Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.898
Reaction score
34.400
Περα απ τ αστεια, για πιο λογο ειμαστε ετσι επιθετικοι δεν μπορω να καταλαβω αληθεια, η εστω, τοσο εριστικοι χωρις λογο. ...
Καλη Ανασταση να εχουμε!
 



Μηνύματα
3.703
Reaction score
3.085
Περα απ τ αστεια, για πιο λογο ειμαστε ετσι επιθετικοι δεν μπορω να καταλαβω αληθεια, η εστω, τοσο εριστικοι χωρις λογο. ...
Καλη Ανασταση να εχουμε!
Ίσως γιατί δεν έχουμε μάθει να δεχόμαστε το διαφορετικό.Καλή Ανάσταση σε όλα τα επίπεδα
 

A

AKARL

Guest
Προταση #315 και μετα σκουπα ολα ,δεν εχει νοημα να συνεχιστει η προσωπικη αντιπαραθεση
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ας διαγραφεί και το επίμαχο ποστ 315 αφού θίγονται οι ευαισθησίες πλείστων όσων μελών.

Περα απ τ αστεια, για πιο λογο ειμαστε ετσι επιθετικοι δεν μπορω να καταλαβω αληθεια, η εστω, τοσο εριστικοι χωρις λογο. ...
Προφανώς, Γιάννη, υπάρχουν "σοβαρότατοι" λόγοι για κάποιους. Δεν είναι επίσης δύσκολο να υποθέσουμε ποιοί, ακριβώς, είναι οι λόγοι αυτοί. Το αν υπάρχει νόημα για κάτι τέτοιο είναι μία άλλη ιστορία.

Σκεψου να μην ειχαμε και το ιδιο χομπι..................
Καλώς ή κακώς δεν έχουμε το ίδιο χόμπι όλοι μας. Μα καθόλου όμως.

Ίσως γιατί δεν έχουμε μάθει να δεχόμαστε το διαφορετικό.
Το πραγματικά διαφορετικό θεωρώ ότι πρέπει να κάνουμε προσπάθεια να το κατανοούμε και να το σεβόμαστε στο βαθμό του δυνατού. Το να το αποδεχόμαστε είναι κάτι άλλο. Λόγου χάριν προσωπικά αδυνατώ να αποδεχτώ τη "διαφορετικότητα" και τα "δικαιώματα" των μελών του ΙΣΙΣ καθώς και των παιδοβιαστών. Αν με πιάνεις.
 

Μηνύματα
439
Reaction score
620
Το πραγματικά διαφορετικό θεωρώ ότι πρέπει να κάνουμε προσπάθεια να το κατανοούμε και να το σεβόμαστε στο βαθμό του δυνατού. Το να το αποδεχόμαστε είναι κάτι άλλο. Λόγου χάριν προσωπικά αδυνατώ να αποδεχτώ τη "διαφορετικότητα" και τα "δικαιώματα" των μελών του ΙΣΙΣ καθώς και των παιδοβιαστών. Αν με πιάνεις.
Φιλε μου με συγχωρεις αλλα εχεις μπερδεψει τη π@υτσα με τη β@υρτσα.
Σορυ δεν αντεξα...Παυω να μιλω..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.127
Ίσως γιατί δεν έχουμε μάθει να δεχόμαστε το διαφορετικό.Καλή Ανάσταση σε όλα τα επίπεδα
Σημαντικός όρος για την αποδοχή του διαφορετικού είναι πρώτα ο...καθορισμός του.

Παραδείγματος χάριν,η ακρόαση ΄΄καθαρόαιμων΄΄ αγγλικών ηχείων με πλούσια παράδοση σε ιδιώματα που τα κολακεύουν δεν συνιστά ΄΄διαφορετικότητα΄΄ αλλά είναι...mainstream.:sneaky:

Ομοίως και το ν'ακούμε ό,τι μας αρέσει επειδή έτσι μας αρέσει,χωρίς να λογαριάζουμε θεμελιώδεις κανόνες που διέπουν την ηχητική αναπαραγωγή.

