SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11

Aυτός είναι ο ... προπάτορας (Τ1) σε ... τρίκυκλη έκδοση! Δεν συνιστάται για 4x4! (Μέχρι 3x3 το πολύ!).




http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FA.gif

To δικό μου: (Just arrived the old train station). Locomotion.

http://i361.photobucket.com/albums/...RIVEDTHEOLDTRAINSTATION2jp-2.jpg?t=1266954674


2)


http://i361.photobucket.com/albums/...ARRIVEDTHEOLDTRAINSTATION1pg.jpg?t=1266954871



http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FA.gif

Μία βόλτα στην παγωμένη Ουαλία με μία συμπαθή οικογένεια;


[youtube]b9X-1jGPsn8&feature=related[/youtube]

Και στις λίμνες της ....


[youtube]sJxrN-WJVO8&NR=1[/youtube]

και την παρέα τους...


[youtube]g6Yn73c8Wsc&feature=related[/youtube]



http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FA.gif

Νυχτέρι....


[youtube]Pok21TBrU9s&feature=fvsr[/youtube]


http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002044A.gif

Το θηρίο από κάτω και από το πλάϊ σε άσκηση "flex challenge": (Mπορεί να εκτελεστεί μόνο και με τα δύο "μπλοκέ" σε θέση "auf" η "on" η "ενεργοποιημένο").


[youtube]ym6ih5earWs[/youtube]


http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FA.gif

Τόπος: Γαλλικό δάσος!
Αυτοκίνητα: SYNCRO-LAND CRUISER-NIVA

Αν έχετε την περιέργεια, για το αποτέλεσμα, δείτε το! (Η εξήγηση όσων θα δείτε είναι απλή! Έχει να κάνει με τις διαφορές στο σύστημα μετάδοσης, κυρίως. Για περισσότερες λεπτομέρειες, ενθάδε!).


[youtube]yh362wv4FnQ[/youtube]

Mέρες γιορτής!

http://www.syncro25years.eu/downloads/BrochureEng3.pdf




Εικόνες από την γιορτή στο ΜΑMUT PARK:

http://www.busman.be/

Aν ήμουν και γω εκεί; Ίσως του χρόνου ...




Club de syncroϊstes: Voir les photos:


http://syncro.club.free.fr/articles.php?lng=fr&pg=122

:107:

MAMUT PARK 2010

SYNCRO 25 YEARS


Με αυτό το link, όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να πιάσει την άκρη του νήματος για πολύ εικόνα και ήχο από την διεθνή εορταστική εκδήλωση!

ΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ:

http://www.youtube.com/watch?v=tk_FULHy0Bs&feature=related


:107:

Τρομερά στοιχείο ουσιαστικής ασφάλειας από Αμερική! (Αυτοκίνητα δεκαετίας 80-90, ΙΗS INSTITUTE):



1)Θάνατοι / 10.000 εγγεγραμμένα αυτοκίνητα:

VANAGON (vw t3): 2o (μαζί με το SAAB 900 ) ασφαλέστερο με 0,6 θανάτους! (Με 1ο το VOLVO 240 με 0,5 και χειρότερο το Chevrolete Corvette Coupe με 4,7 !)

Σημειώστε πως στην Αμερική το t3 κυκλοφόρησε μόνο σαν επιβατικό 9 θέσεων (VANAGON), και συνεπώς κινείται με περισσότερους επιβάτες και άρα με περισσότερους επιβάτες εκτεθειμένους στον κίνδυνο σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα.

Και έτσι τελικά:

2)VANAGON (vw t3): 62% ασφαλέστερο απ' ότι αρχικά πιστευόταν!

Σύντομα θα παραθέσω αναλυτικά τα στοιχεία που μόλις μου ήρθαν! Λίγη υπομονή.


:107:

ΠΙΝΑΚΕΣ:

1)Συγκριτικά:




2)Πόσο καλύτερο από τις αρχικές εκτιμήσεις;




Και το πλήρες αρχείο:


http://www.iihs.org/externaldata/srdata/docs/sr2604.pdf


:107:

Και εδώ επιτρέψτε μου να πω δύο πράγματα που υπογραμμίζουν πόσο εμπνευσμένη είναι η κατασκευή του t3: (Και ιδιαίτερα επειδή στο νήμα έγινε εκτενής συζήτηση γύρω από αυτό το καυτό θέμα).

