KONA 2022

Μηνύματα
268
Reaction score
129
Την καλησπέρα μου παιδιά.
Έχοντας το αυτοκίνητο του τίτλου και ακούγοντας μουσική δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος από τον ήχο του.
Έτσι σκέφτομαι μελόντικα για αλλαγή όλου του ήχου του αυτοκίνητο .
Είμαι άσχετος με το θέμα και θα ήθελα τι γνώμη σας.
Δεν γνωρίζω πόσες ιντζες είναι τα ηχεία μου αλλά θα ήθελα, αν γίνεται βέβαια να έβαζα οχταρια...λέω αν γίνεται.
Επίσης θα ήθελα και μπάσο όμως θα το ήθελα να μην φαίνεται πουθενά.
Και κάτι τελευταίο όταν βάζω Bluetooth η ένταση είναι χαμηλή, συγνώμη που σας κουρασα
 



Μηνύματα
3.125
Reaction score
10.333
1.6 /198/4WD/7DCT
ΙΑΝ/23
Ναι, Το σύστημα έχει 4 γουφερ και 2 τουητερ και είναι μέτριο , μη περιμένεις πολλά απο γουφερ 6,5’’
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι
ή
μια αναβάθμιση στα αντίστοιχα της krell που βάζει και η ίδια η Hyundai σε άλλα μοντέλα
ή
να επιλέξεις ολόκληρο έτοιμο κιτ με σαμπγουφερ το οποίο προτείνεται για το κονα. Το βρίσκεις εύκολα στο Ίντερνετ.

Μάλλον θα απέφευγα την επιλογή των 8’’ , την θεωρώ σοβαρή τροποποίηση στην ταπετσαρία του αυτοκινήτου και θα ήθελες επιπλέον ενίσχυση, οπότε πάει αλλού
 

Μηνύματα
268
Reaction score
129
Άρτεμιος τι εννοείς έτοιμο Κιτ,όλα μαζί σε ένα πακέτο δεν το καταλαβαίνω.
Μήπως μπορείς να μου στείλεις κάποιο λινκ;
 

Μηνύματα
3.125
Reaction score
10.333




 

Μηνύματα
268
Reaction score
129
Αρτέμιος μήπως γνωρίζεις πως μπορώ να κάνω το Bluetooth να παίζει το ίδιο δυνατά σε ένταση όπως το ραδιο.
Αυτό πραγματικά θα με έσωζε γιατί ανοίγω πολύ περισσότερο την ένταση στο Bluetooth.
 

Μηνύματα
3.125
Reaction score
10.333
Δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη ρύθμιση.
πχ στο σποτιφαι μπαίνει αυτόματα με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο και σε ένταση παίζω στο 25-30 όταν θέλω δυνατά
Η αλήθεια είναι ότι έκανα τις ρυθμίσεις με το που το πήρα και δεν ξανά ασχολήθηκα.
 

Μηνύματα
93
Reaction score
142