Παραδείγματος χάριν,τα LS3/5a είναι μεν ηχεία μικρά με σφραγισμένη καμπίνα αλλά με χαρακτηρισική υποαποσβενύμενη συμπεριφορά,η οποία τα καθιστά ακατάλληλα για προσέγγιση σε τοιχωματικά όρια ώστε να προέκυπτε τουλάχιστον κάποια ωφέλιμη τόνωση απόκρισης στο άνω μισό της δεύτερης οκτάβας.
Η ΄΄άποψη΄΄ που πλασάρουν τείνει να είναι δύσπεπτη ως προς την αναπαραγωγή σύγχρονων ιδιωμάτων.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.261
Reaction score
19.387
Πριν βγω να ρωτήσω κι εγώ κάτι...
Η ερώτηση απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που ασχολούνται-κατανοούν μετρήσεις κλπ. Και κάποιοι που έχουν ζήσει και με τις δυο εταιρίες μπορούν να μας πουν για τα συμπεράσματά τους βέβαια. Για τις δυο επίμαχες εταιρίες
θα ρωτήσω..
Spendor (classic line) - Harbeth, είναι μεν ίδιας φιλοσοφίας ηχεία αλλά σε μετρήσεις-απόδοση του έργου θεωρείτε κάποια από τις δυο πιο αξιόπιστη-τίμια ως προς το αποτέλεσμα ή έχουν τα ίδια ελαττώματα?
Καλή ανάσταση σε όλους.
 

Μηνύματα
342
Reaction score
1
Σημαντικός όρος για την αποδοχή του διαφορετικού είναι πρώτα ο...καθορισμός του.

Παραδείγματος χάριν,η ακρόαση ΄΄καθαρόαιμων΄΄ αγγλικών ηχείων με πλούσια παράδοση σε ιδιώματα που τα κολακεύουν δεν συνιστά ΄΄διαφορετικότητα΄΄ αλλά είναι...mainstream.:sneaky:

Ομοίως και το ν'ακούμε ό,τι μας αρέσει επειδή έτσι μας αρέσει,χωρίς να λογαριάζουμε θεμελιώδεις κανόνες που διέπουν την ηχητική αναπαραγωγή.

Παραδείγματος χάριν,τα LS3/5a είναι μεν ηχεία μικρά με σφραγισμένη καμπίνα αλλά με χαρακτηρισική υποαποσβενύμενη συμπεριφορά,η οποία τα καθιστά ακατάλληλα για προσέγγιση σε τοιχωματικά όρια ώστε να προέκυπτε τουλάχιστον κάποια ωφέλιμη τόνωση απόκρισης στο άνω μισό της δεύτερης οκτάβας.
Η ΄΄άποψη΄΄ που πλασάρουν τείνει να είναι δύσπεπτη ως προς την αναπαραγωγή σύγχρονων ιδιωμάτων.
Ένσταση κύριε πρόεδρε :), μπορούμε να ακούμε ότι μας αρέσει επειδή έτσι μας αρέσει αρκεί να το παραδεχόμαστε, να ξέρουμε τι κάνουμε και να μην λέμε ότι το σύστημα είναι @αμάω. Για όσους το κάνουν βέβαια, δεν θα πάρουμε και άδεια γι' αυτό. :idk:
Ένσταση 2η :):). το LS3/5A φτιάχτηκε για συγκεκριμένη χρήση,
The LS3/5A (each element pronounced separately, without the stroke) is a small studio monitor loudspeaker originated by the BBC for use by outside broadcast vans to ensure quality of their broadcasts. The speaker concept set out transparent and natural sound as the goal, and the achievement of the end result is widely acknowledged.....
https://en.wikipedia.org/wiki/LS3/5A
Χριστός Ανέστη. :drinks:
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
.......