1)Στούς πίνακες αυτούς περιλαμβάνονται αυτοκίνητα που έχουν:

α)Δύο μέτρα... "μούρη".
β)Αερόσακους
γ)Αυτόματες ζώνες ασφαλείας

Και όμως τερματίζουν πίσω από το VANAGON που δεν έχει τίποτα από αυτά!
Πόσο μυαλό έχει κατατεθεί στον σχεδιασμό αυτού του αυτοκινήτου!

Και πόση αφανή "μούρη" δικαιούται να διαθέτει τελικά!

Άλλωστε τα ίδια λένα και οι Σουηδοί (FOLKSAN): + 40% (μέγιστη κατηγορία) στην ασφάλεια συγκρούσεων!:(Στοιχεία που αξιολογούν από ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ)




Βέβαια, όπως είπα και στις αρχές του νήματος, όποιος έχει ζήσει αυτό το αυτοκίνητο, δεν χρειάζεται τίποτα από αυτά! Ιδιαίτερα αν έχει εμπλακεί σε ατύχημα, όπως εγώ, η έχει δει, ξέρει την απίστευτη συμπεριφορά αυτού του αυτοκινήτου και σε αυτόν τον τομέα!




:107:

Τώρα, και επειδή ο λόγος περί VOLVO, δείτε τι συμβαίνει αν t3 και VOLVO 740, συγκρουστούν σε OFFSET 50%:

Aποτελέσματα σύγκρουσης:


Volvo - VW Caravelle



HIC (Head Injury Criterion)
for driver:

3,868 - 155



Head impact:

200 G - 42 G



Chest impact:

65 G - 30 G


Eδώ (για να δείτε και εικόνα):


http://www.vanagon.com/info/safety/volvo-crash/index.htm


:107:

Φίλε Giovanni, μήπως θα ήταν δυνατόν να αφήσεις το θέμα, (έστω για λίγο), στην φυσική του θέση;

Ευχαριστώ.


:107:

Και για να σας το παρουσιάσω πιό παραστατικά, μιλάμε για χαμηλότερο συντελεστή θνησιμότητας από ένα αυτοκίνητο όπως αυτό εδώ ας πούμε (δείτε τον Αμερικάνικο πίνακα και για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει και στον Σουηδικό):


MERCEDES SEL 1985



η αυτό:

MERCEDES SEL 1979




Εντάξει, ομολογώ: κάτι τέτοιο δεν το περίμενα ούτε 'γω!



:107:

Kαι για να μην χρειαστεί να ρωτήσετε, το έλεγαν και οι Σουηδοί:






Aλλά, και πάλι ομολογώ, δυσκολευόμουν να το πιστέψω (απόλυτα)!


:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Πολυ καλό άρθρο με πραγματικά σπάνιες πληροφορίες που δεν έχω ξαναδεί!
Kαλώς ήρθες φίλε Dimitrios_Syncro!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Από τον nick-name σου συνάγεται πως είσαι κάτοχος SYNCRO?


:111:
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Καλως σας βρηκα!

Ναι σωστα εχω ενα 16αρι doubledoor.
Θα ανεβασω υλικο αργοτερα σημερα μαλλον.Το εχω περιπου 8 χρονια και δεν μου εχει πει οχι σε οτι του εχω ζητησει...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Καλως σας βρηκα!

Ναι σωστα εχω ενα 16αρι doubledoor.
Θα ανεβασω υλικο αργοτερα σημερα μαλλον.Το εχω περιπου 8 χρονια και δεν μου εχει πει οχι σε οτι του εχω ζητησει...
:444:


Περιμένω εναγωνίως....

(Αν σε δυσκολέψει η διαδικασία πες μου να βοηθήσω).




:107:
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Γεια σας φιλοι! Ειμαι νεο μελος και θα ηθελα να συμμετεχω στις συζητησεις. Μεγαλη μου αγαπη-τοτε ανικανοποιητη- τοΤ3 SYNCRO,απο το 1985,οταν πρωτοεμφανιστηκε.Εδω και λιγα χρονια καταφερα να εχω 3 και κινουμαι μονο με SYNCRO.Μπορω να πω ,πως σαν οδηγος "εχω κλεισει"!
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Γεια σας φιλοι! Ειμαι νεο μελος και θα ηθελα να συμμετεχω στις συζητησεις. Μεγαλη μου αγαπη-τοτε ανικανοποιητη- τοΤ3 SYNCRO,απο το 1985,οταν πρωτοεμφανιστηκε.Εδω και λιγα χρονια καταφερα να εχω 3 και κινουμαι μονο με SYNCRO.Μπορω να πω ,πως σαν οδηγος "εχω κλεισει"!
Καλώς ήρθες φίλε wildkamper!

