Το πυθαγορειο για αυτοκινητα

Μηνύματα
288
Reaction score
67
Χρειαζομαι τα φωτα σας, τη βοηθεια σας και πιθανοτατα και το χιουμορ σας.
Στην πολυκατοικια μου μια απο τις 3 ραμπες για τα αυτοκινητα δεν χρησιμοποιειται. Ο λογος ειναι οτι ειναι πολυ ανηφορικη και αρκετα αυτοκινητα βρισκουνε.
Ενα mini cooper με το ζορι δεν βρισκει (εαν οδηγησεις πολυ αργα και δεν αναπηδησει καθολου το αμαξωμα). To ground clearance του mini cooper, δεν ξερω πως λεμε το ground clearance στα ελληνικα, ειναι 14 εκατοστα.

Εχω παρατηρησει οτι και τα μικρα αυτοκινητακια δεν βρισκουν τυπου huyndai atos οπου εχει 16 εκατοστα ground clearance. ΣΤα μικρα αυτοκινητα να υποθεσω οτι βοηθαει βεβαια το συμμαζεμενο τους μηκος ωστε να μη βρουνε καθολου απο κατω.

Θελω τη βοηθεια σα να κανω σωστα το πυθαγορειο θεωρημα. Πως μπορω να υπολογισω ποια μοντελα μπορουν να περνανε (η εστω πιθανοτητα να περνανε) ωστε να δω για μελλοντικη αγορα; Γενικα μου αρεσουνε τα μικρα αυτοκινητα οποτε να αγορασω την τρελη τζιπαρα δεν το βλεπω ως λυση στο προβλημα μου :)

Δοκιμασαμε επισης να ξαναφτιαξουμε τη ραμπα με πιο σωστη κλιση αλλα το κοστος ειναι 5000 και ευρω και στην πολυκατοικια υπαρχουν διαφωνιες.

Πως θα δοκιμαζατε να επιλεξετε αμαξι για να μπορειτε να παρκαραρετε; Εχω σκεφτει να ενοικιασω υποψηφια μοντελα και να τα τεσταρω
Ευχαριστω πολυ
Αλεξανδρος
 

Μηνύματα
15.069
Reaction score
20.873
αν μιλάμε για καινούριο αυτοκίνητο προκειμένου να γλυτώσεις περιορισμούς και να πάρεις αυτό που θέλεις (γιατί ένα ιχ είναι 95% γούστα και 5% λογική) τα 5000 είναι υποφερτό τίμημα ειδικά αν μπορείς να δεσμεύσεις τα έξοδα αυτά με γραπτή παραχώρηση κάποιων δικαιωμάτων (οπωσδήποτε την χρήση του συγκεκριμένου χώρου για πάντα, ίσως και κάτι άλλο)

αλλιώς κοιτάς για φυσιολογικού ύψους όχημα με μικρό μεταξόνιο που όμως έχει δυσμενή αποτελέσματα στους εσωτερικούς χώρους και την οδική συμπεριφορά - αν αυτά έχουν κάποια σημασία.

τώρα για το που βρίσκει το όχημα, αν δεν βρίσκει στην προσέγγιση αλλά μόνο ενδιάμεσα η λύση μπορεί να είναι αρκετά φθηνή αλλά θα δουλεύει για συγκεκριμένο όχημα, ένα λαστιχένιο σαμαράκι στον ένα από τους δύο άξονες στο σημείο που βρίσκει κάτω θα κάνει δουλειά σε όλες τις περιπτώσεις.

έχεις φωτογραφία της ράμπας;
 


Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
Χρειαζομαι τα φωτα σας, τη βοηθεια σας και πιθανοτατα και το χιουμορ σας.
Στην πολυκατοικια μου μια απο τις 3 ραμπες για τα αυτοκινητα δεν χρησιμοποιειται. Ο λογος ειναι οτι ειναι πολυ ανηφορικη και αρκετα αυτοκινητα βρισκουνε.
Ενα mini cooper με το ζορι δεν βρισκει (εαν οδηγησεις πολυ αργα και δεν αναπηδησει καθολου το αμαξωμα). To ground clearance του mini cooper, δεν ξερω πως λεμε το ground clearance στα ελληνικα, ειναι 14 εκατοστα.

Εχω παρατηρησει οτι και τα μικρα αυτοκινητακια δεν βρισκουν τυπου huyndai atos οπου εχει 16 εκατοστα ground clearance. ΣΤα μικρα αυτοκινητα να υποθεσω οτι βοηθαει βεβαια το συμμαζεμενο τους μηκος ωστε να μη βρουνε καθολου απο κατω.