Ομοίως και το ν'ακούμε ό,τι μας αρέσει επειδή έτσι μας αρέσει,χωρίς να λογαριάζουμε θεμελιώδεις κανόνες που διέπουν την ηχητική αναπαραγωγή.
..........
Δηλαδή οι επιστήμονες, μελετητές και κατασκευαστες, δημιουργούν εική και ως έτυχεν, χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψη τους "θεμελιώδεις κανονες". Εταιρείες με δεκάδων χρονών ιστορία (και εμπειρία εξ αυτης) δημιουργούν άκυρα προϊόντα, περιφρονωντας οποιαδήποτε επιστημονική αρχή, και απλά μονταρουν εξαρτήματα με τρόπο ώστε να ικανοποιούν την ...ρηχη ακουστική κοιλότητα μερικών χιλιάδων πελατών των οποίων τα χρήματα επαρκούν προς συντήρησή τους. Έξοχα!

ΥΓ (αν και το ξανατονισα): δεν υπερασπιζομαι καμιά Χαρμπεθ και κανέναν ...Μάκμπεθ (άλλωστε είναι γνωστό πως είμαι αρκετά... επιρρεπης στις συχνές αλλαγες;)), παρά μόνο το δικαίωμα του καθενός να επιλέγει τον ήχο που του αρέσει, εφ' όσον πληροί βασικές αρχές. Και δε νομίζω πως η Χαρμπεθ δεν το κάνει αυτο, άλλωστε 40 χρόνια να επιζεί άραγε με τον οβολό των ασχετων, ως ανωτερω;
 

Μηνύματα
342
Reaction score
1
Δεν είναι άκυρα, είναι για συγκεκριμένη χρήση όπως έγραψα και με τα χαρακτηριστικά που έγραψε ο Bhutia, σε οικιακούς συνηθισμένους χώρους έχουν θέματα.
Τα Χάρμπεθ από την άλλη στοχεύουν στην τσέπη των καταναλωτών, λογικό βέβαια..
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Δεν είναι άκυρα, είναι για συγκεκριμένη χρήση όπως έγραψα και με τα χαρακτηριστικά που έγραψε ο Bhutia, σε οικιακούς συνηθισμένους χώρους έχουν θέματα.
Τα Χάρμπεθ από την άλλη στοχεύουν στην τσέπη των καταναλωτών, λογικό βέβαια..
Θέλω να ξέρω, αν βρεθείτε ενώπιος ενωπιω, όλοι εσείς που κατηγορείτε εταιρειες τόσο εύκολα για εξαπάτηση των πελατών τους, με την οποιαδηποτε από αυτές, θα μπορέσετε να "σταθειτε" απέναντι τους με επιχειρηματα ή θα κλαψουριζετε επικαλούμενοι φημες και το απολυτο "έτσι (δεν) μου αρεσει"; Αν όντως έχετε σοβαρά επιχειρήματα, θέλετε να μου τα διαβιβασετε εγγραφως ώστε να τα "διοχετεύσω" ο,που πρέπει (αν δεν έχετε οι ιδιοι το ...θρασος), και να λάβουμε απαντησεις; Εάν δεν μπορείτε να παρουσιασετε κάτι τέτοιο, είναι προτιμότερο να σιωπησετε. Γιατί, είναι γεγονός πως τέτοιον πόλεμο που έφαγαν τα Χαρμπεθ εδώ μεσα δεν συνέβη με κανένα άλλο ηχείο ή μηχάνημα, και γεννωνται απορίες για την ένταση του μά και τη σκοπιμοτητα. Αν ο αντιπρόσωπος ήθελε να εμπλακεί, είμαι βέβαιος πως πολλά στόματα θα βούλωναν κυριολεκτικά, ειδικά αυτών που μόνο "κουτσομπολευουν" και χαζολογούν αστειευομενοι, υποτίθεται.
 