Πολύ προχωρημένο syncroναύτη σε βρίσκω!

Δεχόμαστε και φωτό και βιντεάκια!

Νάσαι καλά!


:107:
 

Μηνύματα
5
Reaction score
2
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Χαιρετώ την παρέα των εραστών του Τ3 syncro camper.....
Μόλις μου το επιτρέψουν οι υποχρεώσεις θα πούμε περισσότερα....


ΥΓ. Ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Μαμούτ Πάρκ για τα 25 years syncro!!!!!
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Χαιρετώ την παρέα των εραστών του Τ3 syncro camper.....
Μόλις μου το επιτρέψουν οι υποχρεώσεις θα πούμε περισσότερα....


ΥΓ. Ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Μαμούτ Πάρκ για τα 25 years syncro!!!!!



Kαλώς ήρθες!
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Για τους φίλους Dimitrios_Syncro και Wildkamper στρώνω κόκκινο χαλί υποδοχής και ζητάω συγνώμη που δεν το έκανα νωρίτερα!

Δεν είχα το knowhow!





:107:

"TO ΘΕΙΟΝ ΒΡΕΦΟΣ"
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ



[youtube]52yGtRNsQKE&feature=related[/youtube]



:107:

ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ "ΑΝΕΒΑΣΜΑΤΑ"



[youtube]SjWhz7siW0Y&feature=related[/youtube]



:107:

Φυσικά αν ζούσατε στην Αγγλία, δεν θα σας χρειαζόταν το 4x4, γιατί θα ξέρατε που να βάλετε τα...χαλάκια σας για να ξεκολλήσετε! Μπροστά κίνηση-πίσω χαλάκια, μπαρδόν, τέλος πάντων για δείτε τον κύριο:



[youtube]oGTRysqNSFs[/youtube]



:142:
 

Μηνύματα
8
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Συγχαρητηρια caravelle για το υπεροχο θεμα που εχεις δημιουργησει. Ειναι υπερπληρες και σε βοηθαει να μαθεις παρα πολλα πραγματα για αυτο το αυτοκινητο.
Ειμαι και εγω κατοχος ενος vw transporter syncro (κλουβα) που ανακατασκευαζεται εξ αρχης. Ελπιζω σε νεα ποστ με ακομα περισσοτερες πληροφοριες. Καλη συνεχεια.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Συγχαρητηρια caravelle για το υπεροχο θεμα που εχεις δημιουργησει. Ειναι υπερπληρες και σε βοηθαει να μαθεις παρα πολλα πραγματα για αυτο το αυτοκινητο.
Ειμαι και εγω κατοχος ενος vw transporter syncro (κλουβα) που ανακατασκευαζεται εξ αρχης. Ελπιζω σε νεα ποστ με ακομα περισσοτερες πληροφοριες. Καλη συνεχεια.
Φίλε Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

Άντε με το καλό να ολοκληρώσεις την ανακατασκευή και να βάλεις το εργαλείο με το έμβλημα "SYNCRO" στο δρόμο. Ένα έμβλημα που αν και συμβολίζει την τεχνολογική υπεροχή σε όλα τα επίπεδα, ελάχιστοι το γνωρίζουν, και αυτό δίνει την αφορμή για διάφορα ευτράπελα.

Κάποια στιγμή θα αναφέρω σχετικά περιστατικά για να εξηγήσω τι εννοώ.

Περιμένω νέα σου με φωτό!

Υ.Γ. Μόλις πρόσεξα πως είναι το πρώτο σου μήνυμα!






:444:
 

Μηνύματα
8
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

To syncro εχει οντως πολυ εξελιγμενη τετρακινηση για την ηλικια του και ειναι ενα αμαξι κατασκευασμενο με πολυ ποιοτικα υλικα. Δυστυχως ακομα δεν ειχα την ευκαιρια να το οδηγησω αλλα ακουω μονο καλα σχολια για το αυτοκινητο.
Εδω ειναι μια φωτογραφια απο την ημερα που το πηραμε:
http://img600.imageshack.us/f/25022010010.jpg/
Το πηραμε πριν ενα χρονο περιπου απο τον ΟΔΔΥ και απο τοτε ξεκινησαμε σιγα σιγα για να το κανουμε ξανα καινουριο.
Συντομα και φωτογραφιες με την σημερινη του κατασταση.:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

