηση καινουργιας θα ηθελα να με βοηθησετε.
Εχω το clearaudio concept του οποιου ο βραχιονας υπολογιζεται οτι εχει effective mass <9,5g. Eπισης εχω και phono το clearaudio basic plus με amplification 62dB σε MC mode, 41db MM και input load 510 Οhm/270pF MC, 47kOhm/270pf MM.
Μετά απο διάβασμα και μόνο εχω καταληξει σε 4 κεφαλές και θα ήθελα να μου πείτε αν ταιριάζουν στο σετ μου.
1) AT440mla. Specs εδω.
http://www.audio-technica.com/cms/cartridges/2cafc1c694070c54/
2) AT33ptg/ii
http://eu.audio-technica.com/en/products/cartridges/product.asp?catID=8&subID=57&prodID=4500
3) Nagaoka MP-500
http://www.nagaoka.eu/index.php?item=nagaoka-mp-500&action=article&group_id=10000003&aid=46&lang=en
4) Zyx R50 Bloom
http://www.zyx-audio.com/products_mc_r50_series_r50.html

Σας ευχαριστω που το διαβασατε και ακομα περισσοτερο αυτους που θα ασχοληθουν περισσοτερο.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.418
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top