Τα τελευταία 16 χρόνια,ακούω τα λίγα αλλά πολύτιμα για μένα βινύλια,από ένα thorens td-190.
Έπειτα από μια μικρή περίοδο απραξίας 4 μηνών περίπου,έβαλα να ακούσω ένα δίσκο.Όλα καλά μέχρι εδώ.
Στον δεύτερο δίσκο που έβαλα όμως,κάτι δεν έφτανε καλά στο αυτί μου.Πιθανολογωντας πως ίσως είμαι υπερβολικός,έβαλα χιλιοακουσμένους δίσκους να παιξουν για να μου φύγει η ιδέα.
Δυστυχώς,επαληθεύτηκε η πρωτη μου εντύπωση και με μια πρόχειρη και μπακαλιστικη μέτρηση,οι στροφές είναι περίπου 35..
Ιμάντα-είχα αγοράσει γνήσιο- έχω αλλάξει πριν από 2-3 χρονια περίπου(δεν τα πάω καλά με τις ημερομηνίες),όταν είχε αρχίσει να παρουσιάζει το ακριβώς αντίθετο σύμπτωμα.Να ξεκινάει δηλαδή αργά το πλατό και να καθυστερει να έρθει στις σωστες στροφές.
Προβληματίζομαι επίσης γιατι το πρώτο βινύλιο το έπαιξε μια χαρά(έτσι θυμάμαι τουλάχιστον) και μετά άρχισαν τα προβλήματα.
Οι ερωτήσεις μου τώρα αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει..
Να προβώ σε αγορά νέου ιμάντα,δικαιολογουνται οι αυξημένες στροφές από φθορα του ιμάντα?
Να επέμβω στο μοτερ του πικαπ?(Δεν εχει ρυθμιστή στροφών αλλά αν δεν κανω λάθος,κάπου έχω διαβασει για κάποιες βίδες κοντά στο μοτερ που μπορω να "πειράξω".Φοβάμαι όμως μην του κάνω ζημια και δεν είναι και η καλύτερη εποχή για να πληρώνω την πιθανή ατσαλοσυνη μου).
Οποιαδήποτε υπόδειξη-παρατήρηση,είναι ευπρόσδεκτη...
Έπειτα από μια μικρή περίοδο απραξίας 4 μηνών περίπου,έβαλα να ακούσω ένα δίσκο.Όλα καλά μέχρι εδώ.
Στον δεύτερο δίσκο που έβαλα όμως,κάτι δεν έφτανε καλά στο αυτί μου.Πιθανολογωντας πως ίσως είμαι υπερβολικός,έβαλα χιλιοακουσμένους δίσκους να παιξουν για να μου φύγει η ιδέα.
Δυστυχώς,επαληθεύτηκε η πρωτη μου εντύπωση και με μια πρόχειρη και μπακαλιστικη μέτρηση,οι στροφές είναι περίπου 35..
Ιμάντα-είχα αγοράσει γνήσιο- έχω αλλάξει πριν από 2-3 χρονια περίπου(δεν τα πάω καλά με τις ημερομηνίες),όταν είχε αρχίσει να παρουσιάζει το ακριβώς αντίθετο σύμπτωμα.Να ξεκινάει δηλαδή αργά το πλατό και να καθυστερει να έρθει στις σωστες στροφές.
Προβληματίζομαι επίσης γιατι το πρώτο βινύλιο το έπαιξε μια χαρά(έτσι θυμάμαι τουλάχιστον) και μετά άρχισαν τα προβλήματα.
Οι ερωτήσεις μου τώρα αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει..
Να προβώ σε αγορά νέου ιμάντα,δικαιολογουνται οι αυξημένες στροφές από φθορα του ιμάντα?
Να επέμβω στο μοτερ του πικαπ?(Δεν εχει ρυθμιστή στροφών αλλά αν δεν κανω λάθος,κάπου έχω διαβασει για κάποιες βίδες κοντά στο μοτερ που μπορω να "πειράξω".Φοβάμαι όμως μην του κάνω ζημια και δεν είναι και η καλύτερη εποχή για να πληρώνω την πιθανή ατσαλοσυνη μου).
Οποιαδήποτε υπόδειξη-παρατήρηση,είναι ευπρόσδεκτη...