Μηνύματα
342
Reaction score
1
Καμία εξαπάτηση απλά όπως όλα έτσι κι αυτά έχουν το κοινό τους, σεβαστό. Αν διαβάσεις όσα έχω γράψει ως τώρα θα καταλάβεις ότι εγώ δεν παίρνω το μέρος καμίας "τάσης" απλά κάνω αντίλογο για να μην μας περνάνε για χάνους.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Αντίλογος αυτο;
"Τα Χάρμπεθ από την άλλη στοχεύουν στην τσέπη των καταναλωτών, λογικό βέβαια.."
Με επιχείρημα τι; το δικαίωμα έκφρασης γνωμης;
 

Μηνύματα
342
Reaction score
1
Μα όλα αυτό δεν κάνουν; λογικό είναι. Και ειδικά οι συσκευές av είναι ότι χειρότερο για την τσέπη. Συνέχεια νέα μοντέλα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.569
Reaction score
126.335
ώστε να τα "διοχετεύσω" ο,που πρέπει (αν δεν έχετε οι ιδιοι το ...θρασος), και να λάβουμε απαντησεις;
Εννοείς πως είσαι ο θρασύτερος όλων;
Ε, μάλλον είσαι.

Εάν δεν μπορείτε να παρουσιασετε κάτι τέτοιο, είναι προτιμότερο να σιωπησετε.
Ναι, ναι, είσαι.

Γιατί, είναι γεγονός πως τέτοιον πόλεμο που έφαγαν τα Χαρμπεθ εδώ μεσα δεν συνέβη με κανένα άλλο ηχείο ή μηχάνημα, και γεννωνται απορίες για την ένταση του μά και τη σκοπιμοτητα. Αν ο αντιπρόσωπος ήθελε να εμπλακεί, είμαι βέβαιος πως πολλά στόματα θα βούλωναν
Βούλωσε το στόμα με χίλια φιλιά.

Ντουλάπια ντουλάπια ντουλάπχια.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.261
Reaction score
19.387
Είπα να γυρίσω λίγο την κουβέντα σε ντουλάπι vs ντουλάπι για να μην σκοτώνεστε, κι εσύ τίποτα... Έπεσες με τα μούτρα στην ίντριγκα :O_o::O_o::frown:.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Εννοείς πως είσαι ο θρασύτερος όλων;
Ε, μάλλον είσαι.


Ναι, ναι, είσαι.


Βούλωσε το στόμα με χίλια φιλιά.

Ντουλάπια ντουλάπια ντουλάπχια.
Χρονια πολλα mr active crown ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.127
Θέλω να ξέρω, αν βρεθείτε ενώπιος ενωπιω, όλοι εσείς που κατηγορείτε εταιρειες τόσο εύκολα για εξαπάτηση των πελατών τους, με την οποιαδηποτε από αυτές, θα μπορέσετε να "σταθειτε" απέναντι τους με επιχειρηματα ή θα κλαψουριζετε επικαλούμενοι φημες και το απολυτο "έτσι (δεν) μου αρεσει"; Αν όντως έχετε σοβαρά επιχειρήματα, θέλετε να μου τα διαβιβασετε εγγραφως ώστε να τα "διοχετεύσω" ο,που πρέπει (αν δεν έχετε οι ιδιοι το ...θρασος), και να λάβουμε απαντησεις; Εάν δεν μπορείτε να παρουσιασετε κάτι τέτοιο, είναι προτιμότερο να σιωπησετε. Γιατί, είναι γεγονός πως τέτοιον πόλεμο που έφαγαν τα Χαρμπεθ εδώ μεσα δεν συνέβη με κανένα άλλο ηχείο ή μηχάνημα, και γεννωνται απορίες για την ένταση του μά και τη σκοπιμοτητα. Αν ο αντιπρόσωπος ήθελε να εμπλακεί, είμαι βέβαιος πως πολλά στόματα θα βούλωναν κυριολεκτικά, ειδικά αυτών που μόνο "κουτσομπολευουν" και χαζολογούν αστειευομενοι, υποτίθεται.
Σε περίπτωση που δεν το έχουμε συλλάβει,όλες οι εμπορικές δραστηριότητες κινούνται από κάποια αντισταθμιστικά οφέλη και όχι από ανιδιοτελή ιδανικά.