Θελω τη βοηθεια σα να κανω σωστα το πυθαγορειο θεωρημα. Πως μπορω να υπολογισω ποια μοντελα μπορουν να περνανε (η εστω πιθανοτητα να περνανε) ωστε να δω για μελλοντικη αγορα; Γενικα μου αρεσουνε τα μικρα αυτοκινητα οποτε να αγορασω την τρελη τζιπαρα δεν το βλεπω ως λυση στο προβλημα μου :)

Δοκιμασαμε επισης να ξαναφτιαξουμε τη ραμπα με πιο σωστη κλιση αλλα το κοστος ειναι 5000 και ευρω και στην πολυκατοικια υπαρχουν διαφωνιες.

Πως θα δοκιμαζατε να επιλεξετε αμαξι για να μπορειτε να παρκαραρετε; Εχω σκεφτει να ενοικιασω υποψηφια μοντελα και να τα τεσταρω
Ευχαριστω πολυ
Αλεξανδρος
Η αποσταση απο το εδαφος (ground clearance) δεν φτανει απο μονη της.
Το αν θα βρισκει απο κατω εξαρταται και απο το μεταξονιο, το μηκος προβολου (ποσο μακρια απο τα ακρα του αμαξωματος βρισκονται οι τροχοι) και η αποσταση απο το εδαφος στα ακρα του αμαξωματος για να μπορει να υπολογιστει η γωνια προσεγγισης/διαφυγης (Approach angle/departure angle) και η γωνια ραμπας (groundbrake angle).
Τα τζιπ συνηθως δινουν τιμες γωνιας προσεγγισης/διαφυγης και γωνιας ραμπας γιατι ενδιαφερουν οσους πηγαινουν εκτος δρομου αλλα για καθημερινα επιβατικα δεν νομιζω να υπαρχουν ετοιμα στοιχεια.
Τα μικρα Crossover ειναι οι πιο ασφαλεις επιλογες για τετοιες περιπτωσεις μια που ολα ειναι ψηλοτερα απο τα κλασικα αυτοκινητα πολης.
Το Hyundai Kona που εχουμε εμεις, με 18εκ αποσταση απο το εδαφος και κοντους προβολους, δεν εχει βρει ποτε κατω και το εχω παει σε απιθανα μερη (γενικα πολυ recommended αυτοκινητο απο ολες τις αποψεις).
τώρα για το που βρίσκει το όχημα, αν δεν βρίσκει στην προσέγγιση αλλά μόνο ενδιάμεσα η λύση μπορεί να είναι αρκετά φθηνή αλλά θα δουλεύει για συγκεκριμένο όχημα, ένα λαστιχένιο σαμαράκι στον ένα από τους δύο άξονες στο σημείο που βρίσκει κάτω θα κάνει δουλειά σε όλες τις περιπτώσεις.
Και στην προσεγγιση να βρισκει, καποια πατεντα θα μπορει να γινει να μειωθει η κλιση χωρις να στοιχισει 5000ευρω.
 
Last edited:

Μηνύματα
17
Reaction score
13
με μπολικο χιουμορ.(και νοσταλγια).....σκεψου ενα citroen βατραχο, η ακομη και ενα citroen bx atout.
με το πατημα ενος μοχλου σηκωνε μπρος πισω μεσω φουσκας την αεραναρτηση και δεν θα ειχες κανενα θεμα!
ωστοσο η περιπτωση σου ειναι ακρως δεσμευτικη.
δλδ να αγορασω ενα αμαξι που να μπαινει-βγαινει...
τα υπολοιπα?
τετοια θυσια ...για ενα parking?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.121
Reaction score
20.630
Στην πολυκατοικια μου μια απο τις 3 ραμπες για τα αυτοκινητα δεν χρησιμοποιειται. Ο λογος ειναι οτι ειναι πολυ ανηφορικη και αρκετα αυτοκινητα βρισκουνε.
Έτσι όπως το θέτεις, τα αυτοκίνητα "βρίσκουν" με το ρύγχος. Έχεις δύο λύσεις.

1. Αφήνεις τη ράμπα ως έχει, και παίρνεις ένα οπισθοκίνητο αυτοκίνητο, το οποίο, λόγω της αρχιτεκτονικής της μετάδοσης, έχει τον πρόσθιο άξονα τραβηγμένο μπροστά, οπότε πιθανότατα (σχεδόν σίγουρα) δεν θα "βρίσκει". Ή, εναλλακτικά, κάποιο SUV, που επίσης θα είναι σχετικά ψηλό.

