- Μηνύματα
- 2.748
- Reaction score
- 1.380
τα τουιτερ ειναι σαν καινουρια...
ειναι κριμα, γιατι εχω τα ηχεια πρωτο χερι και ξερω οτι ειναι αριστα..
ειναι κριμα, γιατι εχω τα ηχεια πρωτο χερι και ξερω οτι ειναι αριστα..
Συζητάει για αλλαγή πυκνωτών. Ρωτάει για αλλαγή των woofers, ακόμα και με μεγαλύτερης διαμέτρου και εσύ κατάλαβες ότι θέλει να κρατήσει τα ηχεία όπως είναι!!!!!!Δεν καταλαβαίνεις ότι ο άνθρωπος τα θέλει τα ηχεία όπως είναι?
Μπορεί να έγραψε ότι θέλει να βάλει άλλα woofers, αλλά αυτό προφανώς μέσα στα πλαίσια τής άγνοιάς του.
Βεβαίως και πρόκειται περί αναπαλεώσεως. Αλλιώς δεν θα είχε λόγο να ασχοληθεί.
Imho πάντα.
Ναι κι εγώ είχα τα ATC στο μυαλό μου; 'Αλλα υπάρχουν;
Αρχικά να σου πω πως δεν υπάρχει ηχείο στο κόσμο που το woofer του να ταλαντώνεται ανεξέλεγκτα όπως λες. Όλες οι καμπίνες είναι συντονισμένες.Τα παραπάνω «ξαδερφάκια» έχουν ως κοινό, πέραν της κοινής καταγωγής τους, την σχεδίαση «ακουστικής ανάρτησης». Σε αυτόν τον τύπο ηχείων ο αέρας που βρίσκεται μέσα στην «σφραγισμένη» καμπίνα επενεργεί ως ένα «ελατήριο» που σε συνεργασία με την ανάρτηση δεν αφήνει τον κώνο του woofer να ταλαντώνεται ανεξέλεγκτα.
Την δεκαετία του '70 και του '80 δεν μπορούσα με τίποτα να ακούσω bass reflex ηχείο. Το μπάσο τους στα αυτιά μου ακουγόταν πλαδαρό, μπουμαριστό, ανεξέλεγκτο... Καμμία σχέση με το σφιχτό χαμηλό, απαραμόρφωτο και απόλυτα ελεγχόμενο που έδιναν τα παραπάνω «ξαδερφάκια». Θυμάμαι τις ανεξέλεγκτες κινήσεις που έκαναν τα woofer των bass reflex ηχείων εκείνης της εποχής λόγω του rumble των πικάπ. Στο κενό ανάμεσα στα τραγούδια οι κώνοι τους πηγαινοέρχονταν χωρίς λόγο. Αυτό δεν συνέβαινε τις σχεδιάσεις «ακουστικής ανάρτησης» του Μεγάλου Henry Kloss.
Σήμερα βέβαια όλα τα ηχεία είναι σχεδίασης bass reflex. Αναρωτιέμαι, γνωρίζει κανείς αν κάποια από τα σημερινά ηχεία κατασκευάζονται όπως εκείνα με καμπίνα «ακουστικής ανάρτησης»;
Πολύ σωστό αυτό.Αρχικά να σου πω πως δεν υπάρχει ηχείο στο κόσμο που το woofer του να ταλαντώνεται ανεξέλεγκτα όπως λες. Όλες οι καμπίνες είναι συντονισμένες.
Επίσης η κατασκευή της ανάρτησης ενός μεγαφώνου που προορίζεται για bass reflex είναι διαφορετική.
Την 10ετία του '70 που ανέφερα, αλλά και του '80, η κύρια πηγή μουσικής σε όλα τα σπίτια ήταν το πικάπ. Και φυσικά η πλειοψηφία των πικάπ που είχε ο πολύς κόσμος ήταν χαμηλής ποιότητας. Τότε το πικάπ ήταν φθηνό και προσιτό σε όλον τον κόσμο και όχι ένα πανάκριβο αντικείμενο φετίχ όπως είναι σήμερα. Φυσικά και υπήρχαν καλά και ακριβά πικάπ και τότε, αλλά ήταν λίγα.Δεύτερον μόνο τα χαμηλής ποιότητας πικάπ είχαν έντονο rumble.
Το AR-10π που ανέφερα έχει απόκριση συχνότητος 30~30.000 Ηz ±3.0 dbΤρίτον, πως ένα ηχείο αναπαράγει ότι του δώσεις...
Αν η απόκριση συχνότητας του ξεκινάει από τους 60 κύκλους, όπως συμβαίνει στις κλειστές καμπίνες, λογικό να βλέπεις ελάχιστη κίνηση στα woofer.
Αυτό δεν το κάνει σωστό ηχείο αλλά ηχείο χωρίς βαθύ χαμηλό.
Σίγουρα έχουν αλλάξει πολλά στον σχεδιασμό των μεγαφώνων αλλά και των καμπίνων bass reflex από την 10ετία του '70 μέχρι σήμερα.Όσο για την ATC, μόνο τα οικονομικά της ηχεία είναι κλειστού τύπου. Όλα τα κορυφαία της είναι bass reflex.
Τυχαίο?
Αν δεις εδώ τα χαρακτηριστικά του ηχείου που αναφέρεις λέει για 35 Hz -3db. Με τη διαφορά ότι αναφέρει <<απόκριση συστήματος>>.Το AR-10π που ανέφερα έχει απόκριση συχνότητος 30~30.000 Ηz ±3.0 db
Αλλά και το μεγάλο Advent κάπου εκεί ξεκινούσε γύρω στα 32 Hz (αν θυμάμαι καλά)
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο πόσο χαμηλά κατεβαίνει ένα ηχείο αλλά και πόσος έλεγχος υπάρχει σε αυτή την χαμηλή περιοχή.