Οι αναφορές του υποφαινομένου πάνω στην απόδοση βασίζονται πάντως σε αντικειμενικά δεδομένα - αντί...(π)σολωμονικής - και συνοδεύονται με τις αντίστοιχες μετρημένες ποσότητες.

Προτού προσφύγουμε όμως στον αντιπρόσωπο ή κάποιον...εισαγγελέα,ας δούμε τι επισημαίνει ο ίδιος ο Alan Shaw στον αφιερωμένο του ιστότοπο (με τους δικούς του τονισμούς) :
"...
a) Do not think that an 8" drive unit (as in SHL5) can safely produce huge loudness at 40Hz or 25kHz with low distortion. That would defy the laws of physiscs and perhaps more importantly, common sense. To produce a really really loud bass you need a big drive unit, and that's why the M40.1 has a 12" woofer and PA and cinema speakers have 18 or 24" woofers. Fortunately for us normal domestic listeners living in the real world our maximum replay loudness spl is limited by law and by respect for our neighbours as you say, so all that matters in the non-studio market is how natural the speaker sounds at a moderate level.

b) We discussed the whole matter of the designer having in mind a certain target or maximum loudness recently. As I noted, a speaker designed to be played really loud is unlikely to sound natural and warm at moderate listening levels. A speaker (all Harbeths) designed to be listened to at a moderate level will sound natural at and around that level but cannot be expected to play super-loud. Loudness, reliability and sonic balance are mutually interlinked concepts.

I have never been asked by a pro sound engineer about maximum loudness of our speakers. Maximum dB ouput may be a consideration amongst head-bangers in rock and roll recording (who are reportedly hard of hearing anyway) but is of no relevance for normal domestic user or in broadcast studios, our 'natural' markets by design and application.

We really must respect our ears and play only at moderate levels. The trick is to design the speakers so that they give a warm, natural sound at those levels, completely free from listening fatigue. Not many so-called hi-fi speakers offer that special combination. As Robert Edwards says in the video at the top of this page, absence of fatugue 'after 14 hour sessions' and the ability (even necessity) to listen at a low level are defining characteristics of the way we design at Harbeth.
...
In the real world we often have to listen in rooms smaller than we would like. At the time I was developing the Compact 7ES3 (in 2005-2006) I didn't have a dedicated listening place as I now do, so all the listening, tuning and adjustment of the C7ES3 (and before that, in an adjacent room, same size) all generation of P3s, M30, SHL5 were designed in a space of about 3m x 3m. The smaller/medium size Harbeths work remarkably well even close to the wall because the clean midband really catches the imagination. Yes, there is extra bass because of the close proximity to the walls but it's even and not overbearing. One remarkable characteristic of all Harbeths is that you can listen to them reallyclose - almost like wearing them as headphones - and they are so superbly smooth and clean that it is very exciting. Most other speakers sound so horrendously colored in their near-field that you have to get as far from them as possible to tame their aggression. In fact, from a design perspective it is much more difficult to design speakers that will be listened to in the near-field, because the close proximity heightens your sense of what sounds right.
...
So - proof positive that Harbeths not only work in 'tight' living spaces but are designed to sound great in them. Obviously, if you have more space they will sound even more enthralling away from the wall, and you sitting a more comfortable distance from them but that's not essential for great sound. You will also recognise from the historic 1960s picture our BBC monitor heritage at the heart of all Harbeth design; listening relatively close, the speaker must sound natural, warm and full with pinpoint stereo and with a seamless transition between drive units. Of course, the M40/M40.1 has more bass power from its 12" woofer, and that ideally does need a bigger room and some air around it.