2. Προσθέτεις μια ράμπα από κάποιο εμποτισμένο ξύλο, στερεωμένη κατάλληλα ώστε να είναι δύσκολο να κλαπεί, ώστε να επιμηκύνεις την ανηφόρα, όσο γίνεται χωροτακτικά.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.920
Reaction score
77.577
Πως θα δοκιμαζατε να επιλεξετε αμαξι για να μπορειτε να παρκαραρετε; Εχω σκεφτει να ενοικιασω υποψηφια μοντελα και να τα τεσταρω
Ευχαριστω πολυ
Αλεξανδρος
και γιατί δεν αλλαζεις σπίτι? :biggrin:
 

Μηνύματα
564
Reaction score
595
Χρειαζομαι τα φωτα σας, τη βοηθεια σας και πιθανοτατα και το χιουμορ σας.
Στην πολυκατοικια μου μια απο τις 3 ραμπες για τα αυτοκινητα δεν χρησιμοποιειται. Ο λογος ειναι οτι ειναι πολυ ανηφορικη και αρκετα αυτοκινητα βρισκουνε.
Ενα mini cooper με το ζορι δεν βρισκει (εαν οδηγησεις πολυ αργα και δεν αναπηδησει καθολου το αμαξωμα). To ground clearance του mini cooper, δεν ξερω πως λεμε το ground clearance στα ελληνικα, ειναι 14 εκατοστα.

Εχω παρατηρησει οτι και τα μικρα αυτοκινητακια δεν βρισκουν τυπου huyndai atos οπου εχει 16 εκατοστα ground clearance. ΣΤα μικρα αυτοκινητα να υποθεσω οτι βοηθαει βεβαια το συμμαζεμενο τους μηκος ωστε να μη βρουνε καθολου απο κατω.

Θελω τη βοηθεια σα να κανω σωστα το πυθαγορειο θεωρημα. Πως μπορω να υπολογισω ποια μοντελα μπορουν να περνανε (η εστω πιθανοτητα να περνανε) ωστε να δω για μελλοντικη αγορα; Γενικα μου αρεσουνε τα μικρα αυτοκινητα οποτε να αγορασω την τρελη τζιπαρα δεν το βλεπω ως λυση στο προβλημα μου :)

Δοκιμασαμε επισης να ξαναφτιαξουμε τη ραμπα με πιο σωστη κλιση αλλα το κοστος ειναι 5000 και ευρω και στην πολυκατοικια υπαρχουν διαφωνιες.

Πως θα δοκιμαζατε να επιλεξετε αμαξι για να μπορειτε να παρκαραρετε; Εχω σκεφτει να ενοικιασω υποψηφια μοντελα και να τα τεσταρω
Ευχαριστω πολυ
Αλεξανδρος
Ελπίζω να υπάρχουν και άλλοι λόγοι για αγορά αυτοκινήτου και όχι μόνο το συγκεκριμένο πρόβλημα, ως προς το οποίο καλό είναι να αναζητηθούν και άλλες τεχνικές προτάσεις - διορθωτικού χαρακτήρα και όχι πλήρους ανακατασκευής - από ειδικούς τεχνίτες.
Η ιδέα της ενοικίασης, σωστή. Δες το Yaris Cross, που στον δρόμο τουλάχιστον δείχνει αρκετά ψηλό και δεν είναι 'τζιπάρα', που, όπως λες, θα ήθελες να αποφύγεις. Υποθέτω θα είναι εύκολο να βρεθεί προς ενοικίαση το μοντέλο αυτό, καθώς ανήκει σε 'πιασάρικη' φίρμα και σε 'πιασάρικη' κατηγορία.

Υ.Γ. Επειδή αυτό το 'ω' στον τίτλο βγάζει μάτι, ας επιληφθεί κάποιος από την Διοίκηση, όπως σωστά έπραξε προς ημερών σε άλλον τίτλο. Και ειδικά στους τίτλους, ας βάζουμε και κάναν τόνο ρε παιδιά. Δεν βλάπτει...
 

TGD

Μηνύματα
7.245
Reaction score
7.272
Βρίσκει και μπαίνοντας και βγαίνοντας;
Βρίσκει και με την όπισθεν;
Δες ακριβώς που βρίσκει. Παλιά στη δικιά μου περίπτωση έβρισκαν δυο πλαστικά "φυλλαράκια" που εξείχαν μπροστά και κάτω από τους θόλους των εμπρός τροχών. Μικρό το κακό, γιατί ακριβώς γι' αυτό ήταν εκεί, να ακούσεις ότι πας να βρεις!
 