To syncro εχει οντως πολυ εξελιγμενη τετρακινηση για την ηλικια του και ειναι ενα αμαξι κατασκευασμενο με πολυ ποιοτικα υλικα. Δυστυχως ακομα δεν ειχα την ευκαιρια να το οδηγησω αλλα ακουω μονο καλα σχολια για το αυτοκινητο.
Εδω ειναι μια φωτογραφια απο την ημερα που το πηραμε:
http://img600.imageshack.us/f/25022010010.jpg/
Το πηραμε πριν ενα χρονο περιπου απο τον ΟΔΔΥ και απο τοτε ξεκινησαμε σιγα σιγα για να το κανουμε ξανα καινουριο.
Συντομα και φωτογραφιες με την σημερινη του κατασταση.:107:
Ναι είναι μία μεγάλη παρτίδα αυτοκινήτων του Ο.Τ.Ε. που διατέθηκαν, και διατίθενται ακόμα τμηματικά, μέσω Ο.Δ.Δ.Υ..

Ποιόν κινητήρα φοράει; Μπλοκέ έχει;


:111:
 

Μηνύματα
8
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Ηταν περιπου 20-25 αυτοκινητα του οτε που δημοπρατουσαν και τωρα δεν υπαρχει κανενα.
Εχει τον κινητηρα των 2100cc με τα 112 αλογα και εχει και κλειδωμα του εμπρος και πισω διαφορικου (σαν την φωτογραφια που εχεις βαλει εδω:http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=987304&postcount=117 αλλα χωρις το κεντρικο διακοπτη.)

Και τωρα να κανω μια ερωτηση (απο τις πολλες που εχω:107:)
Το αυτοκινητο εχει 14αρες ζαντες και ηθελα να βαλω 16αρες αλλα μετα απο αυτα που διαβασα και ειδα οι 16αρες δεν μπαινουν. Οποτε παω στις 15αρες. Θελω να τις βαλω με λαστιχα 215/75/15 και ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα. Γνωριζεις απο τι αυτοκινητα μπορουν να μπουν ζαντες (και κατα προτιμιση σιδερενιες) ;
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Ηταν περιπου 20-25 αυτοκινητα του οτε που δημοπρατουσαν και τωρα δεν υπαρχει κανενα.
Εχει τον κινητηρα των 2100cc με τα 112 αλογα και εχει και κλειδωμα του εμπρος και πισω διαφορικου (σαν την φωτογραφια που εχεις βαλει εδω:http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=987304&postcount=117 αλλα χωρις το κεντρικο διακοπτη.)

Και τωρα να κανω μια ερωτηση (απο τις πολλες που εχω:107:)
Το αυτοκινητο εχει 14αρες ζαντες και ηθελα να βαλω 16αρες αλλα μετα απο αυτα που διαβασα και ειδα οι 16αρες δεν μπαινουν. Οποτε παω στις 15αρες. Θελω να τις βαλω με λαστιχα 215/75/15 και ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα. Γνωριζεις απο τι αυτοκινητα μπορουν να μπουν ζαντες (και κατα προτιμιση σιδερενιες) ;
1)Πολύ σπουδαίο που έχει και το εμπρός μπλοκέ.

Είναι σπάνιο στοιχείο και του δίνει δυνατότητες που ελάχιστα 4x4 διαθέτουν.

2)Μπαίνουν και 16αρες! Το θέμα είναι το λάστιχο και η εξωτερική διάμετρός του.

3)Από επιβατικά αυτοκίνητα δεν μπαίνουν ζάντες, συνήθως κάνουν το λάθος και βάζουν από AUDI η MERCEDES λόγω ίδιου καρέ, γιατί δεν ταιριάζει ο δείκτης φορτίου. Με δύο τόνους απόβαρο και ένα ωφέλιμο, (χοντρικά με τις ανοχές που πρέπει να υπάρχουν), πρέπει η κάθε ζάντα να αντέχει 750 kgr., και τέτοιες υπάρχουν μόνο από σειρές για 4x4, είτε σιδερένιες είτε ελαφρού κράματος.

4)Μία λύση είναι η μετατροπή των υπαρχουσών σιδερένιων σε 15 '', πράγμα που σου δίνει το πλεονέκτημα της διατήρησης του πανέμορφου, χαρακτηριστικού εποχής, νικελένιου η βαμένου "τασιού" της VW με το ανάγλυφο σήμα.

Στην περίπτωση αυτή γίνονται 7x15 και δέχονται έτσι το ιδανικό ίσως λάστιχο για το αυτοκίνητο, το 30x9.50x15, σε μεγάλη γκάμα offroad, η semi.