Our BBC monitor heritage brings you Harbeth speakers that approach speaker design in the traditional way: Harbeths are intentionally optimised during their design process by me to be listened to at sensible, moderate listening levels in small-medium sized real-world rooms with affordable equipment, modest power and to give extreme clarity and a full sound. I don't like loud sounds and I work hard to get the real-life experience, at a normal domestically acceptable level and to protect our hearing. Conversely, contemporary speaker design produces beautiful furniture designed to be listened to only in the far-field (say, 3m+ away) and by implication played loud, demanding a big amplifier and tolerant family and neighbours. Such speaker just do not sound 'right' in the near field: listen to speech for yourself and compare against a natural-sounding Harbeth.
...
Speakers designed for very high sound pressure listening cannot sound full and natural at a significantly lower level: that is a fact of psychoacoustics. So the first question that the would-be buyer should pose to the speaker manufacturer is "what loudness are your speakers optimised for". The answer to this tells you much about their appropriateness for use at home at moderate listening levels, esp. at night with neighbours through the wall.
...
The speaker designer starts with a clean, blank sheet of paper. Before he defines the size, shape, colour, number of drive units etc. etc. he must, consciously or unconsciously define the target listening loudness for the speaker. Once that has been set, the design can proceed. He cannot design a Ferrari that will give a satisfying driving experience at 30mph and he cannot design a Ford hatch back that will satisfy (and be safe) at 150mph. Defining what speed or loudness the speaker will play attotally defines the naturalness of the sound, to the home listener. For home listening to be fully satisfying, the listener should listen at about the loudness that the designer intended; for car driving to be fully enjoyable, the driver should drive at and within the optimum performance envelope specified by the designer. Neither below that speed nor above it.

I know of no other speaker line where the target design loudness (that of a BBC control room) is so perfectly matched to the size and characteristics of the home listener's environment. It is not by accident but by deliberate design that all Harbeths sound so warm and involving when played at normal levels at home. If I designed for the recording studio (very loud) market then this would not, could not hold true. I intensely dislike sound that is too loud - it physically frightens me - and I do not design for that type of user.
..."

Αλήθεια,πόσοι χρήστες ακούνε τα καθαρόαιμά τους υπό τις...ενδεδειγμένες γι αυτά συνθήκες;;)


Και η...αποθέωση στο παρακάτω νήμα:
https://www.harbeth.co.uk/usergroup...d-my-speakers-go-for-a-lifelike-sound-at-home
 
Last edited:

Μηνύματα
3.703
Reaction score
3.085
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ας διαγραφεί και το επίμαχο ποστ 315 αφού θίγονται οι ευαισθησίες πλείστων όσων μελών.



Προφανώς, Γιάννη, υπάρχουν "σοβαρότατοι" λόγοι για κάποιους. Δεν είναι επίσης δύσκολο να υποθέσουμε ποιοί, ακριβώς, είναι οι λόγοι αυτοί. Το αν υπάρχει νόημα για κάτι τέτοιο είναι μία άλλη ιστορία.



Καλώς ή κακώς δεν έχουμε το ίδιο χόμπι όλοι μας. Μα καθόλου όμως.



Το πραγματικά διαφορετικό θεωρώ ότι πρέπει να κάνουμε προσπάθεια να το κατανοούμε και να το σεβόμαστε στο βαθμό του δυνατού. Το να το αποδεχόμαστε είναι κάτι άλλο. Λόγου χάριν προσωπικά αδυνατώ να αποδεχτώ τη "διαφορετικότητα" και τα "δικαιώματα" των μελών του ΙΣΙΣ καθώς και των παιδοβιαστών. Αν με πιάνεις.
Μιλάμε για ηχεία,δεν μιλάμε ούτε για παιδεραστές ούτε για isis
Άλλοι προτιμούν το ξανθό και άλλοι το μελαχρινό
 
  • Like
Reactions: PMC


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.769
Μηνύματα
2.875.245
Members
37.947
Νεότερο μέλος
ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Top