Μηνύματα
288
Reaction score
67
Βρίσκει και μπαίνοντας και βγαίνοντας;
Βρίσκει και με την όπισθεν;
Δες ακριβώς που βρίσκει. Παλιά στη δικιά μου περίπτωση έβρισκαν δυο πλαστικά "φυλλαράκια" που εξείχαν μπροστά και κάτω από τους θόλους των εμπρός τροχών. Μικρό το κακό, γιατί ακριβώς γι' αυτό ήταν εκεί, να ακούσεις ότι πας να βρεις!
συνηθως βρισκου οι χαμηλες μουσουδες
που βρίσκει το αυτοκίνητο; μπροστά, στη μέση ή πίσω;
κυριως μπροστα
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.958
Reaction score
41.256
Σε ενδιαφέρουν κυρίως η γωνία προσέγγισης (α) και η γωνία διαφυγής (β).
Αυτή εξαρτάται όπως φαίνεται στο σχέδιο και από το ελεύθερο ύψος (clearance) σε κάθε σημείο αλλά και από την απόσταση (overhang) που έχει ο άξονας από το μπροστά ή το πίσω σημείο αντίστοιχα.

2880px-Approach_and_departure_angle.svg.png


Τέτοια στοιχεία συνήθως δίνουν για τα offroad αυτοκίνητα.
Από τα λίγα στοιχεία που δίνεις πχ ότι το mini μπαίνει με το ζόρι ενω το atos άνετα νομίζω ότι αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το overhang πιο πολύ. Δες αυτοκίνητα που οι ρόδες μπροστά και πίσω και είναι πολύ κοντά στις άκρες του αυτοκινήτου.
Ισως και ένα απλό yaris να μπορεί να περάσει ενώ ένα yaris cross που αναφέρθηκε θα είναι ακόμα πιο άνετο γιατί κάθεται πιο ψηλά και έχει παραπάνω clearance.
Η ενοικίαση, εφόσον βρίσκεις διαθέσιμο το μοντέλο που σε ενδιαφέρει ή παραπλήσιο, είναι μια καλή ιδέα πάντως για να είσαι σίγουρος.
 


TGD

Μηνύματα
7.245
Reaction score
7.272
Στην παλιά μου 316, τα πλαστικά εσωτερικά στους θόλους των εμπρός τροχών κατέβαιναν πολύ χαμηλότερα (στο κενό ανάμεσα στη γραμμή α και στο αυτοκίνητο του σχεδίου) και αυτά έβρισκαν στη ράμπα. Πάντως στα site των εταιριών μπορεί να βρεις αυτά τα διαγράμματα αν ψάξεις τα PDF με τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.
 




Μηνύματα
2.127
Reaction score
5.590
Με τέσσερα subs στις τέσσερις γωνίες θα χοροπηδάει το αυτοκίνητο και δεν θα βρίσκει. Μην ξεχνάτε τα subs.
Παντως τα πρωτα αυτοκινητα που εσπασαν το φραγμα των 180db ηταν με ενα sub σε μια απο τις πισω γωνιες του αμαξωματος. Ασχετο με το θεμα αλλα λεμε τωρα.
Πιστευω οτι ειναι προτιμοτερο να επισκευαστει η ραμπα γιατι σε βαθος χρονου μπορειτε να αγορασετε οτι αυτοκινητο θελετε χωρις if then else λογο της ραμπας.Suzuki Jimny νεο μοντελο dacia duster(Δεν βλεπεται αλλα ειναι μια χαρα αυτοκινητο)Suzuki vitara,Nissan qashqai,Peugeot 2008 etc.Για να εισαι σιγουρος πρεπει να δοκιμασεις γιατι ειναι οι γωνιες τις ραμπας μαζι με τις γωνιες των αυτοκινητων μια ιστορια.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.935
Reaction score
12.621
με μπολικο χιουμορ.(και νοσταλγια).....σκεψου ενα citroen βατραχο, η ακομη και ενα citroen bx atout.
με το πατημα ενος μοχλου σηκωνε μπρος πισω μεσω φουσκας την αεραναρτηση και δεν θα ειχες κανενα θεμα!
Δεν ήταν αερανάρτηση.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.692
Μηνύματα
2.870.076
Members
37.944
Νεότερο μέλος
thodorisls
Top