Κι εγώ χειροκροτώ αυτή την ενέργεια του Lidl.Adynaton καλο θα ηταν πριν ποσταρεις μαλλον βιαστικα να εισαι ενημερωμενος για τους ορους της εγγυησης . Αυτο που εκανε η lidl με την σκουπα του φιλου μας ειναι υπερβαση των ορων της εγγυησης και δεν καλυπτεται απο το υπαρχων νομικο καθεστως . Ειναι θεμα πολιτικης της ιδιας της εταιριας και στην διαθεση της να πρατει αναλογα .
με την υπαρχουσα νομοθεσια θα επρεπε ο αγοραστης να παει η να στειλει με δικα του εξοδα την σκουπα στο σερβις της εταιριας ( οσο και μακρυα μπορει να ειναι αυτο ) οπου η εταιρια εντος εγγυησης εχει την υποχρεωση να την επισκευασει αλλαζωντας οτι χρειαστει αλλα οχι απαραιτητα ολοκληρο το προιον εκτος της περιπτωσης που υπαρχουν εξαιρεσεις στην εγγυηση που αφορουν την χρηση η την ποιοτητα του ηλεκτρικου ρευματος . Η παραδοση θα πρεπει να γινει στην εδρα του σερβις και τα οποια μεταφορικα βαρυνουν τον πελατη .
Δυστυχως η ευτυχως αυτη ειναι η βασικη νομοθεσια ολα τα παραπανω και επιπλεον αυτης της νομοθεσιας γινονται μονο κατοπιν επιθυμιας της εταιριας που πουλαει το προιον και κατα την κριση της μπορει να αλλαξει οσους ορους της εγγυησης θελει προς οφελος του πελατη και εφοσον τηρει την βασικη νομοθεσια .
Θεωρητικα η νομοθεσια ισχυει ακομα και για το κανινουργιο προιον που αγοραστηκε πριν απο 5 λεπτα .
Ομως κατα ενα μέρος, μ αυτήν του την ενέργεια, καλύπτει και δικές του αδυναμίες,οπως να έχει ενα service κοντά μας.Γιατι αν ηξερε ο πελάτης οτι θα έπρεπε να στείλει ενα χαλασμένο προιόν στην Γερμανία για να φτιαχτεί (που θα κόστιζε πολύ ) μάλλον δεν θα το αγόραζε.