Mεγάλη προσοχή χρειάζεται το offset που δεν θα πρέπει να ξεφύγει από τα 30 mm. Oι ζάντες που έχει τώρα είναι στα 38 mm., και το όριο των 30 το δίνει η ίδια η VW για χρήση φαρδύτερων τροχών.

Επίσης, αν επιλέξεις την λύση μετατροπής των συγκεκριμένων ζαντών, να ξέρεις ότι δεν θα μπαίνει το "big brake kit", που δίνει η VW Νοτίου Αφρικής για αναβάθμιση των φρένων με αεριζόμενους δίσκους, εκτός αν γίνει ειδικός σχεδιασμός.

Σε λίγο ποστάρω φωτό να δεις τι εννοώ.




Του ταιριάζει καλύτερα, νομίζω, μέσα από πολλές άλλες επιλογές!

Χαρακτηριστική και πανέμορφη! (Θα την προτιμούσα στο ασημί με νικελένιο τάσι και στεφάνι, γιατί η μαύρη ζάντα από μακρυά δείχνει σαν...τρύπα).

:107:

Mία άλλη πρόταση σε 30x9.50x15 σε ζάντα ελαφρού κράματος 7x15:



To ίδιο εδώ σε δράση:




:107:
 

Μηνύματα
8
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Οι 16αρες θα ηταν ιδανικες πιστευω απο αποψη εμφανισης αλλα θελω να του βαλω χωματινα λαστιχα με ψηλο προφιλ και φοβαμαι μηπως βρισκει με το παραμικρο στις ανωμαλιες. Τωρα για την μετατροπη που μου λες τις 14αρες σε 15αρες, εμφανισιακα φαινονται ωραιες αλλα δεν νομιζω οτι θα αξιζει τοσος κοπος και χρημα για να τις φτιαξω, ασε που δεν νομιζω να βρω καποιον που θα αναλαβει τετοια μετατροπη. Εχω βρει αυτες μεχρι στιγμης http://www.vw-t3-bus-shop.de/eng/felgen/mangels-felge-chrom-2-2-2-2-2-2.html.
Θα προσπαθησω να τις φερω αλλιως βλεπουμε. :121:

Εδω μια φωτογραφια με την σημερινη κατασταση του αυτοκινητου:
http://img338.imageshack.us/i/dsc00028qs.jpg/
(Την κατασκευη που ειναι μεσα το αμαξι μην την λαμβανεις υποψην. Ειναι για τις αναγκες του βαψιματος:135:)
Και μια απο κατω:
http://img59.imageshack.us/i/dsc00071xa.jpg/
Τωρα σιγα σιγα θα γινει πλαστικοποιηση ωστε να αρχισει να συναρμολογειται παλι και να παει στον φανοποιο.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Οι 16αρες θα ηταν ιδανικες πιστευω απο αποψη εμφανισης αλλα θελω να του βαλω χωματινα λαστιχα με ψηλο προφιλ και φοβαμαι μηπως βρισκει με το παραμικρο στις ανωμαλιες. Τωρα για την μετατροπη που μου λες τις 14αρες σε 15αρες, εμφανισιακα φαινονται ωραιες αλλα δεν νομιζω οτι θα αξιζει τοσος κοπος και χρημα για να τις φτιαξω, ασε που δεν νομιζω να βρω καποιον που θα αναλαβει τετοια μετατροπη. Εχω βρει αυτες μεχρι στιγμης http://www.vw-t3-bus-shop.de/eng/felgen/mangels-felge-chrom-2-2-2-2-2-2.html.
Θα προσπαθησω να τις φερω αλλιως βλεπουμε. :121:
Αυτές σίγουρα κάνουν!

(Στενές όμως... και λίγο...ασχημούτσικες...)


:107:

Bέβαια εδώ, δεν μπορώ να πω, ωραίες δείχνουν! (Αν είναι οι ίδιες δεν είμαι σίγουρος...)





:107:

Και μια απο κατω:
http://img59.imageshack.us/i/dsc00071xa.jpg/
Τωρα σιγα σιγα θα γινει πλαστικοποιηση ωστε να αρχισει να συναρμολογειται παλι και να παει στον φανοποιο.
Άψογα!


:107:
 

Μηνύματα
8
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Bέβαια εδώ, δεν μπορώ να πω, ωραίες δείχνουν! (Αν είναι οι ίδιες δεν είμαι σίγουρος...)





:107:
Ναι και εγω αυτες νομιζω οτι ειναι αλλα σε 15αρες. Δειχνει πολυ ωραιο! :126:
 

Status
Not open for further replies.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.163
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top